Ik heb mijn pakketje nog steeds niet ontvangen

Duurt wel lang, is het pakketje wel verzonden?

Tot nog toe niet best

Heb het ondertussen een 2 week terug besteld. Terwijl er stond voor 18.00 uur besteld volgende dag in huis. Oké het was na 18.00 dus zou een dag langer duren. Maar ondertussen al bijna 3 weken verder. Eerst duurde het al lang voor we een verzendbevestiging kregen. En vervolgens al 3 dagen wachten en nog niets binnen. Dus tot dusverre niet echt te spreken over hoe het gaat.

Heel erg slecht

Mijn ervaring is heel erg slecht ik wacht al meer dan 7weken op een product die tot vandaag niet is geleverd. Heb tig van keren gemaild en geappt op hun WhatsApp, en kreeg een heel ongemanierde dame die niet wist hoe die met klanten moet omgaan. Nooit geleerd. Ik heb er genoeg van en wil mijn geld terug. Voor mij grote OPLICHTERS. Geen 1 ster waardig. Het is dat ik dit pagina niet kan afsluiten. Dus dan maar 1 met tegenzin.

Zeer slechte kwaliteit

zoals het beschreven en gedateerde video brengt het niet in shape, zogenaamd zou het een maatje kleiner shape geven .... dus niet... eerste en de laatste keer via check die deal

Niet tevreden

Bestelling duurt te lang voor levering.

Heb het bestelde helemaal niet gekregen!!

Het bestelde nooit gekomen, wel betaald

Ik heb nog niets ontvangen

Alsnog ik heb nog niets ontvangen

slechte service

heb na een week mijn bestelling binnen gekregen. bij het open maken zag ik dat er een productie fout in zat. meteen een app en een email gestuurd. waarop twee dagen later een reactie op kwam. Na mijn antwoord meteen te hebben terug gestuurd te hebben. kreeg ik pas na 3 dagen een oplossing terug ge-appt. Ik kreeg een gratis retourlabel en een nieuw artikel. waarop ik na een week later nog zit te wachten...… dus nu 3 weken later en tot op heden niks ontvangen.

(Te) Dunne stof

De hoes is van erg lichte stof. Valt hierdoor niet lekker over de bbq heen. Met harde wind hoor je hem bewegen. Gad liever zwaardere stof gehad.

Nog steeds niet binnen

24 juni een bbq hoes gekocht bij jullie, ik heb hem nog niet binnen. BBQ staat nu al een tijdje in de regen.

slechte zaak

ik wacht al bijna 2 weken op mijn bestelling Uw bestelling met ordernummer 400191868 is verzonden naar het volgende adres: Cornelis de Houtmanstraat 44 1782VB Den Helder Nederland het gaat om een bbqhoes nog steeds niks en erg vervelend dat ik jullie niet kan e mailen

Waardeloze bbqhoes

De hoes is zo dun, een windvlaag en weg hoes. Echt zonde van het geld.

Jammer van de kwaliteit en ontbrekende zaken

Na 3 weken achter de aankoop begint het de dak al bol te komen. Jammer dus van de kwaliteit. Ook ontbraken enkel vijzen. Kleine foutjes maar mag niet gebeuren naar mijn mening.

oplichters

nooit bestelde ontvangen, wel mails dat er aan "gewerkt" wordt, maar wacht al > 2maanden op bestelling

Zeer slecht

Bestelling nooit ontvangen en er wordt niet gereageerd op e-mails of apps. Dus nooit iets hier bestellen !!

geduld hebben

Het was wel even wachten maar uiteindelijk is de bestelling deels na een paar maanden geleverd, het gedeelte dat niet geleverd werd, is correct terugbetaald. Verschillende mails gestuurd om desondanks tot een oplossing gekomen.

Warning

Warning - never order with Check Die Deal. I ordered an item. They did not deliver in time. Then they delivered the item - it was used and defect. Afterwards the wanted me to send it back on my own amount. After complaining, they did not react any longer. Check Die Deal is the worst online shop I have ever ordered.

Zeer slecht

Product niet geleverd

Betaalde bestelling wordt gewoon niet geleverd

Ik krijg de indruk dat het slecht 1 persoon is met een geavanceerde website. Hij biedt aan, incasseert bestellingen en betalingen en houdt klanten zo lang aan het lijntje dat ze het opgeven.

Minimale kwaliteit

Vrij dunne stof en erg wind gevoelig

Ofwel heeft het bedrijf lessen getrokken uit vorige reviews ofwel toeval, maar mijn artikelen zijn correct en zeer snel geleverd.

Alles prima in orde. Snelle levering

Alles prima in orde.

Perfect!

Goede kwaliteit en snelle levering! Een aanrader!

Goede en fijne sokken

Super sokken voor super prijs

Makkelijk bestellen, snelle levering, uitstekend product.