Onprofessioneel, chaotisch georganiseerd, slecht bereikbaar, onbetrouwbaar.

Op donderdagochtend verzoek via internet gedaan om mijn fietsslot te laten openbreken. Fiets staat net buiten Amsterdam. De site belooft dat er contact zal worden opgenomen. Ik hoor niks, dus bel vrijdagochtend zelf. Krijg te horen dat ik later op de dag teruggebeld wordt om een afspraak te maken, omdat de handyman 'nu college heeft'. Hoe laat ik gebeld zal worden is niet bekend. Om 17.00 nog steeds niks gehoord, opnieuw zelf gebeld (het Amsterdamse nummer wordt niet opgenomen, dus bel ik het mobiele nummer waarnaar ik 's morgens werd doorgeschakeld). Ik moet even wachten, maar krijg dan te horen dat de handyman zaterdag om 12.00 uur langskomt. Zaterdag om 12.45 bel ik (na eerst het Amsterdamse en het 085 nummer te hebben geprobeerd, beiden wordt niet opgenomen) weer het mobiele nummer, om te vragen waar de jongen blijft. De medewerkster (?) laat me weten dat ze mijn nummer naar de handyman zal sturen, die me dan terug zal bellen. De handyman is nooit langsgekomen en ik heb niets meer gehoord. Ik vind 1x aanvraag via internet en 3x nabellen wel genoeg. Wel zonde dat ik ruim twee dagen op DrBeyk heb zitten wachten. Kortom, het is een onprofessioneel georganiseerd bedrijf, slecht bereikbaar en onbetrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Topservice!

Slot wilde niet meer open en binnen het uur na versturen van de mail kwam een aardige jongen en die heeft het oude slot eraf gehaald en het nieuwe erop gezet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel ter plaatse & gefixt, heel flexibel over tijd/datum wijzigingen, communicatie verloopt snel en soepel. Tikkie achteraf heel handig zodat je niet hoeft te pinnen. In 5 minuten alles geregeld en bovendien heel sympathieke gasten, bedankt!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantvriendelijke, goede en snelle service. Top

Geen opmerkingen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Top service en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Om te beginnen Jay bedankt voor je betrouwbaarheid , Service!! Super sociale jonge man! Veel succes aan te raden mensen!

Meer reclame want kende deze service niet!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

SUPER! Werd direct teruggebeld om een afspraak te maken nadat ik het formulier via de website had ingevuld. Supervriendelijke jongen was mijn redder in nood, en heeft een top service geleverd!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel en vakkundig

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service, binnen no time op locatie en snel het probleem opgelost! Zeker aan te raden!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Veel dank voor het uit de brand helpen met mijn vastgeroeste slot. Goede service en vriendelijke medewerker, top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Ik kreeg binnen een kwartiertje na het aanvragen van een afspraak al een bericht. Binnen 10 minuten stond er al iemand op locatie. Ik werd geholpen door Badr, een erg vriendelijk persoon. Ik had genoeg cash voor het open slijpen van het slot, maar ik kon gelukkig ook pinnen, zodat ik meteen een nieuw slot kon kopen. Ik ben erg tevreden over hoe het gegaan is. Ik wist niet dat het zo chill was, ik was al bang dat ik met mijn fiets door het besneeuwde Amsterdam moest gaan zeulen hopend niet verdacht over te komen, maar nu kan ik binnen 30 minuten weer vrolijk fietsen.

Mijn ervaring was erg aangenaam, dus geen aanmerkingen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle & goeie service! Binnen 3 kwartier stonden Badr op de stoep.

Nvt

5 stars: perfect, definitely recommended

Pluspunten

Contact, vriendelijkheid, afhandeling

Bedrijfskleding en/of auto voor herkenbaarheid naar de klant en wetshandhaving (politie en beveiliging)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Geholpen door Broskie, was snel, vriendelijk en goedkoop. Had geen cash, maar kon betalen via tikkie. Erg gemaksvriendelijk. Thanks voor de hup

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle service en vriendelijke personeel.

Kan niet beter dan dit ;-)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Badr was op tijd en heeft gelijk t slot open gemaakt. Hij had zelfs andere sloten bij zich voor een leuk prijsje! Aardige jongeman ook!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle, goede service. Goed en vriendelijk geholpen. Meteen een nieuw slot vakkundig geplaatst.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snel ter plaatse en direct t probleem opgelost!

Goed zichtbare naam op Biro of bedrijfskleding?

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Goed en snel geholpen door Badr. Mijn zoontje mocht nog even in zijn Biro zitten, dat vond hij geweldig

Iets meer speling tussen de afspraken, ik kreeg de indruk dat de werkdruk erg hoog is

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

terzake kundig

wachttijd was een beetje lang maar werd eerlijk gecommuniceerd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Makkelijke communicatie per whatsapp/mobiel. Flexibel qua tijd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over DrBeyk's fietsslotservice

Filter op Taal