Snel, vakkundig en erg vriendelijk ben ik geholpen. In een mum van tijd was het slot open.

slecht

onbereikbaar

Super service gebruik maken van nieuwe gadgets.

Heel snel geregeld , top Service en alles op locatie. Wat een vrolijke ambitieuze jongen ga zo door.

Friendly and fast

The gentleman who helped me out today was very friendly and efficient. Loved the service!

Uitstekende en super snelle service

Nadat ik gezocht had op Google kwam ik terecht bij dit bedrijf. Na het het versturen van de formulier werd ik heel snel gecontacteerd door Jay heel vrolijk,sociaal echt een positief en meedenkende monteur . Afspraak bevestigd 30min later was mijn probleem opgelost. Stressen om een nieuw slot niet nodig , dit bedrijf heeft alles in 1. Zeker een aanrader en Jay blijf gemotiveerd en ga zo door .

Geweldige service!

Sleutel in slot afgebroken. Binnen paar uurtjes was Jay ter plaatste en binnen een halve minuut was het gefixed!

Wat een service!

Na tijdje rond bellen voor mijn fiets kwam ik al snel bij Jay terecht. Hoe hij de telefoon beantwoorde en mij een gerust gevoel gaf, was hij snel bij mij. Wat een top service!! Hij was een super aardige attente jongeman en hij had alles voor mij wat ik maar wilde hebben. Ik las een recensie over incompleet nou ik had alle keuze bij Jay. Ik was meer dan blij met de service en zal Fietssleutel kwijt echt aanraden. Zoals hij ook de telefoon beantwoord is een hele prettige manier van werken! Ga zo door!! 10!!!

Snelle Service fijne mensen

Heel handig alles in 1 , verschillende sloten alles is geregeld na aankomst kan je meteen door!!

Goede service, vriendelijk personeel

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Verder goede communicatie. Er was een bakfiets gestolen waardoor ze niet meer konden komen. Uiteindelijk had ik voor de volgende dag om 12 uur alweer een nieuwe afspraak. Top!

Goed maar incompleet

Op tijd gearriveerd, snel gehandeld . Verschillende sloten waren niet op voorraad. Gereedschap om slot te wisselen was er niet.

Jay is snel in contact, vriendelijk en handig!

Helemaal blij dat ik zo snel en goed geholpen ben. Op de afgesproken tijd, de afgesproken prijs en daarna een Tikkie en klaar! Aanrader als je in nood zit :)

Misschien we de vrolijkste Fietsenmaker van a’dam

Goed en snel een afspraak. Jay heeft echt plezier in zn werk en werkt snel en netjes. Aanrader!

Binnen. 3 uur was het Kapoor slot vervangen, heel fijn!!

snel, goede service

Binnen 5-10 minuten na het telefoontje was ik al geholpen. Communicatie en afrekenen via moderne technologie. :-)

Zeer snel ter plaatse en bijzonder vriendelijke service

Ze waren er een half uurtje nadat ik belde, hielpen goed, en deden er alles aan om mij geld te besparen.

Weinig woorden want dit is echt een top service die je krijgt heel snel en makkelijk en met ene tiki achteraf betalen .

Zeer positieve ervaring

Zeer fijne ervaring, eenvoudige oplossing voor een vervelend probleem namelijk sleutel fietsslot kwijt. Eenvoudig; één telefoontje en een digitaal formulier met wat gegevens invullen en de zelfde middag kan mijn dochter weer fietsen. Jay had het probleem binnen 5 minuten opgelost en voor 11€ weer een nieuwe slot. Het was al een zonnige dag maar Jay maakte de dag nog een stuk vrolijker met zijn vriendelijke en positieve instelling.

Zo voor elkaar!

Supersnel geregeld en duidelijke communicatie.

Onprofessioneel, chaotisch georganiseerd, slecht bereikbaar, onbetrouwbaar.

Op donderdagochtend verzoek via internet gedaan om mijn fietsslot te laten openbreken. Fiets staat net buiten Amsterdam. De site belooft dat er contact zal worden opgenomen. Ik hoor niks, dus bel vrijdagochtend zelf. Krijg te horen dat ik later op de dag teruggebeld wordt om een afspraak te maken, omdat de handyman 'nu college heeft'. Hoe laat ik gebeld zal worden is niet bekend. Om 17.00 nog steeds niks gehoord, opnieuw zelf gebeld (het Amsterdamse nummer wordt niet opgenomen, dus bel ik het mobiele nummer waarnaar ik 's morgens werd doorgeschakeld). Ik moet even wachten, maar krijg dan te horen dat de handyman zaterdag om 12.00 uur langskomt. Zaterdag om 12.45 bel ik (na eerst het Amsterdamse en het 085 nummer te hebben geprobeerd, beiden wordt niet opgenomen) weer het mobiele nummer, om te vragen waar de jongen blijft. De medewerkster (?) laat me weten dat ze mijn nummer naar de handyman zal sturen, die me dan terug zal bellen. De handyman is nooit langsgekomen en ik heb niets meer gehoord. Ik vind 1x aanvraag via internet en 3x nabellen wel genoeg. Wel zonde dat ik ruim twee dagen op DrBeyk heb zitten wachten. Kortom, het is een onprofessioneel georganiseerd bedrijf, slecht bereikbaar en onbetrouwbaar.

Topservice!

Slot wilde niet meer open en binnen het uur na versturen van de mail kwam een aardige jongen en die heeft het oude slot eraf gehaald en het nieuwe erop gezet.

Pluspunten

Snel ter plaatse & gefixt, heel flexibel over tijd/datum wijzigingen, communicatie verloopt snel en soepel. Tikkie achteraf heel handig zodat je niet hoeft te pinnen. In 5 minuten alles geregeld en bovendien heel sympathieke gasten, bedankt!

Pluspunten

Klantvriendelijke, goede en snelle service. Top

Geen opmerkingen

Pluspunten

Top service en heel vriendelijk personeel. Echt een aanrader!