Geweldige service

Tijdig, goed advies, eerlijke prijzen, snelle en adequate sevice en gezellig praatje erbij. Zeer tevreden

Great service!

Fast and great service!

Vriendelijke, snelle service

Mijn fiets is nooit eerder zo snel gerepareerd. Pedro was heel vriendelijk en gaf goed advies!

SUPER!

Vriendelijk, professioneel, goedkoop, SNEL!

redder in nood

een lekke achterband van de bakfiets, die ik dagelijks nodig heb. wat nu? s'avonds het formulier van de mobiele fietsenmaker ingevuld, diezelfde avond nog een uitnodiging voor een reparatie afspraak op locatie van de lekke band in mijn inbox. Hij was precies op tijd, repareerde de fiets, verzorgde nog andere kleine verbeteringen die hij tegenkwam, en was binnen een half uur klaar. Ik kon weer verder met mijn fiets en kinderen. Perfect!

Thank You!!!

Helped me out off sticky situation. Having a flat tire has actually turned into an amazing experience thanks to this service! Got my tire fixed within 15 minutes!

Perfect!

Snel, vriendelijk, niet duur, kwaliteit, professioneel!

Geweldige service!!

Hele vriendelijke service! Makkelijk en snel geholpen! Niet duur!

beste! beste! beste!

flawless!!!

Snelle service, goed gerepareerd

Snelle service, goed gerepareerd, heldere communicatie over wanneer de monteur langs zou komen. Het is ook heel handig dat de fietsenmaker langs kan komen, als er geen fietsenmaker in de buurt is

Supergoede service en een prettige persoonlijke benadering. Aanrader!

Afspraak aan huis. Hoefde daardoor niet zelf te slepen met een fiets. Vooraf telefonisch al doorgeven wat de gerepareerd moest worden. Daardoor kon en efficiënt en effectief gerepareerd worden. Thanks!

Snel en goed werk!

De monteur heeft voor mijn deur mijn band verwisseld. Prima werk en hij had zelfs meerdere banden mee om uit te kiezen. Ook nog even de andere band opgepompt en m'n lamp aangedraaid.

Fantastische service

Niet duur, super vriendelijke en kundige fietsenmaker die ook nog eens last minute op een zondag aan huis mijn fiets kon komen maken. Aanrader!

Snel vriendelijk en goed

Fietsenmaker was er al voor de afgesproken tijd, was snel en repareerde de band zonder meteen een nieuwe te plaatsen. Vriendelijk ook

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Pluspunten

Snel op tijd prima prijs kwaliteit verhouding leuke gast!

Het email contact begreep ik niet altijd.

Pluspunten

Snelle service en leuke gozer.

Beter schema qua planning zodat werknemers niet heen en weer door de stad hoeven te fietsen.

Pluspunten

Snelle service, goed en goedkoop.

Geen

Pluspunten

Altijd goeie service en snel! Altijd mijn go to als mijn fiets mankementen heeft

Pluspunten

The service I received was super quick and professional, my bike was repaired and ready to go in ~20 minutes, would definitely recommend DrBeyk

Over DrBeyk's mobiele Fietsreparatie service

The Bike Doctors powered by Pedro's Bike Service