Vriendelijk en attent.

Zeer behulpzaam en uitstekende communicatie!

Ik had een louvredeur besteld maar die was beschadigd door het transport foto’s doorgestuurd en ik kreeg meteen een nieuwe louvredeur super goede service

Goede communicatie

We hadden een vrijblijvende kijkafspraak gemaakt voor een kamerscherm die afgeprijsd was. De communicatie met foto's vooraf en uitleg van de procedure waren erg goed en duidelijk. Erg blij met de aankoop!

Super goede ervaring.

Mooie houten schouw gekocht en volgende dag al geleverd. Super snel, duidelijk communicatie en een goede prijs.

Goede service met goed contact

Woontante heeft mij zowel telefonisch als via de mail goed op de hoogte gehouden van nieuwe voorraad van een mooie industriële draaikruk. Zeer fijn!

prima, snel en duidelijk!

Goede service en kwaliteit van de producten. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Mooie product en snelle correcte service

We hebben 2 kamerschermen gekocht, deze werden zeer snel en correct geleverd. Woontante contact verliep zeer professioneel en dachten met de consument mee, Snelle afhandeling en zeer correcte levering van product. Ouderwetse service voor een mooie prijs, waar vind je dit nog? Bij Woontante dus.

We hebben een heel leuk servies gekocht bij Woontante op de fair en genieten daarvan. We zijn er heel blij mee. Heel hartelijk dank ook voor de super service om een vergeten pakketje na te zenden.

Pluspunten

Persoonlijk en snel!

Geen, top bedrijf.

Pluspunten

Mooi serviesgoed, snelle levering.

Jammer dat de winkel gesloten is, maar de webshop werkt perfect.

Pluspunten

Bedankt voor alles Ik ben er zeer tevreden over

Alles was prima

Pluspunten

Het is perfect geregeld. Mooi op tijd binnen op de juiste manier. Niets op aan te merken.

Pluspunten

Mooie kwaliteit wasmanden gekocht. Heel vriendelijk en eerlijk behandeld.

Het is al een mooie site/webshop.

Pluspunten

Mooie originele cadeau's voor een goede prijs. Leuk extra cadeautje bij mn bestelling ontvangen, erg attent!

Pluspunten

Het kunststof tafelkleed voldoet geheel aan de verwachtingen.

Pluspunten

Hallo, Erg tevreden over de aankoop bij jullie winkel. Snelle, nette levering, goede kwaliteit en het kastje leek goed op de foto op de site. Ik zou zeker nog een keer bij jullie bestellen en jullie aanraden bij vrienden en familie. met vriendelijke groet, Sandra van der Z.

Over het contact kan ik geen mening geven, want het was niet nodig om contact te hebben.

Pluspunten

De bestelling is snel geleverd, netjes verpakt en mooie kwaliteit.

Pluspunten

Lovely webshop with great gift ideas for cat lovers. Fast delivery

Pluspunten

Goede service en goed bereikbaar via telefoon en e-mail toen ik extra vragen had over mijn bestelling. Erg blij met mijn aankoop!!

Een tweede vestiging in Almere, please!!! Luv ur stuff!!!!

Pluspunten

Snelle en goede bezorging met attente informatie vh proces, betaalbare prijzen en originele collectie; leuk cadeautje erij gekregen

Ga zo Door! Zeer blij dat ik jullie webshop gevonden heb.