Zeer slecht

Geen ontvangst bevestiging ontvangen. Daarnaast niet telefonisch en op de mail bereikbaar

Hi, de ontvangstbevestiging wordt automatisch gemaild nadat het product is verstuurd, in dit geval op 2 maart. Wellicht is deze in je spam beland? Verder hebben wij geen e-mail van je mogen ontvangen en reageer je ook niet op e-mails van onze kant naar jou. Mochten we je toch nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag: info@trendfield.nl

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Latte machiatto lepels besteld, waren goedkoper dan bij de bol.com voor precies dezelfde. Mooie kwaliteit. Volgende dag bezorgd, door de brievenbus dus hoefde er niet voor thuis te blijven. Ik ga zeker vaker hier bestellen, ben zeer tevreden.

Goede service en snelle levering.

Ik heb goede ervaring met Trendfield. Goed geholpen super service en snelle levering.

één woord: SUPER

zondag besteld, woensdagmiddag geleverd in België.

Als je een vraag hebt heb je pech

Er zit geen Nederlandse beschrijving bij. Heb hier al een paar keer om gevraagd maar geen antwoord

Hi Ellen, je hebt helemaal gelijk! Vanwege de kerstdrukte duurde onze reactie langer dan je van ons mag verwachten. Inmiddels hebben we je de handleiding toegestuurd en hoop ik dat je veel plezier hebt aan het product.

Correcte en tijdige levering

Het bestelde product is keurig en correct en op de afgesproken tijd geleverd en voldoet aan de omschreven verwachting.

Leveringsprobleem netjes opgelost!

Na bestelling van het product zou dit de volgende dag geleverd worden. Na een week was het helaas nog niet binnen. Contact opgenomen met Trendfield en er werd direct een nieuw product opgestuurd. Dit was zoals beloofd de volgende dag geleverd. Omdat het een brievenbus pakket was hoefde ik er ook niet thuis op te gaan zitten wachten. Zeer goede service!

Een snelle reactie terug na het stellen van een vraag. Een probleempje direct en boven verwachting opgelost!! Een bedrijf wat service hoog in het vaandel heeft staan!

Super snelle levering

Snel geleverd, goede, snelle site, juiste en duidelijke produktomschrijving, prima informatieverstrekking, goed product

Ontvangen per briefpost dus hoefde geeneens thuis te blijven.

Sneller en goed leleverd dan beloofd.

3-5 dagen levertijd, maar binnen een dag in huis. Gewoon proberen dus.

Zeer tevreden. Het artikel beantwoorde volledig aan de beschrijving en het verwachte.

Goede prijs kwaliteit en levering sneller dan verwacht.

Snelle levering!

Prima website en snelle levering

Pluspunten

Zeer goed!

Pluspunten

Goede service. Snelle afhandeling

Niet

Pluspunten

Zeer correct

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Bandje voor het houverbord passen niet, Bandjes zijn te kort.

Beste Tjerk, wat vervelend dat de bandjes niet passen. Je kunt ze uiteraard altijd gratis retourneren zodat je je geld terugkrijgt.

Pluspunten

Snelle levering, goede producten, je wordt goed op de hoogte gehouden wat betreft je bestelling. Overzichtelijke website. Top webshop.