Snelle levering, goed verpakt en volledig naar wens.

Snelle levering, kwaliteitsvol product

Ik kocht het gouden bestek en ben er zeer tevreden van. Het is een mooi bestek, goede kwaliteit en snelle levering. Kortom, ik ben een heel tevreden klant!

Super goede service

Mijn ervaring was super goed. Toen ik besteld had, kreeg ik heel snel een reactie dat mijn bestelling goed aangekomen was. De volgende dag kreeg ik een bericht dat mijn bestelling verstuurd was, en de volgende dag had ik het al binnen. Echt geweldig. Nu hoefde ik niet lang op mijn bestelling te wachten. Raad deze website zeker weten aan.

Snel geleverd, kwaliteit

Slaap masker werkt goed. Prima kwaliteit.

Vlotte bezorging en reactie op klacht.

Ik heb bestek besteld bij Trendfield. De bezorging was zeer snel. Een aantal messen en een vork waren beschadigd. Na het sturen van een mailtje en foto’s van de beschadigingen kreeg ik direct nieuwe messen en een vork opgestuurd. Zoals het hoort. Super!

Goede service ook bij retour.

Snel antwoord. Prima service.

FM Transmitter Bluetooth Carkit

Had ooit een FM transmitter gehaald en had minder goeie ervaring ermee, dus was huiverig een nieuwe te halen. Bij eerste gebruik was ik heel verrast en superblij met hoe goed en snel het is te installeren. Bluetooth is superb, en met twee slots om je telefoon/tablet te kunnen laden......zeer goed. Was ook trouwens heel snel geleverd. En was goedkoop ook nog.

Bestelling was er heel snel en ook nog zonder verzendkosten.

Snelle service, blij met product!

Ik heb bij Trendfield een bluetooth mouse gekocht, die ik snel geleverd kreeg. Ik ben erg blij met de muis omdat deze geen snoer heeft of een USB-poort nodig heeft. Vooral de muisklik is erg zacht, zodat deze niet hinderlijk is in een videomeeting. Blij mee!

Prima weegschaal gekocht voor een goede prijs

Ik heb hier een weegschaal gekocht die tot 0.001 precies weegt en ik ben er erg tevreden mee. Levering was eerder dan verwacht en goede communicatie erover.

Gezichtborstel

Goed product! Erg tevreden mee.

i love it

i bought a yoga mat and it was so beautiful. it looked exactly the way it was on the foto. beautiful color

Top service !!

Ik had een USB stick voice recorder van 32 GB besteld. Zoals het is beschreven en hoort, voldoet deze product. Echt een aanrader. Blij als consument, tevreden particuliere klant dat ik via Trendfield.nl rechtsstreeks een bestelling had geplaatst en niet via Bol.com voor de extra service (Excl: de verzendkosten + BTW van Bol.com).

Prima product, prima levering

Ik was op zoek naar een handige en flexibele standaard voor smartphone en tablet. Deze vond ik uiteindelijk bij Trendfield, waar ze zo'n beetje als enigen heel flexibele en opvouwbare houders bieden. Ze deden mij zelfs wat denken aan de laptopstands voor DJ's (van bijvoorbeeld Crane en UDG). Stijlvol en handig. Niet per se goedkoop, maar als iets goed is, hoeft het ook niet goedkoop te zijn. Daarnaast: het is inclusief draagtasje waardoor je smartphone- of tablethouder niet beschadigt tijdens vervoer en het ook andere dingen niet kan beschadigen. Netjes verzonden en op tijd geleverd door Trendfield.

Super snelle service

Snelle en nette afhandeling

Goede service en goed bereikbaar voor vragen en klachten

Zwarte lange koffielepeltjes besteld. Helaas zat er een mislukte bij qwa kleur. Dit werd netjes opgelost want na een whatsappberichtje had ik de volgende dag een nieuwe in huis. Toch nog een berichtje gestuurd want na 1x gebruik had het lepeltje al slijtage... dat zou niet mogen. Ook hier kreeg ik reactie op, 2 nieuwe lepeltjes zijn onderweg. Hartstikke netjes natuurlijk. 6 lepeltjes voor 10,- mag je misschien geen top kwaliteit verwachten maar toch. Bereikbaarheid en service erg netjes. Kwaliteit iets minder, vandaar 4 sterren.

Zeker blij mee! Snele service

Goede shopping ervaring

Duidelijke uitleg van het product, en snelle levering

Redelijke ervaring

Door de 4 en 5 mei viering is de levering niet vlotjes gegaan. Mijn beoordeling is niet gebaseerd op een normale situatie en derhalve niet helemaal eerlijk.

Voortreffelijk

Toch snel geleverd, een vergeten exemplaar was de volgende dag in huis. Hulde!

Ronduit slecht

Op 22-04-2020 krijg ik een bevestiging dat het door mij bestelde artikel is verzonden. Nu de 27e nog steeds niets in huis, heb uiteraard wel vooruit moeten betalen.

Zeer slecht

Geen ontvangst bevestiging ontvangen. Daarnaast niet telefonisch en op de mail bereikbaar

Goedemiddag, de ontvangstbevestiging wordt automatisch gemaild nadat het product is verstuurd, in dit geval op 2 maart. Wellicht is deze in je spam beland? Verder hebben wij geen e-mail van je mogen ontvangen en hebben wij ook nog geen reactie gehad op e-mails van onze kant naar jou toe. Mochten we je toch nog ergens mee kunnen helpen dan hoor ik het graag: info@trendfield.nl

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit

Latte machiatto lepels besteld, waren goedkoper dan bij de bol.com voor precies dezelfde. Mooie kwaliteit. Volgende dag bezorgd, door de brievenbus dus hoefde er niet voor thuis te blijven. Ik ga zeker vaker hier bestellen, ben zeer tevreden.

Goede service en snelle levering.

Ik heb goede ervaring met Trendfield. Goed geholpen super service en snelle levering.

één woord: SUPER

zondag besteld, woensdagmiddag geleverd in België.