vlug en correct

Juist wat ik zocht, ondanks een kleine prul vlug en correct

Goede ervaring

Goede ervaring levering snel.

Kwaliteit product slecht

Ik was niet tevreden over de kwaliteit van mijn bestelde artikel. Dit is mooi en snel opgelost door trendfield. Top!! Hartelijke groet, Mariska

Mijn bestelling ging niet helemaal goed. Was even zoeken naar contact maar uiteindelijk was alles netjes en snel opgelost en heb ik het artikel alsnog snel binnen gekregen

klantvriendelijk, snelle service

Snelle levering, mooie prijzen, kwalitatief materiaal en contact met klantenservice is ook supervlot verlopen!

Geen klachten, snel geregeld.

Ik moest snel een nieuwe draadloze muis hebben via Bluetooth. Volgende dag om 14.00 uur in huis. Bij de grote winkels lukte dit niet. 2 dagen later volgens de websites. Muis werkt op alle besturingssystemen. Goed product voor een goede prijs. Makkelijk te installeren.

Heel goed!

Goedkope klittenbanden voor de hoverboard gekocht.

Snelle levering en prima product

Niet ok

De handdoekhaakjes zagen er helemaal anders uit dan op de afbeelding op de site.

Beste Chantal, Ik heb een week geleden een mail gestuurd om te vragen of je een foto kon sturen. De handdoekhaakjes horen namelijk precies hetzelfde te zijn. Echter heb ik nog geen antwoord van jou gekregen. Als er iets fout is gegaan zullen uiteraard nieuwe haakjes sturen.

Goed geholpen. Bestelling snel in huis.

snelle goede levering

snelle goede levering Product is zoals omschreven

Goed product, mooi snel geleverd.

Goed product, mooi snel geleverd.

Zonder voorbehoud.

Ik ben tevreden met de aankoop van het product.

Makkelijk, snel, goed

Makkelijk besteld Snel geleverd Goede prijs/kwaliteit Wat wil je nog meer? (retourproces is niet beoordeeld / nvt)

Beden alternatief voor ander product wat niet leverbaar is

Product is degelijk. 1 exemplaar als reserve aangeschaft.

Vier dagen te laat bezorgd

Zondag besteld en zaterdag pas gekregen. Vier dagen later dan wat op de website beloofd wordt. Gecreëerde verwachtingen worden hiermee niet waargemaakt. Jammer. Op de klacht van de te late bezorging werd wel accuraat gereageerd.

Goede prijs, snel verzonden!

Goede prijs, snel verzonden!

Kwaliteit enorm slecht

Afgelopen woensdag bandjes ontvangen en gemonteerd, na 2x gebruiken al stuk.

We hebben jou eergisteren meteen nieuwe bandjes gestuurd! Helaas kan dit met uitzondering gebeuren.

adequaat, op tijd

voldoende info en bestelling is op tijd geleverd

Praktisch en mooi, scharnieren wel beetje stroef

Handig verpakt ook in een tasje. De scharnieren voelden wat stroef aan. Met een likje kruipolie ging het wel beter.

De scharnieren horen over het algemeen een beetje stroef te zijn. Hierdoor blijft die in de goede stand staan wanneer jouw mobiel hierop steunt :)

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Makkelijk bestellen en snel geleverd.

Produkt past goed op koptelefoon

Beetje laat aangekomen maar produkten bevallen goed

Snelle reactie en goede oplossing gevonden

WAANZINNIG GOED

Enorm goede service, klantvriendelijkheid, en het product (de ring) is bovenverwachting mooi en goed! Dankjulliewel!!