Klantenservice is behulpzaam, maar bestelde product na 7 dagen nog steeds niet geleverd..

Ontevreden.

snel geleverd!

gewoon prima in orde.

Tablet/telefoonhouder liet even op zich wachten door kerstdrukte bij PostNL. Nam contact op en kreeg direct een goede reactie!

Betrouwbaar en accuraat

2 producten gekocht. Ik kreeg er een niet geleverd. Deze was niet leverbaar meer helaas. Binnen 1 dag had ik mijn geld weer terug.

Teleurstellend!

29 december bestelling ORD221844 geplaatst. Gereclameerd. 3 december bericht ontvangen dat de order opnieuw was uitgevoerd. t/m 6 december niets ontvangen. Dat werd dus geen Sinterklaas kadoo voor mijn kleinzoon. Overigens dito product besteld bij Bol.com op 3/12. Ontvangen op 4/12.

Mijn pakket heb ik een week op moeten wachten. Contact gelegd, is nieuw exemplaar oopgestuurd en had ik volgende werkdag in huis. Enige minpuntje is dat telefoon buiten bereik was, maar Whatsapp en via website ging gelukkig wel goed.

Voor een klein prijsje zo’n goed product ontvangen, daar ben ik zeer tevreden over. De aluminium telefoon houder is van zeer goede kwaliteit. De verzending ging heel snel en kwam als brievenbuspakje wat erg prettig was.

Mobiel standhouder

Correct verpakt na 3 dagen uitgeleverd en voldoet volledig aan de gewekte verwachtingen, de standaard is handig en praktisch in gebruik.

Duidelijke productinfo, vlotte levering. Een aandachtspunt, pakket wordt als brievenbus bestelling veroznden. De vepakking zou beter in luchtfolie verzonden worden. Geeft zeer harde klap bij mij op de tegelvloer, en product kan daar zeker bij beschadigen.

Snelle levering, groot aanbod en concurrentieprijzen echte aanrader.

Ben zeer tevreden over het aanbod en de aanbiedingen. De concurrentieprijs is al reden tot kopen. Zowel de snelle levering en garantie maken voor mij de keuze tot echte aanrader tot een feit.

niks ontvangen

probeer telefonisch contact te krijgen. lukt niet. heb een mail gestuurd; geen reactie. waardeloos!!!!!!!!!!!!!!

Super snelle levering Product top

en zo hoort het ook !

Snelle levering en afhandeling en duidelijke communicatie in e-mails vanaf bestel-moment tot aan de aflevering en alles wat daar tussen zit.

Mooie kwaliteitsgoederen voor een betaalbare prijs

De site is overzichtelijk en de producten worden goed omschreven. Bestellen en betalen en zo gedaan en goed te volgen. Ik ben zeer tevreden over de door mij gekochte producten!

Slecht!!!! Liefst geen ster.

Krijg iets totaal anders dan wat ik besteld heb. Allemaal extra gedoe dankzij jullie..

Excuus Linda! We proberen alles zo zorgvuldig mogelijk in te pakken, maar helaas kan het met uitzondering gebeuren dat het verkeerde wordt ingepakt. Stuur ons dan altijd even een mail, dan zorgen we dat het wordt opgelost zonder gedoe.

Top en snel!

Had snel klittebandjes nodig. Voor een leuke prijs snel bezorgd en doen het uitstekend.

correcte en snelle service

levering was van verkeerde kleur, en na melding werd prompt het product van juiste kleur opgestuurd. het eerst ontvangene hoefde ik niet terug te sturen. vriendelijk en zonder enig gedoe.

Prima! Snelle service.

Idem

Aanrader

Correcte, snelle levering

De dienstverlening is goed bevonden.

Alles is prima verlopen.

Snel goedkoop en goed

Goed snel en goedkoop

Voor gelogen over levertijd

Slecht! Zeggen dat iets op Voorraad is en verstuurd en na mail contact nogmaals zeggen dat het verstuurd is en dan blijkt dat helemaal niet waar. Kun je nog twee weken wachten!

Excuus Karien. Door een late levering van onze leverancier konden we niet eerder leveren. Dit is natuurlijk ook een inschattingsfout geweest van ons.

Oké

Alles in orde zoals verwacht. Perfect voor elke kinderfiets in de komende donkere dagen om er verlicht door te fietsen en de toekomst te achtervolgen in alle duidelijkheid.

Niet te vreden

Niet te vreden heel totaal iets anders opgestuurd gekregen helaas

Goedemorgen, Helaas kan dit met uitzondering gebeuren. Dan wordt er per ongeluk het verkeerde ingepakt. Echter als dit gebeurd zullen we uiteraard altijd het juiste product nog opsturen. Had je al contact gehad met ons? Stuur anders snel een mail naar info@trendfield.nl

Geleverde product is anders dan op foto’s

2 plakhaken besteld via bol.com. Het product wat geleverd werd was een heel ander soort materiaal dan op de foto’s in de webshop. Goedkoop materiaal lijkt eerder gespoten plastic dan geborsteld ijzer zoals op de foto’s

Beste Lisa, We hadden ook handdoekhaakjes van massief metaal, maar die waren onnodig zwaar. De Handdoekhaakjes die we nu verkopen zijn van een lichter metaal. Het voelt daarom anders aan maar de uitstraling is hetzelfde. Mvg, Daniel Trendfield.nl