De dienstverlening is goed bevonden.

Alles is prima verlopen.

Snel goedkoop en goed

Goed snel en goedkoop

Voor gelogen over levertijd

Slecht! Zeggen dat iets op Voorraad is en verstuurd en na mail contact nogmaals zeggen dat het verstuurd is en dan blijkt dat helemaal niet waar. Kun je nog twee weken wachten!

Excuus Karien. Door een late levering van onze leverancier konden we niet eerder leveren. Dit is natuurlijk ook een inschattingsfout geweest van ons.

Oké

Alles in orde zoals verwacht. Perfect voor elke kinderfiets in de komende donkere dagen om er verlicht door te fietsen en de toekomst te achtervolgen in alle duidelijkheid.

Niet te vreden

Niet te vreden heel totaal iets anders opgestuurd gekregen helaas

Goedemorgen, Helaas kan dit met uitzondering gebeuren. Dan wordt er per ongeluk het verkeerde ingepakt. Echter als dit gebeurd zullen we uiteraard altijd het juiste product nog opsturen. Had je al contact gehad met ons? Stuur anders snel een mail naar info@trendfield.nl

Geleverde product is anders dan op foto’s

2 plakhaken besteld via bol.com. Het product wat geleverd werd was een heel ander soort materiaal dan op de foto’s in de webshop. Goedkoop materiaal lijkt eerder gespoten plastic dan geborsteld ijzer zoals op de foto’s

Beste Lisa, We hadden ook handdoekhaakjes van massief metaal, maar die waren onnodig zwaar. De Handdoekhaakjes die we nu verkopen zijn van een lichter metaal. Het voelt daarom anders aan maar de uitstraling is hetzelfde. Mvg, Daniel Trendfield.nl

Nog steeds niets ontvangen.

Slecht. Betaald maar niets ontvangen

Beste Trees, Zojuist heb ik jou een mail gestuurd op het op te lossen. Het kan met uitzondering gebeuren dat iets kwijt raakt tijdens de verzending bij de bezorgdienst. Je kan ons dan simpelweg contacten zodat we het opnieuw kunnen sturen. Mvg, Daniel Trendfield.nl

Als eerste een apparaat ontvangen met een defect. Na enig heen en weer mailen whatsappen apparaat vervangen En alles naar tevredenheid opgelost Ik. Beveel dit bedrijf aan Fred

Snel en makkelijk

Goede ervaring met deze shop. Makkelijk en snel bestellen en daarna goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Laptop sleeve gekocht. Grote keus en dat is leuk. Snelle levering en stevige kwaliteit

Goed.. geen op of -aanmerkingen

Product op tijd geleverd en het werkte. Wat wil je nog meer.

Geen contact

Pakket is naar een punt gestuurd niet bij de buren afgeleverd en nu helemaal geen contact over hoe nu...

Perfect!

Goed product en snelle levering!

Snelle levering.

Product voldoet, snel geleverd, helemaal TOP

Snelle levering!

Makkelijk in gebruik de lenzen zuignapjes. Aanrader!

Goede communicatie en correcte levering

Vind de website and bestelmethode niet erg handig. Het product is voor nl begrippen goed in prijs en kwaliteit

Goede service, snelle levering

Ik had lepeltjes besteld, die voldoen aan mijn verwachtingen. Een goede service en een snelle levering

Bestellen ging prima. Informatie over retour sturen was ook snel en goed geregeld. Helaas duurt het wel lang voordat ik mijn geld terug heb. Al met al niet tevreden. Maar, na contact hebt ik nu mijn geld terug. Fijn

Bestellen ging eenvoudig en snel geleverd

Pakje is aangekomen

Snelle service, gemakkelijk online te betalen. Ik ben een tevreden klant. Bedankt

Goed werkend product en volgende dag in huis.

Goed werkend product en snelle levering

vlug en correct

Juist wat ik zocht, ondanks een kleine prul vlug en correct

Goede ervaring

Goede ervaring levering snel.

Kwaliteit product slecht

Ik was niet tevreden over de kwaliteit van mijn bestelde artikel. Dit is mooi en snel opgelost door trendfield. Top!! Hartelijke groet, Mariska

Mijn bestelling ging niet helemaal goed. Was even zoeken naar contact maar uiteindelijk was alles netjes en snel opgelost en heb ik het artikel alsnog snel binnen gekregen