Bestelling niet ontvangen en geen reactie

Bestelling niet ontvangen en geen reactie op de mail

Mooi, kwalitatief, heel tevreden

Heel mooi, trendy en kwalitatief, heel tevreden met onze aankoop

Top service!

Verkeerd artikel ontvangen, wat natuurlijk voor kan komen. Bericht gestuurd en het werd direct en keurig opgelost. Top service!

Ontzettende top service!

Laptop sleeve besteld, na een paar maanden rits kapot.. zonder enige probleem een nieuwe opgestuurd gekregen, echt top !

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.

Slecht

We hebben het nog steeds niet ontvangen, 26/12 besteld en op 3/1 nog niets ontvangen, maar toch wordt er gevraagd om review te schrijven

Zij doen wat ze beloven.

Prima produkt. Snel verzonden. Prima verpakt. Chapeau!

De tabletsteun en telefoonsteun zijn te zwak, ze zakken in en zijn niet nastelbaar !

Waardeloos

Verkocht wordt een auto lader die draadloos laadt. Vuilnis is het. Ding werkt gewoon niet draadloos

Nog niets ontvangen.

Ik heb tot op heden nog niks ontvangen. Aangezien ik deze mail krijg om een beoordeling te geven ga ik er vanuit dat dit wel het geval had moeten zijn.

Goed product

Had product besteld, viel erg tegen. Ik wilde het retourneren, maar kreeg een mail dat dat niet hoefde en ik mijn geld terug gestort krijg. Stond binnen paar dagen op mn rekening.

Heel fijn product werkt goed

Het product werkt goed zoals beschreven. Niet te moeilijk product

Mijn pakket kwam niet aan, maar is wel goed opgelost.

Mijn pakket was er na 2 weken nog niet, ookal zou het 3-5 dagen duren. Ik had daarom een mail ges tyuurd waarop ik geen reactie kreeg, toen heb ik ze kunnen bereiken via het Whatsapp nummer waar ze snel reageerde en ze mij gratis een nieuw product op stuurde, omdat mijn bestelde product een fout in de voorraad was. Na een beetje gedoe zijn ze zeker snel met een eerlijk oplossing gekomen.

Goede snelle service en goed produkt

Snelle bezorging , goed produkt. Goede communicatie

Geweldige service van Trendfield! Pakketje was door de kerst drukte helaas niet (op tijd) bezorgd. Zonder ook maar ergens een probleem van te maken, hebben ze de bestelde artikelen opnieuw toegestuurd en had ik het nog voor nieuwjaar in huis. Heel erg tevreden over de snelheid van reageren op mijn mails en het toesturen van het nieuwe pakket. Dat heet klantenservice...!

Product was zoals beschreven.

Tevreden over aankoop!

Goede haakjes! Plakken goed en blijven plakken!Snelle bezorging en zorgvuldige verpakking!

Prima webshop, snelle levering.

Ik heb hier een bluetooth muis besteld, rond de kerst, d muis werd 3 dagen later geleverd. Prima product voor een zeer schappelijke prijs.

Snelle verzending!

Besteld en de volgende dag in huis!

Slecht nog niets ontvangen

Ligt niet aan Trendfield maar wel aan PostNL. Kies voor een andere pakketdienst die betroubaarder is.

Fijn!

Fijn spul, snelle levering! Goeie ervaring!

Toppie

Uitstekend snel bezorgd mooi verpakt

Snel bezorgd goed verpakt erg blij mee blijft super goed plakken

Snelle levering en juiste product!