TOP

Goed product,snelle afhandeling

Alles goed

snel,correct,professioneel

Goed product,snelle afhandeling.Prima!

Enige dagen vertraging van levering naar België

Hi Eduard, Wat vervelend dat de levering was vertraagd. Dit had te maken met stakingen bij Bpost. Ik hoop dat het product wel aan de verwachtingen voldoet!

Vlotte en correcte afhandeling

Alles ok

Een uitstekende service

Het was de eerste keer dat ik een bestelling deed bij Trendfield nl. Mooie en overzichtelijke website en zeer goede communicatie en opvolging via e-mail. Verzorgde en snelle levering van Trendfield Telefoonstandaard Tablet Houder. Een zeer goed product voldoet zeker aan mijn verwachtingen. Dit bedrijf is zeker een aanrader.

Service was zoals ik verwachtte.

prima order proces geïnformeerd per mail van bestelling tot aflevering

Goed.

Ondanks Postnl bezorging, helemaal goed gekomen door klanten service Trendfield.

geweldige service

Voor mijn zoon een wireless muis voor school besteld. De bluetooth ontvanger die je in de computer stopt ging erg snel stuk. Na contact met de klantenservice een volledig nieuwe muis toegestuurd gekregen en de oude mochten we houden. Top service dus. Aanrader

Device always disconnect

With the USB-wireless I have to turn it off and on every time my laptop goes to sleep mode. With Bluetooth connection, it doesn't even work.

Geweldig service

Snel opgeleverd

Heel stipt, vriendelijk, komt beloftes na qua garantie. Rits van rugzak stuk na 3 maand en volledig nieuwe rugzak ontvangen. TOP!

Geweldige klantenservice

Product gekocht via Bol.com bij Trendfield, maar binnen een jaar helaas defect. Per mail contact gezocht met deze shop, en direct uitstekend geholpen. Vriendelijk en geduldig ben ik te woord gestaan, en ookal waren er onderweg wat (kleine) hobbels, Trendfield heeft dit alsnog snel weten op te lossen. Ik ben hier zeer tevreden over. Bedankt Trendfield!

Muis volgende dag in huis. Muis Bleek later een klein mankement te hebben, maar na contact (WhatsApp) werd direct nieuwe muis verstuurd. Dus topservice.

Service

Na in eerste instantie het verkeerde te hebben binnen gekregen werd er in 2de instantie het juiste product opgestuurd, dus tevreden over de service

Vlotte service & goede communicatie

Vlotte service en aflevering, en een goede communicatie omtrent levering. Het product zelf is in prima staat ontvangen, goed verpakt en lijkt het prima te doen en te voldoen aan de verwachtingen. Met dank, Iet Veenland

Teveel mails

Na de bestelling heb ik geloof ik vijf mails gekregen. Als je meerdere dingen besteld bij verschillende bedrijven, is dat veel te veel en onoverzichtelijk

prima product, snelle levering

Goed en snel

Product als omschreven en snelle levering. Makkelijk te kalibreren. Blij met deze aankoop.

Top service, na defecte pcmuis zonder gezeur nieuwe toegestuurd gekregen. Kom hier zeker terug.

Erg tevreden

Snel, goed en mooie prijs.

Prima product

Mijn dochter is er erg blij mee, snel geleverd

Fout bij aflevering heel snel hersteld

Post-nl gaf aan dat pakketje bezorgt was. Niet dus. Het bestelde werd heel snel opnieuw verstuurd en deze keer kreeg ik het wel.

Snelle verzending

Eenvoudig om te bestellen. Geen gedoe met account aanmaken, activatie, ....

Nijverheidsweg-Noord 123 3812PL Amersfoort