heel goed

Snelle levering en goed verpakt

Snelle respons en zeer hulpvaardig

Goed en snel geleverd

De bestelling was makkelijk te bestellen en is snel geleverd.

Prima ervaring

De eerste bestelling is nooit geleverd. Toen ik ze mailde kreeg ik alsnog direct de volgende dag de lader geleverd. Het lag wss bij de post. Super service dus en een hele aardige contactpersoon. De lader is precies wat ik wilde dus ik zou er morgen weer opnieuw iets bestellen als het moet.

Positieve ervaring!

Ondanks het uitblijven van de levering op PostNL afhaalpunt, en na melding welke direct geleverd werd de volgende werkdag, een positieve ervaring!

Snelle service en het artikel was nog mooier dan omschreven

Voldoet aan beschrijving en snelle levering

Goed kwaliteit snelle levering

Raad ik aan deze site

Snel geleverd volgens afspraak

Snel geleverd volgens afspraak

teleurstellend

product is niet geleverd.

Kleine bestelling gedaan en dat ging goed. Verder geen bijzonderheden.

Snelle levering, door de brievenbus. Artikel voldoet aan de afbeelding en verwachting

Makkelijk besteld. Snelle verzending.

Goede service. Makkelijke bestelwijze. Super snelle verzending.

klantvriendelijk bedrijf

Viabol.com een externe dvd speler/brander aangeschaft . ik kreeg een probleem op mijn tablet en dacht dat het aan de installatie van de speler lag .daarna een ander apparaat geïnstalleerd, kreeg toen een fout melding. Mailtje gestuurd naar F-Trendfield en er werd gelijk aangeboden om een andere player te sturen. Bleek achteraf dat het een fout in de laptop zat. Het feit dat er zonder meer een ander apparaat werd aangeboden vind ik zeer waardevol. vandaar de 5 sterren

Klantenservice is behulpzaam, maar bestelde product na 7 dagen nog steeds niet geleverd..

Ontevreden.

snel geleverd!

gewoon prima in orde.

Tablet/telefoonhouder liet even op zich wachten door kerstdrukte bij PostNL. Nam contact op en kreeg direct een goede reactie!

Betrouwbaar en accuraat

2 producten gekocht. Ik kreeg er een niet geleverd. Deze was niet leverbaar meer helaas. Binnen 1 dag had ik mijn geld weer terug.

Teleurstellend!

29 december bestelling ORD221844 geplaatst. Gereclameerd. 3 december bericht ontvangen dat de order opnieuw was uitgevoerd. t/m 6 december niets ontvangen. Dat werd dus geen Sinterklaas kadoo voor mijn kleinzoon. Overigens dito product besteld bij Bol.com op 3/12. Ontvangen op 4/12.

Mijn pakket heb ik een week op moeten wachten. Contact gelegd, is nieuw exemplaar oopgestuurd en had ik volgende werkdag in huis. Enige minpuntje is dat telefoon buiten bereik was, maar Whatsapp en via website ging gelukkig wel goed.

Voor een klein prijsje zo’n goed product ontvangen, daar ben ik zeer tevreden over. De aluminium telefoon houder is van zeer goede kwaliteit. De verzending ging heel snel en kwam als brievenbuspakje wat erg prettig was.

Mobiel standhouder

Correct verpakt na 3 dagen uitgeleverd en voldoet volledig aan de gewekte verwachtingen, de standaard is handig en praktisch in gebruik.

Duidelijke productinfo, vlotte levering. Een aandachtspunt, pakket wordt als brievenbus bestelling veroznden. De vepakking zou beter in luchtfolie verzonden worden. Geeft zeer harde klap bij mij op de tegelvloer, en product kan daar zeker bij beschadigen.

Snelle levering, groot aanbod en concurrentieprijzen echte aanrader.

Ben zeer tevreden over het aanbod en de aanbiedingen. De concurrentieprijs is al reden tot kopen. Zowel de snelle levering en garantie maken voor mij de keuze tot echte aanrader tot een feit.

niks ontvangen

probeer telefonisch contact te krijgen. lukt niet. heb een mail gestuurd; geen reactie. waardeloos!!!!!!!!!!!!!!