Super snelle levering Product top

en zo hoort het ook !

Snelle levering en afhandeling en duidelijke communicatie in e-mails vanaf bestel-moment tot aan de aflevering en alles wat daar tussen zit.

Mooie kwaliteitsgoederen voor een betaalbare prijs

De site is overzichtelijk en de producten worden goed omschreven. Bestellen en betalen en zo gedaan en goed te volgen. Ik ben zeer tevreden over de door mij gekochte producten!

Slecht!!!! Liefst geen ster.

Krijg iets totaal anders dan wat ik besteld heb. Allemaal extra gedoe dankzij jullie..

Excuus Linda! We proberen alles zo zorgvuldig mogelijk in te pakken, maar helaas kan het met uitzondering gebeuren dat het verkeerde wordt ingepakt. Stuur ons dan altijd even een mail, dan zorgen we dat het wordt opgelost zonder gedoe.

Top en snel!

Had snel klittebandjes nodig. Voor een leuke prijs snel bezorgd en doen het uitstekend.

correcte en snelle service

levering was van verkeerde kleur, en na melding werd prompt het product van juiste kleur opgestuurd. het eerst ontvangene hoefde ik niet terug te sturen. vriendelijk en zonder enig gedoe.

Prima! Snelle service.

Idem

Aanrader

Correcte, snelle levering

De dienstverlening is goed bevonden.

Alles is prima verlopen.

Snel goedkoop en goed

Goed snel en goedkoop

Voor gelogen over levertijd

Slecht! Zeggen dat iets op Voorraad is en verstuurd en na mail contact nogmaals zeggen dat het verstuurd is en dan blijkt dat helemaal niet waar. Kun je nog twee weken wachten!

Excuus Karien. Door een late levering van onze leverancier konden we niet eerder leveren. Dit is natuurlijk ook een inschattingsfout geweest van ons.

Oké

Alles in orde zoals verwacht. Perfect voor elke kinderfiets in de komende donkere dagen om er verlicht door te fietsen en de toekomst te achtervolgen in alle duidelijkheid.

Niet te vreden

Niet te vreden heel totaal iets anders opgestuurd gekregen helaas

Goedemorgen, Helaas kan dit met uitzondering gebeuren. Dan wordt er per ongeluk het verkeerde ingepakt. Echter als dit gebeurd zullen we uiteraard altijd het juiste product nog opsturen. Had je al contact gehad met ons? Stuur anders snel een mail naar [email protected]

Geleverde product is anders dan op foto’s

2 plakhaken besteld via bol.com. Het product wat geleverd werd was een heel ander soort materiaal dan op de foto’s in de webshop. Goedkoop materiaal lijkt eerder gespoten plastic dan geborsteld ijzer zoals op de foto’s

Beste Lisa, We hadden ook handdoekhaakjes van massief metaal, maar die waren onnodig zwaar. De Handdoekhaakjes die we nu verkopen zijn van een lichter metaal. Het voelt daarom anders aan maar de uitstraling is hetzelfde. Mvg, Daniel Trendfield.nl

Nog steeds niets ontvangen.

Slecht. Betaald maar niets ontvangen

Beste Trees, Zojuist heb ik jou een mail gestuurd op het op te lossen. Het kan met uitzondering gebeuren dat iets kwijt raakt tijdens de verzending bij de bezorgdienst. Je kan ons dan simpelweg contacten zodat we het opnieuw kunnen sturen. Mvg, Daniel Trendfield.nl

Als eerste een apparaat ontvangen met een defect. Na enig heen en weer mailen whatsappen apparaat vervangen En alles naar tevredenheid opgelost Ik. Beveel dit bedrijf aan Fred

Snel en makkelijk

Goede ervaring met deze shop. Makkelijk en snel bestellen en daarna goed op de hoogte gehouden over de status van mijn bestelling

Laptop sleeve gekocht. Grote keus en dat is leuk. Snelle levering en stevige kwaliteit

Goed.. geen op of -aanmerkingen

Product op tijd geleverd en het werkte. Wat wil je nog meer.

Geen contact

Pakket is naar een punt gestuurd niet bij de buren afgeleverd en nu helemaal geen contact over hoe nu...

Perfect!

Goed product en snelle levering!

Snelle levering.

Product voldoet, snel geleverd, helemaal TOP

Snelle levering!

Makkelijk in gebruik de lenzen zuignapjes. Aanrader!

Goede communicatie en correcte levering

Vind de website and bestelmethode niet erg handig. Het product is voor nl begrippen goed in prijs en kwaliteit

Goede service, snelle levering

Ik had lepeltjes besteld, die voldoen aan mijn verwachtingen. Een goede service en een snelle levering