Vandaag, 13 oktober bestelling OK ontvangen.

Graag een factuur van deze levering. Waarom moet ik dit nogmaals vragen, ondanks ik deze vraag als bericht had meegestuurd tijdens mijn bestelling? Dit is een serieus mankement in jullie bestelsysteem!

Dese webshop heeft me in tijden van drukte met bezorging prettig verrast. M’n bestelling werd na twee dagen al bezorgd. Zeer content mee.

Wieltje paste precies op globber step

Wieltje paste goed en levering was op tijd in een duurzame verpakking

Snel, goede informatie, perfect kwaliteit

Na het verzenden van een mail om raad te vragen, heb ik zeer snel een complete informatie ontvangen zodat ik de bestelling met rust kon plaatsen. De levering was super snel.

Is gemakkelijk om snel te bestellen en zeker als je wat verder woont

Topkwaliteit aan huis geleverd

Topkwaliteit aan huis geleverd , binnen een korte termijn , duidelijke site, voldoende communicatie ivm je bestelling en keurig verpakt en op tijd aan huis geleverd!

top!

Zeer snelle service

Prima service!

Goede communicatie, snelle service.

Snelle levering en duidelijke website!

De webshop oogt degelijk en is ook degelijk. Skatetown biedt een correcte dienstverlening aan met verschillende leverings- en afhaalmogelijkheden. De levertermijn was zeer kort en het product werd in een goede staat afgeleverd. Een aanrader!

Snelle levering en ook de nabestelling kwam binnen 2 dagen..

Goede levering, goede webshop

Niet elk artikel is te bestellen dat in de winkel beschikbaar is

Het was een top ervaring alles was perfect top

Een geweldige ervaring toppie alles is perfect geleverd en de kwaliteit is super na heel veel op zoekwerk ben ik blij da ik hier besteld heb

Fast and reliable shop

Goede en snelle service

We wilde onze dochter een fiets cadeau doen, konden nergens slagen.. tot dat we SkateTown ontdekten! Super blij, en onze dochter ook

Snelle verzending

Snelle verzending.

Prima levering

Netjes verstuurd, binnen afgesproken termijn. Niets op aan te merken

Snelle levering en goede kwaliteit prijs verhouding.

Item snel geleverd. Vriendelijke communicatie Goede kwaliteit . Helemaal top.

Rapide à l’envoi des produit

Rapide à revoir mes produits commander J’ai du racheter des vis de support pour mes roue de roller J’ai envoyer un message sur Instagram ou je n’ai eu aucune réponse

Directe levering en goei product

Alles vlot verlopen

Uitstekende service.

Bestelling snel binnen maar helaas niet helemaal in orde. Contact opgenomen en uitstekend geholpen binnen 2 dagen vervangend onderdeel binnen.

heel snelle levering, top!

Top advies, snelle levering en goed product

Via mail vroeg ik advies en kreeg daar snel en duidelijk feedback op. Webshop is zeer duidelijk en order afhandeling ging super vlot. Niet twijfelen dus!

Netjes geleverd

Fijne service

Hele fijne klantenservice. Echter miste er wel een aantal dingen. Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling en daarnaast staat er ook op zondag op de website dat het de volgende dag geleverd kan worden. En dat klopt niet.

Goede en snelle levering

We hebben een step besteld voor onze dochter. Een geweldige mooie goede step. Wij blij en onze dochter helemaal.