Aankoop Sportdrank

Alles was zoals het hoort te zijn !

Goede prijs snelle levering

top ervaring

goede en correcte levering

Bestel proces was vlot en eenvoudig. Levering snel en efficiënt.

Snel en correct

Enkel de betaling verliep niet vlot. Mijn MasterCard werd steeds opnieuw geweigerd wat er in resulteerde dat mijn bank dacht dat het om fraude ging en mijn kaart tijdelijk had geblokkeerd.

kwalitateit, snel geleverd

Goed materiaal, de volgende dag in huis

Fantastische service

Goeie support en service

Snel en makkelijk

Ik had een reserveonderdeel nodig, dat kon ik via de webshop snel een eenvoudig bestellen. Product is zoals omschreven.

alles ok

Alles goed geleverd en tevreden

Vriendelijk en correcte Service

Een tevreden duo Skaters (mama en zoon ) .

Boîte endommagée et griffes sur les trucks

La livraison a été super rapide, donc hyper satisfaite pour cela. Seulement la boite était vraiment endommagée. Les boites Impala sont une partie intégrante de l’achat de nouveaux patins, donc si la boite arrive déchirée et enfoncée à certains endroits, cela retire l’effet wow! Les trucks ont des griffes apparentes où de la couleur est partie. Je me demande donc si ces patins n’étaient pas d’exposition ou issus d’un retour. Du moins, cela expliquerait l’état dégradé de la boite.

Super snelle levering en topkwaliteit

Heel tevreden !

Topservice!

Supervriendelijke bediening, uitgebreide uitleg en zeer tevreden van onze aankoop.

Snelle levering, alles prima in orde.

Top service!

Zeker een aanrader!

Kan nog net iets beter

Jammer, een week te laat bezorgd en bij natelling 2 wieltjes te weinig. T is maar 1 % van de 200, en ik mopper niet, maar kan net iets beter jongens. Hoeven niet nagestuurd te worden hoor.

De klant staat steeds centraal

Ook bij uitdagingen bij verzending is er steeds een oplossing voorhanden. In de winkel eveneens is er steeds vakkundig advies.

Geweldig.

Keurige en duidelijke website. Snelle levering van het product.

Volgens afspraak

Vlotte afhandeling, afspraken opgevolgd

Goede kwaliteit voor de prijs

Ik ben nieuw met skaten en dit is mijn eerste skateboard. Ik ben blij dat ik mijn skateboard hier hebt gekocht.

Top service en hele snelle levering

Ze hebben me heel goed geholpen bij mijn eerste online bestelling. Top service

Mooie skeelers snelle levering

Goede en snelle levering

Heel snelle levering. Top

Bedankt voor de snelle levering van inline skate wielen. Het bespaart me een hele rit en tijd.

Herentalsesteenweg 77 C

2280 Grobbendonk