De klant staat steeds centraal

Ook bij uitdagingen bij verzending is er steeds een oplossing voorhanden. In de winkel eveneens is er steeds vakkundig advies.

Geweldig.

Keurige en duidelijke website. Snelle levering van het product.

Volgens afspraak

Vlotte afhandeling, afspraken opgevolgd

Goede kwaliteit voor de prijs

Ik ben nieuw met skaten en dit is mijn eerste skateboard. Ik ben blij dat ik mijn skateboard hier hebt gekocht.

Top service en hele snelle levering

Ze hebben me heel goed geholpen bij mijn eerste online bestelling. Top service

Mooie skeelers snelle levering

Goede en snelle levering

Heel snelle levering. Top

Bedankt voor de snelle levering van inline skate wielen. Het bespaart me een hele rit en tijd.

Snelle levering en goede prijzen

Top inline skates! Snelle levering, goede service.

Zeer fijne website, duidelijke informatie, wat wel handig is als je niks van inline skates kent. Inline skates van Fila gekocht, prijs/kwaliteit top! Zéér snelle levering.

Zeer snelle en goede service

Eenvoudig besteld snel geleverd

Ik had een vervangend wieltje nodig voor een step. Gevonden via skate town en twee dagen later had ik het in huis.

Perfect!

Goede prijs voor het board, snelle levering, milieuvriendelijke doos. Allemaal top!

Une excellente première expérience

Commande livrée en un temps record et 100% conforme. Service client super reactif et sympathique. C'est certain que je garde ce site dans ma liste des top sites pour mes commandes

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Snelle verzending!

Prijs / kwaliteit top en een snelle verzending. Vanuit BE naar NL in 1 dag bezorgd, dat is top. Echter nog wel een opmerking bij de bestelling geplaatst waar nog niks mee is gedaan en ook niet op is gereageerd.

hizli teslimat

Siparisim bir gunde teslim edildi. Gonderdigim maile hemen cevap verildi.

• Bize tavsiye eder misiniz? Yes

Prima service en producten

De kunstschaatsen werden dezelfde dag nog verzonden. Goede prijs, goede service, een aanrader.

Goed product en snel bezorgd

Snelle levering, goed product

Ottimo sito

In linea di massima tutto si svolge correttamente ma capita che ci siano degli errori nell’invio del materiale o prodotti disponibili sul sito e poi realmente non più disponibili. Però il team è molto efficace e riesce sempre a trovare la soluzione.

• Ci consiglieresti? Si

Fijn

De website is duidelijk, bestellen gaat snel. Track en trace werkt niet helemaal naar Nederland maar bezorgd wel snel. Dus alles goed gegaan.

Helaas was mijn keuze niet meer voorradig maar een goed alternatief ontvangen

Kwaliteitsvolle en heel vriendelijke service!

Kwaliteitsvolle en heel vriendelijke service! Correct advies, snelle service, erg attent en vriendelijk.

Fijne website, makkelijk te bestellen. Snelle levering. Bij een probleem werd het razendsnel opgelost.

Vlotte bediening

Snelle en correcte levering