The hockey shop for Benelux players

It’s always a pleasure to do business with you guys You are very efficient and pro Delivery on the next day is a blast Keep going this way Thank you

Great service

Very fast service and very nice skates

duidelijk, snel en goede communicatie

skates waren er niet meer, maar netjes daarvan in de plaats het nieuwste model ontvangen voor dezelfde prijs.

Altijd perfecte en snelle levering

Top service!

Zondag na 15u besteld en dinsdag in huis! Geweldige service en super snel, wij zijn content!

Utstekend

Goede service snelle levering en op de hoogte houden van levering

Au Top

Livraison rapide et super beau patins. Merci à vous

Fantastische vriendelijke mensen en super service.

Snelle en super service!

Heel tevreden van de opvolging en info over mijn bestelling. Snelle levering.

Nvt

Snel, vlot en helemaal in orde!

Ik bestelde woensdagavond een paar schoenen en vrijdagmiddag (24dec!) kon ik deze al ophalen in het postpunt. Dat had ik nooit verwacht.

Snel en zeer deskundig advies. Gedetailleerde info over de status van de bestelling. Zeer snelle levering.

Alles bestens

Habe bei SkateTown ein paar Teile für's Inlinehockey bestellt und diese kamen gut in Deutschland an. Es hat mich positiv überrascht, dass sogar Ersatzteile mit bei gelegt waren (Pins für Stilmat Puck).

Makkelijke omruiling

Globber besteld, zeer snel geleverd.

Heel correcte en snelle service

Heel tevreden over de website en de service van Skatetown

Snelle levering en alles goed en veilig verpakt. Top service!

Stunt step

Het was een zeer snelle levering, alles op de website was duidelijk.

Duidelijk en snelheid

De webshop is klantvriendelijk en ik werd op de hoogte gehouden wanneer ik mijn bestelling mag verwachten.

Alles zeer correct afgehandeld.

Zeer attent, snel en correct

Bestelling was snel gedaan. Er werd contact opgenomen omdat ik tegenstrijdige artikelen had besteld (was ik me niet bewust van) en hulp aangeboden om de juiste artikelen te kiezen. Deze werden dezelfde dag nog verzonden en zijn inmiddels gemonteerd op de step van mijn dochter! Top service, dank.

Alles naar wens

Tweemaal bij Skatetown besteld. Top! Alleen lastig dat er bij de betaalkeuze geen optie is voor Ideal (alleen bancontact en paypal). Dit was voor mij bijna een reden elders te bestellen, omdat ik geen paypal of bancontact heb. Meer betaalmogelijkheden krijg je wanneer je een mail krijgt dat de bestelling niet is voltooid. Producten netjes verpakt en optijd bezorgd.

Vandaag, 13 oktober bestelling OK ontvangen.

Graag een factuur van deze levering. Waarom moet ik dit nogmaals vragen, ondanks ik deze vraag als bericht had meegestuurd tijdens mijn bestelling? Dit is een serieus mankement in jullie bestelsysteem!