Prima.

Goede communicatie en snelle levering.

Kwaliteit, snel geleverd

Kwalitatieve producten , op snelle efficiënte manier geleverd ,

top service

Top service,

Bestelling kwam op tijd aan, goed verpakt. Niets te klagen.

Super service, réponse rapide, matériel impeccable !

J'avais besoin d'une pièce de rechange pour ma trottinette Globber, le service client m'a répondu rapidement et j'ai reçu la bonne pièce.

Had een verkeerd stuk besteld en mogt er de dag nadien terug mee langs komen met de step en ze hebben zelf een nieuw stuk op geplaatst

Zeer snelle levering

De bestelling werd de dag nadien al geleverd

Hellemaal super

Super tevreden

Netjes en verzorgd pakje ontvangen. Snelle levering.

een prim,a zaak

Het bestelde werd mooi op tijd geleverd en binnen de voorgestelde tijd. De verpakking had best kleiner gekund. Nu werd veel lucht vervoerd!!

Snel en correct

Snel en correct geleverd van de gevraagde skates

Heel mooi step, was snel afgeleverd)))) mijn zoon is kei gelukkig))) een echte mooie step)

Product nog niet ontvangen

5 sterren ivm dat ik nog niet kan beoordelen hoe en wat... Ik heb t product nog niet ontvangen...Met wie kan ik hierover contact opnemen?

Gemakkelijk om op te website te surfen en vinden wat ik nodig had. Snel geleverd, product was goed ingepakt en perfect voor mijn zoon. Vriendelijke leverancier.

Ik heb altijd al Fila gehad qua skates en deze zit precies goed om mijn voeten en is stevig! De beschermers van Fila ook super goed en stevig en vooral zit het precies goed!

Vlotte service

Ik heb de zaken die ik besteld heb vlot gevonden op de webshop, het bestelproces veroorzaakte ook heen moeilijkheden. Ik was zeer onder de indruk van de vlotte verwerking en levering van mijn bestelling.

Skates gekocht bij skate town.

Ik had inline skates, Fila, in de winkel gezien en gepast, maar deze waren 180,00. Getwijfeld en toch even online gekeken. Dezelfde waren bij Skate Town 30 euro goedkoper, deze dus besteld. Bij een GLS aflever punt laten bezorgen, veel makkelijker, en daar opgehaald. Ik had ze 2 dagen later, na bestelling, in huis. Super geregeld. En netjes op de hoogte gehouden hoe de bestelling en verzending verloopt. Tevreden!

Mijn pakket kon niet geleverd worden de eerste keer omdat het loket gesloten was. Dit werd nauw opgevolgd. 2 dagen later werd alles netjes geleverd.

Snel en efficiënt

Twee dagen nadien aangekomen

Goed maar de levering kan beter

Nou de bestelling op de website verliep vlot en gemakkelijk maar ik ben nu al 1 week aan het wachten op GLS Tot nu een zeer slechte post dienst ze zeggen dat we niet thuis waren terwijl er heel de tijd iemand thuis was en nu hebben we aangeven dat als we niet thuis waren dat het voor de deur mocht gezet worden kon het pakket weer niet geleverd worden dus nu ben ik nog steeds aan het wachten. Maar de verkoper zelf is zeer goed

Fantastische service

Correctie prijs Snelle levering Top

Super Preise und schnelle Lieferung

Das Preis/Leistungsverhältnis stimmt und der Versand von Belgien nach Deutschland war sehr schnell! Vielen Dank

top service

Bestellen en ten laatste 2 dagen later bestelling thuis geleverd, Indien op tijd zelfs de dag erna

Herentalsesteenweg 77 2280 Grobbendonk

+32 3 303 71 75