positieve ervaring

correcte service, snel. perfect apparaat, doet wat verwacht wordt. Snelle levering, dag 1 besteld, dag 2 geleverd. Top !

Super, mooi product, eerlijk

Snel, netjes, eerlijk, geweldig, enz. enz

Zeer prettig, snel en betrouwbaar!

De levering van de was heel vlot met een goede communicatie! Een theepot was kapot bij levering. Dat is heel fijn en snel opgelost. De volgende dag kon ik al de nieuwe afhalen. Wat een geweldige service. Een echte aanrader.

Super mooie glazen en super goede service

Bij het openen van de bezorgde theeglazen, was 1 glas gebroken aangekomen. Na mijn melding per mail, kwam direct het bericht dat ze uiteraard een nieuw glas toesturen. Dit is echt een super mooie service! Hopelijk komt dit exemplaar ongeschonden aan.

Het gemak van online winkelen gecombineerd met persoonlijke aandacht en ouderwets goede service!

Een aanrader!

De bestelling kwam snel aan , en was kapot , ik mailde hen en binnen uur kreeg ik antwoord en het probleem werd direct in orde gemaakt ! Top !!

Handig in gebruik.

Mooi design en handig, je kan de peper in 6 verscillenden diktes malen.

Goede klantenservice, fijne producten

Vorige week een bestelling gedaan bij dit bedrijf. Vervolgens hebben zij het product snel opgestuurd, alleen is er iets fout gegaan bij postnl waardoor het pakket nooit is aangekomen. Nadat ik dit had gemeld bij het Teapottery ben ik direct heel goed geholpen. Ik ben blij met de adequate en professionele manier van handelen. Bedankt!

onbetrouwbaar en eigenaar wordt agressief

Onbetrouwbaar bedrijf. Eigenaar wordt agressief aan telefoon en lost problemen niet op. Waardeloos bedrijf. Eenmalig een aankoop bij gedaan en dat heeft mij geld gekost. Bestelde artikel nooit ontvangen.

Beste Richard, Wij ervaren je review als oneerlijk en onwaar. Je hebt bij Bol.com een bestelling geplaatst en niet betaald. Hierdoor is er een betalingsachterstand ontstaan waar wij niets aan kunnen veranderen. Sorry. Bovenstaande review is niet naar waarheid ingevuld.

Kapot artikel direct vervangen

Bij het uitpakken van een set kopjes en schoteltjes bleek van één van de schoteltjes een scherf afgesprongen. Het verzenden van een mail hierover bleek voldoende om binnen twee dagen een nieuw schoteltje te ontvangen.

Vanwege een defecte waterkoker via de mail contact opgenomen met teapottery. Nog dezelfde dag reactie en een oplossing. Mijn waterkoker werd vervangen door een nieuwe, die ik een dag later al in huis had. Ik hoefde niet eens mijn defecte waterkoker op te sturen. Dat noem ik nog eens service!! Hopelijk was het qua waterkoker een toevalsfout, en kunnen we lang genieten van onze nieuwe waterkoker.

Servies besteld als cadeau

Op 4-9 servies besteld als cadeau. Op 7-9 nog niet binnen en dus met lege handen op verjaardag. Zeer teleurstellend.

Wat een service

Heb 1,5 jaar geleden een waterkoker gekocht. Deze begaf het opeens. Na een belletje kreeg ik gelijk een nieuwe toegezonden. Wat een service! Hier blijf ik bestellen.

goede en snelle service

Had een hele leuke waterkoker gekocht. Bpa en bps vrij.Om 5 voor 5 besteld en de volgende dag in huis. Prima. Echter ik merkte dat de temperatuur van het water tot 80 graden ging en geen 100 graden. Ik heb gebelt en zij zeiden meteen dat dat niet goed was en zij stuurden meteen een nieuwe op en de ander kon ik gratis terugsturen met een retourbon die zij mij mailde. De nieuwe waterkoker doet het prima. Echt goede service.👍

Wij hadden een waterkoker gekocht die defect bleek te zijn. Er is heel wat misgelopen eer we een nieuwe hebben ontvangen, maar uiteindelijk is alles goed gekomen. We hebben ook een klein extraatje ontvangen om het leed te verzachten.

Pluspunten

We hadden een waterkoker cadeau gekregen die bij the teapottery was gekocht. Helaas ging hij binnen de garantieperiode kapot. Heel vervelend maar dat kan gebeuren. Dan komt het aan op de manier waarop een winkel omgaat met problemen. Dat is bij uitstek het moment dat de ene winkels zich van de andere kan onderscheiden. The teapottery heeft dit zo keurig en plezierig opgelost dat ik iedereen zou aanbevelen hun producten daar te kopen als er een keuze is tussen de ene of de andere winkel. Klasse!

Pluspunten

Ruime keus en snelle levering

Geen

Pluspunten

Pluspunten

Snel en prima bezorgd.

Geen

Pluspunten

Heel vriendelijk, snel van antwoord , correct

Wij hadden tasjes besteld en volgens de track and trace aangekomen bij ons (we wonen op een appartement) maar was dus niet het geval. Na contact met teapottery hebben zij zonder discussie nieuwe tasjes gestuurd die wel zijn aangekomen

Pluspunten

Vlugge levering.Alles goed verpakt.

Pluspunten

Snelle en correcte levering

??

Pluspunten

Snelle en goede verzending.