Gordijnen besteld maar maat wijkt af en is slecht afgewerkt

Eerste keer iets bij vouchervandaag besteld: 4 x gordijnen 150 x 250 cm. Na een aantal dagen de levering ontvangen en bij uitpakking kwam ik erachter dat de gordijnen best slecht waren afgewerkt maar nog erger, de gordijnen waren niet 1.50 m breed maar 1.43 m? En ja zonder plooien erbij gerekend want die moet ik er nog inzetten maar dat heeft natuurlijk geen zin want dan zal het per gordijn nog smaller worden. Lengte was ook veel langer dan aangegeven maar dit zou nog ingekort kunnen worden. De gordijnen gaan weer terug en is zo absoluut niet verkoopbaar. Zo jammer dit!

Alles netjes geregeld top service

Correcte leveringen

Op tijd bezorgd. Kwaliteit was goed en goed ingepakt

Werd heel snel en netjes opgelost.

Mand voor kat bleek niet te kloppen qua afmetingen. Kreeg dmv van foto’s die ik sla bewijs toestuurde direct een nieuwe toegestuurd.

Handleiding smartwatch niet leesbaar

Het is niet te geloven. Een handleiding die niet te lezen is.

Te veel mails

Mijn mail is niet meer op orde te houden en ik gebruik het niet eens. Haat deze website

Fantastische pannenset en compressiesokken

Het is echt helemaal af. Voor het eerst in 40 jaar een pannenset aangeschaft! Het is zo mooi. Ook de accessoires erbij geen metaal maar kunststof. Het werkt echt prima. En de compressiesokken helemaal goed voor het eerst sinds jaren geen krampen meer in mijn benen. Heb gelijk 2 paar nieuwe besteld. Eën minpuntje: Slechte bezorging door DHL open doos? Dit kan echt niet.

Mooie sprei gekocht. Ziet er in werkelijkheid veel mooier uit. Over de prijs geen klagen. Goedkoop en een super mooie sprei ervoor. Dank u wel !

Super efficiënte en vriendelijke klantendienst!

Na vier maanden gaf mijn airfryer het loodje. Binnen de week hadden ze via de fabrikant ervoor gezorgd dat ik een geheel nieuwe kreeg! Nou, betere service bestaat er gewoon niet.

Zo geef je service zoals het hoort tezijn

Ik heb hele goede ervaringen met het behandelen van een klacht, vandaar dat u van mij een dikke 10 scoort. Hier kunnen diverse bedrijven een voorbeeld aan nemen, hier geven ze service zoals het hoort te zijn.

Beste Jan, Wat ontzettend leuk om te horen! Hartelijk dank voor het cijfer 10. Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Uitstekende klantenservice

Product ging onterecht defect na een jaar en kreeg zonder probleem een nieuwe opgestuurd! Super

Beste Rico, Hartelijk dank voor het cijfer 10. Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Levering was verkeerd maar ik kreeg na een prettige conversatie met de klantenservice de juiste opgestuurd en de oude hoefde niet terug gestuurd te worden. Erg fijn!

Beste, Goed om te horen alles juist is opgelost. Hartelijk dank voor het goede cijfer. Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Geweldige service.

Heel snel en netjes opgelost. Prima erg tevreden. Geen zorgen om aankopen te doen bij hun.

Beste Baukje, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat u tevreden bent. Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Mijn jurkje was stuk aangekomen! Die zelfde dag contact gehad met de klantenservice. Volgende dag nieuwe jurkje binnen! Echt top service.

Beste Lilian, Bedankt voor de goede review! Fijn om te horen dat u alsnog snel een goed artikel in huis had :) Ik wens u een fijne dag toe! Groetjes, Lisa

Er was een artikel tekort geleverd bij mijn laatste bestelling.

Ik heb dit gemeld, er werd contact opgenomen met de leveranciers en na enkele dagen werd het artikel geleverd, waarvoor dank ! Prima na service .

Beste Luc, Bedankt voor de goede review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Prijs / kwaliteitverhouding zeer goed

Zeer ruime keuze in soort, kleur, afmetingen en accessoires. Het gordijn is werd binnen 24 uur door DHL bezorgd. Klasse! Ik ben zéér tevreden met de kwaliteit, de lichtdoorlaatbaarheid (verduisterend) èn de voor mij perfecte afmetingen. Dit heb ik nog nergens anders meegemaakt, en zeker niet voor die prijs. Ik heb alleen de vouwen aan de binnenkant heel voorzichtig hoeven strijken maar het hangt nu dan ook prachtig. Ik zal Vouchervandaag zeker aanbevelen.

Beste Ronald, Wat ontzettend leuk om te lezen! Bedankt voor het mooie cijfer en de review. Veel plezier met het gordijn! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Twee keer verduisterende gordijnen gekocht, snel geleverd en goede kwaliteit

Beste Tanja, Bedankt voor de goede review. Leuk om te horen dat u blij bent met uw aankoop! Ik wens u een goed weekend. Groetjes, Lisa

Hele goede service

Ik kocht onlangs een horloge met gps-tracker. Helaas kreeg ik deze niet goed geïnstalleerd, ondanks de redelijk uitgebreide gebruiksaanwijzing. Toen ik dit meldde bij de klantenservice kreeg ik nog allerlei uitgebreide tips. Helaas, het lukte niet. Ik mocht het horloge toen gratis retour zenden en zodra ik de track-en trace code had doorgegeven, stuurden zij al een nieuw exemplaar op. En deze doet het geweldig. Superblij met het horloge en zeker weten superblij met de geboden service. Ga zo door! Mijn complimenten!

Beste Marijn, Wat fijn om te horen! Daar worden wij heel blij van. Bedankt voor de goede review. Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Een tevrede klant die vaker wat bij jullie besteld

Heb al meerdere dingen via Vouchervandaag besteld en altijd gaat dat goed! 1× had ik 1 product niet ontvangen en Michelle van de klantenservice van Vouchervandaag heeft mij perfect geholpen en gelijk actie ondernomen, zodat ik mijn product toch nog netjes heb mogen ontvangen en ook de leverancier heeft het netjes gedaan, echt blij met jullie goeie service en dat mag ook gezegd worden! Nogmaals bedankt Vouchervandaag!

Beste Linda, Wat fijn om te lezen dat mijn collega Michelle u prefect geholpen heeft. Bedankt voor de goede review! Ik wens u een goed weekend! Groetjes, Lisa

Geweldige service!Een fruitboompje wilde niet aanslaan. Daarvoor, na fotos's te

Een fruitboompje wilde niet aanslaan. Na foto's te hebben opgestuurd kwam er heel snel een nieuw boompje. Super service!

Super snelle levering , gisteren besteld ....vanmorgend geleverd .

Ik heb gisteren middag een bestelling geplaatst, vanmorgen om 9 u kreeg ik bericht dat ik mijn pakketje kon komen afhalen in het door mij opgegeven postkantoor ...het was dan ook nog een aanbieding... 1 kopen ...1 gratis ... super tevreden klant ...

Nooit iets kopen

Koop hier nooit. Ik kocht er twee flexibele tuinslangen die alle twee bleken te lekken. Retourprocedure niet van deze tijd: veel te omslachtig en je moet er ook nog voor betalen. Ik heb dus heel slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik ontving rommel en ze maken het retourneren heel omslachtig. Dit bedrijf moet een voorbeeld nemen aan andere bedrijven die een retouretiket al automatisch meesturen. Zo hoort het. Ik koop hier nooit meer iets.

Beste Godfried, Wat vervelend om te horen dat de tuinslangen niet goed zijn. Wij hebben elkaar gisteren gesproken. Mocht je een artikel stuk ontvangen hebben, kun je altijd eerst contact met de klantenservice opnemen voordat je een artikel retourneert. Als het artikel stuk is, ontvang je een label om het kosteloos te retourneren. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Snelle levering, helaas slecht product gekocht...

Ik heb een Denver sw163 white gekocht, maar krijg het niet gekoppeld aan mijn gsm Samsung A71..., er zit me dan niks anders op dan het te ruilen voor een duurdere, dat wel gekoppeld kan worden en waar wel een handleiding voor te vinden is...

Top Klasse Service!!

4 solar lampen gekocht waarvan er 1 het niet deed mailtje geschreven en zonder enige moeite een nieuwe toegezonden. Dit noem ik nu een top klasse service!! vr gr Rene

Beste Rene, Wat ontzettend fijn om jouw review te lezen, bedankt voor het goede cijfer. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Echt een koopje.

Lifa living gordijnen gekocht en binnen 3 dagen geleverd. Heel erg blij mee dus bedankt voor de mooie aanbieding en snelle levering.

Beste Karina, Altijd leuk om een koopje te scoren! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa