Goed!

Al een paar keer jurkjes besteld via de site. Vooral de eerste x binnen 2 dagen geleverd, precies zoals op de foto en zitten echt heerlijk.

Leuk bedrijf

Ze hebben heel veel leuke dingen die je kan bestellen! Ook zijn ze altijd snel met leveren als het op voorraad is. Wanneer er iets kapot is bieden zij altijd de passende oplossing aan. Echt een aanrader!

Super blij met mijn bestelling die snel geleverd werd! Ik bestel hier zeker snel weer!

Hallo Esther, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Fijn om te horen! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Op tijd binnen, goed werkend GPS horloge

Na slechte reviews gelezen te hebben, was ik benieuwd hoe m'n bestelling voor een GPS kinder horloge zou verlopen. Binnen 2 dagen bezorgd, na wat uitzoeken en met behulp van de goede meegezonden handleiding het GPS horloge en de bijbehorende app kunnen instellen. Werkt prima naar behoren.

Hallo Linda, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Dat vinden wij altijd prettig en fijn om te lezen. Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Slechts

Ik heb dekbedovertrek gekocht ze zijn heel slecht .Ik ben echt boos en teleurgesteld. Dit is mensen misleidend .je geeft je geld uit aan iets dat niet goed of waarde vol is .ik koop nooit meer iets van deze winkel .

Goedemorgen, Wat vervelend dat de kwaliteit niet goed is, dat is niet iets wat wij goedkeuren. Excuses voor het ongemak! Zojuist heb ik u een mail gestuurd om dit samen op te lossen. Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Lisa

Super tevreden

Snel geleverd en goede service!

Hallo Rosalie, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Zeer blij met mijn aankoop!

Ik ben zeer blij met mijn aankoop. Ik had het donderdag besteld en het was vrijdag in huis. Ik had geen betere aankoop nu kunnen wensen.

Hallo Tim, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Een aircooler besteld voor het warme weer en de volgende dag geleverd. Super snel en precies op tijd met dit warme weer. Hij werkt perfect!

Hallo, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Prima levering en klantenservice

Bij mijn levering van een gps horloge had ik nog wat vragen. Klantenservice kwam behulpzaam over toen ik hierover belde. Tevreden klanten!

Hallo Imran, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

Snel in deze tijd en tevreden

Mijn bestelling was super snel in deze corona tijd en ben erg ook erg blij mee. Ik kan weer diamond painten en tegelijkertijd weer een leuk jurkje aan. Ik raad vouchervandaag aan!

Hallo Lisa, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u alvast een goed weekend. Groetjes, Lisa

aroma diffuser zeer slecht kwaliteit

heb onlangs n aroma diffuser gekocht paar keer aangezet paar dagen later begint de diffuser te barsten waardoor ik het niet meer kan gebruiken

Hallo Samir, Wat vervelend dat uw bestelling stuk is! Ik wil u vragen contact op te nemen via support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa. Ik help u graag verder om dit op te lossen. Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Lisa

Netjes op tijd

Ik heb de ocean wave gekocht. Had verwacht dat die draadloos zou zijn. Dat was dus een tegenvaller. Verder leuk ding voor die prijs.

Wat een service zeer goed

Hallo, Wat een goede beoordeling. Hartelijk dank! Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Lisa

Mijn schoudertas is kapot Heb een mail gestuurd Kreeg meteen een snelle reactie en kreeg binnen een paar dagen mijn andere nieuwe tas geleverd Ik ben er super tevreden over Super service en klantvriendelijkheid

Hallo, Wat vervelend dat uw bestelling stuk was. Gelukkig is het snel en goed opgelost! Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Lisa

Inferieur artikel.

Een slang geleverd waarvan de koppeling niet juist gemonteerd was, dus lekkage, ik wilde het retourneren maar de afzendersticker ontbrak en moet ik retourkosten betalen voor een artikel wat niet aan de eisen voldoet.

Hallo Joop, Wat vervelend dat u een lekkage heeft gehad! U heeft het artikel zelf retour aangemeld, waarbij word aangegeven dit niet te doen als een artikel defect/kapot is. Als een artikel/kapot defect is, kunt u contact opnemen met onze klantenservice. Ik raad u aan dit te doen, dan kunnen zij u het beste verder helpen! Ik wens u een prettige dag. Hallo Joop, deel 2. Ik zie dat u inmiddels uw klacht heeft gewijzigd. Helaas hebben wij uw klacht niet mogen ontvangen, waardoor wij geen hulp kunnen bieden. Kunt u ons uw gegevens mailen op support@vouchervandaag.nl?

AUB GUN DIE SHOPTEGOED

Toppers, goeie uitleg gehad over het monteren van het product.

Dramatisch slechte ervaring

Benieuwd of deze recensie wel blijft staan, want blijkbaar worden slechte reviews verwijderd. Na een matige recensie over een product ontving ik een mailtje waarin ik verzocht werd om een foto van het desbetreffende product te mailen. Er zou naar gekeken worden. Ik doe het gevraagde en mail aankoopbewijs, printscreens van hun geafficheerd product door en het product dat mij geleverd werd. Als antwoord op de mail kwam de reactie dat het product is zoals het hoort te zijn. Dit ondanks een duidelijk verschil tussen de geafficheerde verkoopadvertentie en de foto van het geleverde product. Jammer dat ik hier geen foto’s kan uploaden, maar zelfs een mol kan zien dat er een heus verschil op zit. Maar ondertussen wordt er niets gedaan en zit ik met een product waarvan de kwaliteit ten zeerste te betwijfelen valt. Een echte Made in China! Ondermaatse kwaliteit. Te veel betaald voor wat het waard is. Lieve kopers, laat jullie niet vangen en blijf weg bij voucher.nl. Bij klachten word je toch niet gehoord. Ik ben er zeker van dat er betere verkoopsites bestaan als dit. Ik koop hier nooit meer, dat ze hun Made in China-nest houden! Mij niet meer gezien!

Beste Jan, Wat vervelend om te horen dat het contact niet soepel verlopen is en uw klacht niet naar tevredenheid is opgelost. Wel wil ik u aangeven dat het voor ons als webshop onmogelijk om reviews te verwijderen of te veranderen. Graag wil ik u verder helpen, op het opgegeven emailadres in Kiyoh is bij ons geen eerdere conversatie bekend. Kunt u mij de eerdere conversatie mailen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Alvast bedankt. Hopelijk word dit naar tevredenheid opgelost. Ik wens u een goed weekend. Groetjes, Lisa

Super afhandeling

Defecte aankoop geen probleem wordt gelijk in orde gemaakt. Super service.

Een duidelijk, meedenkend, oplossing gericht bedrijf

Toen door covid 19 mijn pakketje veel vertraging opliep en zij er met DHL niet uit kwamen, hebben ze het opnieuw opgestuurd! Super!

goed verzorgt

Na een bestelling kreeg ik een verkeerd artikel wat er erg op leek maar niet het juiste was. Gebeld met een van uw medewerkers die mij zeer correct heeft behandeld, en vertelde mij dat ik het bewuste artikel zo spoedig als mogelijk weer zou ontvangen. Zeer correct geholpen.

Goede service, had een jurk besteld en toen ik hem aan wilde doen zat er scheur in. Gisteren een mail gestuurd inclusief foto's. Vanmorgen gebeld met klantenservice, krijg gelijk een nieuwe toegestuurd. Hele goede service en zal het aan iedereen aanbevelen.

Goedemorgen Danielle, Wat fijn om te horen dat het goed en snel is opgelost. Bedankt voor de goede beoordeling. Je maakt automatisch kans op een shoptegoed t.w.v. €25,- Ik wens je een fijne weekend! ^ Lisa

Retour melden gaat niet vanzelf

Product snel geleverd, maar ik probeer het al een tijd retour te sturen maar krijg maar geen retour sticker. Moeten ze opvragen bij leverancier en die heeft zogenaamd naar mij gestuurd. Ondertussen wacht ik al een paar weken om het retour te kunnen sturen en mijn geld terug te krijgen.

Goedemiddag Yael, De retourinformatie is afgelopen woensdag per mail naar u verzonden. Zojuist hebben wij het nogmaals verzonden. Mogelijk komt het in spam of reclame terecht? Ik wens u een fijn weekend! ^ Lisa

Subliem geholpen!

Allemachtig fantastisch geholpen via een technologische snufje probleem binnen de kortste keren opgelost.

Goedemorgen Brian, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Je maakt automatisch kans op een shoptegoed t.w.v. €25,- Ik wens je een fijne weekend! ^ Lisa

Leuke artikelen voor een fijne prijs.

Regelmatig koop ik leuke artikelen voor een fijne prijs. Ik ben erg te spreken over Vouchervandaag. Ik word goed geïnformeerd over mijn bestellingen en duidelijke communicatie.

Goedemorgen Cristy, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Je maakt automatisch kans op een shoptegoed t.w.v. €25,- Ik wens je een fijne weekend! ^ Lisa

Erg vriendelijk te woord gestaan

Vriendelijk geholpen

Goedemorgen Jannie, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Je maakt automatisch kans op een shoptegoed t.w.v. €25,- Ik wens je een fijne weekend! ^ Lisa