Perfecte snelle service

Ik had een foutje gemaakt in mail adres waardoor ik mijn bestelling niet terug kon vinden . Ik had dit aangegeven en kreeg heel snel een reactie waardoor ik gerustgesteld was! Geweldig!

Het ziet er goed uit ..

Kan niet beoordelen ..eerst arnoud@zekerfz.nl mailen ..mijn financiële adviseur en coach.. boekhouder..in Almere Zeker financiële administratieve etc etc.

Beste Yvonne, De beoordeling is helemaal gelukt zie ik! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Lisa

De service is goed. Alleen het product is al kapot

Heb 2 tassen gekocht . Netjes op tijd geleverd. Maar afgelopen donderdag naar Salou gegaan met het vliegtuig en de rits is van beide tassen na een paar keer open en dicht doen al kapot. Erg jammer !

Beste Ilke, Dat klinkt inderdaad niet fijn! Graag help ik u verder, kunt u mij een email sturen met uw gegevens en de klacht? Dit mag naar support@vouchervandaag.nl t.a.v. Michelle. Ik wens u een fijne en zonnige dag! Groetjes, Michelle

Alles perfect gegaan, ben zeer tevreden

Had een hele goede ervaring, ben zeer tevreden

Levering op een niet opgegeven adres

Een bestelling gedaan en tijdens afrekenen de gegevens uit mijn profiel laten laden door in te loggen. Geen aanpassingen doorgevoerd en het vinkje "Bezorgadres is gelijk aan mijn gegevens" aangevinkt gelaten. Zowel in bestel bevestiging als het overzicht op de site kan niet terug gevonden worden naar welk adres het wordt verzonden. Kortom je hebt geen bewijs hoe het tijdens afrekenen was. Via de chat wordt aangegeven u heeft alleen het factuur adres veranderd (dat kan ik nog niet eens tijdens bestelling). Uiteindelijk wordt het product nu verzonden naar een adres welke tijdens bestelling helemaal niet is opgegeven. Heel erg slecht dat je nergens meer terug kan vinden naar welk adres je bestelling verzonden wordt en dat een adres gebruikt wordt welke nooit is opgegeven. Blijkbaar heb je in je profiel naast het adres welke in je account opgeeft ook nog een plek hebt waar je het verzendadres op zou moeten geven.

Beste AF, Bedankt voor uw review. Wat vervelend dat dit gebeurd is! Dit is uiteraard niet de bedoeling en hierom kijken wij graag met u mee voor een geschikte oplossing. Kunt u mij een email sturen met uw gegevens en de klacht? Dit mag naar support@vouchervandaag.nl t.a.v. Michelle. Ik wens u een fijne en zonnige dag! Groetjes, Michelle

Een mooi product voor een redelijke prijs

Beste Tieny, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne dag toe! Groetjes, Michelle

Ruime keuze, snelle verzending en goed verpakt

Beste Patrick, Wat leuk dat u zo enthousiast bent over Vouchervandaag! Bedankt voor uw review. Een fijne dag gewenst! Groetjes, Michelle

Mooie korting en dus voordeel 1e keer duurde levering vrij lang 2e keer binnen paar dagen in huis

Beste Joke, Hartelijk dank voor de goede review en het mooie cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Michelle

heel goed

leuke en goede producten

Beste Date, Bedankt voor de review. Veel shopplezier! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Michelle

top oplossing

ik had twee magneet brillen besteld, helaas nadat de verzendtermijn was verstreken, geen brillen. Ik heb contact gezocht met de klantenservice van voucher en nadat het was uitgezocht ,er was blijkbaar iets fout gegaan, zijn er netjes 2 nieuwe brillen opgestuurd en deze had ik gelukkig wel binnen een aantal dagen binnen. Zonder enig vooroordeel, is alles netjes en zeer klantvriendelijk opgelost. Ik zeg top , snel , klantvriendelijk.

Beste Sandra, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de geboden oplossing! Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Degelijke terasverwarmer en zeer snel geleverd.

Beste Dirk, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Veel plezier met uw bestelling! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Verrassing

Ik bestelde het verrassingspakket van diamond painting. Ik ontving 1 painting 2x in mijn pakket. Ik nam contact op met de klantendienst. Dit was dus zeker niet de bedoeling. Daarom krijg ik nog een andere, nieuwe painting opgestuurd . Ik heb zelfs keuze gehad uit een aantal. Het is heel leuk om een pakketje paintings te ontvangen waarbij je totaal niet weet de welke: dus een complete, leuke verrassing ! ik kan nu voor minstens een jaar verder met mijn paintings. Een echte aanrader voor iedereen die graag paint!

Beste Inrid, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent met de geboden oplossing! Veel diamond painting plezier ;-)! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Een donutmand besteld, die na ontvangst niet goed was. Na een mail werd er totaal niet moeilijk gedaan en een nieuwe toegestuurd.

Beste Attie, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en het goede cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Snelle levering en top service!

Ik ga hier zeker vaker bestellen. Zeer tevreden!

Beste Diana, Wat leuk om te lezen dat u zo tevreden bent! Veel shopplezier ;-)! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Goed geholpen via de chat.

Ik had een aantal vragen gesteld via de chat waar ik heel erg goed ben geholpen en na aankoop de volgende dag het al in huis had!

Beste Ben, Wat fijn om te lezen dat u goed geholpen bent via onze chatfunctie. Bedankt voor de goede review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Verliep helemaal goed!

Duidelijke website met leuke spullen!

Beste Petra, Wat leuk om te horen! Veel shopplezier ;-)! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Haha

Net een gezellig gesprek met de klantenservice gehad door een gênante fout van mij haha Ze pakte het wel sportief op Altijd leuk zo’n gezellig gesprek met een klantenservice

Beste Anne, Een foutje is snel gemaakt, we zijn allemaal mensen ;-)! Fijn om te lezen dat u een leuk gesprek gehad heeft met onze klantenservice! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Michelle

Mooie gordijnen

Mooie gordijnen snel in huis

Beste Lisa, Wat leuk dat u tevreden bent met de snelle levering en de gordijnen! Veel plezier ermee en een prettige dag gewenst! Groetjes, Michelle

Smartwatch voldoet niet aan de minimale verwachtingen

Afgelopen woensdag 2x zelfde smartwatch besteld, donderdag binnen, krijg 2 verschillende smartwatch. Elke heeft een aparte opladers, waarvan 1 helemaal niet goed oplaadt. De smartwatch lijken op dat ze niet helemaal nieuw zijn. Geen beschermplastic op de schermen. bluetooth werkt 9 van de 10 keer niet. 1 smartwatch wordt helemaal niet herkent. Gewoon troep wat jullie leveren. Schandalig dat zoiets in Nederland kan!!!

Goedemiddag Said, Bedankt voor uw bericht. Dat is inderdaad niet de bedoeling! Onze excuses dat u de smartwatches in deze staat ontvangen heeft! Ik zie in uw bestelling dat uw klacht inmiddels opgelost is en u de smartwatches kosteloos kan retourneren. Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Michelle

Ook brol

Ik had een set miniverstuivers gekocht en een paar kado gegeven . Ik schaamde mij dood toen ik hoorde dat ze uitliepen en de lederen handtas vol met vlekken zat. De mijne dan ook geprobeerd en dit was ook het geval. Geld kwijt en dure parfum kwijt .

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Nancy, Dat is zeker vervelend! Kunt u ons een e-mail sturen met uw klacht onder vermelding van het factuurnummer en/of adresgegevens zodat we het netjes met u kunnen oplossen? Wij horen graag van u! Groetjes, Michelle

rommel

smart watch gekocht; moet elke dag opgeladen worden. moeilijk te bedienen. men moet telkens blijven tikken op uurwerk om naar volgend schema te gaan. Pure rommel

Beste Irene, Dat klinkt inderdaad niet fijn! Graag help ik je verder, kun je mij een email sturen met je gegevens en de klacht? Graag naar support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa. Ik wens je een fijne en zonnige dag! Groetjes, Lisa

Netjes afgehandeld

Een horloge besteld, welke het echter niet deed. Een mail verstuurd hier kreeg ik niet direct antw. op. Maar na een chat / what’s app contact werd er direct actie ondernomen. We kregen een nieuwe horloge opgestuurd. De volgende ochtend werd deze al gebracht. Wauw echt heel fijn! Onze dochter loopt nu te stralen. Thanks voor de snelle service.

Beste Ginger, Wat vervelend dat het horloge niet werkt. Goed om te horen dat uw dochter nu blij is! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

goede service al de zelfde antwoord op mijn vraag en probleem gelijk opgelost dank je wel Lisa

Beste Leen, Wat fijn om te horen, dankjewel! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

No clear answer as to when delivery is

I ordered two items yesterday evening but there is no way of seeing when they will be delivered unless you make an account I’m guessing . Would be nice to find out. DHL contacted me as soon as my item was there which was good although I still don’t like the silent gap between ordering and receiving. I was told I could call but normally there’s an easier way !

• Would you recommend us? No

Hi Andrea, You can always contact our costumer service by chat, phone or email. Works al lot faster! :) Please contact us; 088-5577555 Have a nice day. Greetings, Lisa

Aankoop en (after sale) service geweldig!

Sinds kort meervoudige aankopen gedaan bij Vouchervandaag. Alles netjes, snel en perfect verzorgt. Bij één artikel blijkt dat er iets niet helemaal in orde is zoals het hoort te zijn. Na één e-mailtje werd alles zonder bezwaren perfect geregeld, alles ging in een stroomversnelling, het gevolg de volgende dag een nieuw artikel geleverd zonder enige kosten. En het gereclameerd artikel hoefde niet geroutineerd te worden. Dank Vouchervandaag, dank Lisa! En heel tevreden klant. W.Pluimert

Beste Willem, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa