Prima kleding en goed koop redelijke snelle bezorging

Hallo Winniefred! Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Ik wens u fijne feestdagen. Groetjes, Lisa

Alles goed en netjes geregeld en snelle levering

Zie bovenstaande zin

Hallo! Hartelijk dank voor uw goede beoordeling! Wij zijn blij te lezen dat alles goed is gegaan. Ik wens u fijne feestdagen. Groetjes, Lisa

Goed.

Snelle levering, van alle artikelen die we hebben ontvangen beviel er enkel 1 blouse niet.

Goede producten voor een scherpe prijs

Diverse producten gekocht bij vouchervandaag. De producten worden altijd keurig op tijd geleverd met enorme scherpe prijzen. Ik ben zeer tevreden om hier te kopen. Ook het aanbod van producten is dik in orde!

Hi Ronald, Wat een super leuke review! Dit vinden wij altijd leuk om te horen. Omdat u zo'n leuke review achtergelaten heeft, willen wij u graag een kortingscode sturen voor uw volgende bestelling. Kunt u mij een mail sturen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Dan stuur ik u direct de kortingcode. Fijne feestdagen! Groetjes, Lisa

Een bestelling gedaan die prima is verlopen.

Waardeloos

de White series 10- delige keramische pannenset aangeschaft. Na amper 3x gebruiken laat bij een van de pannen de coating los. Wij weten niet of dit schadelijk is of niet en de enige reactie die wij terug krijgen van Vouchervandaag is: "Wij herkennen de losgekomen coating niet en kunnen niets voor u betekenen". Kortom, geen garantie en totaal geen service. Dit ondanks dat zij zich wel zo presenteren.

Beste Gitte, Dat is vervelend om te horen! Wellicht heeft mijn collega hiervoor een reden gehad, indien u wenst kan ik de klacht altijd nog even bekijken, misschien kunnen we tot een andere oplossing komen indien u aan de garantie voorwaarden voldoet. U mag mij altijd even een berichtje sturen. Fijne dag gewenst. Groetjes, Samantha

Gaaf

Super gaaf, beschrijving KLOPT!! Nog nooit producten retour gestuurd!! Maten kloppen allemaal.

Super aanbieding

Cadeau's op tijd

Mijn cadeaus op tijd binnen! Super fijn!

Prima product snelle levering

Kwaliteit van smartwatch was prima en de levering ging snel

In de maling genomen

Ze plaatsen totaal vertekende foto's van de jas die ik besteld had. Bij ontvangst leek het in de verre verte niet op de jas die op de website word afgebeeld. Het lijkt überhaupt niet eens op een teddy jas en is misschien net 2 mm dun ! Heb het idee dat ze bij Ali express bestellen en duurder doorverkopen totale oplichting het is niet eens marktkwaliteit !!

Hallo Annabelle, Wat jammer om te horen dat de jas u niet bevalt, u mag dit uiteraard altijd retourneren. Ik wens u vooralsnog een prettige avond. Groetjes, Samantha

Helemaal top!

Snelle levering en helemaal blij met mijn schoenen! :)

Hallo Gina, Veel loopplezier ermee gewenst en bedankt voor uw recensie! Fijne avond gewenst. Groetjes, Samantha

Slechr

Vind t product vies tegen vallen zou t liefst terug willen sturen is niet echt gebruiks vriendelijk

Beste Birgitta, Hierover kunt u ons gewoon even een mailtje sturen, chatten of even bellen dan maken wij de retour voor u in orde. Groetjes, Samantha

Service en klantgericht

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij Vouchervandaag iets heb besteld. Helaas was er een probleem met het bestelde product. De klantenservice gebeld,heel vriendelijk en oplossingsgericht te woord gestaan en het probleem geweldig opgelost!! Ben heel tevreden en zal er zeker vaker iets bestellen

Super goed.

Op tijd geleverd. Was super.

Denken totaal niet mee.

Klacht ingediend over gordijnen. Na het wassen blijft de stof stug en zie je de plooien nog zitten van hoe ze verpakt waren. Gevraagd om oplossing Antwoord was ronduit belachelijk.... omdat ze gewassen zijn mogen ze niet retour. Echt meedenken.... not!! Voordat gordijnen worden opgehangen moet je de wel wassen anders hangen ze erna te hoog. Nooit meer dat ik hier iets ga bestellen.

Hallo Renate, Ik heb u inderdaad gesproken, helaas als een product bewerkt is en/of het geen fabrieksfout betreft vervalt de garantie. U heeft de gordijnen al gewassen waardoor ze niet meer verkoopbaar zijn hierdoor kan ik u helaas geen passende oplossing aanbieden. Excuses voor het ongemak! Groetjes, Samantha

Goede produkten. Netjes verpakt

Een goede en snelle service

Bestelling gedaan en had het de volgende dag al in huis goed en netjes verpakt een goede service

Hoi Jolanda! Bedankt voor de beoordeling en de dikke 10 :) Ik wens u alvast een heel fijn weekend. Groetjes, Samantha

Waardeloos!!!

Waardeloos bedrijf. Schuiven alles maar af op DPD. Maar de fout ligt bij hun. En dan neem je zelf contact op met DPD en dan zijn ze op hun teentje getrapt. Omdat je dat als klant niet mag doen en DPD mag gegevens niet door geven. HET IS MIJN PRODUCT EN IK HEB ERVOOR BETAALD. En jullie als bedrijf liegen de klanten alleen maar voor. Wees gewoon eerlijk dat product beschadigd was en daarom retour is gegaan en geen andere smoesjes.. slechte zaak en niet eens komen met een alternatief en/of excuses

Hi Jessica, Wij vinden heet zeer vervelend voor u, dat DPD uw bestelling niet levert. Wij werken er hard aan uw bestelling zo snel mogelijk bij u te krijgen. Onze excuses voor het ongemak. Ik wens u een prettige dag. ^ Lisa

Een heerlijke pantalon

Ik heb er nu 3 zwart, blauw en de rode. Echt een aanrader

Hi Gerda, Veel plezier met uw bestelling! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens u een prettige dag.

Alle gedane bestellingen in het verleden worden altijd na volle tevredenheid afgehandeld

Prima, niks op aan te merken

Vandaag besteld morgen in huis, voor een mooie prijs.

Hoi Bernie! Vriendelijk bedankt voor uw fijne beoordeling en mooie cijfer. Ik wens u een hele fijne dag. Groetjes, Samantha

Aliexpress spullen

Spullen komen direct van Aliexpress! Zelfde levertijd. Mensen kunnen prima zelf bestellen bij Aliexpress etc, voor veel goedkoper dan veel "zogenaamde" webshops die je overal ziet. Een ster is verdiend, omdat deze Ali Express besteller niet absurd hoge prijzen uit je portemonnee haalt. Deze zogenaamde webshops adviseer ik voorraad te hebben, voor diezelfde prijs.

Hoi Sterre, Wat jammer dat u zo ontevreden bent over de producten en denkt dat onze spullen van Aliexpress komen, dit is niet het geval onze producten worden geleverd vanuit Nederland, Duitsland en Belgie. Vooralsnog bedankt voor de ster die u ons geeft. Ik wens u een prettige dag vandaag. Groetjes, Samantha

WAARDELOOS

Het apparaat doet niet wat hij moet doen! Hij registreert bijna niks, om de haverklap krijg je een trilling door de tracker omdat er geen Bluetooth verbinding is, dat is al bij 1 meter afstand. GSM op nachtkastje en dat is al teveel afstand. Het is weer een typisch ding uit China, absoluut geen aanrader! 0 sterren is helaas niet mogelijk, maar de mijne gaat retour!

Goedemorgen Saskia, Wat ontzettend vervelend! Dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak wat je ervaren hebt. Heb je ons een mailtje gestuurd? Dan kunnen wij je het beste verder helpen! Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Lisa

Ik kreeg het bestelde snel zonder omhaal.

Bad besteld, betaald en hup daar stond het in de gemeenschappelijke ruimte. Handig en simpel

Goedemiddag Monique, Fijn om te horen dat het bevalt! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens u een prettige dag. Groetjes, Lisa