Filters

1

Waardeloos

Een eindeloos mailverkeer om een jurkje van mijn vrouw te retourneren. Na terugzending werd het gewoon opnieuw bij ons bezorgd. De nieuwe retourkosten moet weer door ons betaald worden, maar we krijgen geen barcode om te scannen bij het afgiftepunt. Wij kopen nooit meer iets bij deze club. Wat een waardeloze service!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Robert, Wat vervelend om te horen! Het is inderdaad erg vervelend als DHL een zending weer naar je opstuurt, helaas kan dit alleen voorkomen als de oude sticker met jouw adres zichtbaar geweest is en deze niet afgeplakt of verwijderd is. Kun je mij een berichtje sturen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa met het bonnetje van de retourkosten? Dan ga ik even voor je kijken wat ik voor je kan betekenen! Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Lisa

10

Fijne webshop

Hier enkele sportattributen besteld zodat ik thuis aan de slag kan gaan. Echt een aanrader! Ook zeer snelle levering had het de volgende dag al in huis.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Elizabeth, Wat goed om te horen! Veel plezier met je bestelling en hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Lisa

2

Handdoeken niet kopen

Handdoeken besteld bij ze. Tja. Zijn n soort vaatdoeken maar dan dun met gaten. Nooit meer

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hi Marja, Wat vervelend om te horen! Dat is zeker niet de bedoeling. Onze excuses voor het ongemak. Kun je mij een berichtje (met een foto van de gaten) sturen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Dan help ik je graag verder! Ik wens je een fijne dag. Groetjes, Lisa

2

Slechte ervaring

Kocht handdoeken en die waren waardeloos. Ik vind t echt helemaal niks. Slechte service

  • Aanbevelen? Nee
10

Uitstekende service

We bestelden een air cooler. Prima, maar er ontbrak een wiel die er nog onder moest. 1 belletje en een dag later werd deze keurig nagele erd. Prima service (via Rosanne)

  • Aanbevelen? Ja
10

Prima webwinkel, aanrader!

Telkens weer leuke seizoensgerichte aanbiedingen op overzichtelijke en aantrekkelijke website. Mijn bestellingen worden atijd snel en correct verzonden. Prima klantenservice, wordt altijd netjes te woord gestaan en denken waar nodig mee over passende oplossing. Kortom echt een prima webwinkel, aanrader!

  • Aanbevelen? Ja
4

Bestelling extreem vertraagd

Bestelling geplaatst voor een muggenlamp. Levering zou binnen 3-10 werkdagen zijn. Na bijna 15 dagen pas reactie ontvangen dat bestelling zou zijn vertraagd en het nog 2 weken zou duren. Na wat te hebben gezocht blijkt dat exact hetzelfde artikel op Aliexpress voor een kwart van het geld beschikbaar is. Advies: kijk dus goed rond voordat je iets besteld. Klantenservice reageerde verder vriendelijk en professioneel, ik kreeg binnen 3 dagen mijn geld terug zoals was aangegeven. Vandaar een ster erbij.

  • Aanbevelen? Nee
1

Heel slecht!

baddoeken besteld van hotel kwaliteit. De baddoeken zijn heel dun en van een dermate slechte kwaliteit dat je nog beter bij de Wibra en Zeeman je baddoeken kunt halen. Retour process is heel moeilijk gemaakt en ook zelf te betalen. Kortom nooit meer voor mij.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Sar, Wat jammer dat de bestelling zo tegen valt. Kun je ons aangeven wat jij moeilijk vind aan het retour aanmelden van je bestelling? Dit willen wij dan graag verbeteren op onze website zodat het makkelijk gaat! Wij ontvangen graag je feedback op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa. Mogelijk kunnen wij je dan ook verder helpen met je huidige retourzending. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

2

Slechte service

Op 1 bestelling 2x verzendkosten moeten betalen omdat 1 item niet voorradig is voelt een beetje als opgelicht zijn . Klant kan er niet aan doen dat er dingen niet op voorraad zijn van zijn bestelling service 0/10

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Gerry, Elk artikel heeft zijn eigen levertijd. Dit heeft te maken met de huidige (actuele) voorraad. Als een artikel niet op voorraad is, kun je ervoor kiezen om dit artikel alvast te pre-orderen (reserveren). Dit artikel zal dan apart verzonden worden wanneer het op voorraad is en hier word inderdaad verzendkosten voor gerekend. Je kunt de levertijd altijd terug vinden in elke aanbieding. Ik wens je een hele fijne dag en veel plezier met je bestellingen! Groetjes, het klantenservice team

2

Slechte product en slechtste klantenservice ooit

Wat een slechte service van vouchervandaag. Nooit zal ik hier bestellen en ik raad aan om hier nooit te bestellen. Ik heb een donuthondenmand besteld, de werkelijk heid is een klein plat kussen. Klantenservice is erg slecht. Ik heb het idee dat ze ergens in China opkopen voor paar euro en voor een veel hogere prijs verkopen, want ik heb nu bij pets place voor hetzelfde geld wel echt een donutmand gekocht. ( als iemand foto's wil, vraag maar) Retourkosten moet ik zelf betalen, omdat zij aangeven dat het product kan afwijken. Nog nooit zo'n slechte klantenservice meegemaakt!!!!!

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Jessica, Wat jammer dat je bestelling tegen valt! Wij zullen dit uiteraard meenemen en aangeven bij de leverancier. Je kunt het artikel retour aanmelden via; www.vouchervandaag.nl/retour Ik wens je een fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

10

De klantenservice is erg goed

Ik had 52 paar sokken nodig als cadeau. Helaas waren er onvoldoende sokken van hetzelfde type. De klantenservice informeerde me daarover en gaf direct alternatieven. Het pakket werd dezelfde dag nog verzonden.

  • Aanbevelen? Ja
9

Top service !

Naast de goedkope prijzen heeft de site ook een TOP service ik had nammelijk een verkeerde maat besteld. Ik zag dan een icoontje waar ik om hulp kon vragen en die kreeg ook meteen ik legde mijn fout uit en die werd meteen recht gezet. Dan over het product zelf, mijn zus heeft ook zo’n waisttrainer besteld. Kwaliteit OK !, was er binnen 3 dagen. Alles ok !

  • Aanbevelen? Ja
10

In het kort?...PERFECT!

Voor het eerst, met wat terughoudendheid, op deze site een artikel besteld wat de helft goedkoper was dan in de winkel maar wel hetzelfde product. Een bijna nietszeggend probleempje (mini-klacht) neergelegd bij de klantenservice. Mijn mini klacht werd beschouwd als 1 klacht teveel en naar 200% tevredenheid opgelost! De geboden oplossing had zo niet gehoeven maar schijnt dat ze zo werken; alles naar tevredenheid van de klant.

  • Aanbevelen? Ja
1

Bestelling geannuleerd maar toch bezorgd. Terugsturen te duur!

Zitzakken besteld maar uiteindelijk de bestelling moeten annuleren. Toch zijn er uiteindelijk twee zitzakken voor mijn deur gedumpt door GLS. Producten retourneren is voor eigen kosten. Dat begrijp ik maar moet nu naar Belgie versturen en door de afmeting is dit bijna duurder dan de aankoop.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Beste Vincent, Wat vervelend dat het zo gelopen is, dit klinkt niet erg fijn! Zou je mij een mailtje kunnen sturen met je gegevens? Dan los ik dit graag voor je op. Graag t.a.v. Lisa naar support@vouchervandaag.nl. Ik wens je een fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

10

Uitstekend

Met Lisa gesproken. Een hele vriendelijk dame aan de lijn en snel geholpen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Jeroen, Wat leuk om te horen! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

8

Goede service

Een onderdeel van mijn bestelling ging kapot. Zonder enkel probleem heb ik een nieuwe set opgestuurd gekregen.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Sebastiaan, Bedankt voor de goede beoordeling! Fijn om te horen dat het is opgelost. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

10

Goede en snelle service

Ik had iets besteld wat ik defect heb ontvangen. Binnen 2 dagen had ik een nieuwe die het wel weer en nog een leuke attentie erbij.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Susanne, Bedankt voor de goede beoordeling! Jammer dat je je bestelling defect ontvangen had, excuses! Wel fijn om te horen dat het goed is opgelost. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

1

Waardeloze service

Wacht al weken op mijn pakketje! Uiterlijke leverdatum was 27 mei, dit is later verandert naar 5 juni, heb het pakketje nog steeds niet ontvangen. Hier overgebeld maar klanteservice is niet bereikbaar. WAARDELOZE SERVICE. Hier niet bestellen, komen afspraken niet na.

  • Aanbevelen? Nee

Reactie van het bedrijf

Hallo Lianne, Wat een ontzettende pech dat jou pakket vertraging had en vervolgens DHL jouw pakket niet geleverd maar geretourneerd heeft. Dat is inderdaad niet leuk! Onze excuses voor het ongemak. Je bestelling is vrijdag alsnog nogmaals naar je verzonden. Ik hoop dat je inmiddels blij bent met je bestelling! Ik wens je een fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

9

Top service

Ik had een product besteld die heel snel binnen was gekomen. Heel blij mee. Alleen was het product in de verkeerde kleur geleverd waar ik minder blij mee was. Mail gestuurd en ze hebben het keurig en snel opgelost.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Floryan, Bedankt voor de goede beoordeling! Jammer dat je je bestelling verkeerd ontvangen had, excuses! Wel fijn om te horen dat het goed is opgelost. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

10

Zeer goed

De hond was hepi

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Marc, Bedankt voor de goede beoordeling! Wat leuk om te horen. Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

8

super fijn om hier te kopen

jullie zijn goed voor een fijne prijs alleen jammer dat je verzendkosten betaald soms dubbel omdat het nog ergens anders vandaan komt. super service had een kapotte sleutel hanget diamont painting foto gestuurd binnen een uur wad het geregeld kreeg een hele nieuwe set opgestuurd! heb het ontvangen zat zelfs nog een armbandje bij een extra kadootje dat noem ik top service maak ik niet vaak mee dat het zo word opgelost ga zo door

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Leonie, Bedankt voor de goede beoordeling! Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

9

Netjes en snel nageleverd

mijn missende steentjes zijn netjes en snel nageleverd

  • Aanbevelen? Ja
10

Niet van toepassing

Ik heb het pakket nog niet open gemaakt omdat ik ga verhuizen. Ik kan dus niet oordelen over de cooler.

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo, Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

8

Goede service

Goede service

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Edwin, Bedankt voor de goede beoordeling! Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

10

Gewoon goed!

Snelle en correcte levering! Zeer tevreden!

  • Aanbevelen? Ja

Reactie van het bedrijf

Hallo Jessica, Bedankt voor de goede beoordeling. Fijn om te horen dat het snel geleverd is. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Kiyoh Reviews

• Iedereen mag een review plaatsen zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews met een score lager dan een 6 worden 7 dagen na plaatsing gepubliceerd