Nooit iets kopen

Koop hier nooit. Ik kocht er twee flexibele tuinslangen die alle twee bleken te lekken. Retourprocedure niet van deze tijd: veel te omslachtig en je moet er ook nog voor betalen. Ik heb dus heel slechte ervaringen met dit bedrijf. Ik ontving rommel en ze maken het retourneren heel omslachtig. Dit bedrijf moet een voorbeeld nemen aan andere bedrijven die een retouretiket al automatisch meesturen. Zo hoort het. Ik koop hier nooit meer iets.

Beste Godfried, Wat vervelend om te horen dat de tuinslangen niet goed zijn. Wij hebben elkaar gisteren gesproken. Mocht je een artikel stuk ontvangen hebben, kun je altijd eerst contact met de klantenservice opnemen voordat je een artikel retourneert. Als het artikel stuk is, ontvang je een label om het kosteloos te retourneren. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Snelle levering, helaas slecht product gekocht...

Ik heb een Denver sw163 white gekocht, maar krijg het niet gekoppeld aan mijn gsm Samsung A71..., er zit me dan niks anders op dan het te ruilen voor een duurdere, dat wel gekoppeld kan worden en waar wel een handleiding voor te vinden is...

Top Klasse Service!!

4 solar lampen gekocht waarvan er 1 het niet deed mailtje geschreven en zonder enige moeite een nieuwe toegezonden. Dit noem ik nu een top klasse service!! vr gr Rene

Beste Rene, Wat ontzettend fijn om jouw review te lezen, bedankt voor het goede cijfer. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Echt een koopje.

Lifa living gordijnen gekocht en binnen 3 dagen geleverd. Heel erg blij mee dus bedankt voor de mooie aanbieding en snelle levering.

Beste Karina, Altijd leuk om een koopje te scoren! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Logging in is alwaysva nightmare

I have been helped with log in problems and here we go again...after a day or two my log in is blocked again and now again...can we delete my account and start all over again ?

Beste Marlene, Can you please contact our costumer service for this issue? They can help you fix this problem! Have nice day. Greetings, Lisa

Mijn jurk zat een gaatje in, er werd gelijk een nieuwe opgestuurd en de kapotte hoefde ik niet retour te sturen

Beste Irma, Hartelijk dank voor de goede review. Ik wens je een goed weekend toe en veel plezier met het dragen van de jurk! Groetjes, Lisa

superrrrrrrr

super goed....

Beste Wilma, Bedankt voor de goede review! Daar worden wij erg blij van. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Goede oplossing voor mijn probleem

Aangegeven dat er een van de sensoren van mijn lampjes stuk is. Kreeg direct het voorstel een nieuw setje naar me toe te sturen. Nu kan ik dus het kapotte lampje vervangen en heb bovendien nog drie reservelampjes. Ik ben blij met deze service! :)

Beste Diny, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wat fijn om te horen dat het kapotte lampje zsm vervangen is. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Snel en goede duidelijke service

Op de vragen die ik had, kreeg ik een snelle duidelijke reactie. Ook de levering ging erg snel.

Beste Coby Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een goed en zonnig weekend toe! Groetjes, Lisa

Slechte kwaliteit

Bluetooth oordopjes besteld, blijken niet goed te werken bij aankomst. Retourneren + verzendkosten is net zo duur als de oordopjes zelf dus heeft totaal geen zin.

Hallo, Wat vervelend! Dat mag niet de bedoeling zijn. Kun je mij een email sturen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Graag hierin vermeld wat er precies niet goed werkt en jouw bestelgegevens. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Top een aanrader

Super klantvriendelijk en snelle verzending

Hi Naasika, Wat leuk om te horen! Heel erg bedankt voor jouw mooie review. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Beetje teleurgesteld

Gisteren besteld, vandaag reeds ontvangen,dus super snel. Ik ben wel teleurgesteld met de hondenmand, op de foto ziet het er een vrij stevige rand uit maar dat is het helaas niet, het is een zeer goedkope mand en is zijn geld niet waard. Daarentegen zijn de voederbakken heel mooi en ook zoals beschreven.

Hi Hilde, Wat jammer dat jouw bestelling van de hondenmand tegen valt, wel weer fijn dat de voerbakken weer heel mooi zijn! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Helemaal top !!!!

Had 2 artikelen besteld in dezelfde maat maar bij ontvangst was het ene model toch kleiner/smaller dan het andere. Heb dit gemaild en foto's gestuurd om het verschil te kunnen zien, ik werd geloofd en heb vandaag een ander, in de juiste grootte gekregen, zonder kosten. Nogmaals bedankt.

Hi Annick, Wat fijn om te horen dat het zo snel is opgelost. Veel plezier met jouw bestelling! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Heel slecht

Ik heb mijn tasje een keer gebruikt en is nu al kapot het riem aansluitingkje is al gebroken dus kan ik mijn draagriempje er niet meer aan doen

Hi Nellie, Oei, dat is erg vervelend! Onze excuses voor het ongemak. Kun je een foto met je bestelgegevens mailen naar support@vouchervandaag.nl? Wij lossen dit graag voor je op! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Onbetrouwbaar

Één bestelling perfect, op de tweede al een maand wachtende

Goedemorgen Rita, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Helaas is inderdaad de levering van je andere bestelde artikelen vertraagd vanuit de leverancier. Excuses hiervoor! Zodra het binnen is dan zal het direct naar je worden verzonden. Ik heb je een mail gestuurd met een compensatie voor het ongemak. Ik wens je een mooie zonnige dag vandaag! Groetjes, Rozanne

Prima service...

Prima service, Prima geholpen, ook telefonisch Prima te woord gestaan.. Zeker een aanrader op iets te bestellen.

Goedemorgen Leandro, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je tevreden bent over onze service :-) We zien je graag snel weer terug bij Vouchervandaag.nl Ik wens je een mooie dag verder! Groetjes, Rozanne

BAD ITEM QUALITY

I bought satin sheets on 03/03/2021 from this online shop. First they confused the colour of the sheets by giving me another colour. And only 3.3 months after their purchase, and i washed them several times in the washing machine, the pillowcases are falling a apart. There are holes in the pillowcases. The quality of the products they offer in this online shop is very low. I would not shop from them again.

• Would you recommend us? No

Hello Ivo, Thank you for your posted review. I've send you an e-mail to solved this issue. I'm sorry for the inconvenience! Have a nice day. Greetings, Rozanne

Helemaal goed

Super!!

Goedemorgen Janny, Bedankt voor deze super positieve beoordeling! Hier worden wij erg blij van :-) Ik wens je een mooie dag vandaag! Groetjes, Rozanne

Helaas pakket kwijt

Ondanks het vermoste pakket wel een goede communicatie vanuit customer support.

Goedemorgen Nathalie, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn dat onze service je goed is bevallen. Zodra DHL het onderzoek heeft afgerond komen we er bij je op terug! Een mooie zonnige dag vandaag! Groetjes, Rozanne

De levering was snel maar het geleverde was bagger

Tasje besteld. Snelle levering maar tasje nog geen uur in bezit. En de rits is al stuk. Made in China. Nooit meer.

Goedemorgen, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Wat vervelend dat het ritsje na een uur al kapot was! Dat mag natuurlijk niet de bedoeling zijn. Naast het feit dat het in China wordt geproduceerd moet de kwaliteit gewoon goed zijn. Uiteraard willen wij het graag met je oplossen, dus ik stuur je even een berichtje via de mail. Ik wens je een mooie zonnige dag vandaag! Groetjes, Rozanne

Goed…. Maar…

Uiteindelijk hele goede service en oplossing gekregen, maar het had wel een aanloopje nodig. Dus in het algemeen gezien: GOED!

Goedemorgen Arthur, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn dat het toch nog goed voor je is opgelost :-) Ik wens je een mooie dag vandaag! Groetjes, Rozanne

Goede service!!!

2 jurkjes besteld, groen en grijs. Kreeg ik 2 blauwe. Gebeld en was in een mum van tijd aan de lijn.Deden niet moeilijk en er werden 2 nieuwe jurkjes opgestuurd.Vriendelijk klantenservice

Goedemorgen Lia, Bedankt voor je mooie beoordeling! Hier worden wij blij van :-) Fijn dat je tevreden bent over hoe we het voor je hebben opgelost. Ik wens je een mooie dag vandaag! Groetjes, Rozanne

Werd gelijk devolgende dag geleverd

Goedemorgen Elly, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling. Fijn dat je bestelling zo snel werd geleverd :-) Veel plezier ermee! Ik wens je een mooie dag verder. Groetjes, Rozanne

goede ervaring , product snel geleverd .

Goedemorgen Coby, Bedankt voor je mooie beoordeling! Fijn dat je een goede ervaring met ons hebt gehad en je blij bent met je bestelling :-) Ik wens je een mooie dag verder! Groetjes, Rozanne

Snelle levering.

Goedemorgen Harriet, Bedankt voor het plaatsen van je beoordeling! Fijn dat je bestelling zo snel is geleverd :-) Ik wens je een mooie dag vandaag! Groetjes, Rozanne