Snelle perfecte levering

2x besteld, beide juist en volgens aangegeven termijn geleverd

Goedemiddag, Hartelijk dank voor het ontzettend goede cijfer! Ik wens u een prettige (en zonnige) dag. Groetjes, Lisa

Ongelooflijk en dat voor die prijs

De kwaliteit vd verrekijker was buiten verwachting qua materiaal en "ver - kijken". Ik ben er heel blij mee. En dat voor die prijs !

Goedemiddag, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wij wensen u een goed weekend! Groetjes, Lisa

goedkope producten en snel bezorgd

Duidelijke website.

Goedemorgen Andre, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Daar worden wij altijd erg vrolijk van! Ik wens u een prettige dag. Groetjes, Lisa

Onwijs tevreden met mijn aankoop

De bestelde bikini past geweldig.

Hi Nanda, Wat leuk om te horen, veel plezier ervan! Groetjes Lisa

Zeer tevreden over de geleverde artikelen

Snelle levering en betaalbaar ook kwalitatief goede produkten

Goedemorgen Anita, Hartelijk dank voor de de beoordeling! Ik wens u een prettige dag. Groetjes, Lisa

Aangename ervaring

Aangename ervaring

Hallo Marina, Bedankt voor dit mooie cijfer. We hopen u terug te zien bij ons op te site! Groetjes Lisa

Niks

Ik ben niet goed geholpen

Graag zou ik nogmaals contact willen, Ik werd van het ene bedrijf naar het andere bedrijf gestuurd.

Goedemorgen, Kunt u mij een bericht sturen? Graag naar support@vouchervandaag.nl, t.a.v. Lisa. Helaas kan ik u zonder gegevens niet verder helpen. Ik wens u een prettige dag! Groetjes, Lisa

Top produkten

Vaker hier besteld en blij met de aetikelen. Kwaliteits produchten. Nooit problemen mee gehad. Heb nu de verkoelende lakens besteld.

Hallo Rosemary, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling! Veel plezier van de verkoelende hoeslakens :) Groetjes Lisa Vouchervandaag.nl

Al een aantal keer besteld bij vouchervandaag en nog steeds erg tevreden over. Toen ik een vraag had over het product ben ik erg goed geholpen door de klantenservice.

Hallo Michaëla, Bedankt voor het mooie cijfer! Hier zijn wij ontzettend blij mee. Groetjes Lisa Vouchervandaag.nl

Super snelle service

Tijdens deze warme dagen binnen no time mijn aircooler binnen. 16.00 uur besteld en de volgende dag al in huis. Heerlijke verkoeling tijdens de hitte en kan niet blijer zijn. Ik kom zeker terug.

Hallo Elisa, Bedankt voor dit mooie cijfer, heel veel plezier van de aircooler! Groetjes Lisa Vouchervandaag.nl

Niets bestellen van drop en sit zitzak

Al een paar keer gebeld en gemaild en er word gezegd dat de zitzak is geleverd wat niet zo is ....krijg steeds hetzelfde te horen. Voel me echt bedonderd en was nog wel het verjaardagscadeau voor mijn kleinzoon.

Hallo Pierre, Wat vervelend om te horen, we nemen contact met u op via onze support afdeling. Uiteraard is dit niet de bedoeling en gaan wij zorgen dat dit zo snel mogelijk voor u opgelost word! Groetjes Lisa Vouchervandaag.nl

Goed product voor een scherpe prijs

Watervernevelaarslang besteld, was snel binnen en ben er erg tevreden over! Heerlijk met het warme weer.

Slecht vraag om iets terug te sturen en dan krijg je als antwoord dat je de retour kosten zelf moet betalen en dat het in de originele verpakking moet. Terwijl ik het heb open gemaakt en dacht bestel het op een ned site dus krijg ook een stick in het ned maar nee in het Chinees begrijp er niks van echt alles is in het Chinees ook de tekens je kan er niks mee. Dan had ik hem ook voor zo’n 30,00 goedkoper als het niet meer is bij wish kunnen bestellen.

Hallo, Wat vervelend dat uw bestelling niet helemaal in orde was. Kunt u mij een bericht sturen? Dan kan ik u het beste verder helpen. Graag een mailtje sturen naar support@vouchervandaag.nl. Ik wens u een prettige dag. Groetjes, Lisa

Bestelling lang onderweg

Wacht nog steeds op mijn jurk nu 2 weken geleden !

Hallo Karen, Uw bestelling is op 19 juli verzonden met brievenbuspost, uw bestelling had een levertijd van maximaal 20 werkdagen (4 weken). Dit kunt u binnen enkele werkdagen in huis verwachten of heeft u inmiddels in huis. Veel plezier met uw bestelling! Groetjes, Lisa

slecht

Not satisfied, bad service and follow up. still not received my shipment because of delay

Hi Randa, We're very sorry to hear you still didn't receive your order. Can you send me an email to; support@vouchervandaag.nl, to Lisa? I'm going to fix this issue for you. I hope to hear from you soon.

Zeer tevreden!

Erg blij met de ontvangen artikelen, snel en goede service.

Leuke aanbiedingen

Leuke aanbiedingen voor weinig!

Slecht

Oplichting. Handdoeken gekocht, zogenaamd hotelkwaliteit, maar in het echt bijzonder slechte goedkope handdoeken. Voel me enorm in de maling genomen.

Hallo Muriëlle, Wat vervelend dat de handdoeken niet goed zijn, dat mag niet de bedoeling zijn! Kunt u mij een berichtje sturen op support@vouchervandaag.nl, t.a.v. Lisa? Ik help u graag verder. Prettige dag! Groetjes, Lisa

super

Kwaliteit en klant vriendelijk

Ik heb goede ervaring de artikelen zijn van goede kwaliteit voor een goede prijs. Ook zijn ze klantvriendelijk en de service is goed

Fantastisch !

We zijn heel erg tevreden met buitenlampen die we besteld hebben. Snel geleverd. In een woord Top !

Hallo, Hartelijk dank voor het goede cijfer! Daar worden wij blij van. Ik wens u een prettige avond. Groetjes, Lisa

Pluspunten

Je moet niet lang wachten op je bestelling

Hallo, Hartelijk dank voor het goede cijfer! Ik wens u een prettige avond. Groetjes, Lisa

Pluspunten

Top site. Snel en duidelijk.

Over Vouchervandaag