Roger

Ok

Zeer goede service

Mijn smartwatch deed niks meer en na een paar mailtjes over en weer kreeg ik een nieuwe opgestuurd! Heel fijn dat het zo snel geregeld was!

super snel en super service

Wij hadden twee fietsalarmen besteld die er binnen 2 dagen waren. In de ene zat een barstje, deze werd meteen vervangen en 2 dagen later hadden we een nieuwe. Goed geregeld!

Perfecte service

Mijn bestelling ontvangen maar helaas was het wellicht tijdens vervoer stuk gegaan. Ik heb er foto's van gemaakt en vervolgens direct gemaild. Na 5 minuten had ik terugbetaling gekregen. Super snel en zeer klantvriendelijk

Super hulp!

Snelle reactie en top oplossingen

Top klantenservice en bedrijf

Prima hulp gekregen met mijn vraag en het pakketje optijd binnen gekregen.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd :)

Bedankt

Fijn dat mijn bestelling snel werd geleverd. Niet verwacht dat het de volgende dag er al zou zijn. Blij verrast :)

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Geweldige website!!

Misleidend

Ik heb de Kunst paradijsvogelbloemen - set van 2 gekocht. Maar tot mijn verbazing zijn het geen zijde zoals op jullie site staat maar rubber/plastic dus jullie versturen/verkopen iets wat niet op jullie site vermeld staat. Volgens mij is dat misleidend. Zelfs als je hier melding van maakt word het niet aangepast. De kleurrijke kunstbloemen zijn gemaakt van *hoogwaardig zijde *en hebben een realistisch uiterlijk. Niet dus.

Beste Denny, Dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Dit wil ik graag samen met u oplossen en u vragen mij een email te sturen op support@vouchervandaag.nl. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Goede klantendienst

Ik bestelde een poosje geleden handschoenen. Ik had deze dringend nodig. Na meer dan een week had ik ze nog steeds niet, dus mailde ik de klantendienst. Daar kreeg ik onmiddellijk antwoord van. Ik had blijkbaar handschoenen in pre order besteld, en dat duurt lang. Ik had dat niet gezien met bestellen. Omdat ik ze snel nodig had, en snelle levering niet mogelijk was, vroeg ik mijn geld terug. Ondanks dat ik zelf niet gezien had dat het pre order was, was dit geen enkel probleem. Volledige bedrag teruggestort, telkens zeer snel en vriendelijk antwoord, hier durf ik zeker nog eens te bestellen want als het mis gaat, lossen ze het op.

Product komt niet overeen met wat ik besteld heb

Ik koop een flanellen dekbedovertrek. De kleuren komen niet overeen met datgene dat ik besteld heb. Als ik de klantenservice raadpleeg dan krijg ik de melding dat er inderdaad een verschil is en dat ik het kan terugsturen, maar dat ik wel de retourkosten hiervoor moet betalen?! Hoe een slechte klantenservice, hun product komt niet overeen met datgene dat ik besteld heb en ik kan opdraaien voor de kosten!

Beste Jill, Mocht u een artikel ontvangen hebben welke anders is dan de aangeboden aanbieding, kunt u dit bij ons aangeven. Let wel op, dat wij in de aanbieding aangeven dat de kleuren enigszins kunnen afwijken. Wat bij deze klacht ook het geval is. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Mijn bestelling was zoek geraakt en er is vervolgens een nieuwe opgestuurd. Dank voor de goede service!

Beste Els, Wat fijn om te horen dat u toch nog snel een nieuw pakket in huis had. Hartelijk dank voor het cijfer 10! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Bedankt voor de snelle levering. Ben er blij mee

Beste Silvia, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Dank voor de snelle levering. Top

Beste Joyce, Wat fijn om te horen! Bedankt voor het goede cijfer. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Snel geleeverd

Mijn besteling werd snel geleeverd.

Beste Senna, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Snel geleeverd

Blij dat mijn besteling zo snel werd geleeverd

Beste Senna, Hartelijk dank voor het cijfer 10! Fijn om te horen dat snel bij u in huis was. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Aanraderr

Leuke website en grappige hebbedingetjes..

Beste Hans, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Ik had mijn bestelling helaas kapot ontvangen, echter werd diezelfde dag nog een nieuwe naar mij opgestuurd. Dat is echt service! Heel blij nu met mijn aankoop :)

Beste Cindy, Wat goed om te horen dat u zo snel een nieuwe in huis had! Hartelijk dank voor het cijfer 10. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Snel

Bestelling geplaatst met de blackfriday en was volgende dag al in huis. Niet verwacht wel lekker snel

Beste Kiki, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Goede ervaring

Goede eerste ervaring. ik kende de website nog niet maar mijn bestelling werd snel geleverd en was goed ingepakt

Beste Helma, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Wat fijn om te horen dat het snel bij u in huis was. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Geld kwijt probleem niet opgelost!!

Het verkeerde product is geleverd en ik moet dan de verzendkosten retour betalen. En krijg dat geld ook niet terug. Ik ben opgelicht mijn advies niet kopen hier!!!!

Beste Johan, Wat vervelend om te vernemen, dat mag inderdaad niet de bedoeling zijn. Wij ontvangen graag een foto van het ontvangen artikel met uw bestelgegevens op support@vouchervandaag.nl. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Vriendelijk

Vriendelijke dame aan de telefoon.Snel geleverd

Beste Annie, Wat fijn om te horen! Hartelijk dank voor het cijfer 10. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

blij met mijn bestelling

Bestelling snel ontvangen en geod ingepakt.dankje

Beste Jan, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa