Snelle en goede service

Helaas waren de producten die ik besteld heb beschadigd. Na contact met de klantenservice zijn er nieuwe producten verstuurd.

Leuke smartwatch maar geen gebruiksaabwijzing

hoi, hoe kan je verbinden met je telefoon en je tijd goed zetten, en heeft ik heb geen gebruiksaanwijzing kan iemand die sturen of iets?

Super zaak

Ik heb turquoise gordijnen besteld 4 van 3,00x2,50 en 2 van 1,50x2,50 Ze kwamen super snel binnen Alleen waren er 2 beschadigd Kan gebeuren Ik heb er foto’s van gemaakt en naar ze gemaild Nu krijg ik gelijk 2 nieuwe Echt super ik heb er nu ook blauwe gordijnen besteld en heb ik vandaag gelijk binnen gekregen Dus ik zou zeggen bestellen maar Ze reageren snel en komen gelijk in actie Heel erg bedankt

Waardeloos

Gebruik het sinds 2weken een paar uur in de avond de binnenland brokkel gewoon af wacht nog op antwoord heb hier al melding van gedaan .

Goedemiddag, Dat klinkt erg vervelend! Ik zie dat het gelukkig inmiddels is opgelost. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Jammer

Mijn tasje is al sinds de eerste week kapot. De ritsen zijn niet goed. Ik vind dit heel erg jammer. Voor mij weggegooid geld.

Goede producten en snelle levering

Zeer positief

Het bestelde artikel kwam prima op tijd en was goed verpakt.

Mooi spullen goede kwaliteit en super service

Had twee paar schoenen besteld, had maar een paar gekregen, meteen een bericht gestuurd en er werd meteen actie ondernomen. echt een super service daar word je echt vrolijk van. Vouchervandaag echt een aanrader. Groetjes van een tevreden klant.

Snel en perfect geleverd!

Mooie washandjes. Wel 2 verschillende kleuren! Wat eigenlijk niet de bedoeling was!

Goedemiddag Angele, Wat fijn dat de washandjes naar wens zijn. Het is niet de bedoeling dat je twee verschillende kleuren ontvangt als je dit niet besteld hebt. Excuses voor het ongemak. Wij helpen je graag, kun je hiervan een foto mailen naar support@vouchervandaag.nl? Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Zeer slecht

Levering had veel vertraging, geen track en trace link. Uiteindelijk kwam het pakket, maar klopte de inhoud niet. Ik heb hierover een email gestuurd maar ruim 1 week later nog steeds geen respons gehad. Helaas kan ik het niet retour sturen want er zit geen order of leveringsbon bij. In de retourinfo staat duidelijk beschreven dat je de leveringsbon waarop de retourvoorwaarden staan moet invullen alvorens te retourneren. Helaas zit ik nog steeds op antwoord te wachten. Ook zijn ze telefonisch niet te bereiken, nog even en de retourtermijn is verstreken.

Goedemorgen Wendy, Wat vervelend om te horen! Helaas kan ik geen email van je vinden, kun je deze nogmaals mailen naar support@vouchervandag.nl t.a.v. Lisa? Ik help je graag. Ik wens je alvast een fijn weekend! Groetjes, Lisa

Ik hoop dat het naar tolhuis gaat

Ik heb iets verkeerds gedaan ik heb prongeluk op dukenburg gedaan maar het moest tolhuis wilt u daar heen sturen dank aan marawan

Goedemorgen Marawan, Helaas heb je geen bestelling bij ons geplaatst. Wil je je review verwijderen? Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Te traag.

Had een vraag gestelt maar krijg er geen antwoord op. En vind ook dat ik lang moet wachten op mijn bestelling. Zit nu zonder water koker,had op een dag of 3 gerekend ,maar helaas nog steeds niets. Als ik hem ergens anders had bestelt ,had ik hem al gehad ,maar te laat gezien.

Goedemorgen Jos, Wat vervelend om te horen! Helaas zie ik hier geen emailadres staan om je een berichtje op te kunnen sturen. Kun je mij een email sturen op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Ik help je graag verder! Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Te traag.

10 dagen geleden wat besteld nog niks gehoord!

10 dagen geleden een boxspring besteld en vetasld en nog helemaal niks gehoord! Dat vind ik zeer onprettig!

Goedemorgen Ellen, De uiterlijke leverdatum van je bestelling is 15 maart. Je ontvangt een email met een datum wanneer de levering bekend is. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

GOED

GOED

Goedemorgen Alan, Bedankt voor de GOEDE beoordeling ;-) Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Was geweldig

Wij hadden batterij enbesteld en dat is volledig goed gegaan nog bedankt

Goedemorgen Corrie, Wauw een 10! Bedankt voor de goede beoordeling :-) Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Top aanbiedingen

Top aanbiedingen en snelle levering

Goedemorgen Babette, Wat goed om te horen! Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Prima geweldig

Prima behandeld alles volgens afspraak

Goedemorgen E J, Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

uitstekend

wat ik bestel komtsnel volgens afspraak zeer tevreden klant

Goedemorgen Frans, Wat goed om te horen! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Voucher vandaag is een leuke site, met toffe aanbiedingen

Ik vind vouchervandaag een toffe site met vaak hele leuke aanbiedingen. De ene keer denk ik leuk koop ik de andere keer wat moet ik ermee. Maar dan is het vast voor iemand anders weer een leuke aanbieding. Daarom vind ik vouchervandaag een 10 waard

Goedemorgen Christa, Wat een mooie beoordeling! Onwijs bedankt :-) Ik wens je een heel fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Correct en goedkoop

Besteld bevestigd en alles goed te volgen

Goedemorgen Albert, Wat goed om te horen! Bedankt voor je goede beoordeling. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Snelle levering.

Goedemorgen Ben, Hartelijk dank voor het cijfer 10! Daar worden wij heel blij van :-) Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Positief

Snelle service en goede producten

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Goedemorgen Lyndsey, Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wat fijn om te horen! Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Zeer goede service.

Ik miste enkele stukjes van de dierenpuzzel, na telefonisch contact kreeg ik kosteloos en snel een nieuwe puzzel toegestuurd.

Goedemorgen Dirk, Wat fijn om te horen dat je snel weer een nieuwe puzzel in huis had! Veel plezier met de puzzel. Ik wens je een fijn weekend toe! Groetjes, Lisa

Duurt wél ontzettend lang.

En dát is meestal bij hun rekening mee houden. Had het ruim van tevoren besteld omdat ik geopereerd zou worden. Dan zou het heel goed uitkomen. Maar helaas. Zou toch niet zo gauw meer wat kopen bij hun. Geen mailtje dat het onderweg is niks.

Goedemorgen Ria, Wat jammer om te lezen dat je ons beoordeeld met het cijfer 4. Wij werken met verschillende levertijden. Als een artikel op voorraad is vanuit ons magazijn, is het de volgende dag in huis. Is het niet direct leverbaar, kun je het als pre order bestellen en is de levertijd maximaal 10-20 werkdagen. De levertijd kunt u altijd terug vinden in de aanbieding of de winkelwagen, voordat u de bestelling afrekent. Toch hopen wij u snel weer te zien bij Vouchervandaag.nl! Ik wens u een fijn weekend toe. Groetjes, Lisa