Hele slechte klantenservice

Hele slechte ervaring, product besteld en betaald. Het pakket is helaas niet compleet, kan gebeuren. Gebeld, prima geholpen. Stuur een foto van missende element. En deze zullen we maandag doorzetten ivm weekend (vrijdags gebeld). De hele week geen gehoor, krijg ik op donderdag de week erna een reactie, wat vervelend want is het nummer wat je mist? Een week later???? Als we vragen waarom duurt dit zolang? Het is erg druk...... aangezien het alweer bijna weekend is zal dit pas weer maandag doorgezet worden..... Ja dit is onacceptabel, ik kan dit ook niet verkopen op mijn werk! Het had allang opgestuurd kunnen worden! Ik zit nu met een pergola, half in elkaar gezet in de tuin. En met we gaan ons best doen, kan ik vrij weinig. Want dat zeiden ze een week geleden ook al.

Goedemiddag Jessica, Wat vervelend dat je bestelling incompleet is en nog vervelender dat je daardoor het artikel niet volledig neer kunt zetten in de tuin. Er is een mail uitgestuurd naar de leverancier, waarin het onderdeel wordt opgevraagd en deze zal dan ook zo snel mogelijk naar je verzonden worden. Hopelijk kun je dan genieten van de pergola! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Aardig personeel en eerlijke service

Goed Klantgericht Snelle reactie Goed opgelost

Ronduit slecht!

Je besteld iets wat totaal niet aan de omschrijving voldoet. Het lijkt meer van die troep die je in China kunt kopen. Dan kennen ze hetconsumentenrecht niet omtrent webshop aankopen. Gaan continu in discussie, maar weten niet waar ze het over hebben. Mijn advies, bestel hier niets. Je kunt beter betrouwbare webshops uitkiezen waar kwaliteit geleverd wordt, daar krijg je eerlijke behandeling en waar voor je geld.

Goedemiddag Leonie, Wat jammer om te vernemen! Mogelijk kunnen wij je toch nog tevreden stellen, in dat geval ontvangen we graag een e-mail van je op support@vouchervandaag.nl met het ordernummer van je bestelling zodat we met je mee kunnen kijken. Ik wens je een fijne dag toe! Groetjes, Lisa

Folder gezien, check the master en bestel.

Na de bezorging bleek dat de bestelling niet volledig was. Een E mailtje en alles werd perfekt afgehandeld. Een betere service kon ik mij niet wensen

Als je iets koopt met een hoes rond ...

Ik had de 2 kniekussens gekocht,ze zijn praktisch ,maar heb de hoezen nu afgehaald om te wassen en nu pas gezien dat het kussen (geheugenschuim) gescheurd is .Deze gaan dus niet lang mee gaan.Jammer want helpen echt bij rug,heup en liesproblemen. Kijk dus eerst onder de hoes of er niets stuk is. Een aanbeveling ? Ja maar controleer eerst

Goedemiddag Nancy, Wat vervelend dat het kniekussen gescheurd is! Graag los ik dit samen met jou op. Graag ontvang ik een e-mail van je op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa met het ordernummer van je bestelling en een foto van de klacht zodat ik met je mee kan kijken. Ik wens je een fijne dag toe! Groetjes, Lisa

Tevreden klant

Ik heb 2 jurkjes besteld en ze zitten heerlijk.

Goedemiddag Naomi, Heel veel (draag)plezier met de 2 jurkjes! Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website. Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Mijn ervaring met deze website is niets anders dan geweldig! Leuke en kwalitatief goede producten, snelle levering en aardige mensen als je eens een vraag hebt.

Goedemiddag Lia, Wat leuk om te horen! Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website. Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

fout artikel geleverd

Gisteren 07-04-2021 heb ik de bestelling voor 4x een set van 6x Fargesia Asian Wonder bamboe plant ontvangen maar heb een andere plant gekregen namelijk de Fargesia Rufa welke niet te vergelijken is met wat we besteld hebben. Ik heb vandaag een klacht naar hun gemaild, ik verwacht dat ze dit probleem zo snel mogelijk gaan oplossen. Wordt vervolgd. Helaas heeft Vouchervandaag het gevoel zich met het toezenden van de goede flyer ipv de door mij bestelde bamboe ervan af te kunnen maken. Lekker goedkoop!:( Wat een slechte service. Men krijgt niet wat men besteld heeft. Hiermee gaan wij niet akkoord!

Goedemiddag Herman, Oei, dat is inderdaad erg vervelend! Dit lossen wij graag voor je op. Als je in de door jou gestuurde email een foto van de verkeerde bestelling gestuurd hebt, kunnen wij er gelijk mee aan de slag! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Super!!

Medewerker michelle is een super toffe dame,die met zijn klanten heel goed kan comuniceren en serieus aan zijn werk is Ik als klant ben heel tevren over michelle en voucher vandaag Ik zal aan iedereen aanraden Kort gezegd !! Super blij met kennis maken met vouchervandaag Vriendelijke groeten Fatma levent Rotterdam

Goedemiddag Fatma, Wat leuk om te horen! Hier word onze collega Michelle ook erg blij van. Bedankt voor deze mooie beoordeling. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

prieel gekocht

Hallo .voucher heeft geregeld dat het prieel wordt omgeruild. Keurig gedaan. Groetjes Peter. hallo . ik heb een prieel gekocht maar niet tevreden ?? .Vanmorgen is het prieel keurig op tijd afgeleverd. Top Toen ik de doos openmaakte waren er 2 delen beschadigd ( foto erbij van voor het uitpakken ) Ook is de lus van het doek los / slecht gestikt . na een paar keer gaat dat er af ?? en is het vanbinnen ook nog ingescheurd Ook wil ik een aanmerking maken op de maat voering Jullie geven aan in de omschrijving ( onderstaand ) dat het 2.90 x 2.90 x 2.3 is ?? Nu ik het geplaatst heb . staan de palen 2.5 x 2.5 uit elkaar dus de maat die jullie opgeven klopt niet ?? Of veel beter omschrijven wat de maat voering is ?? Ik hoor het graag van U wat u er aan gaat doen b.v.d. ik beveel voorlopig niet aan om te kopen tot ik een positieve reactie heb gekregen . groet Peter

Goedemiddag Marianne, Dit klinkt inderdaad niet zo als het hoort. Wat ontzettend vervelend! Kun je een foto van de klacht mailen naar support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa? Ik los dit graag zo snel mogelijk voor je op. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Aan mijn verwachting voldaan

Snelle levering en gelijk in gebruik genomen! Vooral de "persoonlijke" text op het visite kaartje word erg gewaardeerd en vind ik helemaal top!

Goedemiddag Maruschka, Wat leuk om te horen! Wij hopen je snel weer terug te zien op onze website. Bedankt voor het cijfer 10! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Leuke producten

Dezelfde leuke producten die je vindt op AliExpress, maar wel duurder. Ze leveren wel sneller.

Goedemiddag Sarah, Wat jammer om te vernemen dat je ons beoordeelt met een 4. Graag ontvang ik jouw feedback op support@vouchervandaag.nl t.a.v. Lisa en hopelijk kan ik je toch nog wat blijer maken :-) Ik wens je een fijne dag toe! Groetjes, Lisa

Retour kan sneller

Mijn bestelling geplaats en nog geen 24 uur later bezorgd. Helaas was ik niet te vrede met het product en retour gestuurd. Jammer genoeg mag de verwerking van de retour wel wat sneller. Ze verzenden snel maar retour gaat langzaam. Voor de rest beveel ik deze site aan en is alles voor een mooie prijs.

Prettig te woord gestaan

Gebeld het advies gekregen om te mailen gedaan en het werd netjes opgelost. Ik ben tevreden

Goedemiddag Brigitte, Wat fijn om te horen dat alles netjes is opgelost en dat je tevreden bent, daar gaan wij voor! Bedankt voor de goede review. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Top service!

Ik had een verkeerd artikel gekregen en telefonisch werd dit direct recht gezet. Het juiste artikel is de dag erna geleverd!

Goedemiddag Nathalie, Wat fijn om te horen dat het snel voor je is opgelost. Veel plezier met je bestelling, wij hopen je snel weer terug te zien! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Snelle reactie en afhandeling.

Dinsdag bestelling ontvangen. Helaas was er iets defect. Woensdag contact opgenomen en foto gestuurd van het defecte artikel. Direct reactie en vandaag verwacht ik mijn nieuwe artikel. Super service. Dank je wel Lisa.

Goedemiddag Evelien, Bedankt voor het cijfer 10 en de goede review! Ik wens je een hele fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Goedemiddag Gabrielle, Bedankt voor het cijfer 10! :-) Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Mijn pakketje zoekgeraakt tijdens verzenden/afleveren door postbedrijf. Geen probleem bij Vouchervandaag. Ze zoeken het razend snel uit en je bestelling wordt opnieuw verzonden!

Goedemiddag Jeannette, Wat fijn dat je bestelling opnieuw verzonden is! Veel plezier met je bestelling en bedankt voor de goede review. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Super service !

Ik had gordijnen besteld ; levering was snel en de kwaliteit heel goed ! Er was alleen een probleem met een ring . Maar dit hebben ze perfect en snel opgelost ! Dus ik kan niks anders zeggen dan dat het een perfecte service was

Goedemorgen Dennis, Bedankt voor het cijfer 10! :) Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Snelle afhandeling, goede service

Ik had een product besteld en het bleek, dat deze niet goed werkte. Dus retour gestuurd zoals aangegeven. Echter duurde het erg lang voordat ik bericht kreeg, dat het product was aangekomen. Vouchervandaag heeft toen DHL gevraagd, maar het bleek er niet te zijn. Vouchervandaag heeft daarop direct een nieuw product gestuurd. Fantastische service.

Goedemorgen Bert, Wat vervelend om te horen dat het bericht wat langer duurde. Gelukkig is het uiteindelijk opgelost! Bedankt voor het mooie compliment en het goede cijfer. Daar worden wij erg blij van. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Voor elke gelegenheid wel een leuk product te vinden. Ik kan hier zo urenlang doorheen scrollen.

Goedemorgen Maartje, Bedankt voor het goede cijfer! Wij wensen je veel shopplezier op onze website. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Prijs/kwaliteit prima en excellente service

Eerste maal bij Vouchervandaag verschillende diamond paintings gekocht. Bij één van de paintings ontbrak een bepaalde kleur. Wanneer ik dit signaleerde werd hiervoor onmiddellijk actie ondernomen en kreeg ik alsnog zonder enig probleem de ontbrekende zakjes toegestuurd. Ik was blij verrast door de snelle service en de zeer professionele en vriendelijke manier waarop aan dit probleem tegemoetgekomen werd en het afgehandeld werd. Bedankt!

Goedemorgen Merel, Gelukkig is het snel voor je opgelost! Veel plezier met de diamond painting. Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Nadat mijn product niet meer werkte zoals het moet. 1 mailtje en ik kreeg. Gelijk een nieuwe

Goedemorgen Jannette, Bedankt voor het goede cijfer! Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Helemaal top!

Al meerdere keren hier besteld en elke keer weer tevreden. Klantenservice ook erg behulpzaam!

Goedemiddag Sam, Hartelijk dank voor het cijfer 10! :) :) Ik wens je een fijne dag toe. Groetjes, Lisa