Mooie webshop met leuke acties

Mijn bestelling was niet naar tevredenheid, maar dit is op zeer nette wijze opgelost door de klantenservice.

Vlotte bestelling en levering.

Gemakkelijk bestellen, vlotte afrekening, en zeer snelle levering.

duurt even maar dan

Beste Gerard, Bedankt voor uw review! Het duurt even maar dan? Groetjes, Romy

Onnodig

Onnodig

Beste Chris, Wat vind u precies onnodig? Groetjes, Romy

Goede producten en snelle levering

Pakjes waren er al snel en van goede kwaliteit.

Beste Annemiek, Bedankt voor de mooie review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Romy

We hadden een artikel besteld wat helaas defect was, na één mailtje, werd er gelijk naar een oplossing gezocht, en op een zeer fatsoenlijke nette manier. Zeer tervreden!!

Beste Anja, Fijn om te horen dat het is opgelost. Veel plezier van uw bestelling! Groetjes, Romy

Correct

Mijn bestelling was snel en correct uitgevoerd en geleverd. Kwaliteit is prima.

Beste Ilse, Bedankt voor de mooie review en fijn om te horen dat u tevreden bent over het product. Groetjes, Romy

product juist goede levering

Product juist, goede levering

Beste Karin, Bedankt voor de positieve feedback. Veel plezier van uw bestelling! Groetjes, Romy

Super mooie gordijnen en ook de service prima!

De gordijnen zijn super mooi. Na ontvangst was een van de gordijnen niet goed, contact gehad met de serviceafdeling en mocht deze omruilen. De wet van Murphy gold blijkbaar op deze bestelling, want ook het omgeruilde gordijn had een soort weeffout. Na weer contact gehad te hebben met service is het alsnog goed gekomen en heb ik nu mooie verduisterende gordijnen hangen!

Beste Cynthia, Hartelijk dank voor de positieve feedback! Fijn dat wij dit voor u hebben kunnen oplossen. Groetjes, Romy

Meer dan tevreden!

Zeer correcte levering, perfecte dienst naverkoop en zeer vriendelijk!

Beste Truus, Bedankt voor de positieve feedback! Fijn dat u tevreden bent over onze dienstverlening. Groetjes, Romy

Goede service en snelle afhandeling

Het bestelde pakje een dag later ontvangen. Helaas bleek er iets niet helemaal in orde en heb gelijk een mailtje gestuurd. Dezelfde dag bericht terug en de dag daarop het nieuwe pakketje ontvangen. Ben dan ook erg tevreden over de afhandeling en snelle service.

Beste Elly, Bedankt voor de positieve feedback! Fijn om te horen dat het zo snel is opgelost. Fijne dag! Groetjes, Romy

Tevreden over service

Ik kocht een blender bottle, die helaas niet werkte, waardoor ik genoodzaakt was contact op te nemen met de klantenservice die mij heel vriendelijk heeft geholpen zonder enige last. Ondanks mijn aankoop niet werkte wegens een technisch foutje van het product zelf, ben ik toch tevreden over de website.

Gewoon zonder morren een nieuw artikel gekregen, nadat we goed contact hadden gehad.

Beste Patricia, Bedankt voor de mooie review. Ik wens je een fijn weekend! Groetjes, Romy

Fantastich

Hele fijne service gehad. Mijn pakket was op een foutief huisnummer (eigen fout) geleverd. De ontvangen claimt het pakket te hebben weg gegooid. Na overleg met de klantenservice ontvang ik vanmorgen een mail dat ze het betaalde bedrag terug storten op mijn rekening. Dat nou ik fantastich!

Goedemorgen Anne, Wat een mooie review om te lezen. Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Binnen een half uur was mijn mail beantwoord en het probleem opgelost.

Goedemorgen Lilly, Wat goed! Bedankt voor je positieve beoordeling. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Heel tevreden

Op tijd en vriendelijk geholpen ik had al een mail gestuurd buiten deze vraag van jullie dus zeer te vreden fijne dag

Goedemorgen Yvonne, Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, Lisa

Klantvriendelijk

Ik kreeg heel snel een reactie. Deze was erg service gericht. Geen gedoe met retoursturen van het niet juist functionerende product en er worden nieuwe opgestuurd. Heel fijn!

Goedemorgen Eva, Wat fijn om te horen. Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, Lisa

Top klantenservice

Ik was niet tevreden over een product en mijn contact hierover met de klantenservice was positief en vriendelijk. Tot een snelle oplossing gekomen met een goede service.

Goedemorgen Ank, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen dat alles goed is gekomen. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Perfecte service!!

Perfecte service! Fijne medewerkers aan telefoon in via de mail!

Goedemorgen Jose, Wauw dat is een mooi compliment! Onwijs bedankt. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Snelle oplossing voor klacht

Super snel antwoord gekregen op mijn mail met klacht. Omdat de juiste kleur er niet meer was mocht mijn zoon een andere uitzoeken!

Goedemorgen Chantal, Bedankt voor je positieve beoordeling! Wat fijn om te horen, ik hoop dat je zoon blij is het de andere kleur :) Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

De service is top

Een tijdje geleden lampen besteld . Waarvan er een paar snel van kapot waren. En zonder gedoe gewoon weer nieuwe lampen de volgende dag gekregen . Top geregeld. Groet Robin

Goedemorgen Robin, Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Vlotte levering

'avonds besteld, de dag erna al geleverd. Super.

Goedemorgen Lilly, Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Alles in orde :)

Alles was zoals beschreven, snelle levering

Goedemorgen Joyce, Bedankt voor je positieve beoordeling! Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa

Goede service, ook als er iets mis gaat

Er was per ongeluk een verkeerd product geleverd, maar een mailtje naar de klantenservice, en binnen een paar dagen werd het omgeruild. Je maakt maar zelden mee dat er ZO snel gereageerd wordt op een mailtje, laat staan dat het snel omgeruild wordt.

Goedemorgen, Bedankt voor je positieve beoordeling! Goed om te horen dat je snel reactie had en dat snel is opgelost. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, Lisa