goede service al de zelfde antwoord op mijn vraag en probleem gelijk opgelost dank je wel Lisa

Beste Leen, Wat fijn om te horen, dankjewel! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

No clear answer as to when delivery is

I ordered two items yesterday evening but there is no way of seeing when they will be delivered unless you make an account I’m guessing . Would be nice to find out. DHL contacted me as soon as my item was there which was good although I still don’t like the silent gap between ordering and receiving. I was told I could call but normally there’s an easier way !

• Would you recommend us? No

Hi Andrea, You can always contact our costumer service by chat, phone or email. Works al lot faster! :) Please contact us; 088-5577555 Have a nice day. Greetings, Lisa

Aankoop en (after sale) service geweldig!

Sinds kort meervoudige aankopen gedaan bij Vouchervandaag. Alles netjes, snel en perfect verzorgt. Bij één artikel blijkt dat er iets niet helemaal in orde is zoals het hoort te zijn. Na één e-mailtje werd alles zonder bezwaren perfect geregeld, alles ging in een stroomversnelling, het gevolg de volgende dag een nieuw artikel geleverd zonder enige kosten. En het gereclameerd artikel hoefde niet geroutineerd te worden. Dank Vouchervandaag, dank Lisa! En heel tevreden klant. W.Pluimert

Beste Willem, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Top service!

Een horloge besteld bij Vouchervandaag. Helaas was er geen oplader bijgeleverd, miste de pinnetjes en sloot het bandje niet. Een mailtje gestuurd voor het eerst probleem en daarna gebeld. Gelijk hebben ze het probleem opgelost! Uitstekende hulp gehad en er werd totaal niet moeilijk gedaan! Geweldige en klantvriendelijke medewerkers!

Beste Gina, Hartelijk dank voor de mooie beoordeling en het goede cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Super service! Er was iets fout geleverd en dat is perfect opgelost!

We hadden een verkeerde maat van het bestelde artikel ontvangen en dat is meteen opgelost. Enkele dagen later hadden we het goeie artikel al binnen. Echt een too service, zonder problemen!

Beste Gerrie, Wat fijn om te horen dat het snel is opgelost. Bedankt voor de goede review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Heel vriendelijk

Het is goed geregeld, en snel

Beste Til, Hartelijk dank voor de goede review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Roger

Ok

Beste Roger, Hartelijk dank voor de review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Zeer goede service

Mijn smartwatch deed niks meer en na een paar mailtjes over en weer kreeg ik een nieuwe opgestuurd! Heel fijn dat het zo snel geregeld was!

Beste Mellanie, Wat fijn om te horen dat het snel geregeld was. Bedankt voor het goede cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

super snel en super service

Wij hadden twee fietsalarmen besteld die er binnen 2 dagen waren. In de ene zat een barstje, deze werd meteen vervangen en 2 dagen later hadden we een nieuwe. Goed geregeld!

Beste Rietje, Hartelijk dank voor de mooie review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Perfecte service

Mijn bestelling ontvangen maar helaas was het wellicht tijdens vervoer stuk gegaan. Ik heb er foto's van gemaakt en vervolgens direct gemaild. Na 5 minuten had ik terugbetaling gekregen. Super snel en zeer klantvriendelijk

Beste Mylene, Wat goed dat het zo snel in orde was gemaakt. Bedankt voor de goede review. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Super hulp!

Snelle reactie en top oplossingen

Beste Mariska, Hartelijk dank voor de goede review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Top klantenservice en bedrijf

Prima hulp gekregen met mijn vraag en het pakketje optijd binnen gekregen.

Beste Imram, Hartelijk dank voor het goede cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd.

Goede prijs kwaliteit verhouding, snel geleverd :)

Beste D vd Berg, Fijn om te horen dat het snel in huis was. Bedankt voor de goede review! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Bedankt

Fijn dat mijn bestelling snel werd geleverd. Niet verwacht dat het de volgende dag er al zou zijn. Blij verrast :)

Beste Ans, Leuk om te horen dat u blij verrast was! Bedankt voor het cijfer. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding

Beste Donny, Bedankt voor het goede cijfer! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Geweldige website!!

Beste (naamgenoot) Lisa, Wat leuk om te horen! Bedankt voor het goede cijfer. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes Lisa

Misleidend

Ik heb de Kunst paradijsvogelbloemen - set van 2 gekocht. Maar tot mijn verbazing zijn het geen zijde zoals op jullie site staat maar rubber/plastic dus jullie versturen/verkopen iets wat niet op jullie site vermeld staat. Volgens mij is dat misleidend. Zelfs als je hier melding van maakt word het niet aangepast. De kleurrijke kunstbloemen zijn gemaakt van *hoogwaardig zijde *en hebben een realistisch uiterlijk. Niet dus.

Beste Denny, Dat klinkt inderdaad niet zoals het hoort. Dit wil ik graag samen met u oplossen en u vragen mij een email te sturen op support@vouchervandaag.nl. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Goede klantendienst

Ik bestelde een poosje geleden handschoenen. Ik had deze dringend nodig. Na meer dan een week had ik ze nog steeds niet, dus mailde ik de klantendienst. Daar kreeg ik onmiddellijk antwoord van. Ik had blijkbaar handschoenen in pre order besteld, en dat duurt lang. Ik had dat niet gezien met bestellen. Omdat ik ze snel nodig had, en snelle levering niet mogelijk was, vroeg ik mijn geld terug. Ondanks dat ik zelf niet gezien had dat het pre order was, was dit geen enkel probleem. Volledige bedrag teruggestort, telkens zeer snel en vriendelijk antwoord, hier durf ik zeker nog eens te bestellen want als het mis gaat, lossen ze het op.

Product komt niet overeen met wat ik besteld heb

Ik koop een flanellen dekbedovertrek. De kleuren komen niet overeen met datgene dat ik besteld heb. Als ik de klantenservice raadpleeg dan krijg ik de melding dat er inderdaad een verschil is en dat ik het kan terugsturen, maar dat ik wel de retourkosten hiervoor moet betalen?! Hoe een slechte klantenservice, hun product komt niet overeen met datgene dat ik besteld heb en ik kan opdraaien voor de kosten!

Beste Jill, Mocht u een artikel ontvangen hebben welke anders is dan de aangeboden aanbieding, kunt u dit bij ons aangeven. Let wel op, dat wij in de aanbieding aangeven dat de kleuren enigszins kunnen afwijken. Wat bij deze klacht ook het geval is. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Mijn bestelling was zoek geraakt en er is vervolgens een nieuwe opgestuurd. Dank voor de goede service!

Beste Els, Wat fijn om te horen dat u toch nog snel een nieuw pakket in huis had. Hartelijk dank voor het cijfer 10! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Bedankt voor de snelle levering. Ben er blij mee

Beste Silvia, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Dank voor de snelle levering. Top

Beste Joyce, Wat fijn om te horen! Bedankt voor het goede cijfer. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Snel geleeverd

Mijn besteling werd snel geleeverd.

Beste Senna, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Snel geleeverd

Blij dat mijn besteling zo snel werd geleeverd

Beste Senna, Hartelijk dank voor het cijfer 10! Fijn om te horen dat snel bij u in huis was. Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa

Aanraderr

Leuke website en grappige hebbedingetjes..

Beste Hans, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne jaarwisseling! Groetjes, Lisa