Betrouwbare webwinkel

Ik ben al lang klant bij Vouchervandaag en ben zeer tevreden over de service, en de producten. Ik heb nog nooit klachten gehad!

Bedankt Maud voor je review! Check je persoonlijk mail voor een leuke attentie. Groetjes, Jessica

Zeer matig

product in een veel te kleine doos gepropt en komt volledig beschadigd aan.

Beste Rens, Wat ontzettend vervelend! Graag willen wij dit rechtzetten. Kun je mij een foto van de klacht en je bestelgegevens mailen naar; [email protected]? Onze excuses voor het ongemak. Liefs, Lisa Vouchervandaag.nl

Hele goeie service reuze tevreden over

Goed geholpen top service

Snelle passende acties!

Fijne communicatie met steeds weer een terugkoppeling. Passende oplossingen en super snelle handelingen! Heel klantvriendelijk behandelt. Naar tevredenheid geholpen bij aankoop defecte gordijnen.

Klacht opgelost

Ik herschrijf mijn review omdat (na mijn slechte review) mijn klacht is opgepakt en het netjes is opgelost.

Waardeloos, broek lijkt niet op de foto en beschrijving

Een joggingbroek gevoerd met fleece had ik besteld. Nog nooit week een artikel zo ver af van de foto en de beschrijving! De kleur kwam niet overeen, het was geen joggingstof maar goedkoop polyester en qua maat leek het wel een kinderbroek. Als je denkt de prijs is te mooi om waar te zijn dan is dat dus ook zo. Ik was er helaas ingetrapt. De broek gaat linearecta retour!

Waardeloos, broek lijkt niet op de foto en beschrijving

Het werd op de afgesproken tijd bezorgd. En vriendelijke bezorger.

Bedankt Joke voor de mooie 10! Check uw persoonlijk mail voor een leuke attentie. Ik wens u fijne feestdagen! Groetjes, Jessica

Zeer vriendelijk en meewerkend

Ik had zonnekleppen besteld voor op mn bril. Na enige tijd nog steeds niet ontvangen. Na een mail werd me verteld dat ze nogmaals een set zouden opsturen. Wederom niets ontvangen. Na nog een mail kwamen ze er achter dat ik het verkeerde huisnummer had opgegeven. Ik mocht zelfs het tweede set gratis houden. Hartelijk dank hiervoor

Uitstekend service.

Bij vragen krijg je gelijk een antwoord. Niet zoals bij sommige webwinkels, waar je 10 dagen op een retour bestelling moet wachten.

Ik hèb gereclameerd over een verkeerd ingezet "vuurblokjes" in het venster van een elektrisch verwarmingskacheltje en aangegeven dat ik dit apparaat niet zelf kan open, om het eventueel te repareren (omdat je een speciale schroevendraaier nodig hebt). Hiervan heb ik een duidelijke foto meegestuurd met mijn klacht. Ik kreeg als reactie dat ik een nieuw exemplaar zal krijgen en de defecte niet hoef te retourneren, zonder verder poespas. Dat vind ik een prima behandeling van mijn klacht, ben er blij mee dat dit zo vlot is afgehandeld!

Kaart op sloop geplakt

Mooie zachte kussenslopen. Heel jammer dat er midden op de sloop (voorkant) een kaart geplakt zit met plakband aan de achterkant. Nu moet je maar zien hoe je de lijmresten verwijdert. Echt heel zonde!!

Netjes en snel te woord gestaan

Ik had een probleem met een bericht over een levering,maar dat is door Sylvana zeer snel en correct opgelost. Super!¡

Hoi Ans, Hartelijk dank voor de mooie review! Check je persoonlijk mail voor een leuke attentie. Fijne dag!

Super service!

Fantastisch hulp bij een kapot product en snel verzending van de nieuwe product.

Correcte afhandeling van de bestelling

De nalevering is ook vlug en correct verlopen

Hi Viviane, Dank je voor de mooie 10! Check je persoonlijk mail voor een leuke attentie. Fijne dag, Petra

Jammer genoeg bestelling niet naar wens....support kwam zeer snel met passende oplossingen....zeer tevreden over contact en service! Zal in de toekomst gewoon blijven bestellen.

Hi Zvezdana, Wat fijn om zo'n mooie review te krijgen, dank je wel! Als dank hebben we een leuke attentie naar je gemaild. Fijne dag! Groetjes, Petra

Snelle en correcte afhandeling

Snelle levering en na een foutje in het product , een correcte afhandeling .

Goede bericht en duidelijk

Klacht goed beantwoord

Snelle levering en zeer goede kwaliteit.

Eerste keer iets bij jullie besteld. Super goed bevallen. Bestellen vast weer iets bij jullie

Hoi Rieks, Wat fijn om te horen dat het shoppen bij ons je goed is bevallen, een 10 maar liefst! In je persoonlijke mailbox hebben we een leuke attentie gestuurd als dank. Fijne avond! Petra

Ervaring is goed

Kijk elke dag wat er te bieden is

goede prijs en kwaliteit en snel geleverd

Snelle levering van gordijnen; waren binnen voordat er een orderbevestiging was. Binnen een dag! In die tijd ook nog contact gehad via chat. Ook daar snel, vriendelijk en behulpzaam geholpen. Top!

Goedemiddag Thea, Hartelijk dank voor het mooie cijfer! In je persoonlijke mailbox hebben we een leuke attentie voor je. Groet, Petra

Zeer goed vriendelijk en accuraat was gelijk duidelijk en toe de point

Hoi Gerda, Dank voor de mooie 9! Check je mailbox voor een leuke attentie. Fijne avond! Groet, Petra

Door een fout van me zelf had ik het verkeerde besteld , na een fijn telefonisch contact heb ik meteen de toezegging gekregen dat ik de juiste bestelling zal ontvangen .

Wauw! Super bedankt voor deze mooie beoordeling! Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Jessica

Mooi product voor goede prijs.

Goede service bij ontvangst beschadigd product. Na melding direct goed opgelost.

Beste Helga, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat het is opgelost. Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Jessica