Grandioos !!

Hele snelle en correcte levering.

Hallo, Wat goed om te horen, daar doen wij ons uiterste best voor! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Geweldige service, heel correct

Ondanks Corona-maatregelen, correcte afhandeling.

Hallo Sandra, Bedankt voor de goede beoordeling! Daar word wij heel blij van. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Perfecto

Fabuleus

Hallo, Bedankt voor de goede beoordeling! Ik wens je een hele fijne dag. Groetjes, het klantenservice team

goede service

onze uittrekbare tuinslang knapte na 10 min.gebruik spontaan kapot . we hebben een paar foto's van opgestuurd en we kregen een nieuwe opgestuurd.

Hallo Jan, Wat ontzettend vervelend! Goed om te horen dat je een nieuwe hebt ontvangen. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Tevreden klant

kattenmand gekocht, ik en de kat zijn er super blij mee. Alles is soepel verlopen.

Hallo Imran, Wat leuk om te horen dat je kat zo blij is met de kattenmand! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Groot en veelzijdig assortiment!

Leuke producten en fijne service.

Hallo Angelika, Wat leuk om te horen! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens je een hele fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Slecht

Diamond painting besteld, niet compleet. Over en weer gemaild, na 3 weken nieuw pakket i.p.v. resterende steentjes . Andere kleur samenstelling. Kan mijn diamond painting niet af maken. Geld uitgegeven voor niets.

Hallo Nettie, Dat is inderdaad erg jammer en vervelend! Er is op 5 juni een geheel nieuw artikel verzonden en deze is gelukkig afgelopen zaterdag bij u geleverd. Veel plezier met het afmaken van de diamond painting! Onze excuses dat dit helaas niet eerder kon in verband met de ontbrekende steentjes. Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Lisa

Artikel is prima

Klantenservice snel en vriendelijk

Hi Lucille! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Fijn om te horen dat je door ons team goed geholpen bent. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Prima service!

Prima service, snelle levering, product zoals verwacht, top!

Hi Marijke! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Goed om te horen dat je bestelling snel in huis was en naar tevredenheid is. Ik wens je een fijne dag! Groetjes, het klantenservice team

Erg goed

Alles was op tijd geleverd en netjes ingepakt. En het product was naar verwachting.

Hi Ilse! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Ik wens je een fijne dag en veel plezier met je bestelling! Groetjes, het klantenservice team

Zeer goed geholpen.

Hi Rajiv! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Fijn om te horen dat je door ons team goed geholpen bent. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Goede klantenservice

Snelle levering van produkten.Helaas werkte 1 van de bestelde producten niet. Berichtje gestuurd en meteen de dag erna een nieuw opgestuurd gekregen. Top service!

Hi Tanja! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Wat jammer dat 1 artikel defect was, gelukkig is het goed opgelost. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Prima kwaliteit

Snel levering en prima kwaliteit!

Hi Anna! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Goed om te horen dat het snel bij je in huis was. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Top website!

Uitstekende service en producten!

Hi Angelika! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Leuk om te horen dat je onze producten leuk vind. Veel shopplezier! Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Goed geholpen

Ik ben super goed geholpen door de klantenservice toen ik zelf een verkeerde stoel had besteld. Dit is vrij vlot verholpen en ik had de juiste stoelen vrij snel weer binnen. Erg fijn.

Hi Sascha! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Wat vervelend dat je de verkeerde stoel ontvangen, goed om te horen dat ons team het naar tevredenheid opgelost heeft. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Top service!

Mooie producten, snelle levering en fijn contact!

Hi Christine! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Goed om te horen dat je je bestelling snel in huis had. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Uitstekende webshop

Snelle levering Goede kwaliteit Leuke producten

Hi Samantha! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Veel plezier met je bestelling. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Leuke spullen

ik heb hier al een paar een cadeaus gekocht en altijd super leuke reacties ontvangen. Aanrader als je inspiratie nodig hebt!

Hi Zoë! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Daar worden wij heel blij van. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Uitstekende service!

Uitstekende service!

Hi Sylvia! Wat fijn om te horen! Daar gaan we elke dag weer voor. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Heel blij met mijn gordijnen!

Dinsdag gordijnen besteld en woensdag al in huis! Heel blij mee

Hi Lisa! Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Veel plezier met de gordijnen. Ik wens je een goed weekend! Groetjes, het klantenservice team

Marleen

Vorige week een aircooler gekocht, wist niet helemaal hoe het apparaat werkte dus nam hiervoor contact op de klatenservice. Vriendelijk geholpen door de dame aan de telefoon momenteel doet de aircooler het super.

Goede service en snelle levering

Ik had een muggenvanger lamp besteld,. Ik kreeg hem gelijk de volgende dag maar hij was helaas defect,. Na een telefoontje met de klantenservice kreeg ik zonder problemen gelijk de volgende dag al een nieuwe thuis gestuurd,. Bedankt voor de prima service en de lamp werkt perfect,..

Retour zenden i.v.m. te ruime berekening gordijnen.

Bij aanschaf gordijnen ben ik uitgegaan van de berekening op de site. Die was veel te ruim zodat ik een nog ingepakt gordijn over heb. Retour sturen met de reden dat de berekening veel te ruim was is wel mogelijk maar verzendkosten zijn voor eigen rekening? Gevraagd of ik retour kan sturen naar antwoordnummer. Dat hebben ze niet dus jammer maar helaas. Waar blijft de klantvriendelijkheid? Waarom geen hand in eigen boezem steken. Ik heb een foto gestuurd waarop te zien is hoe prachtig de gordijnen hangen maar als enige reactie zeggen ze dat de berekening klopt. Hóe naïef kan je zijn?

Hallo, Wij begrijpen dat het vervelend is dat de retour kosten voor eigen rekening zijn. Helaas kunnen wij dit niet vergoeden, ondanks dat de berekening mogelijk wel juist gedaan is. Het hangt van verschillende factoren af, ook het plooien is een belangrijke factor. Graag had ik dit anders voor u in orde gemaakt, maar helaas hebben wij de mogelijkheid niet om dit te doen. Ik wens u alvast een goed weekend! Groetjes, Lisa

Ik heb gordijnen besteld. 2 dagen later waren ze binnen en ze zijn echt mooi. Werd altijd goed op de hoogte gehouden van waar mijn pakketje is. Ook kon ik zien op welk tijdstip en data ik het thuisbezorgd kreeg. Vergeleken andere webshops doet deze het als een van de beste als het gaat om levertijden, in deze corona tijd.

Super slechte webshop

Had een smartwatch besteld. Kwam netjes de volgende dag binnen alleen het schermpje is super klein je kan er amper wat op zien. Nu is is retouren en verzenden helaas niet gratis. Als tip bestel dus nooit wat via deze site!!!

Goedemorgen, Wat jammer dat de bestelling niet naar wens was, dat is altijd een tegenvaller! Helaas zijn wij niet groot genoeg om ons deze kosten te kunnen veroorloven. Wie weet, met genoeg bestellingen van klanten, in de toekomst wel. Wij vermelden dit uiteraard wel netjes op de website, in de FAQ en de algemene voorwaarden. om deze reden wil ik u vragen uw beoordeling aan te passen. Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Lisa