Via mail contact gehad wat betreft een probleem met aankoop product ongeacht ik veel te laat was met actie nemen contact te zoeken. Was de hulp snel en zeer netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden

Hoi Monica, Dank voor je mooie beoordeling! Fijne dag en groet, Petra

Goede verwerking bestelling administratief ,aflevering redelijk vlot..en goede service

Beste Joyce, Wauw bedankt voor uw mooie beoordeling! Een hele fijne dag gewenst. Groetjes, Jessica

snelle service

Heb meerdere bestellingen gedaan en zijn goed en snel geleverd. Laatste bestelling zat een klein ongemak door na betaling geen bevestiging te krijgen. Echter vlot en goed opgelost.

Beste George, Bedankt voor uw beoordeling en fijn dat het is opgelost! Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Jessica

Goed contact klanten service correct afgehandeld

Beste Peter, Bedankt voor uw beoordeling! Ik wens u een fijne dag. Groetjes, Jessica

De horloge van mijn dochtertje was in een korte tijd kapot gegaan. Ik heb ze gemaild met een foto en al snel werd er een nieuwe opgestuurd.

Topservice, ook als er wat mis gaat

door een systeemfoutje werd het pakket met bestelde plantjes naar een verkeerd adres verzonden, alles aan gedaan om dit te herstellen maar helaas mis gegaan. Ondanks dat een vriendelijke Petra op de mail die er vervolgens voor zorgt dat het pakket nogmaals werd opgestuurd naar het juiste adres waar het een dag later door een allervriendelijkste goedlachse GLS chauffeur netjes werd bezorgd. TOP !

Dank voor de mooie beoordeling! Fijne dag, groetjes, Petra

Mijn ervaring bij Vouchervandaag is: een hele betrouwbare website met goede service. Wel komen de emails niet altijd in de mailbox terecht, maar in de spambox. Ik ben een zeer tevreden klant

Ging iets fout maar perfect opgelost

Kreeg verkeerde gordijnen maar goed opgelost

Uitstekende service.

Ik was niet tevreden over mijn smartwatch omdat deze binnen een dag al leeg was. Zonder problemen is mijn geld retour gestort. De klantenservice was uiterst behulpzaam en vriendelijk.

teleurgesteld en goed opgelost

artikel was kapot maar na telefonish contact direct nieuwe toegestuurd dus netjes snel en goed opgelost

Beste Melissa, Wat fijn dat het snel en netjes opgelost is met u! Bedankt voor uw beoordeling! Een fijne dag gewenst! Groetjes, Michelle

Goede service, snelle reactie termijn via de mail. Kortom zeer tevreden!

Beste, Hartelijk dank voor de goede beoordeling! Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Uitstekende support en service na probleem met levering

Bij bestelling van verduisterende gordijnen ontbraken de haken in 1 van de pakketten. Support antwoorde onmiddellijk en stuurde de ontbrekende haken na met briefpost. Het was een heel vlugge, efficiënte en correcte afhandeling van deze bestelling waarbij er stukken ontbraken.

Beste Patrick, Wauw een 10! Hartelijk dank voor de goede beoordeling. Wat fijn om te horen snel is opgelost. Ik wens u een fijne dag toe. Groetjes, Lisa

Helemaal tevreden

Er was iets niet goed met mijn bestelling, berichtje gestuurd en kreeg meteen reactie en de volgende dag een nieuwe ontvangen en ze waren erg vriendelijk.

Probleem opgelost

Goede instructies in de mailbox . Komt allemaal goed!!!

Beste Claudia, Helaas ervaren wij sinds gisterochtend een storing in ons systeem. Mijn collega Petra heeft de retourinfo gisteren gemaild, maar helaas door de storing is deze niet bij u aangekomen. Onze excuses voor het ongemak. Ik heb de retourinfo nu handmatig naar u gemaild, graag uw spam controleren. Ik wens u een hele fijne dag toe. Groetjes, Lisa

zeer goed geholpen

Jullie hebben me zeer goed geholpen en doe zo voort

Met je emotie onder controle, kom je het verst!

Mijn ervaring met de klantenservice van voucher is als volgt; door mijn frustratie en kwaadheid ging het gesprek in het begin nogal stroef, na dat ook de mevrouw van de klantenservice de moeite had genomen om ook goed te luisteren! En te begrijpen waarom en waardoor de frustratie,was er snel wederzijds begrip. En is het ook door de mevrouw van de klantenservice van voucher netjes opgelost. Mijn enige opmerking is: protocollen moeten er zijn! Maar blijf menselijk en blijf professioneel, met in je achterhoofd ,een tevreden klant komt terug.

Uitstekende service!

Ik ben super blij met mijn vervangende bijtjes verlichting, die weer super gezellig bij de gekleurde bloemen verlichting staat op mijn balkon. Deze firma krijgt van mij een 10!. Ben er super mee geholpen!

Wat een leuke site is dit..!!!

Ik heb nu een aantal artikelen via deze site besteld en stuk voor stuk, snel geleverd en heel netjes zoals een paartje Bonsai Ficus boompjes die heel netjes, snel en in een mooie doos werden geleverd, er bovenverwachting mooi uitzien en het heel goed doen dus ga hier zeker nog vaker iets bestellen, prijs/kwaliteit is top!! Ook als je een vraagje hebt en contact met hun opneemt krijg je snel en uitgebreid respons dus al met al voor mij dik 5 sterren waard!!

Beste Flowie, Super bedankt voor de mooie review! Als bedankje, is er een kortingscode naar je mail verzonden. Ik wens je een heel goed weekend. Groetjes, Lisa

Koopjes!

Als je gek bent op koopjes zou ik deze site zeker in de gaten houden.

Beste Lisa / koopjesjager, Bedankt voor het goede cijfer! Als bedankje, is er een kortingscode naar je mail verzonden. Ik wens je een heel goed weekend. Groetjes, een mede Lisa

Zo blij met mijn polarbox! Die gaan we de aankomende weken goed kunnen gebruiken

Beste Lies, Wat fijn om te horen dat je blij met de je bestelling! Als bedankje, is er een kortingscode naar je mail verzonden. Ik wens je een heel goed weekend. Groetjes, Lisa

Leuk!

Wat een leuke website echt al wat leuke dingen besteld. Soms een pre order maar vaak snel in huis. Aanrader!

Perfecte snelle service

Ik had een foutje gemaakt in mail adres waardoor ik mijn bestelling niet terug kon vinden . Ik had dit aangegeven en kreeg heel snel een reactie waardoor ik gerustgesteld was! Geweldig!

Het ziet er goed uit ..

Kan niet beoordelen ..eerst [email protected] mailen ..mijn financiële adviseur en coach.. boekhouder..in Almere Zeker financiële administratieve etc etc.

Beste Yvonne, De beoordeling is helemaal gelukt zie ik! Bedankt voor de goede beoordeling. Ik wens u een fijne dag! Groetjes, Lisa

De service is goed. Alleen het product is al kapot

Heb 2 tassen gekocht . Netjes op tijd geleverd. Maar afgelopen donderdag naar Salou gegaan met het vliegtuig en de rits is van beide tassen na een paar keer open en dicht doen al kapot. Erg jammer !

Beste Ilke, Dat klinkt inderdaad niet fijn! Graag help ik u verder, kunt u mij een email sturen met uw gegevens en de klacht? Dit mag naar [email protected] t.a.v. Michelle. Ik wens u een fijne en zonnige dag! Groetjes, Michelle

Alles perfect gegaan, ben zeer tevreden

Had een hele goede ervaring, ben zeer tevreden