Keurig geleverde sedum rollen.

Werden netjes gebeld door het bedrijf en de chauffeur. Volgens de website zouden er snijplank, mes en draagtas bijzitten, deze hebben we niet gevonden bij het pakket. Hebben de Sedum matten in ongeveer 3 uurtjes geplaatst. (25m2) Mooi resultaat, erg blij mee.

Betrouwbaar

Alles volgens afspraak

Goede ervaring met Sedumworld

Snelle levering en goede communicatie. Wij zijn erg blij met het resultaat.

Maciek

perfect geregeld, snelle contact.

Correct en snel geleverd!

Ondanks grote storing op de website is alles toch netjes, op tijd en keurig verpakt geleverd.

Schitterende sedum dak

Zeer snelle en vlotte communicatie. We hebben 118m2 sedum gelegd op onze bungalow, dit was met z’n 3en gelukt in ca 8 uur. Het is super mooi en geeft een fijn gevoel om te kunnen bijdrage aan een betere klimaat en natuur voor insecten.

Pakket was compleet met een duidelijke instructie.

Een pallet met het complete pakket om een sedumdak te leggen werd op de afgesproken dag en tijd geleverd. Dankzij de duidelijke instructie was het zelf leggen met z'n tweetjes prima te doen en waren we in 2.5 uur klaar.

100% tevreden

Voor de bestelling even telefonisch overleg gehad- prettig verlopen. Bestelling verliep probleemloos. Ik werd nog even gewezen op de kortingscode. Om 'wat langer aan de dag te hebben', verzocht ik om een vroege levering: om 7.15 uur stond de pallet met sedummatten voor de deur! Keurig verzorgd, incl. snijmes, handschoenen, meetlint en kunstmestkorrels. De matten zagen er goed uit: gevarieerde, volle begroeiing. Goed te verwerken.

Super systeem en goede service

Bestelling was eenvoudig, gebeld voor extra informatie en binnen paar minuten had ik wat ik wilde weten, plus ook nog korting :-) Levering precies zoals afgesproken. Het pakket bevat exact wat je nodig hebt om zelf aan te kunnen leggen - Stanley messen, Ikea tassen, meetlint, snijplanken. Practisch en goed doordacht systeem. Top bedrijf Sedumworld!

Goede deskundige informatie en prima leveringen

Naast duidelijke info en een snelle scherpe offerte zijn de afspraken omtrent de gescheiden leveringen goed nagekomen. De geleverde producten voldoen ook ruimschoots aan mijn hoge verwachtingen. Ik zou sedumworld zeker aanbevelen.

heel netjes verzorgt

Werd netjes met een kleinere vrachtwagen geleverd omdat we op B weg wonen. Keurig verpakt met complete beschrijving en gereedschap..Plantjes staan er na een dag al heel fris bij

Makkelijk zelf te leggen

Onze overkapping ca 24 m2 hiermee bedekt kwaliteit sedum is top, onderlagen heel makkelijk te verwerken kan alleen tip geven rekening te houden met gewicht sedum rollen, wij hadden rollen van 2 meter gebruikt konden deze met heftruck op het dak krijgen zo dat dit te doen is maar ook voor de prof wil ik mee geven als deze handmatig getild moet worden rol lengte van 1 meter te gebruiken. zijn tenslotte enorm blij met resultaat

Voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen

Op 30 september werd, exact op het afgesproken tijdstip, het complete pakket netjes met de KooiAap op de oprit geplaatst. Wij (mijn zoon en ik) startten met het het leggen van 28m2 om 10.30 uur en waren om 16.00 uur klaar. Bemest, ingewaterd en wel. Ik moet toegeven dat mijn zoon daar bijzonder handig in is. Vandaag (11 december) heb ik voor het eerst onkruid geplukt: niet méér dan 1 velletje keukenpapier met grassprieten. Sedum groeit perfect, diversiteit is groot, oogt bijzonder mooi (zeker na nachtvorst). Sedum ligt op het platte dak van de garage en een deel van de woonkamer, wij zijn benieuwd naar het isolerend effect.

Eerlijk verhaal en goede service

Samen met 7 buren hebben we de straat vergroend. Jan van Sedumworld heeft ons bezocht en heldere uitleg gegeven. We hadden daarna makkelijk contact en wijzigingen in bestelling en leverdatum werden eenvoudig verwerkt. De levering was uitstekend, opgedeeld in pallets per adres. Samen hadden we genoeg om alles te leggen en we konden zonder verdere kosten nog wat extra drainagemat en substraatmat ophalen zodat we overgebleven sedummatten bij een andere buur op het dakje konden leggen. Zo werd er niets verspild. Dank voor de hulp en goede service

Ziet er in bloei mooi uit, isoleert goed bij hitte

Mooie gevarieerde begroeiing met verschillende sedumsoorten. Op hete dagen wordt het merkbaar minder heet in huis. Regenwaterafvoer functioneert goed. De handleiding voor zelf aanleggen is nogal summier, we hebben 2 x moeten bellen voor een toelichting.

123systeem is makkelijk om zelf te leggen en mooi om te zien

Aflevering volgens afspraak is heel belangrijk omdat het sedum direct verwerkt moet kunnen worden (anders gaan de plantjes dood), maar je hebt wel veel handjes nodig die je niet wil laten wachten. Het sedum is van mooie kwaliteit en er werd automatisch wat extra geleverd dat ik gebruikt heb om stukke plekken (het is zwaar maar kwetsbaar) te herstellen. Zeer vriendelijk systeem en bedrijf voor zelfleggers!

Advies kwam snel maar los het zelf op

Stuk van dak was niet aangeslagen. Eerst moest ik wachten tot eind juni en nieuwe foto’s sturen. Toen het nog steeds een dood stuk bleef, foto’s gestuurd , was het advies: knip stukken van goede planten af, plant die op kale stukken en goed nat houden. Kortom, los het zelf maar op! Valt me tegen!!! Had op zijn minst vervelend kunnen zeggen en aanbod voor korting of verzendkosten vergoeden kunnen doen. IK was best bereid zelf deel kosten te nemen. Ging om ca 1,5 m2. Kortingen maakt zich er makkelijk van af!

Boven Verwachting

Heldere communicatie, levering volgens afspraak en uitstekende kwaliteit. De sedumplantjes bloeiden binnen een paar dagen helemaal op en zijn zeer populair onder de bijen en hommels; het is een prachtig gezicht.

prima service

na wat opstart problemen, weer opnieuw voorzien van een nieuw sedumdak en het is werkelijk prachtig!

Alles geleverd zo als beloofd. Keurig op tijd en goede kwaliteit. 500 kilo sedum is best ff zwaar om op het dak te krijgen. Maar de sportschool is toch dicht dus dit was een goed alternatief. Werkte makkelijk, onderplaat er opgerold, glaswol er overheen rollen en sedum rollen er op. En natuurlijk alles tussen door goed vollaten lopen met water. Schitterendgezicht.

Uitstekend bedrijf

Correct geholpen eerst met telefonische vragen en daarna alles punctueel geleverd.

Direct resultaat en snelle levering

Sedum is van goede kwaliteit en snel te plaatsen.

geleverd geheel volgens de verwachtingen

Goedemorgen Niloufar, De zending is in goede staat ontvangen. Mijn compliment voor de compleetheid van het geheel zoals; Duidelijke leg instructies, met tas! Mes Handschoenen, Extra m2 sedum. De sedummatten zijn mooi volgroeid wat direct na het leggen een mooi gezicht geeft. Met vriendelijke groet Denijs van der Blom. 30 april 2020

Super service en kwaliteit!

Snelle levering en snel antwoord en adviezen gekregen! Ook korting gekregen toen wij meldde dat onze gemeente geen subsidie geeft.Kortom,top bedrijf!De sedum is van prachtige kwaliteit.

Compleet, praktisch, betaalbaar

Op maandag koningsdag besteld, donderdag morgen afgeleverd. Het concept is heel simpel. Je hebt de sedum laag, daaronder in mijn situatie 4 cm steenwol, deze steenwol wordt verzadigd met regenwater, hier onder een speciale drainagemat, waartussen het overtollige vocht kan worden afgevoerd naar de afvoer. De bladvangers zijn voldoende groot en solide, er past precies een stoeptegel op, die wordt meegeleverd, en natuurlijk een gebruiksaanwijzing. Het geheel is compleet met een hobbysnijmes en een lange snijplank. Een dagje klussen, ik had tevoren nog 3 cm XPS isolatie op het dak gelegd, laat de regen maar komen. Nou, die kwam toen ik klaar was met bakken naar beneden. Al met al een goed en compleet product, redelijk makkelijk aan te leggen, toch leuk dat je binnen één dag ineens een groen dak hebt.

adriaen van ostadelaan 33 3583 AA Utrecht