Eerlijk verhaal en goede service

Samen met 7 buren hebben we de straat vergroend. Jan van Sedumworld heeft ons bezocht en heldere uitleg gegeven. We hadden daarna makkelijk contact en wijzigingen in bestelling en leverdatum werden eenvoudig verwerkt. De levering was uitstekend, opgedeeld in pallets per adres. Samen hadden we genoeg om alles te leggen en we konden zonder verdere kosten nog wat extra drainagemat en substraatmat ophalen zodat we overgebleven sedummatten bij een andere buur op het dakje konden leggen. Zo werd er niets verspild. Dank voor de hulp en goede service

Ziet er in bloei mooi uit, isoleert goed bij hitte

Mooie gevarieerde begroeiing met verschillende sedumsoorten. Op hete dagen wordt het merkbaar minder heet in huis. Regenwaterafvoer functioneert goed. De handleiding voor zelf aanleggen is nogal summier, we hebben 2 x moeten bellen voor een toelichting.

123systeem is makkelijk om zelf te leggen en mooi om te zien

Aflevering volgens afspraak is heel belangrijk omdat het sedum direct verwerkt moet kunnen worden (anders gaan de plantjes dood), maar je hebt wel veel handjes nodig die je niet wil laten wachten. Het sedum is van mooie kwaliteit en er werd automatisch wat extra geleverd dat ik gebruikt heb om stukke plekken (het is zwaar maar kwetsbaar) te herstellen. Zeer vriendelijk systeem en bedrijf voor zelfleggers!

Advies kwam snel maar los het zelf op

Stuk van dak was niet aangeslagen. Eerst moest ik wachten tot eind juni en nieuwe foto’s sturen. Toen het nog steeds een dood stuk bleef, foto’s gestuurd , was het advies: knip stukken van goede planten af, plant die op kale stukken en goed nat houden. Kortom, los het zelf maar op! Valt me tegen!!! Had op zijn minst vervelend kunnen zeggen en aanbod voor korting of verzendkosten vergoeden kunnen doen. IK was best bereid zelf deel kosten te nemen. Ging om ca 1,5 m2. Kortingen maakt zich er makkelijk van af!

Boven Verwachting

Heldere communicatie, levering volgens afspraak en uitstekende kwaliteit. De sedumplantjes bloeiden binnen een paar dagen helemaal op en zijn zeer populair onder de bijen en hommels; het is een prachtig gezicht.

prima service

na wat opstart problemen, weer opnieuw voorzien van een nieuw sedumdak en het is werkelijk prachtig!

Alles geleverd zo als beloofd. Keurig op tijd en goede kwaliteit. 500 kilo sedum is best ff zwaar om op het dak te krijgen. Maar de sportschool is toch dicht dus dit was een goed alternatief. Werkte makkelijk, onderplaat er opgerold, glaswol er overheen rollen en sedum rollen er op. En natuurlijk alles tussen door goed vollaten lopen met water. Schitterendgezicht.

Uitstekend bedrijf

Correct geholpen eerst met telefonische vragen en daarna alles punctueel geleverd.

Direct resultaat en snelle levering

Sedum is van goede kwaliteit en snel te plaatsen.

geleverd geheel volgens de verwachtingen

Goedemorgen Niloufar, De zending is in goede staat ontvangen. Mijn compliment voor de compleetheid van het geheel zoals; Duidelijke leg instructies, met tas! Mes Handschoenen, Extra m2 sedum. De sedummatten zijn mooi volgroeid wat direct na het leggen een mooi gezicht geeft. Met vriendelijke groet Denijs van der Blom. 30 april 2020

Super service en kwaliteit!

Snelle levering en snel antwoord en adviezen gekregen! Ook korting gekregen toen wij meldde dat onze gemeente geen subsidie geeft.Kortom,top bedrijf!De sedum is van prachtige kwaliteit.

Compleet, praktisch, betaalbaar

Op maandag koningsdag besteld, donderdag morgen afgeleverd. Het concept is heel simpel. Je hebt de sedum laag, daaronder in mijn situatie 4 cm steenwol, deze steenwol wordt verzadigd met regenwater, hier onder een speciale drainagemat, waartussen het overtollige vocht kan worden afgevoerd naar de afvoer. De bladvangers zijn voldoende groot en solide, er past precies een stoeptegel op, die wordt meegeleverd, en natuurlijk een gebruiksaanwijzing. Het geheel is compleet met een hobbysnijmes en een lange snijplank. Een dagje klussen, ik had tevoren nog 3 cm XPS isolatie op het dak gelegd, laat de regen maar komen. Nou, die kwam toen ik klaar was met bakken naar beneden. Al met al een goed en compleet product, redelijk makkelijk aan te leggen, toch leuk dat je binnen één dag ineens een groen dak hebt.

Onprofessioneel omgaan met klacht en geen goede kwaliteit

Een slechte review schrijven is niet wat ik snel doe, maar ik maak bij mijn online aankoop oa keuzes op basis van reviews, dan vind ik ook dat als de ervaring minder is ik de volgende potentiële koper moet waarschuwen voor de wijze waarop er met een klacht wordt omgegaan. Helaas hebben wij een mindere ervaring. Kan gebeuren, maar de wijze waarop er wordt gereageerd is niet professioneel. De reactie per mail wordt zo gesteld dat elk antwoord wat je daarop geeft zou kunnen aantonen dat de klant iets verkeerd heeft gedaan. Advies voorafgaand aan de aankoop via telefoon en site zijn goed en volledig, naar nu blijkt dat het sedum op diverse plekken waar ik worteldoek heb gebruikt (en vervolgens de aangeven hoeveelheid substraat er op) niet groeit en zelfs dood gaat. In mijn mail geef ik aan dat het sedum op nagenoeg dezelfde plek waar geen worteldoek is gebruikt wel groeit en ik dit ook aantoon met foto’s krijg ik mails terug die niet zoeken naar een oplossing maar zoeken naar wat ik verkeerd heb gedaan of in die strekking. Reacties als; “het kan liggen aan te veel of te weinig zon” of “te veel of te weinig water”.... Als ik aangeef dat dit niet het probleem kan zijn omdat het op nagenoeg dezelfde plek zonder worteldoek wel goed groeit komt er in de volgende mail weer een afhoudend antwoord. Met vervolgens de reactie terug; hoe heeft u het worteldoek geplaatst? Op de substraataarde of er onder? En of ik wel of geen gaatjes in het worteldoek heb gemaakt? Ja sorry hoor dit is zoeken naar wat ik verkeerd heb gedaan, maar nogmaals ik heb het aangebracht zoals omschreven op de site. Eerst worteldoek, dan substraat en dan sedum. Gaatjes in het worteldoek prikken wordt niet op de site vermeld en is mij telefonisch door het bedrijf ook nooit als advies gegeven. Helaas blijft een oplossing voor dit probleem uit en vind ik dat naast de vele mooie ook deze mindere ervaring gedeeld moet worden. Doe er je voordeel mee.

Goede producten en goede service

Goede sedummatten ontvangen. Produkt is sterk en ziet er goed uit. De service middels adviezen over onderhoud (moment van bemesting) en in de concrete situatie (lang droog en warm) via de mail zijn zeer behulpzaam. Top.

Vriendelijk met goede nazorg

Omdat er een rol drainagemat te weinig was besteld of geleverd, het stond de volgende morgen om 7.00 op het erf en dat was wel belangrijk want ook vorig jaar was het zeer droog en moest het toch wel snel op het dak gelegd worden en besproeid worden.

Sedumlovers met een goede levering en nazorg

Op het dak van de fietsschuur wilde ik een sedumdak. Na vergelijking van systemen, leveranciers en prijzen kwam ik uit bij Sedumworld. Van het resultaat geniet ik bijna elke dag. Sterk van Sedumworld is heldere leveringsprocedure, goed meedenken met de klant vooraf maar ook ongevraagd attenderen op wat nodig is mbt instandhouding van de beplanting.

Prachtig resultaat, correcte levering, goede nazorg

Wij hebben ca een jaar geleden 123-doe-het-zelf sedum van Sedumworld aangebracht op het dak van onze schuur. Aanbrengen was heel eenvoudig. Het resultaat is schitterend. Na een maand begon het hele dak geel te bloeien. En daarna telkens weer andere kleuren. Na bijna een jaar ziet het dak er nog prachtig uit en ik kan mij nu alweer verheugen op de gele bloemen in juni. Trekt ook veel bijen aan.

Prima service met kwaliteit planten

Zelfs al heb ik jaren geleden de planten besteld nog steeds krijg ik advies over voeding en bewatering. Dat is pas service

Zelfs ver na de aankoop krijg ik spontaan advies!

Voor service verdienen jullie een 10!

Goed geholpen makkelijk systeem

Goed geholpen met vrageb, niets was te veel of te moeilijk. Toen er bij mij iets mis ging met betalen, netjes gebeld waardoor ik toch nog op tijd mijn levering kreeg. Handig systeem. Binnen een uur lag het op het dak. 12m2.

Alles volgens plan verlopen.

Prima afhandeling. Al mijn vragen werden rustig en fijn beantwoord. Levering mooi op tijd en keurig afgeleverd met alle benodigdheden.

Zwaar werk als je de matten niet op de plek laat leveren.

Maar dat was me eigen schuld, niet over nagedacht.. Ik kon met de matten een blokkie om lopen #Workout. Maar t leggen van de matten is echt super easy! Uitleg die mee geleverd is ook lekker makkelijk te volgen, en bedankt voor de handschoenen:) Ik ben zelf niet gevoelig voor glaswol dus heb nu een nieuw paar werkhandschoenen erbij. Goed nat gemaakt, vandaag gaat t niet meer regenen helaas, morgen beloven ze wel een beste plens bui maar daar ga ik maar niet op gokken. Zelfs nog een mat over, die ligt nu elders in de tuin ;) Snelle service, heldere afspraken, geleverd wat afgesproken is. TOP!

Top bedrijf

Geweldig mooie rollen nette levering zal zo daar weer bestellen. Nu 2 weken en je ziet het groeien wel op substraat leggen. En goed nat maken na het leggen.

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de levering, goed verpakt en netjes afgeleverd. Het plaatsen van de 22m2 over twee daken was met twee personen in een ochtend klaar. Heel mooi systeem dat door iedereen eenvoudig is aan te leggen. Heel fijn dat er handschoenen, een mes en een beschrijving met foto's was bijgeleverd. Ik zal jullie zeker aanraden aan anderen!

Pluspunten

De gemaakte afspraken worden strikt nageleefd. Bij de zending (die precies in het afgesproken tijdvak werd geleverd, werd ook een stanleymes, handschoenen, snijplank en gebruiksaanwijzing gratis bijgeleverd. De produkten waren prima verzorgd.

Niet, ga zo door.