Prima service met kwaliteit planten

Zelfs al heb ik jaren geleden de planten besteld nog steeds krijg ik advies over voeding en bewatering. Dat is pas service

Zelfs ver na de aankoop krijg ik spontaan advies!

Voor service verdienen jullie een 10!

Goed geholpen makkelijk systeem

Goed geholpen met vrageb, niets was te veel of te moeilijk. Toen er bij mij iets mis ging met betalen, netjes gebeld waardoor ik toch nog op tijd mijn levering kreeg. Handig systeem. Binnen een uur lag het op het dak. 12m2.

Alles volgens plan verlopen.

Prima afhandeling. Al mijn vragen werden rustig en fijn beantwoord. Levering mooi op tijd en keurig afgeleverd met alle benodigdheden.

Zwaar werk als je de matten niet op de plek laat leveren.

Maar dat was me eigen schuld, niet over nagedacht.. Ik kon met de matten een blokkie om lopen #Workout. Maar t leggen van de matten is echt super easy! Uitleg die mee geleverd is ook lekker makkelijk te volgen, en bedankt voor de handschoenen:) Ik ben zelf niet gevoelig voor glaswol dus heb nu een nieuw paar werkhandschoenen erbij. Goed nat gemaakt, vandaag gaat t niet meer regenen helaas, morgen beloven ze wel een beste plens bui maar daar ga ik maar niet op gokken. Zelfs nog een mat over, die ligt nu elders in de tuin ;) Snelle service, heldere afspraken, geleverd wat afgesproken is. TOP!

Top bedrijf

Geweldig mooie rollen nette levering zal zo daar weer bestellen. Nu 2 weken en je ziet het groeien wel op substraat leggen. En goed nat maken na het leggen.

Pluspunten

Ik ben zeer tevreden over de levering, goed verpakt en netjes afgeleverd. Het plaatsen van de 22m2 over twee daken was met twee personen in een ochtend klaar. Heel mooi systeem dat door iedereen eenvoudig is aan te leggen. Heel fijn dat er handschoenen, een mes en een beschrijving met foto's was bijgeleverd. Ik zal jullie zeker aanraden aan anderen!

Pluspunten

De gemaakte afspraken worden strikt nageleefd. Bij de zending (die precies in het afgesproken tijdvak werd geleverd, werd ook een stanleymes, handschoenen, snijplank en gebruiksaanwijzing gratis bijgeleverd. De produkten waren prima verzorgd.

Niet, ga zo door.

Pluspunten

Duidelijke communicatie, snel en adequaat gereageerd. Levering is zeer compleet: met mes, handschoenen, mest, goede instructie.

Pluspunten

Prima communicatie, mooie materialen en betrouwbaar. Zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar een groen dak.

Pluspunten

Snelle en goede service

De 'oude' plastic cassettes zijn super handig om te verplaatsen, de eco sedum cassettes niet.

Pluspunten

Levering volgens plan, mooi product, gemakkelijk te leggen en voldoet aan de verwachting. Door een vergissing werd teveel geleverd, een coulante oplossing gaf volle tevredenheid

Pluspunten

mooie sedum eco cassettes op afgesproken tijd geleverd op aparte locatie en alle vragen direct beantwoord

Pluspunten

Jan de eigenaar van sedumworld heeft zeer veel kennis over sedum en heeft al mijn vragen zeer goed beantwoord. De producten waren mooi op tijd geleverd en de kwaliteit is geweldig. Wij zijn zeer tevreden.

Pluspunten

Geweldige service en mooi op tijd geleverd

geen

Pluspunten

Afspraken worden nauwgezet nagekomen. Jan Mossel doet er alles aan om het de klant naar de zin te maken. Zo nodig, zet hij een extra stap. Ik heb bijvoorbeeld een aparte vlindertuin gekregen. Dak ziet er prachtig uit: nu in bloei en het is een gouden deken.

Pluspunten

prima op tijd geleverd. bezorgadres was niet het huisadres, geen probleem. Ons tuinhuisje ziet er nu geweldig uit!

Pluspunten

Alles volgens verwachting; goede kwaliteit. Goede nazorg.

Pluspunten

Goede informatie en afspraken worden goed nagekomen. Ik ben erg tevreden over het dak. Ik hoop dat het dit jaar ook weer zo goed/mooi groeit-bloeit.

Pluspunten

keurig volgens afspraak geleverde sedumcassettes. prima kwaliteit

Pluspunten

Bedrijf komt gemaakte afspraken stipt na! Uitstekend telefonisch en per mail te bereiken en was verbaasd over de snelheid van de antwoorden. Zelfs in de avonduren en weekend! Bezorging stipt zoals afgesproken. Ben zeer tevreden.

Ga zo door! Kleine tip: Op de toelichting van de 12 soorten sedum svp ook per soort de bloeimaand vermelden.

Pluspunten

Prima service en telefonische bereikbaarheid. Eco cassettes zijn heel eenvoudig neer te leggen en binnen een paar uur heb je een heel ander dak.

Pluspunten

Snelle en deskundige service. Goed advies. Cassettes in prima staat bij levering en binnen nog time vol in bloei en dichtbegroeide. Dik tevreden. 5 sterren is absoluut verdiend.

Alles top geregeld dus geen op- of aanmerkingen

Pluspunten

Ik ben blij met deze firma. Alles moest op maandagmorgen geleverd worden de chauffeur was er al om 6.30uur. Dus mooi op tijd. Achteraf bleek er te weinig sedum maar daar is zonder problemen nog een rol voor na geleverd. Het is een prettige firma om mee samen te werken.

Pluspunten

Het platte dak van mijn woonark was niet geïsoleerd en het was ook nog eens heel saai aan de buitenkant : grijs metaal. Nu heb ik een prachtig sedumdak met allemaal mooie plantjes en het dak is ook nu heerlijk geïsoleerd.Jan Mossel was de contactpersoon en dat contact verliep prima.De levering van het materiaal en het leggen van het sedumdak is allemaal op 1 dag gedaan .Ik ben er erg blij mee en vanuit de buurt heb ik ook enkel positieve reacties gehoord.