shopping bag

I bought a bag from the Van Os tassen en koffers store, I was very satisfied with the quality of service and delivery

Wat een service en wat een kwaliteit

Echt super winkel. Ik kom regelmatig in Rotterdam. Hele leuke meiden, gezellig en denken mee. Ben heel blij met mij nieuwe rode piquadro rugzak! Top service, ik belde op het moment dat ze gesloten waren en werd netjes teruggebeld. Chapeau!

Beste Yvonne, Bedankt voor uw beoordeling. Wat leuk om te lezen dat u zo goed bent geholpen door de meiden in de winkel in Rotterdam. Ik heb uw positieve feedback doorgestuurd naar de desbetreffende winkel. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Vriendelijke en behulpzame medewerkers in de winkel.

koffers zijn in goede staat verstuurd. Echter nog niet gebruikt.

Beste Mieke, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat de koffers goed verpakt zijn verstuurd. Hopelijk kunt u ze snel gaan gebruiken. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Top geregeld

Tas was niet voorradig, in de winkel online besteld 3 dagen later was de tas thuis bezorgd.

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling zo snel vanuit de winkel bezorgd kon worden! We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle en keurig bepakte levering

Fijne webshop

Beste Ineke, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen! We zien u graag terug bij van Os. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top service!

Super snelle bezorging, alles naar wens.

Beste Paula, We zijn heel blij om te horen dat alles naar wens is verlopen! Wij streven er naar om alles zo snel mogelijk te bezorgen. We zien u graag terug bij van Os! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Fijne hulp en meedenken met de klant.

Beste Miriam, Bedankt voor uw beoordeling. We zijn blij om te lezen dat u goed bent geholpen en we hopen dat u iets naar wens heeft kunnen vinden. We zien u graag terug! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zelfde tas als ik al jaren had, hoef niet te wennen aan nieuwe indeling

Zie boven

Beste Ellen, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u al jaren dezelfde tas gebruikt en deze bij ons kan vinden. Wij zien u graag terug bij van Os. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Redelijk

Jammer dat je bij retour €7,25 zelf moet betalen. Terugbetaling van het product gaat snel.

Beste mevrouw Walkier, Allereerst bedankt voor uw review. U geeft aan dat u € 7,25,- zelf heeft moeten betalen. Ik neem aan dat u ervoor gekozen heeft om het product retour naar ons op te sturen. Hierbij heeft u de verzendkosten inderdaad zelf moeten betalen. Op onze website staat aangegeven dat op het moment dat u uw retour bij 1 van onze winkels inleverd, het retourneren gratis is. We hopen u hiermee voldoende geinformeerd te hebben. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Geweldig goede service!

Na een fout in de levering door Post.nl zeer correct telefonisch contact gehad en direct probleemoplossend gewerkt waardoor ik direct mijn pakket kom afhalen. Echt super!

Beste mevrouw Kerckhoffs, Wat fijn om te lezen dat de fout direct en naar wens is opgelost! Wij hopen dat u veel plezier heeft van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

De levering, bezorging is helemaal perfect verlopen. De tas was perfect verpakt en de levering was prima te volgen. Een aanrader op alle fronten

Beste Hilde, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat uw bestelling zo vlekkeloos is verlopen. Dat horen we graag! Veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Goed en snel geleverd in perfecte staat ontvangen

Je met een gerust hart iets kopen

Beste mevrouw, meneer, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat u ons zou aanraden. We hopen u terug te zien bij van Os! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice

De tas was heel mooi ingepakt. Het is een mooi chique schoudertasje

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat de levering lekker snel is gegaan. Altijd fijn om het cadeautje aan jezelf snel thuis te hebben. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Snelle levering! Top product!

Cowboy bag.

Beste Claudia, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat alles naar wens is gegaan. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Snelle levering, precies zoals op het plaatje en goed verpakt

Beste Nanda, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling aan uw verwachtingen voldoet. We wensen u veel pleziet mer uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Bestelling waren ze in eerste instantie vergeten

Helaas moest ik zelf contact opnemen en bleken ze mijn bestelling vergeten te zijn. Nu blijkt ook dat de tas van veel mindere (leer) kwaliteit als verwacht en moet ik het helaas retourneren. Vanwege hoge retourkosten ga ik het zelf terugbrengen naar de winkel. Jammer. Ik had 1 tas besteld duidelijk met de intentie deze te gaan houden. Dit zal mij zeker weerhouden om nogmaals bij jullie te bestellen.

Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend te horen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas maken wij soms ook een foutje, ons excuus daarvoor! Wij hebben u een privé bericht gestuurd. Met vriendelijke groet, Puck Klantenservice

slecht ervaring

hallo ik heb op 24 sep een tas bestelt online en is al betaald maar het is nu 4 okt en heb het nog steeds niet binnen en ook zou ik terug gebeld is ook nog niet gebeurt en morgen ga ik weer bellen dat ik mijn geld terug wil of dat ik als de tas krijg

Goedemorgen mevrouw Versteeg, Wij hebben inmiddels contact met u gehad over uw bestelling. Deze was keurig geleverd en opgehaald op 30-09-2020 Met vriendelijke groeten Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Niet geweldig.

Ik had verwacht dat het zo een grote handtas was aangezien er one size op stond, helaas heb ik me daarin vergist. nu wou ik em gister gelijk zodra k m zag netjes retouren via de dichtsbijzijnde post nl zaak zie ik dat er geen gratis retour sticker is. Het enige wat er was is een formulier met Retouren winkel is gratis Retouren post nl eigen kosten. Ik vind dat zelf best absurd, aangezien k wel de verzendkosten heb betaald om naar mij aan te komen. Ik ga m zsm terugbrengen naar de winkel.

Goedemorgen mevrouw Majit Bedankt voor uw beoordeling, Zoals op onze website staat aangegeven, is retour sturen alleen gratis als u de bestelling inlevert in 1 van onze winkels. Wij versturen gratis vanaf € 39.95 Met vriendelijke groeten, Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Oké

Is goed

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os tassen en koffers.

Ruim Voldoende

In de tas zat alleen wel nog een alarmtag.

Beste Anouk, Bedankt voor je beoordeling. Dat is niet zo netjes. Wij versturen ook producten uit andere magazijns en dan word zoiets over het hoofd gezien. Ik heb er een melding van gemaakt. We hopen dat u het alarmtag er veilig uit heeft gekregen en nu kan genieten van uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os tassen en koffers.

Vriendelijk geholpen met mijn vraag over mijn bestelling en ook naar geluisterd. Zeer mooie tas ontvangen.

Beste Astrid, Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent over uw aankoop. We wensen u veel plezier ermee. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice van Os tassen en Koffers.

Mijn ervaring is uitmuntend

Mijn ervaring is de snelle bezorging en goede aflevering en veel plezier beleven van mijn nieuwe aanwinst.

Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te lezen dat uw bestelling snel bezorgd is en dat u zoveel plezier ervaart van uw nieuwe aanwinst. We hopen u snel terug te zien! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

goed en flexibel geholpen

de kleur van de tas was in de winkel niet te vinden. De medewerkster bood gelijk aan om in systeem te kijken of er in ander filiaal een exemplaar in de juiste kleur voorhanden was. Ze heeft gelijk actie ondernomen.

Beste Monique, Bedankt voor uw beoordeling. Ik hoop dat u alsnog de tas die u graag wilde hebben, heeft kunnen vinden en inmiddels in uw bezit heeft. Wij kunnen een tas die niet in de winkel op voorraad is, altijd ergens anders vandaan halen. Mits beschikbaar natuurlijk. Mochten we nog iets voor u kunnen doen, horen we het graag. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Zo zie ik het graag

Mijn bestelling bevatte twee tassen, deze werden snel geleverd en gedurende het hele proces was er vanuit Van Os veel communicatie over de levering. De tassen waren uitstekend ingepakt en kwamen in goede conditie aan. Het voelde als een cadeautje open maken. Ik zal hier zeker weer bestellen, ik heb binnenkort namelijk nieuwe koffers nodig.

Beste Rosa, Bedankt voor uw beoordeling! Cadeautjes aan jezelf zijn altijd het leukste om open te maken. Wat fijn om te lezen dat alles naar wens is verlopen. Mocht u hulp nodig hebben bij het uitzoeken van een nieuwe koffer horen we het graag. U bent ook van harte welkom in een van onze winkels. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Is positief

Vlotte afhandeling na bestelling

Beste Freddy, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat de afhandeling zo spoedig is verlopen. We doen ons best alle bestelling zo snel mogelijk te verzenden. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice