Disappointing Service

Received a different bag than the ordered. The one i picked is meanwhile out of stock. The one I received was cheaper than the one i selected and moreover defective as the lock didn’t open.

• Would you recommend us? No

Snelle levering, goed verpakt uitstekende kwaliteit!

Snelle levering goed verpakt en uitstekende kwaliteit

Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat onze service naar wens is, daar doen we het voor :) Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Eenvoudig en vlot on-line bestellen.

Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat onze online service zo goed bevalt! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Im in love with this bag 😍😍😍

😍😍😍

Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat de tas zo erg bevalt! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Alles goed gelevert....en optijd.

De volgende keer als ik weer wat nodig hebt bestel ik het bij jullie!

Bedankt voor jouw beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo enthousiast bent over onze online service. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Tas was gemakkelijk besteld en snel geleverd.

Top service!

Ik ging langs om geen bezorgkosten te betalen. Nu hadden ze mijn artikel niet in store. Kreeg ik het alsnog opgestuurd zonder bezorgkosten. 👌🏼

Bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn dat het op deze manier opgelost kon worden. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Geweldige tas!

Toen ik mijn pakje uitpakte en de Kipling tas zag was ik blij verrast! Ik ben heel blij met de Kipling tas. Het was voor mij de eerste keer dat ik online een bestelling deed. Een mooie ervaring!

Bedankt voor jouw beoordeling! Wat leuk om te horen dat je zo tevreden bent met onze online service. Veel plezier met de nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Super goed ontvangst van onze 2 koffers

Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat onze service goed bevallen is! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Bezorgen duurt lang, maar wel netjes verpakt

Ga toch liever naar de winkel voor dit soort aankopen

Bedankt voor jouw beoordeling! Wij streven ernaar om de levertijd zo snel mogelijk te houden, maar soms lukt dit niet door omstandigheden, onze excuses hiervoor! Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Vriendelijke medewerkers en een ruime keuze.

Fijne winkelervaring, kundige mensen en klantvriendelijk.

Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede reistassen

Goede reistassen(2). Achteraf zie ik dat op 1 reistas 2 jaar garantie zit en op de ander 30 jaar. Jammer dat de verkoopster me dat niet verteld had. Dan had ik er 2 van 30 jaar garantie gekocht. Scheelt maar 10 euro.

Bedankt voor je beoordeling. We zullen dit verbeterpunt zeker meenemen. Ik wens je heel veel plezier van de reistassen! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Heel mooi

Mijn tas ontvangen en was precies wat ik er van verwachtte. Ben ook blij met de zorgvuldige verpakking die Van Os gebruikt.

Zeer klantvriendelijk

Erg behulpzame medewerkster, goede adviezen mbt reisbenodigdheden

De afhandeling van de bestelling was zeer punctueel.

De bestelling was goed verzorgd en keurig verpakt.

Ok

Prima, prachtig product, netjes verzonden.

Mooi tasje ontvangen, welke ik al eerder gezien had in de winkel. Goede kwaliteit, keurig netjes verzonden.

Bedankt voor uw beoordeling! Ik wens u nog veel plezier met de aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Mooi product.

Prachtige nappa handschoenen van Roeckl. Werd keurig in doosje geleverd, maar had m.i. ook in envelop geleverd kunnen worden. Levering 4 dagen na order en betaling.

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met het product! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Snel en goed verzorgde verpakking!

Zeker een aanbeveling en een nieuwe bestelling waard

Bedankt voor uw beoordeling! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Moeilijk

Mijn cowboys bang was na 1 motregentje vol met vlekken , werd weinig aan gedaan Mocht een spuitbus kopen! Nu een zwarte rugtasje van beardesign Ziet er in de winkel vol gepropt met papier leuk uit, op internet ook Maar nu eenmaal in mijn bezit valt hij zwaar tegen, beschrijving klopt ook totaal niet met wat ik in handen heb gekregen Helaas 2 miskopen van bijna 200 euro

Bedankt voor je beoordeling. Wij betreuren het zeer dat je deze ervaring hebt opgedaan. Dat is natuurlijk niet de service die wij nastreven. Ik wil je vragen om met de tas langs te gaan bij een van onze winkels zodat zij deze kunnen opsturen naar onze reparatieafdeling. Zij kunnen dan beoordelen wat er mis is gegaan en daar een passende oplossing voor bieden. Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

fijne winkel, ook fijne webshop!

fijne winkel!

Geweldige service

Art was niet meer in de winkel, besteld betaal en 3 dgn later had ik de tas in huis.. zonder verzendkosten

Prima tassen, maar geen gratis retour. Voor mij dus de laatste keer.

Kwaliteit tassen zijn prima. Service in de winkel is ook goed. Online bestellingen zonder gratis retour is voor mij echt een dooddoener in deze tijd. Vandaag maar met de doos naar de winkel voor mijn retour.

Bedankt voor jouw beoordeling! Jammer dat u onze service als niet fijn ervaart. Wij bieden onze klanten altijd een gratis mogelijkheid voor de retouren. U moet hiervoor alleen even langs 1 van onze winkels. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede uitleg en advies

In Rotterdam aan de Meent gaan kijken voor een dokterstas van Mutsaers. Kreeg een duidelijke uitleg en alle keuze mogelijkheden en zelfs de opmerking dat je tas kan laten customizen. Nadat ik met Mutsaers overlegd heb wat er allemaal mogelijk is qua customizing, bij Van Oss de dokterstas zelf samengesteld en besteld. Na een week was de tas al binnen en kon ik komen kijken of hij naar mijn wens was en ik hem wil kopen. Top service bij Van Oss wat betreft de tassen van Mutsaers!

Bedankt voor uw beoordeling! Wat fijn om te horen dat u onze service zo goed heeft ervaren. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers