Goed geholpen in de winkel en de gewenste kleur tas is snel thuis geleverd.

Super service!

Super snelle service. Koffer was een dag later al in huis!

Fantastische tas

Mooie boodschappentas op wieltjes, functioneel ding, schitterende kleur, lekker groot, goeie hulp in de winkel en de tas werd goed ingepakt thuis afgeleverd omdat mijn kleur in de winkel niet voorradig was. Prima geregeld.

Helemaal goed

Keurige service. Prima product

Beste Michael, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Spikes & Sparrow tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

hele goeie winkel

alles op tijd geleverd en een ruime keuze aan artikelen..

Beste Herman , Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering maar ik kreeg blanke was ipv bruine was om mijn tas op te poetsen

Vlot en goed geleverd

Snelle levering, goed op de hoogte gehouden wanneer er bezorgd zou worden en de tas was zoals verwacht. Prima kwaliteit

Beste Alexandra, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top winkel!

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd

Beste Marco, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je paraplu, hopelijk hoef je hem weinig te gebruiken:)! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Uitstekend service, snelle levering, mooie kwaliteit tas.

Beste Hatice, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Er was bij PostNL iets misgegaan maar na 1 telefoontje (zonder keuzemenu top!) is er een nieuwe tas klaargelegd bij het filiaal in Katwijk keurig ingepakt lag het dezelfde dag klaar en kreeg mijn moeder toch nog op tijd haar kado. Hartelijk dank!

Beste Madelon, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat het toch nog is goed gekomen met je bestelling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Hele fijne behulpzame mensen. Goede service!

Beste Emily, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe handbagage en succes weer met werken! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Perfect uitgevoerde order!

Perd goed uitgevoerde levering.order op tij product voldoet geheel aan de verwachting!! Chapeau!

Beste Wim, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je Anderson Shopper! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Product zoals omschreven, snelle levering.

Beste Imane, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je Suit Suit koffer ! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik ben goed geholpen door de medewerkers in de winkel, die echt meedachten met mijn wensen.

Beste Jessica, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat u onze service waardeert. Veel plezier met je LouLou Tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Keurig geregeld allemaal en heel vriendelijk geholpen

Fijn en vriendelijk geholpen Wat niet voorradig was werd keurig ingepakt opgestuurd Echt top

Beste Karen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat u onze service waardeert. Veel plezier met je SuitSuit koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Keurige service

Beste Petra, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tassen! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Tijdig geleverd

De koffer voldoet aan onze wensen en is ook nog eens prachtig!

Beste Rosy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Suit Suit koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle en goede service

Beste Miela, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je Inyati tassen! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Verzorgde bezorging.

Beste Carla, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Suit Suit koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vlotte service, product voldoet

Vlot besteld en bezorgd, top!

Beste Peggy, Bedankt voor je super beoordeling. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Mooie kwaliteit en snelle levering:-)

Tas voldeed aan de afbeelding op de website ! Deze tas als cadeau gegeven en ze was er heel blij mee :-)

Beste Aukje, Bedankt voor je super beoordeling. Wat fijn dat er weer iemand blij is geworden van een mooie Cowboytas:) Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prettig,behulpzaam.

Prettige winkel door ruim assortiment en prettige bediening.

Beste Margriet, Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe stoere Spikes & Sparrow tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik ben toch niet helemaal tevreden.

De levering van het bestelde was zeer snel ,dus daar was ik blij mee. Maar het viel me erg tegen dat het niet als cadeau was ingepakt. Waarschijnlijk heb ik dat niet goed aangegeven door op cadeau inpakken te klikken. Verder zeer tevreden.

Beste Pierre, Bedankt voor je beoordeling. We hadden jouw bestelling graag mooi voor je ingepakt. Helaas had je dit niet aangegeven op je bestelling door het vakje inpakken aan te klikken. Hopelijk is de ontvanger van de mooie Gigi Fratelli tas helemaal blij. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Makkelijk besteld en snel geleverd

Makkelijk bestellen via de site. Snelle levering. Goed ingepakt.

Beste mevrouw Astrid, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe tassen! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

De tas voldoet aan al mijn "eisen".

Beste mevrouw Pausma, Bedankt voor uw super beoordeling. Veel plezier met uw Emily & Noah tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Wessel Klantenservice van Os Tassen en Koffers