Vriendelijk, correct en met kennis van het product geholpen.

We zijn erg goed geholpen in de winkel.

Beste Piet en Emmy, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met uw koffers! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Het slot van onze nieuwe koffer werkte niet naar behoren. Die konden wij gewoon omruilen. Klinkt normaal maar bij veel winkels is zoiets helaas niet meer normaal.

Beste meneer Roep, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Als iets niet goed is lossen we het meteen op. Veel plezier met uw koffers! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima service, snel volgens afspraak

Top en betrouwbaar

Supersnelle levering

Beste Monique, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je reistassen! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

alles verloopt altijd soepel, gaat goed

Beste Franny, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Zebra Tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zeer goed geholpen

Mijn tas was niet voorradig. Werd besteld en snel thuisbezorgd. Daarna werd ik nog nagebeld of alles goed was verlopen. Wat een Service!

Beste Trudy, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Kipling Tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Klant is koning

Zeer behulpzame en zorgvuldige medewerker

Beste Charlize, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Valentino tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Deskundig advies

Vriendelijk zijn is prettig, maar pas echt zinvol als het gepaard gaat met deskundigheid

Beste meneer Wilms, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Bestelde tassen zijn van goede kwaliteit. De prijs is redelijk. Ik ben er blij mee.

Beste Ellen, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je DSTRCT Tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Beste Yashvant, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Samsonite Koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede snelle levering. Tas heeft professionele uitstraling.

Ik ben er blij mee en het voelt goed om met deze tas naar een klant te gaan voor acquisitie

Beste Mariette, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Piquadro tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

In andere stad gewinkeld en mijn aankoop thuisbezorgd

Beste Trudy, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vriendelijk geholpen.

Goede informatie en vriendelijk geholpen zowel aan de telefoon als in de winkel.

Beste Dieuwertje, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

FANTASTISCH

Mijn zending was kwijt bij postnl. gewoon gelijk een nieuwe tas gekregen. Was een mooie tas ben er heel blij mee.

Beste Caroline, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe By Lou Lou tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

prachtige winkel

zeer hulpvaardig personeel. Top producten.

Beste mevrouw Mertens, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Kipling tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Helder omschreven product (waar ik naar op zoek was) snel in huis

Voor het merk en type was (op basis van eerdere ervaring) de keuze al gemaakt. Als ik daarbij kan kiezen voor een leverancier met fysieke vestigingen en kennis over het product mag dat wat mij betreft best wat extra kosten... Zo kom ik bij van Os terecht. Heldere webpagina en bestelproces. Met een realistische levertijd keurig op tijd in huis. Precies wat ik zoek!.

Beste Peter, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Samsonite tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goed en snel leveren!

De bestelling en de verzending daarvan: snel en goed.

Beste Tineke, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Puccini Donna tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Kwaliteit super alsook de service

Alles klopt bij deze zaak!

Beste Edwin, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Catelijn & Beerens! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik zag een superleuke tas in de winkel in leidschendam. Helaas miste de schouderband, het personeel zag online dat het nog wel leverbaar was via de webshop en heeft voor mij de tas besteld. Na 3 dagen kwam de tas binnen en thuis bezorgd. Tas is geweldig en goede kwaliteit. Ik zou zo weer naar van os gaan voor een tas.

Beste mevrouw Vermolen, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

In de winkel was de tas niet op voorraad. Medewerker heeft bij de "zuil" bestelling geregeld en deze werd binnen paar dagen netjes thuis afgeleverd.

Beste Heleen, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vriendelijk en hulpvaardig werden we geholpen!

Mijn zoon zocht een nieuwe portemonnee en had zijn oude mee. We werden geholpen door een vriendelijke jongeman die tijd en moeite nam om te zoeken en online voor hem de bestelling te plaatsen.

Beste Heleen, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met de nieuwe portemonnee! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Super goed geholpen door de verkoopmedewerker

3 duurzame koffers gekocht, jammer dat ze apart worden bezorgd. Iets minder duurzame binnen gekregen. Gemiste kans.

Beste meneer Jansen, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Helaas passen de koffers niet in elkaar in 1 doos. Veel plezier met uw nieuwe Samsonite koffers! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

fijn geholpen in de winkel en alles goed geregeld!

Beste Sandra, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Samsonite koffers! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

De service is in één woord top

De service is in één woord top

Beste Ingrid, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Hide & Stitches tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik ben heel tevreden.

Beste Marie, Dankjewel voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je Mosz tasje! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers