Vriendelijk geholpen snelle levering. Goede kwaliteit.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Stephanie

Leuke tas!

Ben tevreden met de tas Snelle levering Goed ingepakt Goede prijs

Goedemorgen Rolanda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Een te groot koffer gekocht Direct kunnen ruilen Bedrag wat teveel was betaald meteen terug gekregen Super service

Goedemorgen Jolanda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede service in de winkel. Snelle levering aan huis.

Goede, nuttige info over het artikel. De verkoper probeerde niet de duurdere versie aan te prijzen. Integendeel. Erg eerlijk dus.

Goedemorgen Max, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Zeer snelle en correcte levering!

Fijne website; snel en netjes geleverd.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijne winkel

Fijne winkels en web-site en snelle levering.

Vriendelijk personeel,goede en uitleg en topservice!!

Ruim assortiment

Ruim assortiment, snelle levering

Goedemorgen Linda, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Snelle levering, hele mooie tas en goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik ga er vaker bestellen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en vaker bij ons gaat bestellen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Heel vakkundig en prettig geholpen.

Vakkundig en prettig geholpen en de andere dag keurig thuis ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijk groet, Stephanie

Niet de dag erna bezorgd zoals op de site aangegeven, maar twee dagen later. Prima verpakt. Alles in orde.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Ik zie inderdaad dat het een dag vertraging heeft gehad. Excuses hiervoor. Fijn dat u desondanks tevreden bent. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

geweldige service

De 2 koffers die ik gekocht heb waren betaalbaar en van goede kwaliteit. De medewerkster in de winkel heeft ons hier heel goed bij geholpen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevredenheid bent over onze service. Dat is hoe wij graag onze service verlenen! Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede site die producten goed weergeven

Waardoor de tas die ik uitzocht, precies overeen kwam met mijn wens. Vlotte levering en ingepakt kado. Dik tevreden!

Netjes en goede kennis.

Prettig geholpen in Alphen a/d Rijn. Keurig dat er na een week gebeld werd, of onze bestelling aankomen is.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevredenheid bent over onze service. Dat is hoe wij graag onze service verlenen! Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Gewoon een superwinkel

Advies gekregen in de winkel in Helmond over onze nieuwe reiskoffers; helder, to the point, meedenkend, met veel kennis. En vervolgens vanuit daar een bestelling gedaan zodat de koffers huis werden bezorgd. Snel en professioneel afgehandeld, want binnen een dag stonden ze hier.

Top service mooi portemonnee laag prijs

Makkelijk te bestelling en snel geleverd.

Goed advies, snelle levering, de laagste prijs garantie

In de winkel advies gekregen en de artikelen de volgende dag thuisbezorgd gekregen.

Het bestelde correct en op tijd geleverd.

Heel vriendelijk personeel in de winkel

Ervaring met web-shop hopeloos. Met behulp van winkelmedewerkers prima opgelost

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Vervelend om te vernemen dat het online niet makkelijk was, maar gelukkig is het in de winkel toch nog goedgekomen. Fijn om te vernemen dat u tevreden bent met onze (winkel)service. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groeten, Stephanie

Ik ben zeer tevreden over de gehele werkwijze/service van van Os. Ik had een suede tas van dstrct besteld. Deze bleek bij aankomst 2 kleine gaatjes te hebben. Na telefonisch contact kon ik de tas kostenloos retour sturen en er werd direct een nieuwe naar mij verzonden. Ben erg blij met de tas en met de service.

Goedemorgen Natasha, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Erg jammer dat het in eerste instantie 2 gaatjes had natuurlijk, maar gelukkig hebben wij het samen weten op te lossen en heeft u nu een mooie tas ontvangen. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Helemaal tevreden

Goed geholpen in de winkel, en snelle levering.

Good

Good

Good morning, Thank you for your nice review. I am glad that you are so satisfied with our service. That is the service we like to provide. I hope you enjoy your purchase. Kind regards, Stephanie

Goedemorgen André, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevreden bent! Ik wens u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Stephanie

Bedrijfsgegevens

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.