Vriendelijk personeel in de winkel, ondanks dat het product niet meer op voorraad was in de desbetreffende winkel toch goed geholpen en samen het product via een andere vestiging besteld en de volgende ochtend was het in huis.

Goede producten, snelle levering

Altijd goede producten, degelijk verpakt en snel geleverd. Goede prijs/kwaliteit verhouding

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u ons zou aanraden. We hopen u te terug zien bij van Os! Met vriendelijke groet, Puck Klantenservice.

Snelle correcte levering van het bestelde.

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u ons zou aanraden. We hopen u te terug zien bij van Os! Met vriendelijke groeten, Puck Klantenservice.

Super snelle levering

Zeker aan te raden

Bedankt voor uw beoordeling! Wij zijn blij om te lezen dat u ons zou aanraden. We hopen u te terug zien bij van Os! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice.

mooie kwaliteit tas, snelle levering en op een zeer verantwoorde manier ingepakt

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u onze service als prettig heeft ervaren. Wij hopen u terug te zien bij van Os! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice

Fantastische, stijlvolle donkerblauwe rugtas

Er is een minpuntje. Ik droeg de rugtas dit weekend. Het was warm en ik had een witte blouse aan. Nou is de blouse helemaal donkerblauw verkleurd onder de oksels. Ik weet niet of het er nog uit gaat met wassen. Ik ben nog niet terug geweest naar de zaak Berden, Heerlen, waar ik hem gekocht heb. wat nu? m v g José Dohmen

Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat uw kleding verkleurd is. U kunt terug naar de winkel gaan met de tas. Zij zullen een passende oplossing voor u bedenken. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice.

Mooie tas goed verzorgd met versturen ben er erg blij mee

Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wat fijn om te lezen dat u blij bent met uw aankoop! Veel plezier ermee. Graag tot ziens! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice.

Uitstekend, vriendelijk verkoopster met goede uitleg Snel door haar besteld via site en thuis geleverd. Ben er blij mee

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u de service in onze winkel als prettig hebt ervaren. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Fantastic service

I found Van Os website randomly. The price was perfect. Delivery was just as quick. Very happy with Van Os. Thank you. Keep up the good work

Thank you for your positive feedback. We are very happy to read that you experienced our service as excellent. We hope to see you again as customer in one of our stores or at the website! Kind regards, Nicky Customersupport.

Snelle levering, mooie tas! Maar enorme doos als verpakking!!! Kan dat niet anders?

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze service en dat uw aankoop aan uw wensen voldoet. Bedankt voor uw feedback over de verpakking. Wij zullen dit doorgeven aan de desbetreffende afdeling. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice.

Goeie en snelle levering

Bedankt voor uw goede beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze levering als snel heeft ervaren. Hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice.

Wel goed

Ik had een zwarte Wimona Kyara one besteld. Maar ik kreeg een donkerblauwe. Ik heb hem gehouden omdat ik deze ook wel goed vind, maar ik vind het niet oké dat ik de verkeerde kleur gekregen heb. Naast dit incident vind ik de service goed. De tas was er in 2 dagen en ik vond het geschreven kaartje ook leuk.

Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend dat u de verkeerde kleur heeft gekregen! Daarentegen wel heel fijn om te horen dat u wel blij bent met de kleut die u heeft ontvangen. Ondanks alles hopen wij dat u kunt genieten van uw nieuwe aanwinst. Met vriendelijk groet, Puck Klantenservice

Zoals voorheen een geweldige winkel met super personeel

Hier heb ik verder niets aan toe te voegen. Indien wij iets willen hebben kopen wij hier altijd maar dat werd niet geregistreerd zoals tegenwoordig.

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze winkels en personeel als super ervaart. We hopen u snel weer te zien in een van onze winkels. Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice

Prachtige tas

Snel geleverd. Heel netjes verpakt.

Beste Eveline, Bedankt voor je positieve beoordeling. Fijn om te lezen dat je onze service als prettig hebt ervaren. We wensen je veel plezier met je aankoop en hopelijk tot ziens! Met vriendelijke groeten, Nicky Klantenservice

Goed en duidelijk site

Beste Monique, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te lezen dat je onze website duidelijk en overzichtelijk vind. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

mooie tas uitgezocht maar vond hem helaas te groot. Snel thuisbezorgd en zonder problemen teruggebracht naar de winkel

Beste Sylvia, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je onze service als prettig hebt ervaren. Hopelijk kan je snel een tas vinden die naar je wens is. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Nette service, verkoper met kennis van zaken

Goeie uitleg van verkoper. Geleverd volgens afspraak. Zoals het hoort gewoon. Top!

Beste Jorrit, Bedankt voor je positieve beoordeling! Fijn dat je goed geholpen bent door onze collega in de winkel. We zullen je compliment doorgeven. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Prettig

Pakketje was snel bezorgd, maar ipv 2 tassen zat er maar 1 in. Ben dag daarna heel prettig en vakkundig door de klantenservice geholpen. Bleek dat 2de tasje inmiddels ook al verstuurd was. Misschien handig om dit in begeleidende bon te vermelden? Maar was uiteindelijk heel fijn afgehandeld.

Bedankt voor uw beoordeling! Fijn om te lezen dat u onze klantenservice waardeert. We nemen uw tip ter harte voor verbetering van onze service. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Veel te lange levertijd.

2 weken levertijd terwijl ze in de winkel liggen.

Bedankt voor uw beoordeling! Wat vervelend dat u zo lang heeft moeten wachten op uw order. Helaas hebben wij de laatste tijd gekampt met een storing waardoor we wat vertraging hebben opgelopen. Ons excuus daarvoor! Wij begrijpen uw teleurstelling. Met vriendelijke groet, Puck Klantenservice

Snelle en goede levering

Mooie tas, zoals verwacht

Bedankt voor je beoordeling. fijn dat je bestelling aan je verwachting voldoet. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice

Weet nog niet voelt wel goed

Sorry hebt nog niet gebruik Ook nog niet gekeken groetjes

Wij hopen dat uw nieuwe aankoop in de smaak valt! Met vriendelijke groet, Puck Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede kwaliteit en snelle levering

Goede service in de winkel, meteen een bevestigingsmail en binnen 3 dagen in huis.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. We zullen je beoordeling doorgeven aan onze collega's. Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice

Hele vriendelijke verkoopster met goede adviezen

Hele vriendelijke verkoopster met een goede adviezen .

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. We zullen je beoordeling doorgeven aan onze collega. Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice

Prettig

Tas besteld via de website en opgehaald in de winkel. Prettig geholpen, en tas mooier dan plaatje. Goede service ook verder. Tas was een cadeau. Binnen veertien dagen zou het geruild mogen worden met zelfs geld terug. Gelukkig was dit niet nodig. Al met al top, en ga hier zeker vaker shoppen.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst en ruilen mag zelfs binnen 100 dagen bij ons:) Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice

Rugzak werd snel en goed verpakt geleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice