Stipte bezorging.

Bij nader inzien viel tasje tegen, retour gezonden, mail terug ontvangen, binnen 4 dagen na retour zending, geld terug op m’n bankrekening. Kortom CORRECTE afhandeling, waarvoor dank.

Goedemorgen Antonia, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Helaas was het niet naar wens, maar hopen wij u gauw terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Top service en snel geleverd

Goedemorgen Selly, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Flora&Co tas! Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede uitleg

De koffers werden een dag later bezorgt Erg snel . Fijn

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Prima geholpen

Fijne winkel met veel keuze en goed advies

Goedemorgen Jantiena, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Lekker snel geleverd

Goedemorgen Annemiek, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Smaak tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Zeer fijne en behulpzame dames in de verkoop.

Zeer fijn geholpen , goed advies gekregen.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijn geholpen en goede uitleg gehad

Goedemorgen, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Graag tot ziens weer in onze (web)winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

prof.advies

zeer goed advies en uitleg.

Goedemorgen Marja, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw nieuwe Thule organizers. Wij hopen uw gauw terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Stephanie

Mooi aterke koffer!

Koffers vanostasen zijn geweldig, sterk en mooi kleuren. Ze hebben ook soms aanbiedingen. En de koffers kan lang mee.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Decent koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

top

goede ervaring . goede en snelle service. klantvriendelijk. verkoperster geeft goede uitleg. prijs oke.

Goedemorgen meneer Dibbets, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u vele mooie reizen toe met uw nieuwe Samsonite koffers. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijne winkel met uitgebreid assortiment.

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment aan o.a. koffers en reistassen in verschillende prijs categorieën. Na aankoop wordt het product snel en gratis thuis bezorgd. De reistassen welke ik bestelde waren elders goedkoper en van Os verkocht het daarom voor dezelfde prijs. Al meerdere producten aangeschaft en altijd tevreden. Erg vriendelijk personeel.

Goedemorgen mevrouw Fleminks, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u vele mooie reizen toe met uw nieuwe Samsonite Reistassen. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Top. Netjes en snel

Goedemorgen Patricia, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Travelite koffers! Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Snelle bezorging

Wij wilde 2 koffers maar de winkel had er maar 1 op voorraad. De andere werd in de winkel besteld en 2 dagen later werd de koffer keurig thuis geleverd.

Goedemorgen Lia, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

All good

Good

Goedemorgen Kiran, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Travellite reistas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Klantvriendelijk, klantgericht en zeer betrouwbaar.

Uitstekende producten, zeer goede uitleg, zorgvuldige en correct volgens afspraak geleverde aankoop en een zeer gewaardeerde nazorg in de zin van een telefonische navraag over de levering en staat van het product. Met stip een aanrader.

Goedemorgen Paul, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u blij bent met het goede advies van onze collega's in de winkel. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite Essens koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Uitstekende service en zeer behulpzame, kundige medewerker

Ik heb de juiste reiskoffer kunnen kopen in de winkel van Van Os dankzij de heldere informatie die in de winkel verschaft werd over elke soort koffer (voordelen van hardcase en softcase, gewicht, grootte, etc.). De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. In de winkel was de koffer niet meer op voorraad dus kon ik hem zonder problemen gratis thuis laten bezorgen. Top service.

Goedemorgen Ryan, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u blij bent met het goede advies van onze collega's in de winkel. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

vriendelijk duidelijk en kundig

vriendelijk duidelijk en kundig en een goed assortiment

Goedemorgen Jan, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Soepel verlopen.

Goede kwaliteit.

Goedemorgen mevrouw Hertog, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Kipling tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

De online zaak is prima!

Tas zou op voorraad moeten zijn bij een winkel in de buurt maar helaas. Online besteld en volgende dag in huis. Dochter blij!

Goedemorgen Sandra, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Flora & Co tas. . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Heel fijn geholpen en een goed advies gekregen bij van Os. Ze adverteren met de laagste prijs garantie en dat doen ze ook. Heel fijn gewinkeld in de winkel maar wel een 'online prijs' betaald. Top!

Goedemorgen Micha, Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. Dat is de service waar wij naar streven! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels en/of webwinkel. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede service en vlotte bezorging

2 koffers gekocht. Hele goede service in Leidschendam. En de volgende dag al in huis, zonder bezorgkosten.

Goedemorgen Bernadette, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe American Tourister koffers . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Professioneel geholpen, de bezorging van de koffer was gratis.Top

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe American Tourister koffer . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Mooie website met veel keuzes, eenvoudig bestel- en betaalproces, snelle levering. Dus top wat mij betreft.

Goedemorgen Jantie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Flora&Co tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

de bestelling n ging makkelijk en werd snel geleverd

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Castelijn en Beerens portemonnee. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie