Beautiful bag, nicely delivered, happy customer

I love my new bag, it was well-priced. It has a light-coloured interior which makes it easier to find objects than in a black or dark-coloured interior. The delivery was fine and the bag was nicely packaged with care. I am happy with the product, delivery and company and would happily purchase again and recommend others.

Goeie bezorging van koffer in doos.

Een mooie ervaring

Goed gegaan

Prima gegaan!

Prima betaald in winkel en keurig thuis bezorgd.

Vriendelijk geholpen, prima product.

Prima product en snel en goed geholpen.

Beste Patrick, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je nieuwe Samsonite! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zeer tevrede

Helaas was er een verkeerde tas geleverd maar na een belletje heb ik super snel de goede geleverd gekregen. Heel erg fijn bedrijf en fijne tas.

Prima, alleen veel te grote verpakking

De tas die ik heb besteld was snel binnen en prima, goede kwaliteit. Maar de zeer grote doos voor deze tas vind ik zeer overdreven, in de doos zouden wel 15 van deze tassen verstuurd kunnen worden.

Beste mevrouw Hesselmans, Bedankt voor uw beoordeling! We zullen uw opmerking t.a.v. de verpakking ter harte nemen. Veel plezier met uw nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Tot.... ik het pakje uitpakte perfect

Omdat er geen zwart exemplaar in Apeldoorn was, kreeg ik mijn tas thuis gestuurd uit een andere winkel tot zover perfect maarrrrrrr.......wel jammer dat de beveiling er nog aan zat, zodat ik weer 10 km. moest fietsen om die er in Apeldoorn te laten afhalen.

Beste mevrouw Lugtenberg, Bedankt voor uw beoordeling! Onze excuses dat wij zijn vergeten om de beveiliging uit de tas te halen. Ik stuur u hierover nog een persoonlijk bericht. Veel plezier met uw nieuwe tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Betrouwbare webshop met veel keuze. Goede kwaliteit

Snelle levering van tas, zeer goede kwaliteit en niet te duur.

Beste Esther, Bedankt voor je mooie beoordeling! Veel plezier met je nieuwe Eastpak tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Probleemloos en adequaat

Nieuwe Eastpack rugzak besteld voor mijn zoon bij van Os. Een leuke aanbieding, snel geleverd en precies wat was afgesproken.

Beste meneer Hoppenbrouwers, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met je nieuwe Eastpak tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering, goed en netjes verpakt!

Beste , Bedankt voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met je nieuwe LouLou tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Wessel Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top. Bestellen makkelijk en afleveren snel.

Beste Marijke, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Lianne Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik vond het een super service! Enorm bedankt! Gr. Melissa van Overveld

Beste Melissa, Bedankt voor uw mooie beoordeling en het compliment! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Lianne Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zeer netjes geholpen

Zeer correcte verkoopster

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd

Goede website met veel keuze.

De bestelling is goed uitgevoerd en op tijd geleverd.

Fijn geholpen in de winkel in Helmond

Toch even fijn om in de winkel diverse vergelijkingen te zien. Daarna nog online besteld en snel in huis.

brief onbeantwoord

Andelst, 16.08.2021 Betreft: Reparatie RIMOWA-koffers 2x Mijne heren, Naar aanleiding van een negatieve ervaring met uw bedrijf, voel ik mij genoodzaakt dit met u te delen. Het betreft de reparatie van 2 stuks RIMOWA koffers, die bij u aangeboden zijn op : 28.05.2021 Op het moment van aanbieden was er van één koffer bekend dat deze nog onder de garantie viel. U heeft ook op de bon aangemerkt dat er een aankoopbewijs is. U heeft mij op 16 juni, per email, het email adres gegeven zodat ik het aankoopbewijs van de tweede koffer kon sturen aan de reparatie afdeling.(zie bijlage *) Ook de tweede koffer valt nog binnen de garantie termijn, echter is de koffer niet bij u gekocht, maar dat maakt voor de garantie van een MERK koffer als RIMOWA niet uit. U heeft mij telefonisch laten weten op 22.07.2021 en op 29.07.2021 dat de koffers klaar zijn om te worden opgehaald, ruim 2 maanden na het aanbieden voor reparatie. Ik heb de koffers op 07.08.2021 bij u opgehaald en was verbaasd dat ik voor beide koffers de reparatiekosten van : €85,71 en € 201,52 moest afrekenen. U heeft mij niet eerder op de hoogte gebracht dat beide koffers niet meer (althans voor U) in de garantietermijn van 5 jaar viel of dat de aankoopbewijzen onvoldoende waren. Ik ben dan ook teleurgesteld in uw afhandeling van deze reparatie van de Rimowa koffers, naar mijn mening beschadigt u op deze wijze een dergelijke hoogstaand merk. In afwachting van uw reactie.

Beste meneer Thoonen, Bedankt voor uw beoordeling en jammer dat u onze service als negatief ervaart. Ons service center heeft u van de voortgang van uw reparatieverzoek op de hoogte gebracht. Uiteindelijk bepaalt Rimowa of uw reparatie verzoek onder garantie valt. In uw geval was garantie niet van toepassing en heeft u van ons een prijsopgave gehad, waar u mee akkoord bent gegaan. Wij wensen u weer veel plezier met uw Rimowa koffers! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

gemakkelijk via de winkel besteld

geleverd op de afgesproken dag en de zending goed te volgen via track en trace

Top service en kwaliteit

Vriendelijke medewerkers en ik ben uitstekend geholpen. Alweer een tijd geleden een aankoop gedaan bij het filiaal in Rotterdam, maar nog altijd ben ik er erg tevreden mee en de kwaliteit is uitstekend. Hier kom ik zeker terug!

perfect

perfect geregeld de volgende dag had ik de toilettas al geleverd.

Geweldige en vriendelijke service

Vanaf de bediening in de winkel in Maastricht t/m de aflevering was alles perfect.

Mooie winkel

Vriendelijk personeel, we worden als we in de winkel zijn goed geholpen.

Goede kwaliteit tegen een goede prijs

Koffer gekocht van Samsonite, gemakkelijk besteld en snel ontvangen.

Beste mevrouw Joost, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met Samsonite koffer! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

prima product, prima bezorgen, kan met vertrouwen op reis.

prima product, prima bezorgen, kan met vertrouwen op reis.

Beste mevrouw Dikken, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw Cabin Zero tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers