Mooie tas, goed verpakt, snel geleverd.

Beste Astrid, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Flora&Co Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Tas bleek in werkelijkheid kleiner te zijn .

We hebben de tas in Helmond geruild tegen een groter model.

Beste Bep, Dankjewel voor uw beoordeling. Toch fijn om uw web aankopen in 1 van onze winkels te kunnen ruilen. Veel plezier met uw tas!. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Mijn bestelde tas was er in 3 dagen. Keurig verpakt en in mooie cadeauverpakking. Tas is precies wat ik ervan verwacht had.

Beste Mevrouw Versluis, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw the Monte tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Uitstekend.

Klantvriendelijk, behulpzaam gewoon goed. Fijn geholpen door het personeel.

Beste Mevrouw Verbakel, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw SuitSuit Koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Niks op aan te merken

Beste Kirsty, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Guess Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering, product prima verpakt en ziet er onberispelijk uit.

Het pakketje is goed ingepakt afgeleverd bij het ophaalpunt dat ik hat aangegeven. Het product zekf ziet er onberispelijk uit. Mooi afgewerkt en de kleur was precies zoals ik had gehoopt. Kortom, precies wat ik wilde. Heel fijn. Prima leverancier, goed product, goede bezorgservice. Top!

Beste Yvonne, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Cowboysbag! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Altijd goede service

Wij zijn al paar keer in de winkel geweest om dingen te kopen (zoals rugzakken of portemonnee) en als er iets mee is geven ze de service om het te repareren (of ze proberen het althans). Deze keer er voor gekozen om iets te laten opsturen en dit is ook goed gegaan. Snel bezorgd.

Beste Monique, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Goed te lezen dat u onze online service ook waardeerd als trouwe klant. Veel plezier met uw Castelijn en Beerens. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

tas ophalen afhaalpunt

Ik heb mijn tas na een aantal dagen binnen gekregen aandachtspunt. mijn gegevens stond niet goed op de doos, daardoor heb ik geen bevestiging gekregen dat mijn pakket op afhaalpunt was aangekomen. verder alles prima verlopen

Beste Wilma, Dank voor uw beoordeling. Vervelend te lezen dat uw pakket nog niet is aangekomen,bij controle blijkt uw pakket al de 24ste September te zijn afgeleverd bij het door u gekozen afhaalpunt. Ik neem nog even persoonlijk contact met u op. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Mooie tas

Mooie tas en goede service

Beste Tineke, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Lycke Oslo Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Hele fijne winkel En super snelle nette levering

Beste Margarita, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Guess Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima winkel, hele mooie tassen en goede service

Tassen snel geleverd, altijd mooi en vriendelijke service als je een vraag hebt, mijn complimenten!!

Beste Tineke, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Flora&Co Tassen! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zeer praktisch voor de oude dag

Produkt zit goed inelkaar, heeft een ruime inhoud en kan het nodige gewicht laten transporteren. De kleur is zeer opvallend en daarmee in de winkel en op het zebrapad goed zichtbaar. Voor een redelijke prijs on line besteld en thuisgebracht.

Snelle levering en goed en leuk verpakt!

Snelle levering en goed en leuk verpakt!

Beste Bert, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Ik hoop dat u succes heeft gehad met het mooie ingepakte cadeau wat u gegeven heeft. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle en correcte levering!

Beste Louisa, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Samsonite ! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snel en gemakkelijk, gratis thuis bezorgd. Ook winkel had geïnformeerd of alles goed was aangekomen.

Beste Marijke, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Wij wensen u veel plezier met uw nieuwe Samsonite Reistas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Sebastiaan Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Door een misverstand verkeerde tas ontvangen. Kosteloos teruggestuurd en snel geld weer ontvangen.

Beste Annelies, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Ja, als er iets misgaat helaas proberen wij zo snel mogelijk de fout te herstellen en de verwachte service te verlenen. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Zeer snelle goed levering

Beste Petra, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Enrico Benetti Koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Supermooi tasje!

Prachtig tasje.

Beste Gré Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Mosz Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Mijn dochter had een tas online aangeschaft, helaas was hij toch te klein, zonder problemen zonder kosten kunnen retourneten in de winkel

Beste Frans, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Met 30 winkels in Nederland is er altijd een mogelijkheid om uw retour in de winkekl terug te brengen of te ruilen. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Jammer van de betaalmogelijkheden die niet klopten, wel een snelle levering

De betaal opties werkten niet.AfterPay niet, iDeal niet en in de eerste instantie de cado binnen optie niet. Toen ik belde met de klantenservice, lieve dame aan de telefoon maar die raadde dan aan om maar in de winkel te kopen.

Beste Roos, Dankjewel voor uw beoordeling. Mede door uw telefoontje zijn wij er achtergekomen dat er een storing was met Paypall. Gelukkig hebben onze IT mensen het probleem snel kunnen oplossen. Nogmaals dank voor uw melding en veel plezier met uw Flora&Co Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snel geleverd en goed verpakt.

Beste Deborah, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Enrico Benetti koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Sebastiaan Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Meest geweldige service

Er ging wat mis met mijn bestelling, maar dit werd op ontzettend klantvriendelijke manier opgepakt en opgelost. En meer dan dat. Nog niet eerder zo’n service ervaren bij een online aankoop, chapeau! Daarnaast voldoen de producten aan alle verwachtingen, we zijn er erg blij mee. Dankjulliewel!

Beste Janneke, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Ja het ging zeker even mis maar dat kan, daar waar mensen werken kunnen fouten gemaakt worden. Het is eens fijn te horen dat mensen onze service en inzet waarderen, dank! daar doen wij het voor. Veel plezier met uw aankopen. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering.

Ik had op de site een paar mooie tassen uitgezocht en die had ik de volgende dag al in huis. Ben superblij met m’n aankoop.

Beste Hilde, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Emily&Noah Tassen! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vakkundig en zeer vriendelijk personeel

Zeer goede ervaring

Beste Marianne, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met je Travelite Reiskoffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prettige communicatie

Snelle levering. Vriendelijke, klantenservice goed bereikbaar.

Beste Linda, Dankjewel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Brics tas ! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Sebastiaan Klantenservice van Os Tassen en Koffers