In de winkel een mooie tas uitgezocht, niet op voorraad dus thuis geleverd. Uitstekende service!

Beste Marije, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Fjallraven! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima ervaring.

Snelle levering. Keurig verpakt. Helaas was de tas te groot en heb ik deze naar de winkel teruggebracht. Ook dit is goed verlopen, ik heb direct het betaalde bedrag ontvangen.

Beste Rieneke, Bedankt voor je mooie beoordeling. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Klantvriendelijk en top oplossing en binnen no time had ik de tassen binnen!!

Beste Barbera, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Enrico Benetti's! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top service, betrouwbaar en snel geleverd !

Schooltas voor onze zoon gekocht. Groot assortiment en duidelijke productomschrijvingen. Snel en ingepakt geleverd. Prijs zeer concurrerend!

Beste Bert, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe The Northface! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering, netjes verpakt

Beste Tim, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Eastpak! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

prettige informatie en verkoop

prettige verkoop en informatie

Beste Eline, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Wessel Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Een compliment aan de enthousiaste jongedame die ons perfect geholpen heeft!!

Beste Anneke, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met uw nieuwe Fjällräven Tas! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Wessel Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima , cadeau moet nog gegeven worden aan derde, maar tot nu toe geen opmerkingen

Beste Dirk, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met het geven van je cadeau! Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Conform de beloftes

Een keuze gemaakt, besteld en de volgende dag is de Rimowa Topas Titanium en de volgende dag stond de koffer al te blinken tussen zijn grotere broer en kleine zus. Alsnog bedankt voor de snelle service.

Beste Dirk, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Rimowa koffer. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

verkeerde koffers geleverd

Verkeerde koffers geleverd

Beste mevrouw Homburg Helaas is er iets fout gegaan met uw bestelling. Onze excuses hiervoor. Inmiddels bent u in onze winkel te Hilversum geweest en zij lossen het probleem van de verkeerde levering met u op, zodat alles goedkomt. Wij wensen u veel plezier met u nieuwe koffers. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede service, snelle levering

Tas werd besteld en binnen twee dagen gratis thuis bezorgd

Beste Anne-marie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Fjallraven. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goed en leuk geholpen

Beste Marco, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Suitsuits. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snel,behulpzaam, super service

Vaker iets gekocht, altijd goede service. Nu nieuwe laptoptas is snel bezorgt.

Beste Joyce, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Laptoptas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Wessel Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Geleverd wat beloofd is, op tij en goed verpakt.

Beste meneer Willemstein, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Kipling trolley's. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goedemorgen snelle levering

Beste mevrouw Zitter, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Fjallraven. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima geholpen!

Goed advies, goed geholpen, werd meteen de volgende dag bezorgd.

Beste Elizabeth, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Eastpak. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Bestelling was goed verpakt en keurig op tijd geleverd.

Beste meneer Vork, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Bear Disign. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Heel vriendelijk en enthousiast geholpen

Ik zocht een tas en werd enthousiast en vriendelijk geholpen. De tas kon ik ter plekke passen en in de gewenste kleur bestellen. Vervolgens werd deze bij mij thuis bezorgd. Ben blij met mijn nieuwe thuis en het was fijn deze met vriendelijke hulp te kopen.

Beste Bernou, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Fjallraven tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

supper

supper

Beste Marcel, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Leonard Heyden tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik ben zeer tevreden

Ik werd goed geholpen en was zeer tevreden met het product

Beste Katarina, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Flora & Co tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Fijn geholpen, prima service

Na fijn te zijn geholpen in de winkel , werd de tas later in de week keurig thuisbezord

Beste Fredie, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Reistas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

bestelling werd snel geleverd en was prachtig als kado verpakt. tas is helemaal top!!!!

Beste Karin, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe DSTRCT tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vriendelijk personeel. klantvriendelijk!

Beste Kitty, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe De Rooy accessoires. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Ik ben heel tevreden

De website was duidelijk, de tas, daar ben ik heel erg blij mee! Levering was keurig zoals in de mail stond.

Beste mevrouw Doreen, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Emily&Noa tas. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede service en klantvriendelijke medewerker

Ik werd geholpen door een hele vriendelijke medewerker. Ik kon hierdoor ook mijn juiste keuze maken doordat ik mij erg op mijn gemak voelde.

Beste mevrouw Keskin, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe Suitsuit koffer. Graag tot ziens in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers