Veel keus. Vaak aanbiedingen. Snelle levering.

Erg tevreden!

Je wordt op de hoogte gehouden wanneer jouw bestelling verwerkt is / door naar Post NL voor de levering / iets uitloop door de “Corona” drukte/ maar dat werd vermeld / en uiteindelijk geleverd..helemaal Toppie!!

Ruime collectie, doen wat ze beloven

Blij met de ruime keuze in mens/milieubewuste merken!

Prima en snelle levering

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling snel is geleverd. Daar streven wij ook naar. We wensen u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u ons zou aanbevelen voor de aankoop van een nieuwe tas. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering en leuke tas gekocht. De Flora & Co!

Beste Mireille, Bedankt voor je beoordeling. Fijn om te horen dat alles naar wens is verlopen. We wensen je veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede kwaliteit voor een mooie prijs

Dankzij leuk klantensysteem met verjaardagskorting een kwaliteitstas van Burkely gekocht met leuke korting. Vlotte levering.

Beste meneer, mevrouw, Bedankt voor uw beoordeling. Nog gefeliciteerd! Altijd leuk om te horen dat u een mooie tas heeft kunnen kopen met behulp van ons puntensysteem. We wensen u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goed product, snelle levering

Al jarenlang een goed adres voor tassen en koffers

Beste Roel, Bedankt voor je beoordeling! Wij hopen ook nog jaren door te gaan met het verkopen van tassen en koffers. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede ervaring

MAAR ZODRA DE WINKEL OPEN IS GA IK DAAR LIEVER NAARTOE ,DAN ZIE JE BETER WAT JE KOOPT.

Beste Dirk Bedankt voor je beoordeling. Ook wij kunnen niet wachten om onze winkels weer open te doen voor onze klanten. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top service!

Mijn handschoenen waren heel snel geleverd en conform bestelling. Heel blij mee!

Beste Anna, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je van onze handschoenen blij wordt, zij wij ook weer blij met een tevreden klant. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Helemaal uitstekend!

Ideaal tasje voor de hoognodige zaken aangeschaft. Goede kwaliteit en strakke levering.

Beste Stella, Bedankt voor je mooie beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aanwinst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Top service mail contact was prima de tas was dag erna in huis. Is echt een aanrader om daar tassen te kopen

Beste Wendy, Bedankt voor je mooie beoordeling. Fijn dat je ons aanbeveelt om bij ons een leuke tas te kopen. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snel en netjes

Maandag besteld en dinsdag al in huis. Mooi ingepakt. Het was een feestje om de laptop rugtas te geven.

Beste Jolanda, Bedankt voor uw beoordeling. Altijd fijn om te lezen dat uw bestelling zo snel in huis was. Wij hopen dat degene die het cadeau gekregen heeft, veel plezier heeft van de tas. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Alles ging goed.

Hoop veel plezier te hebben van de tas.

Beste Gerda, Bedankt voor je beoordeling! Ook wij hopen dat je veel plezier mag beleven van je nieuwe tas. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Was prima snel in huis

Was prima snel in huis

Beste Liesbeth, Bedankt voor je beoordeling! Fijn om te lezen dat je bestelling naar wens is verlopen. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Goede en snelle levering.

Mooie tas en netjes verpakt.

Beste Marion, Bedankt voor je beoordeling! Fijn dat je tevreden bent met je nieuwe tas. Wij wensen je veel plezier met je aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snel en juist geleverd

Product was mooi ingepakt en was snel geleverd.

Beste Gina, Bedankt voor uw beoordeling! Altijd fijn om te lezen als uw bestelling snel is geleverd en ook nog eens aan uw verwachtingen voldoet. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

snelle levering, maar de kleur komt niet overeen met de kleur op de site, dat vind ik heel jammer.

snelle levering, mooie tas, maar de kleur komt niet overeen met de kleur op de site, dat vind ik heel jammer.

Goedemiddag Mevrouw Adams Bedankt voor uw beoordeling. Ondanks dat onze fotograaf zijn uiterste best doet om het product zo natuur getrouw weer te geven, kan het voorkomen dat de kleur op de foto iets afwijkt van het artikel. Uiteraard streven wij naar perfectie en 100% tevredenheid van onze klanten. We zullen uw opmerking dan ook ter harte nemen. Met vriendelijke groeten, Arthur klantenservice van Os Tassen en Koffers

Levering na 2 werkdagen

Netjes ingepakt. Product zoals omschrijving.

Beste Naomi, Bedankt voor uw beoordeling. Veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Gewoon fijne winkel en mooie tassen!

Beste Ellen, Bedankt voor uw mooie beoordeling en compliment van de winkel. Veel plezier met u nieuwe aanwinst. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Vriendelijke en behulpzaam personeel

Ik werd erg vriendelijk te woord gestaan.

Beste mevrouw de Jong, Bedankt voor uw beoordeling. Fijn dat u naar wens bent geholpen. Veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Super snelle levering en goede kwaliteit

Beste Sigrid, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling snel bezorgd is. Veel plezier met u nieuwe aanwinsten. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Snelle levering, keurig verpakt. Ben zeer blij met de bestelde artikelen!

Beste Helen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling snel bezorgd is. Veel plezier met u nieuwe aanwinsten. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Prima service!

Snelle levering!

Beste Sandra, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat uw bestelling snel bezorgd is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop. Graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Nicky Klantenservice van Os Tassen en Koffers

Slechte communicatie.

Wacht al een week op mijn bestelling(via bol.com)opgegeven trac en trace nummer bestaat niet danwel is het pakket niet afgeleverd bij post.nl.Heel duister allemaal.

Beste meneer Jansen Wij betreuren het dat uw bestelling nog niet is geleverd. Helaas zijn alle distributie centra bij Post nl overvol/belast. Zij doen hun best om alles z.s.m. te verwerken, helaas hebben zij een enorme achterstand. Uw bestelling wordt vooralsnog geleverd, bij navraag Post Nl kunnen zij ons niets mededelen. Hierdoor kunnen wij geen tijdstip aangeven. Excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, Arthur Klantenservice