Super geholpen

Goed assortiment, vriendelijk en behulpzaam personeel. De verkoopster wees mij op de laagste prijsgarantie indien deze ergens anders goedkoper was en wees ons op het thuisbezorgen en gratis ingepakt. Dit was heel fijn omdat het betreffende artikel niet meer voorradig was. Het artikel is op de afgesproken dag thuis netjes ingepakt en bij mij afgeleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Behalve service willen wij ook niet te duur zijn! Veel plezier met uw nieuw aankoop:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Prima geholpen inde winkel en keurig volgens afspraak thuis bezorgd

Deze zaak heeft zich goed aangepast in deze tijd van internetshoppen

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe aankoop:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Super service en goed meegedacht

We wilden voor onze kinderen elk een koffer. De verkoopster dacht mee door ze alle vier te bestellen nu ze al afgesproken waren en elke keer één af te halen. Toen was er sale en belde ze op om ons te attenderen op de extra kortingsmogelijkheid. Goed meegedacht en super service. (Van Os Helmond)

Bedankt voor je beoordeling. Uiteraard mag u van ons verwachten dat we met u meedenken. Wij vinden service erg belangrijk! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Supersnel

Snelle bezorging, fantastische service. Heel vriendelijk personeel. Tas super ingepakt. Gewoon super.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe rugzak:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Ik heb online mijn koffer besteld. Gebruik gemaakt van de sale. En 2 dagen later werd mijn koffer thuisbezorgd. De afleverdatum en aflevertijd werd ruim van te voren doorgegeven. Uitstekende service en ik ben er blij mee. Hartelijk dank voor jullie goede en snelle service,

Bedankt voor je beoordeling. Graag gedaan, service zoals het hoort. Fijne vakanties toegewenst met je nieuwe koffer. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede Service, vriendelijk personeel

In de winkel een mooie koffer gezien, wilden deze kopen maar waren op de fiets. De verkoopster kon hem direct voor ons bij het magazijn bestellen. De volgende dag werd deze al netjes verpakt geleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Service zoals u van ons mag verwachten:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede koffer en snelle levering

Ik heb via de webshop een koffer besteld. Heel prettig dat je alle criteria kunt aanvinken op de website: inhoud, aantal wielen etc. De koffer werd heel snel geleverd en is precies zoals beschreven.

Bedankt voor je beoordeling. Alvast een fijne vakantie met je nieuwe koffer. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Precies de tas die we wilden hebben nog als enige in Nederland te bestellen, hoe top is dat

Eindelijk de schooltas bedacht die we wilden hebben, bleek hij bij alle webshops niet meer leverbaar. Dus hoe blij kun je dan zijn als je een webshop vindt waar je m nog wel 'gewoon' kunt aanklikken en bestellen 🤩 Ook nog snel geleverd! Voor ons dus helemaal top

Bedankt voor je beoordeling. Dat is fijn om te lezen dat je heel blij bent met ons:) Veel plezier met je rugzak! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede service en snelle levering!

We hebben een rugtas gekocht in de winkel, maar door de levering vanuit een ander filiaal is de rugtas via de webshop besteld. Uitstekend geholpen in de winkel en een snelle levering.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Groot assortiment en snelle levering

Veel keus in de webshop, goede prijs-kwaliteit verhouding en erg snelle levering.

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je met je nieuwe shopper! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Snelle levering mooie tassen

Woensdag avond besteld vrijdag in huis Hele ruime keuze aan tassen voor een betaalbare prij

Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je aankopen! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Levering besteld artikel

Het bestelde artikel voldoet aan produktbeschrijving. Levering duurde 4 dagen. Kan misschien sneller.

Bedankt voor je beoordeling. Sorry dat de bestelling 4 dagen op zich heeft laten wachten. Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Prima service prima prijs en geweldige producten

Leuke en vriendelijke verkoopsters die graag met je meedenken.

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service zo hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

SUPER service

Goed geholpen, advies is prima, kwaliteit is goed en levering was zelfs sneller dan verwacht. Top zaak

Goed advies, goede service

Klantgerichte medewerkers, vriendelijke en kundige adviezen. Goede service bij het thuis afleveren van het gekocht artikel.

Bedankt voor je beoordeling. Heel veel mooie reizen toegewenst. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

De tas had ik snel binnen, netjes verpakt!

Bedankt voor je beoordeling. Heel veel plezier met je nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Snelle levering en goede klantenservice!

Ik kreeg de tas zeer snel bezorgd na mijn bestelling. Helaas bleek het beveiligingslabel er nog aan te zitten. De klantenservice hierin was perfect en binnen 1 dag was de tas weer terug.

Bedankt voor je beoordeling. Helaas glipt er wel is iets door onze vingers heen, maar dan lossen wij het zo spoedig als mogelijk op. Veel plezier met je nieuwe tas. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Zeker een zaak om naar terug te gaan

Goede service, expertise waardoor we met de perfecte koffers de deur uit zijn gegaan

Bedankt voor je beoordeling. Wij wensen je vele mooie reizen met de nieuwe koffers! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

erg prettig geholpen

zeer behulpzaam en meedenkend geholpen

Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede en snelle service

Valentino tasje gekocht en accessoire was er af en we konden bij Van Os in Noordwijk het tasje omruilen.

Bedankt voor je beoordeling. Service zoals je bij ons mag verwachten:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Koffer niet in vooraad deze hebben ze besteld en had hem heel snel thuisbezorgd.

Bedankt voor je beoordeling. Fijne vakantie:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Houden zo

Bedankt voor je beoordeling. We zullen ons best doen om de status perfect te behouden:) Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

combi service in winkel en via web

Prima informatie gekregen in de winkel in Rotterdam en vervolgens het koffertje in de juiste kleur besteld via internet en zo werd het dus zonder gezeul thuisbezorgd. En het is toch mooi rood!

Bedankt voor je beoordeling. En mooi rood is niet lelijk:) Veel plezier met je aankoop! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

vriendelijk , super goede service

Er was een wieltje van mijn koffer kapot en die was niet meer leverbaar. Ik heb toen een nieuwe koffer gekocht, met de prijs van een prijsvechter in een webwinkel, die was de laagste. Van Os heeft de koffer toen voor die prijs bij mij thuis afgeleverd. Super!

Bedankt voor je beoordeling. Helaas kunnen we niet elk uur alle collega's controleren op prijs. Daarom hebben wij op onze webshop (maar ook voor onze winkels) altijd de laagste prijsgarantie! Veel plezier met je nieuwe koffer! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede site; levering volgens verwachting

Over Van Os tassen en koffers