Mooie koffer, snelle levering en vriendelijkheid in de winkel

Eerst langs een winkel geweest van Van Os. Heel fijn geholpen door een jongedame. I.v.m. Grote assortiment hebben ze een aantal merken koffers niet in de winkel zelf staan maar wel op de website. Uitgebreid uitleg gekregen over assortiment en mogelijkheden van bestellen. Fijne service waarbij je de koffer in de winkel kan laten bezorgen, dan kan gaan kijken en dan pas betalen of niet (als je het uiteindelijk helemaal geen fijne koffer vind). Uiteindelijk gewoon besteld en laten bezorgen bij mij thuis. Snelle bezorging! Blij met de koffer. Benieuwd hoe die de eerste vakantie zal overleven.

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service zo hebt ervaren en wij wensen je alvast heel veel plezier met je nieuwe koffer voor de volgende vakantie! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

perfekt

keurig geholpen,alleen zat er een oneffenheid aan de tas,geen probleem,wij laten een nieuwe tas uit het magazijn komen en laten die gratis thuisbezorgen.prima service

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service zo hebt ervaren! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede service in de winkel!

Vanwege de Black Friday drukte helaas de verkeerde tas opgestuurd gekregen, maar in de winkel waren ze heel behulpzaam en kreeg ik ter plekke de juiste tas mee.

Wat vervelend dat er iets mis was gegaan door de drukte, maar we zijn blij dat onze collega's in de winkel dit voor je hebben kunnen oplossen. Bedankt voor je beoordeling en heel veel plezier van je nieuwe tas! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Een mooie, gele secrid mini wallet.

Goede keus ook via de website. Snelle levering. De secrid mini wallet is een prachtig product.

Goedemorgen, Bedankt voor jouw beoordeling! Veel plezier met je nieuwe aanwinst! Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede service duidelijk en punctueel.

Ik had 2 dagen voor de Black friday een tas besteld. En gelukkig hebben ze toch de korting gegeven.

Goede service, vriendelijk personeel.

In de winkel rugzak uitgezocht, kleur die even niet op voorraad was werd besteld, en is enkele dagen later keurig ingepakt geleverd.

Goedemiddag, Wat fijn dat u onze service zo goed heeft ervaren! Ik wens u nog heel veel plezier met de nieuwe rugtas! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Heel goede informatie en service

Mooie rugzak gekocht en online een portemonnee. Goede kwaliteit en duurzaam.

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling! Ik wens je nog heel veel plezier met de nieuwe rugtas en portemonnee! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Fijne mensen die je met volle overtuiging graag helpen

Ik heb een mooie rugzak gekocht en ben erg vriendelijk geholpen

Geen aanmerkingen

Duidelijk en punktueel

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling. Fijn dat je onze service zo goed ervaart! Met vriendelijke groet Selina

Hele goede service

Perfect verzending met de mogelijkheid om de bestelling af te halen bij een pakketpunt. Pakje was mooi ingepakt. Echt een aanrader.

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling! Wat fijn om te horen dat je onze service zo goed hebt ervaren. Hopelijk is diegene die het cadeau mag ontvangen er blij mee! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Snelle levering en goede service

Een rugtas besteld via de webshop, welke snel geleverd was. Naderhand had ik nog een vraag via de mail gesteld en diezelfde dag heb ik antwoord ontvangen en werd een service verleend. Fijn dit nog eens mee te maken, want snelle service is tegenwoordig meer uitzondering dat regel.

Beste Laura, Bedankt voor jouw beoordeling! Wij zijn heel blij om te horen dat je zo tevreden bent met onze service. Daar doen we het voor! Ik wens je nog veel plezier met de nieuwe rugtas. Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Mooie kwaliteit

Mooie kwaliteit tas en een snelle verzendservice.

Goedemiddag, Bedankt voor jouw beoordeling! Fijn dat je onze bezorgservice als fijn en snel hebt ervaren. Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en koffers

Bedankt voor jouw beoordeling! Met vriendelijke groet, Selina Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

De bestelling van de laptoptas werd snel geleverd. Prijzen zijn ook oke.

Mooie rugzak

Rugzak werd vrij snel bezorgd, kleur was iets rozer dan op de website foto, rugzak was goed verpakt in mooie doos

Bedankt voor je beoordeling! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Gewoon goed

Al jaren klant bij van Os. Eigenlijk nog nooit een klacht gehad. Mooie tas besteld. In de smaak gevallen. Tevreden klant hier

Bedankt voor je beoordeling! Veel plezier met de nieuwe aanwinst. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Product ok

Was een cadeau. Als optie de inpakoptie besteld. Resultaat: niet ingepakt én de prijs op de doos. Gênant helaas. Als je online de service levert, lever dan wat de koper verwacht. Product was overigens prima.

Bedankt voor je beoordeling! Excuus dat we jouw cadeau zijn vergeten in te pakken. We sturen je nog een PB Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede service en snelle levering

Mooie tas, verpakking liet te wensen over.

Michael Kors tas gekocht, zat een te krap vloeipapiertje omheen, geen opbergtas erbij en zo in een te grote kartonnen doos gestopt zonder enige bescherming. Voor een tas van over de 300 euro verwacht ik meer.

Bedankt voor je beoordeling! Excuus voor de verpakking, uiteraard mag u meer verwachten. We hopen dat u veel plezier heeft met u nieuwe tas. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Goede service en prima kwaliteit!

We zijn goed geholpen, zowel in de winkel als telefonisch. Bestelde koffers werden snel geleverd.

Bedankt voor je beoordeling. Vele mooie reizen met de nieuwe koffers:) Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Iedere keer weer word ik heel goed geholpen

Vriendelijk en kundig personeel

Bedankt voor je beoordeling. Met vriendelijke groet, Arthur Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

Geweldige service/ uitleg bij aanschaf reiskoffers

...

Mooi ingepakte prachtige tas

Snelle levering, kwalitatief mooie lederen tas met mooie binnen afwerking. Daarnaast was de tas echt feestelijk verpakt, mooi om cadeau te geven.

Bedankt voor je beoordeling. Fijn dat je onze service zo hebt ervaren en we wensen je heel veel plezier van je nieuwe tas! Met vriendelijke groet, Anja Klantenservice Van Os Tassen en Koffers

klantvriendeljk, behulpzaam en snelle nette levering

In de winkel word ik altijd snel geholpen en niet dwingend.