Correct te woord gestaan en goede service

Ik heb afgelopen week een tas gekocht die ik vandaag op een website toevallig een stuk goedkoper zag staan. Ik wordt bij Van Os altijd goed geholpen in de winkel en een klein prijsverschil met internet is logisch. Je wordt persoonlijk geholpen en je krijgt service. Nu was het prijsverschil wel heel veel dus ik heb contact opgenomen met de klantenservice. Binnen een dag hebben ze het verschil gestort op mijn rekening en kon ik de tas houden.

Beste Monica, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Uiteraard komen wij onze laagste prijsgarantie ook na. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Had deze tas al in bruin leer. Echter deze zwarte suéde variant was op de site van Fred niet meer leverbaar was. Tot ik zag dat Van Os deze wel had. Ik ben er erg blij mee. Bestelling wordt snel en netjes verpakt bezorgd. Vriendelijke medewerkers bij de klantenservice.

Beste mevrouw Gomes, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Fred tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Correct en snel geleverd. Product voldoet aan de verwachting.

Beste N, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Berba portemonnee! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Deskundig geholpen in de winkel.

Beste Jetty, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Cowboysbag! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Service is top!

Top service! Altijd zeer vriendelijke medewerkers!

Beste Jeroen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Secrid portemonnee! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Fijne ervaring met de verkoopster in BEEK

Mooi koffer uitgezocht , verkoopster heeft aan al mijn wensen voldaan , koffer besteld en daags er op keurig geleverd .PERFECT en bedankt.

Beste Theo, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Samsonite Koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

uitvoerige voorlichting en uitgebreid tonen van de collectie

service is ook prima

Beste Mary-Ann, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Wij gaan het onze collega's in Helmond doorgeven. Veel plezier met uw nieuwe Samsonite Koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Heel blij met jullie

Prachtige tassen, goede kwaliteit en krijg verpakt bezorgd!

Beste Laura, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe aankopen! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Op tijd geleverd en mooi ingepakt!

Beste Leonie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Delsey Koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Goede service. Mooie producten Hoewel mijn laatste aankoop qua uitstraling tegen viel. Op de foto was de tas mooier dan in het echt.

Beste Tilly, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Jammer dat de tas niet helemaal naar wens was. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

prima en snel geleverd

leuk artikel, voldoet aan verwachting

Beste Esther, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Castelijn en Beerens sleuteletui! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Ik en ontzettend blij met de aankoop van mijn tas en hoe alles met de aflevering gelopen is.

Heel goed.

Beste Sharon, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Lycke Oslo Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Aardig en dskundige dames. Altijd vriendelijke service!

Beste Mieke, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

In de winkel was de gewenste kleur niet op voorraad. De dame heeft deze samen met ons besteld. Volgende dag werd de tas thuis bezorgd! Goede service en een mooie degelijke tas.

Beste Marleen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Bold Banana rugtas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

heel tevreden

Zoals afgesproken mooi verpakt als cadeau.

Beste Ciska, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Mosz telefoontasje ! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Prima site!

Hele mooie tas van valentino gekocht. Snel geleverd en alles was prima!

Beste Jessica, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Valentino Tas ! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Altijd uitstekende kwaliteit voor een acceptabele prijs.

Het telefonisch onderhoud met de verkoopster was niet op een niveau wat je mag verwachten van een telefonische verkoopster. Verbale sociale vaardigheden lieten wat te wensen over.

Beste Meneer Stoop, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Senz paraplu. Goed dat wij elkaar nog even persoonlijk gesproken hebben. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Echt super mooie tas

Beste Diana, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe DSTRCT Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Hele fijne ervaring

Mooie producten en fijne klantenservice

Beste Joyce, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Nunoo Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Mijn tas was niet in de goede kleur. Ze hebben alle vestigingen nagebeld en uiteindelijk de goede kleur kunnen vinden. Te gekke service!!

Beste Saskia, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Service en vriendelijkheid

Vriendelijk en goed geholpen! Moest wat worden uitgezocht en ging allemaal heel prettig

Beste Diana, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Samsonite Koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Mijn nieuwe tas is prachtig.

De tas is precies wat ik zocht en de levering was vlug en keurig verpakt.Voor een volgende tas zeker naar Van Os tassen.

Beste Mary, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe the Monte Tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Angelique Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Troevende.

Zeer ter verder over het artikel

Beste Shazia, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Flora & Co tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

snelle levering, mooie tas

Snelle levering, alleen geen track and trace gehad. Tas is mooi en van goede kwaliteit

Beste Jeanette, Dank u wel voor uw mooie beoordeling! Veel plezier met uw nieuwe Flora & Co tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie Klantenservice van Os Tassen en Koffers.

Aardig en behulpzaam

Werden meteen vriendelijk geholpen. Deze dame heeft ons verschillende koffers laten zien en kunnen uitleggen wat de verschillen zijn en welke maat we het beste konden nemen. Allemaal vriendelijke mensen, bedankt voor de service