Fijne winkel met uitgebreid assortiment.

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment aan o.a. koffers en reistassen in verschillende prijs categorieën. Na aankoop wordt het product snel en gratis thuis bezorgd. De reistassen welke ik bestelde waren elders goedkoper en van Os verkocht het daarom voor dezelfde prijs. Al meerdere producten aangeschaft en altijd tevreden. Erg vriendelijk personeel.

Goedemorgen mevrouw Fleminks, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u vele mooie reizen toe met uw nieuwe Samsonite Reistassen. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Top. Netjes en snel

Goedemorgen Patricia, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Travelite koffers! Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Snelle bezorging

Wij wilde 2 koffers maar de winkel had er maar 1 op voorraad. De andere werd in de winkel besteld en 2 dagen later werd de koffer keurig thuis geleverd.

Goedemorgen Lia, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

All good

Good

Goedemorgen Kiran, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Travellite reistas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Klantvriendelijk, klantgericht en zeer betrouwbaar.

Uitstekende producten, zeer goede uitleg, zorgvuldige en correct volgens afspraak geleverde aankoop en een zeer gewaardeerde nazorg in de zin van een telefonische navraag over de levering en staat van het product. Met stip een aanrader.

Goedemorgen Paul, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u blij bent met het goede advies van onze collega's in de winkel. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite Essens koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Uitstekende service en zeer behulpzame, kundige medewerker

Ik heb de juiste reiskoffer kunnen kopen in de winkel van Van Os dankzij de heldere informatie die in de winkel verschaft werd over elke soort koffer (voordelen van hardcase en softcase, gewicht, grootte, etc.). De medewerkers waren erg vriendelijk en behulpzaam. In de winkel was de koffer niet meer op voorraad dus kon ik hem zonder problemen gratis thuis laten bezorgen. Top service.

Goedemorgen Ryan, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u blij bent met het goede advies van onze collega's in de winkel. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

vriendelijk duidelijk en kundig

vriendelijk duidelijk en kundig en een goed assortiment

Goedemorgen Jan, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Soepel verlopen.

Goede kwaliteit.

Goedemorgen mevrouw Hertog, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Kipling tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

De online zaak is prima!

Tas zou op voorraad moeten zijn bij een winkel in de buurt maar helaas. Online besteld en volgende dag in huis. Dochter blij!

Goedemorgen Sandra, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Flora & Co tas. . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Zeggen wat ze doen en doen wat ze zeggen!

Heel fijn geholpen en een goed advies gekregen bij van Os. Ze adverteren met de laagste prijs garantie en dat doen ze ook. Heel fijn gewinkeld in de winkel maar wel een 'online prijs' betaald. Top!

Goedemorgen Micha, Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen. Dat is de service waar wij naar streven! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels en/of webwinkel. Fijn weekend gewenst. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede service en vlotte bezorging

2 koffers gekocht. Hele goede service in Leidschendam. En de volgende dag al in huis, zonder bezorgkosten.

Goedemorgen Bernadette, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe American Tourister koffers . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Professioneel geholpen, de bezorging van de koffer was gratis.Top

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe American Tourister koffer . Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Mooie website met veel keuzes, eenvoudig bestel- en betaalproces, snelle levering. Dus top wat mij betreft.

Goedemorgen Jantie, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Flora&Co tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

de bestelling n ging makkelijk en werd snel geleverd

Goedemiddag, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Castelijn en Beerens portemonnee. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Plezierige ervaring

Dagje uit in Rotterdam en gelijk even Van Os binnengelopen voor een Samsonite koffer. Mijn maat was niet op voorraad maar werd keurig door, klantgerichte en kundige, dame in de winkel online besteld en later thuisbezorgd. Hele prettige aankoop ervaring.

Goedemiddag Louetta, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

snelle goede service

snel en goed !!

Goedemiddag Sonja, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Suitsuit koffers. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede kwaliteit

Ruime keus, snelle levering, keurig verpakt

Goedemorgen Hans, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Castelijn en Beerens portemonnee. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Mooie rugzak

Probleem met bezorging goed opgelost. Vriendelijke mensen

Goedemorgen Silvi, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe CabinZero tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Echt een super tas!

Deze tas is ideaal voor een meisje op de middelbare school, alle boeken passen erin en nog andere dingen. Echt een top tas voor een goed prijsje!

Goedemorgen Nova, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Flora&Co tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Perfecte service!

Mijn eerste aankoop bij Van Os was in eerste instantie teleurstellend. Ik had 2 tassen besteld, Ik kreeg 2 track&trace. Uiteindelijk bleek er één tas wel onderweg te zijn omdat die vanuit het hoofdkantoor te komen, de ander uit één van de winkel, maar dat verzendlabel was per ongeluk al aangemaakt. Die werd een dag later uit de winkel verstuurd dus totaal geen probleem. De tas die als eerste aankwam was licht beschadigd maar wel gewoon netjes verpakt en alles. Mijn klacht werd direct opgelost en er werd al een nieuwe tas verstuurd voor ik de ander had kunnen retourneren. Dus ondanks alles een aanrader! Deze winkel denkt mee met de klant en een fout maken gebeurd bij elke shop.

Goedemorgen Inge, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Gelukkig is het na een mindere start tóch goedgekomen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe DSTRCT tasjes. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

geweldige service

Ik had een prachtige tas voor mijn verjaardag besteld en deze werd keurig verzorgd en op tijd bezorgd. Enige dagen later was ik daadwerkelijk jarig en ontving ik een mail met een kortingscode van 15% op een tas of ander product, maar ja ik had mijn tas al. Op mijn verzoek of deze korting met terugwerkende kracht kon worden gegeven, kwam direct een positief antwoord en 2 dagen later stond het kortingsbedrag op mijn rekening. Vind ik heel bijzonder!

Mooie spullen goede service

nee

Goedemiddag Vera, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Castelijn en Beerens portemonnee. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Uitstekend advies

Ik keuze en aankoop goed geholpen

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Vandaag besteld, morgen in huis

Goede service en snelle kosteloze levering

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Enrico Benetti tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Romy

Duidelijk en snel!

Ik vind de site uitstekend: duidelijke omschrijvingen met de maten en veel foto’s per product. De levering verliep snel en de tas was netjes ingepakt. Helemaal tevreden!

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Hide&Stitches tas. Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.