The suitcases are very nice...

The suitcases are very nice, but the delivery leaves much to be desired, it was supposed to be delivered home to the indicated address, but it was delivered to some collection point that I had to look for, and I was not even informed about it, the parcel was waiting for me at some collection point already 2 days ...

Good morning, Sorry to hear that it has been delayed. Unfortunately, we have no control over this and PostNL is very busy during the holiday period. If someone is not at home at the time of delivery, PostNL chooses to deliver it to the nearest PostNL point. You will indeed not receive an update via a note, but that is why you will receive a track & trace code in your email with which you can track the package. So we understand that it is very annoying if something is delayed or delivered somewhere else, but this is from PostNL and unfortunately we cannot change it. Apologies for this. Nevertheless, I hope you enjoy your purchase! Kind regards, Stephanie

Geen voorraad

Uitgekozen model/kleur niet voorradig, via website morgen (zaterdag) in huis. Niet dus na mail en telefooncontact uiteindelijk woensdagavond ontvangen blijft apart, je gaat naar een winkel en uiteindelijk krijg je het via de webshop, waarom dan nog naar een winkel....

Goedemorgen, Vervelend dat het langer geduurd heeft dan normaal. Dit komt omdat het vakantieperiode is en hierdoor er zoveel meer wordt besteld dan gebruikelijk (bij webshops) waardoor het ontzettend druk is bij PostNL. Hierdoor worden meerdere pakketten later afgeleverd dan gebruikelijk. Helaas hebben wij hier geen grip op en hopen wij dat de klanten ietwat meer geduld hebben. Ik begrijp dat het vervelend is! Excuses voor het ongemak. Desondanks wens ik u veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Prettige winkel

Goede informatie van het vriendelijke personeel. Via de ‘webzuil’ werd mijn bestelling geregeld en al snel werd het gekochte thuisbezorgd.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat het allemaal zo soepel is verlopen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Fantastisch !

Tot nu toe heb ik twee maal, on line, een tas bij Van Os besteld. Ik ben onder de indruk van de snelheid, accuraatheid en klantgerichtheid van deze winkel. Ik bestelde de ene dag en de dag erop had ik de tassen al in huis, zorgvuldig en beschermd verpakt in papier, plastic en een ruime doos. Ik heb werkelijk alleen maar lof, ook voor de tassen die ik kocht en die prachtig, comfortabel en zeer praktisch zijn en een uitstekende prijs/ kwaliteit verhouding hebben. Daarom een, welverdiende, tien !!

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Wat leuk en fijn om te vernemen dat u zo enthousiast bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Heel veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u gauw weer te zien in 1 van onze (web)winkels! Met vriendelijke groeten, Stephanie

Snelle levering, mooie tassen

Ik ben heel.blij met mijn mooie tassen.

Goedemorgen Wilma, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent met uw tassen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Wij hopen u gauw weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Ze doen wat ze zeggen!!

Prima! Snel en nauwkeurig..

Goedenavond Jessica. Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw aankoop! Wij hopen uw gauw weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie Vriendelijke groeten, Stephanie

Ik ben uitstekend geholpen in de winkel

Mij is duidelijk uitgelegd wat voor koffer ik het best kon nemen. Over de winkel geen klachten maar wel over post. Nl ik heb de hele dag thuis gezeten en gewacht de tijd werd verzet richting de avond. Toen kreeg ik een bericht in de app is niet gelukt. En kon ik hem 2 dagen laten ophalen bij een postnl punt. Kon ik nog met de koffer sjouwen. Ik heb bij postnl hierover een klacht ingediend. Maar ik wilde jullie hiervan ook op de hoogte brengen.

Mijn favoriete winkel voor tassen!

Vriendelijk personeel met verstand van de producten. Goede service en ruim assortiment. Je kunt er ook makkelijk online bestellen.

Goedenavond mevrouw Vollebregt. Bedankt voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met uw Ted baker Tas. Veel plezier met uw aankoop! Wij hopen uw gauw weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie Vriendelijke groeten, Stephanie

Mooi, ruim assortiment en zeer goede medewerkers

Zeer vriendelijke dames in de winkel met goede assortiment kennis, maak je nog maar weinig mee !!! Hele fijne winkel, we komen graag terug!

Goedenavond mevrouw Visser. Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te vernemen dat u op deze manier bent geholpen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groeten, Stephanie

Goede service, op tijd geleverd.

Eerst in de winkel geweest in Noordwijk, aardig en kundig personeel. Kwamen zelf ook met tips. Daarna de koffer online besteld, kleur was niet aanwezig in de winkel. Koffer keurig de volgende dag geleverd.

Goedemorgen Eric, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te vernemen dat u op deze manier bent geholpen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Vriendelijke groeten, Stephanie

prima geholpen

We wilden 2 dezelfde tassen, maar die waren er niet in de winkel. Dus gratis opgestuurd vanuit een andere locatie.

Goedemorgen Heleen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat het op deze manier opgelost kon worden en dat u uiteindelijk toch nog aan uw tassen bent gekomen. Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen uw gauw weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Levering niet op tijd, maar was overmacht door bedrijf

Jammer dat de levering niet op tijd kwam, maar het pakket bleek bij de Postnl kwijt geraakt te zijn. Gelukkig hebben ze direct na mijn email actie ondernomen en nogmaals tas opgestuurd, die we wel ontvangen hebben. Mooie tas

Goedemorgen Claudia, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Jammer dat het op deze manier is gegaan, maar fijn dat het uiteindelijk toch nog goedgekomen is. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groeten, Stephanie

fijn in winkel kunnen proberen welke rugzak voor mij het beste was. Dus of hij lekker op de rug ligt.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u in de winkel heeft kunnen bekijken/testen welke u het beste vindt! Veel plezier met uw nieuwe aankoop. Met vriendelijke groeten, Stephanie

super

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u gauw weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Top geholpen door verkoper met veel ervaring goede uitleg over de kwaliteit van de producten en goede informatie.

Goedemorgen Fred, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn om te vernemen dat u naar tevredenheid bent geholpen. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u gauw terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groeten, Stephanie

Snelle levering, nazorg vraagt nog enige aandacht

Laptoptrolley besteld en snel uitgeleverd. Uiteindelijk mis ik een stickervel met letters voor de ID-tag. Was niet aanwezig helaas. Ik wacht er nog steeds op. Maar de trolley is geweldig ;-).

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling . Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Romy

Dure boodschappenwagen die niet aan de criteria van website voldoet .

Wagentje zou een handvatselhoogte hebben van 110 cm . Dit was de reden waarom mijn keuze juist op dít wagentje wagentje viel . Nu loop ik zwaar bukkend achter het wagentje . Extra voorzieningen zijn er niet / worden niet aangeboden . Denk dat terugsturen de enige optie is . Mvrgr Adri

Goedemiddag mevrouw Louwerse. Wat jammer dat u niet tevreden bent met uw bestelling. We nemen contact met u op. Met vriendelijke groet, Romy

Heel fijn geholpen

Heel fijn geholpen door personeel in Leidschendam en supersnelle levering

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling en compliment. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Romy

Koffers in winkel besteld

Goede service alleen jammer dat een koffer niet meer ingepakt zat maar verder alles goed

Beste Wilbert. Bedankt voor je beoordeling. Veel plezier met je nieuwe koffer. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Romy

Dank je wel voor jullie service

Goedemiddag Hatim, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Graag gedaan! Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Romy

Super geholpen

Personeel deskundig en geven goed advies. Goed geholpen.

Goedemiddag Helen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Onze collega's staan altijd klaar voor een goed advies. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

Goed advies

Wij zijn in Helmond geweest. Hebben dat goed advies gekregen over de mogelijkheden die er zijn wat koffers betreft. Deze zijn daarna netjes thuis bezorgd.

Goedemiddag meneer Beek en donk, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Onze collega's staan altijd klaar voor een goed advies. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

Uitgebreide keuze

Ik wist wat ik wilde kopen, dan is even online bestellen heel makkelijk

Goedemiddag Armanda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

Winkel en online

X

Goedemiddag Ronald, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

Uitstekend.

Goede producten en een snelle levering. Prima dus.

Goedemorgen Christien, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen