Fijne winkel

Prettig geholpen en goed advies gekregen van het personeel. We zijn op 3 plaatsen geweest, Maastricht, Venlo en Helmond.

Goedemorgen , Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Romy

MIJN ERVARING MET VAN OS IS TOP

Leuk assortiment snelle levering leuke tas.

Goedemorgen Mirian, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Romy

In de winkel helder geadviseerd en de levering van de koffer was super snel.

Goedemorgen Miriam, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Romy

Super goede service

Om assistentie gevraagd bij het zoeken naar een lichtgewicht handbagage werd ik op zeer professionele wijze geholpen Thank you for your service.

Goedemorgen Mathilde, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen! Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Snel bezorgd en een fantastische lichtgewicht Suit Suitkoffer

Goedemorgen Lenneke, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen! Heel veel plezier met uw nieuwe aankoop! Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Niet vriendelijk aan de telefoon en geen sleutels afgeleverd.

Handbagage koffer is niet met sleutels afgeleverd. Toen ik belde kreeg ik een mevrouw die mij niet vriendelijk te woord stond.

Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik vind het erg spijtig om te vernemen dat u het als niet vriendelijk heeft ervaren. Dit is absoluut niet de bedoeling geweest. Naar mijn idee heb ik uitgelegd dat het nooit met sleutels wordt afgeleverd , omdat de sleutels van een TSA slot alleen voor de douane is. Wij hebben deze zelf ook niet in bezit en mogen wij ook niet hebben. Nogmaals erg jammer dat u het als niet vriendelijk heeft ervaren. Excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Stephanie

Extremely bad service

Haven’t received my parcel even after 10 days.

Good morning, We have sent your package and you have received an email to confirm this. Unfortunately, PostNL has a lot of delays due to busy times and this can result in packages arriving later. Unfortunately, we have no control over this. Nevertheless, I have started an investigation for you, I have followed up on this, I have called PostNL and I have refunded your money. That is why I think it is a shame that you still give us a 1. I hope to see you again in one of our (web) stores. Kind regards, Stephanie

Vriendelijk geholpen snelle levering. Goede kwaliteit.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Stephanie

Leuke tas!

Ben tevreden met de tas Snelle levering Goed ingepakt Goede prijs

Goedemorgen Rolanda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Een te groot koffer gekocht Direct kunnen ruilen Bedrag wat teveel was betaald meteen terug gekregen Super service

Goedemorgen Jolanda, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede service in de winkel. Snelle levering aan huis.

Goede, nuttige info over het artikel. De verkoper probeerde niet de duurdere versie aan te prijzen. Integendeel. Erg eerlijk dus.

Goedemorgen Max, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Wij hopen u weer terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Veel plezier met uw nieuwe aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Zeer snelle en correcte levering!

Fijne website; snel en netjes geleverd.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn om te horen dat u zo tevreden bent. Dit is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijne winkel

Fijne winkels en web-site en snelle levering.

Vriendelijk personeel,goede en uitleg en topservice!!

Ruim assortiment

Ruim assortiment, snelle levering

Goedemorgen Linda, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Snelle levering, hele mooie tas en goede kwaliteit voor een goede prijs. Ik ga er vaker bestellen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Leuk om te lezen dat u zo tevreden bent en vaker bij ons gaat bestellen. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop! Met vriendelijke groet, Stephanie

Heel vakkundig en prettig geholpen.

Vakkundig en prettig geholpen en de andere dag keurig thuis ontvangen.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Fijn dat u zo tevreden bent met onze service. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijk groet, Stephanie

Niet de dag erna bezorgd zoals op de site aangegeven, maar twee dagen later. Prima verpakt. Alles in orde.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling! Ik zie inderdaad dat het een dag vertraging heeft gehad. Excuses hiervoor. Fijn dat u desondanks tevreden bent. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

geweldige service

De 2 koffers die ik gekocht heb waren betaalbaar en van goede kwaliteit. De medewerkster in de winkel heeft ons hier heel goed bij geholpen.

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevredenheid bent over onze service. Dat is hoe wij graag onze service verlenen! Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede site die producten goed weergeven

Waardoor de tas die ik uitzocht, precies overeen kwam met mijn wens. Vlotte levering en ingepakt kado. Dik tevreden!

Netjes en goede kennis.

Prettig geholpen in Alphen a/d Rijn. Keurig dat er na een week gebeld werd, of onze bestelling aankomen is.

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u tevredenheid bent over onze service. Dat is hoe wij graag onze service verlenen! Veel plezier met uw aankoop. Wij hopen u snel weer te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Gewoon een superwinkel

Advies gekregen in de winkel in Helmond over onze nieuwe reiskoffers; helder, to the point, meedenkend, met veel kennis. En vervolgens vanuit daar een bestelling gedaan zodat de koffers huis werden bezorgd. Snel en professioneel afgehandeld, want binnen een dag stonden ze hier.

Top service mooi portemonnee laag prijs

Makkelijk te bestelling en snel geleverd.

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen