Heb de koffers binnen gekregen. Alleen hebben ze nog niet gebruikt

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Ik wens u veel plezier met uw aankoop en dat u maar net zo tevreden mag zijn met de koffers als onze service. Met vriendelijke groet, Stephanie

Klantvriendelijkheid

Ik werd vlot en vriendelijk geholpen!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

super geholpen

super geholpen in makado beek

Goedemorgen Anja, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Decent koffers. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

goede/ snelle vraag en antwoord service. Perfecte bezorging, laat besteld maar toch de volgende dag bezorgd. Top prijs! Goed verpakt.

Goedemorgen Anna, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede betrouwbare webshop

Overzichtelijke website, ruime keuze en zeer snelle levering van goed verpakte artikelen. Top.

Goedemorgen Irene, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Travelite toilettassen. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Wij waren er op een zondag . Er stond 1 medewerkster in de winkel en die heeft ons zeer goed geholpen. Ondanks dat er af en toe andere klanten waren en heeft geholpen heeft ze ons toch verschillende koffers laten zien .

Goedemorgen dhr/mevr Steenkist, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Prima winkel, belofte thuisbezorging matig

Mijnwerd voorgesteld om de koffers thuis te alten bezorgen. Echter kreeg ik van postnl het bericht dat er een bezorging kwam de volgende dag, precies op het moment dat ik niet thuis kon zijn. En de bezorging kon ook niet gewijzigd worden. Deze werd dus ook smiddags naar een postnl punt gebracht verder dan de winkel lag. Die dag kreeg ik nog een berich van postnl dat een dag later weer een bezorging kwam. Dat bleek koffer nr 2. Daar kon ik de tijd wel bij aanpssy, maar dat was weer niet nodig. Dus 2 aparte bezorgingen waarvan 1 niet ontvangen en gewijzigd kon worden door mij. Het postnl punt is met de auto lastig te bereiken. Dus niet convenient. Mail gestuurd naar de winkel, die zei hier niets aan te kunnen doen. Enige coulance werd wel geboden als pakket teruggestuurd zou worden zouden ze het kostenloos opnieuw verzenden. Maar ja, dan weet ik nog niet of ik thuis ben. Koffer alsnog zelf gehaald.

Goedemorgen Jacky, Erg vervelend om te vernemen dat u op deze wijze de bezorging heeft ervaren. Vanuit PostNL dient er wel een persoon aanwezig te zijn voor levering, anders wordt het 9/10x inderdaad bij een PostNL punt afgeleverd. Dit is vanuit PostNL en kunnen wij helaas niet wijzigen. Als u niet weet of u thuis bent, is een thuisbezorging geen juiste optie en zou ik automatisch voor een PostNL punt kiezen of bespreken met de verzender dat het een dag later evt wordt opgestuurd, waarvan u wel weet dat u de volgende dag thuis bent. In ieder geval ben ik blij dat het uiteindelijk goedgekomen is! Wij kijken de volgende keer graag mee welke dag het beste voor u uitkomt, voor de verzending plaatsvindt. Wij zien u graag weer bij 1 van onze (web)winkels. Vriendelijke groet, Stephanie

Koffers besteld en snel geleverd. Blij mee.

de ene dag tas besteld en de volgende dag is de tas afgeleverd thuis

Goedemorgen Cornelly, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Op tijd geïnformeerd. Van Os doet wat ze beloofd. Fijne tas!

Goedemorgen Karin, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Fijn dat u zo tevreden bent. Veel plezier met uw nieuwe Kipling tas. Wij zien u graag terug bij 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Stipte bezorging.

Bij nader inzien viel tasje tegen, retour gezonden, mail terug ontvangen, binnen 4 dagen na retour zending, geld terug op m’n bankrekening. Kortom CORRECTE afhandeling, waarvoor dank.

Goedemorgen Antonia, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Helaas was het niet naar wens, maar hopen wij u gauw terug te zien in 1 van onze (web)winkels. Met vriendelijke groet, Stephanie

Top service en snel geleverd

Goedemorgen Selly, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Flora&Co tas! Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Goede uitleg

De koffers werden een dag later bezorgt Erg snel . Fijn

Goedemiddag, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Prima geholpen

Fijne winkel met veel keuze en goed advies

Goedemorgen Jantiena, Bedankt voor uw mooie beoordeling. Dat is de service die wij graag verlenen. Veel plezier met uw nieuwe aankoop. En we zien u graag terug bij 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Lekker snel geleverd

Goedemorgen Annemiek, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Smaak tas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Zeer fijne en behulpzame dames in de verkoop.

Zeer fijn geholpen , goed advies gekregen.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijn geholpen en goede uitleg gehad

Goedemorgen, Fijn om te horen dat u zo goed geholpen bent. Dat is de service die wij graag verlenen. Graag tot ziens weer in onze (web)winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

prof.advies

zeer goed advies en uitleg.

Goedemorgen Marja, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Samsonite koffer! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam!

Goedemorgen, Bedankt voor uw mooie review. Veel plezier met uw nieuwe Thule organizers. Wij hopen uw gauw terug te zien in onze (online) winkel! Met vriendelijke groet, Stephanie

Mooi aterke koffer!

Koffers vanostasen zijn geweldig, sterk en mooi kleuren. Ze hebben ook soms aanbiedingen. En de koffers kan lang mee.

Goedemorgen, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Decent koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

goede ervaring . goede en snelle service. klantvriendelijk. verkoperster geeft goede uitleg. prijs oke.

Goedemorgen meneer Dibbets, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u vele mooie reizen toe met uw nieuwe Samsonite koffers. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Fijne winkel met uitgebreid assortiment.

Fijne winkel met een uitgebreid assortiment aan o.a. koffers en reistassen in verschillende prijs categorieën. Na aankoop wordt het product snel en gratis thuis bezorgd. De reistassen welke ik bestelde waren elders goedkoper en van Os verkocht het daarom voor dezelfde prijs. Al meerdere producten aangeschaft en altijd tevreden. Erg vriendelijk personeel.

Goedemorgen mevrouw Fleminks, Hartelijk dank voor uw mooie review. Wij wensen u vele mooie reizen toe met uw nieuwe Samsonite Reistassen. Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Top. Netjes en snel

Goedemorgen Patricia, Hartelijk dank voor uw review. Veel plezier met uw nieuwe Travelite koffers! Tot ziens in onze (online) winkel. Met vriendelijke groet, Stephanie

Snelle bezorging

Wij wilde 2 koffers maar de winkel had er maar 1 op voorraad. De andere werd in de winkel besteld en 2 dagen later werd de koffer keurig thuis geleverd.

Goedemorgen Lia, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe koffers! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

All good

Good

Goedemorgen Kiran, Dank u wel voor uw mooie beoordeling. Veel plezier met de aanschaf van uw nieuwe Travellite reistas! Graag tot ziens weer in 1 van onze winkels of onze webwinkel. Met vriendelijke groet, Arthur

Bedrijfsgegevens

Beukerstraat 40 25

7201 LG Zutphen

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.