Kwaliteit en service prima

Goede snelle communicatie en service

Zeer correcte levering.

Het resultaat moet ik nog afwachten maar de levering van de larven was zeer goed met een koelelement in de verpakking.

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Bladluizenprobleem opgelost.

200 adalia larven besteld voor een pruimenboom met kruinhoogte tot 4 meter die verging van de bladluizen. 2 weken later is er geen bladluis over. 200 was misschien wel wat teveel, er is nu nog een soort onderlinge uitroeiing bezig onder de larven zelf. Gecombineerd met lijmband tegen mieren die vooral een aantrekking was voor muggen. Ook goed meegenomen.

Zeer goede service

de larven van lieveheersbeestjes werden snel geleverd met een nodig koelelement !

Snelle levering !

Snelle levering !

Lekker snel en goed materiaal

Keurig verpakt en je krijgt wat je wilt

Snel en gekoeld!

Snel en gekoeld!

Snelle, zorgvuldige levering

Snelle levering. Verpakt met coolpack

Snelle levering. Prima product De werking van de larven is moeilijk te zien. Heeft ws even tijd nodig.

Goede producten die mijn tuin beschermen tegen ongedierte maar veilig zijn voor mijn huisdieren en de bijen!

Vlugge en vlotte bestelling

Dit jaar werk ik voor de eerste keer met een fermonenval, maar wel wat laat, pas op 15/06 de vallen geplaatst. Hopelijk minder gestoken appelen (door jantje rut )dan vorig jaar. Benieuwd

Pakketje met Aaltjes en Lieveheersbeestjes Larven was via Post.NL misgegaan. Keurig door BioGroei opgelost en inmiddels zijn de Aaltjes en Larven druk in de tuin aan de slag. Dank en tot een volgende keer

Top service en communicatie

Zeer vlot bedrijf

Lieveheersbeestje larven kwamen door vertraging van de pakket bezorger veel te groot aan. Dit is direct opgelost door nieuwe larven te verzenden vanuit biogroei. Super service!

gewoon een goed bedrijf, die op tijd levert.

Vlotte levering

Weg gesmeten geld

Geen 1mm beestjes te zien, geen vermindering in aantal bloedluizen. Heb 3 kippen, aankoop voor behandeling van 5. Ze durven zelfs niet meer in hun hok. Waardeloos

Dag Marc, Dank voor je review. Na amper 4 dagen is het wat snel om resultaat te bekomen. Wellicht heb je bij de online productbeschrijving niet alles doorgelezen. Ik quote graag even het 3e puntje van de gebruiksuitleg: "Het is normaal dat je de dagen na het inzetten van Chickenheppie meer bloedmijten ziet. De roofmijten jagen de bloedmijten immers uit de kieren van het hok." Om ervoor te zorgen dat je deze nuttige insecten tegen bloedluis zo goed mogelijk gebruikt, nodig ik je graag uit om nog even onze online Chicken-Heppie productpagina te gaan doorlezen. Mocht je vervolgens nog vragen hebben kan je ons makkelijk telefonisch of via email bereiken ;-) Geniet van de zon! Lester van Biogroei

Snelle levering - maar 100 larven ????

Weinig larven of pops zichtbaar, twijfel sterk aan de aantallen maar laten we vooral het resultaat over 2-4 weken beoordelen. Review kan beter pas gevraagd worden na mogelijkheid tot het zien van resultaat.

Lieveheersbeestjes fantastisch tegen bladluizen! :D

Zoals vorig jaar heb ik ook nu larven van lieveheersbeestjes besteld om mijn vlierboom te verlossen van bladluizen. Ik vind het resultaat echt spectaculair goed :-) Het doosje Adalia heb ik ook heel snel na bestelling ontvangen. Dank!

snelle levering. alles netjes verpakt.

De bloedluizen plaag weten te stoppen door de roofmijten en val van Biogroei.

Snel geleverd en correct

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.