Goed en snel advies!

Biogroei heeft wederom snel met mij meegedacht met een probleem in mijn tuin. De bestelling die ik daarop plaatste is snel bezorgd. De nematoden kwamen op ijs verpakt en waren nog koel toen ze bij mij afgeleverd werden. Mijn complimenten!

vlotte levering

x

Professioneel en uitstekende service na verkoop

De nematoden worden in zakjes in een koelbox geleverd met duidelijke richtlijnen voor het gebruik bij. Ik had per ongeluk het verkeerde product besteld. Omwisselen bleek geen probleem. Super vriendelijk dat er een uitzondering kon gemaakt worden voor onze situatie.

Heel snel en mooi verpakt en leuk de uitleg erbij!!! Thanks, vaste klant erbij

Bestelling snel in huis, snelle en goede klantenservice

Mijn bestelling werd snel geleverd. Toen bleek dat er een verkeerd product verstuurd werd, heb ik contact opgenomen. Na een snelle en vriendelijke reactie werd dezelfde dag nog het ontbrekende product nagestuurd. Het effect van de roofmijten kan ik nog niet beoordelen maar voor klantenservice alvast 10/10!

Vlotte communicatie. Alles netjes verpakt met koelelement.

De 30 miljoen aaltjes tegen slakken kwamen in een gekoelde en geisoleerde container aan.....alleen was alles reeds opgewarmd omdat de bestelling weliswaar op vrijdag gebeurde, maar Bpost slechts maandag leverde. Vermits ik dan niet thuis was, kon ik het pakje pas dinsdag afhalen. De handleiding had het ook steeds over 10 miljoen of 50 miljoen aaltjes wat voor verwarring kan zorgen ivm dosering. De feromoonval en feromonen voor die val ga ik pas volgend voorjaar kunnen gebruiken. De feromoen steken nu in de diepvries tot dan. Verder correcte leverancier.

Ik ben elke keer super tevreden. Absolute aanrader!

mooie ballen!

Bij het openmaken van de verpakking zagen de ballen er goed uit. Of ze werken weet ik nog niet, dat zien we later dit jaar. Ik geef drieënhalve ster omdat ik de gebruiksaanwijzing mis. De site geeft tegenstrijdige berichten. ( gebruik ballen) Dus hieraan kan nog wel het 1 en ander verbeterd worden.

Fantastische winkel

Helemaal top. Uitstekende producten en zeer vriendelijke service. Snelle reacties en degelijke verpakking. Dankzij soni-mite en de aaltjes zijn mijn planten verlost van insecten. Ik heb veel Calathea's die zeer gevoelig zijn voor de meeste producten, ze reageren bijzonder goed op soni-mite en de aaltjes. Ik heb o.a. een prachtige Flamestar waar het dramatisch slecht mee ging en waarvan ik vreesde haar te moeten opgeven. Een week na het plaatsen van de zakjes en het uitzetten van de aaltjes is de plant al terug veel sterker en mee levendig. :-) Super!

Correcte transport en in een koelverpakking zoals het hoort.

Correct bedrijf. Hopelijk heeft de behandeling van mijn gazon nu het gewenste effect.

Snelle en correcte levering

Heel gemakkelijk online te bestellen en snel geleverd en in correcte isotherme verpakking met koelelement. Hopelijk doen de aaltjes hun werk in onze tuin :-)

Goede service en kwaliteit.

Ik vond wat ik zocht. De juiste producten en informatie. Heldere communicatie en snelle levering.

Het resultaat is verbluffend goed eVeee

Snel geleverd en makkelijk in mekaar gezet

Snelle levering top

Ik ben erg tevreden ,ik zou dan ook snel nog eens bij biografie bestellen . Ook zou ik het aanbevelen Snelle vlotte levering en goed verpakt . Toppers

Altijd zeer vlotte en snelle service

goede website en goed werkende producten. Levende insecten worden professioneel getransporteerd

Goede prijs kwaliteitverhouding, goed verpakt en bovenal duidelijk instructies

Tegen spint had ik roofmijten besteld. Deze werden binnnen twee werkdagen netjes in een coolbox geleverd. Bij gesloten zaten duidelijke instructies. Roofmijten waren levend en erg actief. Nog even afwachten hoe goed het zal helpen. Ik ga zeker vaker (hopelijk wel zo min mogelijk) hier bestellen.

Correct en snel geleverd

Aaltjes tegen slakken besteld en snel in koelbox geleverd. We kijken nu uit naar het resultaat :)

Pakket goed gekoeld aangekomen

Fijn dat er een koelelement bij zit zodat ik genoeg tijd heb om het naar mijn volkstuin te brengen.

Besteld, geleverd de dag nadien in aangepaste verpakking. Top Of dat het product, aaltjes tegen engerlingen, effectief werkt, kan ik pas volgend voorjaar zeggen en dit is toch het beslissende critrium.

Snel en zorgvuldig

Compliment voor de koelverpakking van de aaltjes.

Snelle service, mooie producten

Duidelijke en gebruikersvriendelijke website. Ik ben een hoop wijzer geworden en ben tevreden met de producten die ik heb gekocht.

Altijd snel en goed geholpen

Altijd snel en goed geholpen

Vlotte en correcte service

Helemaal zoals verwacht.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.