Prima producten aan een eerlijke prijs.

Ook zeer klantvriendelijk en snelle levering.

Goed en deskundig

Goed advies om de luis uit de kamerplanten te verwijderen zonder chemische rotzooi. Verder keurig over andere onderwerpen van informatie voorzien.

Snel verzonden en goed aangekomen

Net als vorig jaar was alles in orde, waarvoor mijn dank

Goede en snelle levering van mijn poederverstuiver.

Goede ervaring en al reclame voor jullie gemaakt bij mijn familie.

Goede ervaring

Snel en correct

Gewoon netjes verzorgd en snel.

Snelle levering en doeltreffend product (aaltjes tegen rouwvliegjes)

Snel geleverd en na toediening van de aaltjes zijn de dode larven duidelijk zichtbaar in de bloempotten van mijn kamerplanten.

snelle service

tevreden van de aankoop

besteld en snel geleverd,top

Vlotte service

Product vlot geleverd, niets op aan te merken!

helemaal goed

De tweede portie was voor mijn dochter.

ik ben tevreden

de 'aaltjes' tegen rouwvliegjes lijken te hebben gewerkt!

Uitstekende producten en supersnelle service, wat wil een mens meer?

Informatieve website en levering binnen 24 uur. Knap gedaan.

Snelle levering echt blij mee

Prima, snelle levering

Super klantvriendelijk

Heel behulpzaam aan de telefoon. Duidelijke website en instructie filmpje. Snelle levering.

Via de plantendokter feedback gekregen over welke beestjes ik heb en wat ik er tegen kan doen. Vlot besteld. Snel en netjes alles toegekregen.

Uitstekend bedrijf

Prima voorlichting, prima produkten.

Werkt super goed!

Het lukte maar niet om van de trips van m’n Monstera plant af te komen. Elke dag de bladeren en steeltjes afdoen, eerst zonder toen met bleek (verdund), heeft niet geholpen. Toen deze roofmijten aangeschaft en het werkt fantastisch! Ze zijn echt weg. Ik heb het uitgestrooid in de pot en wat aan theezakjes gehangen aan een aantal stelen.

Aaltjes besteld ivm rouwvliegjes in de potgrond. Bestelling is snel verzonden, en na toepassing al snel geen last meer gehad van die ellendige vliegjes. Blij met deze oplossing!

Snelle levering en werking van de producten

Onze kamerplant had last van spint. Op de website hebben we de roofmojten hiervoor besteld. Eenmaal uitgezet was de spintplaag binnen de week verdwenen

Een goed verpakt, makkelijk te gebruiken product.

Als oplossing voor de rouwvliegjes in onze kamerplanten wilde ik een oplossing zonder gif o.i..d. Door een tip van iemand kwam ik bij jullie site uit. Nu benieuwd wat het gaat doen, ik heb het pas twee dagen geleden aan de planten toegediend , maar degene die mij de tip gaf was erg tevreden over het resultaat . Ben dus heel benieuwd!

Vriendelijk, goede producten, handig afhaalpunt.

Ik leerde het kennen via mijn broer. Die kwam onze planten regelmatig genezen met jullie producten. Nu kocht ik het voor het eerst zelf aan en ik vond het heel handig! De dame waarbij ik afhaalde was niet alleen heel praktisch, ook heel vriendelijk.

Super tevreden

Snelle levering en ook snel en duidelijk antwoord op mijn vraag.

Makkelijk te bestellen , overzichtelijke site en levering erg snel wij zijn erg tevreden over Biogroei!!!!! Mvg

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.