Het werkt niet in de praktijk

Het idee is heel goed. Helaas werkt het niet in de praktijk. Een deel van de larven leefde niet meer. De andere waren heel moeilijk op de bladeren te plaatsen.

verrast

Zeer mooie insektenvallen van superieure kwaliteit. iets duurder dan andere maar zeker hun geld waard. Snelle levering.

Fantastisch snelle levering lieveheersbeestjeslarven

Wow, volgende dag al binnen. Suf dat ik niet goed op het weer had gelet. Volgende dag nat. Maar de meeste larven kon ik nog zien zitten in de struik. Ik vond het leuk om te doen, heb zelfs wat bij de buren gebracht. Nu afwachten hoe goed het heeft gewerkt. Ik vind het concept iig fantastisch. Natuurvriendelijk. Er zaten wel een stuk of 12 larven tussen het dekseltje. Ik heb de rest niet geteld,hihi,maar dat vond ik wel zonde.

Niet goed

In de 2 zakjes aardpeer slechts 1 knolletje

prima product

Het werkt goed en duidelijk bewaaradvies

goed verzorgd product, snel geleverd

Duidelijke uitleg op de site en bij het product, netjes verpakt en snel geleverd.

Vlotte en correcte service

Besteld en binnen afgesproken leveringsvoorwaarden thuis

Zeer vriendelijk

Ik kreeg een zeer hulpvolle uitleg over het product. Ik werd opgebeld om mij er aan te herinneren dat ik mijn product moest ophalen op het afhaalpunt.

Onmiddellijk geholpen

De lieveheersbeestjeslarven arriveerden binnen de dag. Ik had nog wat vragen en kreeg zeer snel een zeer uitgebreid antwoord. Ondanks storm en regen lijken er al heel wat luizen verorberd te zijn. Er staat enkel op de website dat er zakjes meegeleverd worden, maar dat is niet het geval. De tip om koffiefilters met wasspelden te gebruiken was perfect!

Snel en goed!

De aaltjes zijn snel geleverd en de werkwijze duidelijk omschreven.

Heel snel en vriendelijke service!

Correcte levering.

Goede kwaliteitsproducten. Een correcte en snelle levering.

Supersnelle en correcte levering

Zoals t hoort

Correct en snel geleverd

Hier kopen we nog opnieuw. Goede en snelle service, misschien een kleine tip. Een handleiding bij het product zodat je niet op het internet terug moet gaan kijken

Ruim aanbod kwalitatieve producten met deskundige informatie

Snel keuze kunnen maken in het aanbod, professionele website met heel deskundige toelichting over allerhande toepassingen, kwalen, info over bladluizen is top

Goed verzorgde producten en snelle levering

Aan bovenstaand wil ik toevoegen: omdat post.nl pas een een dag later kon leveren was ik uitermate blij met de verpakking! Zo hebben de aaltjes de warmte goed doorstaan.

Bedankt voor de snelle service.

Informatie zou ik buiten de box verpakken. Misschien info op een blaadje erop plakken? Duur voordat het werkt mis ik, maar dat ligt ook aan mijn amateurisme.

Heel snel en betrouwbaar

Toegankelijke en duidelijke webwinkel met heel goede uitleg over gebruik van producten. Had pas te laat in de gaten dat dit bedrijf in België zat en was enigszins bezorgd of de larven die ik besteld had wel levend aan zouden komen vanwege de duur en de afstand . Ze waren echter heel snel en alles was keurig verzorgd en beschermd. Top bedrijf

Voldoet aan de verwachtingen

Super levering

Alles is perfect verlopen van de aankoop tot de levering. Jammer heef de voorbije zondvloed wat roet in het eten gegooid. Wij hopen dat er toch enkele het overleeft hebben. Een kleine hoop is er op een 10 tal die ik nog niet had uitgezet maar nu uitkwamen en deze heb ik rechtstreeks op het blad aangebracht.

snelle service, goed materiaal.

snelle service, goed materiaal.

te vroeg voor beoordeling

Nog geen idee of de larven hun werk hebben gedaan

Snelle en goede service

Danku voor de vlotte en fijbe service

Jammer van de weinig ecologische verpakking. Effect nog onbekend.

Ik heb nog niet eerder meegemaakt dat de larven en lieveheersbeestjes in een (piepschuim!) box geleverd zou worden. Niet zo bio dus. Daarom ga liever op zoek naar een andere leverancier, misschien dichter bij huis. Over de werking van de inhoud kan ik nog niets zeggen natuurlijk. Mvg Maaike

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.