Keurig

Prima verzorgd, en op tijd. Ondanks Corona

uitstekend snel geleverd merci bien !

snelle levering .lijkt me een goed produkt voor de tuin,

Snelle service!

Snelle levering en efficiënte producten.

Snelle reactie op e-mails zeer behulpzaam en snelle levering

Snel resultaat

Voor de eerste keer roofmijten besteld om "verloren planten" te redden van onbekende beestjes, en ze komen er wonderlijk snel weer bovenop! De bruine blaadjes laat ik er aan zitten om mezelf eraan te herinneren vaker te checken.

Goede snelle levering

Service impeccable

Articles reçus en temps et en heure

Netjes bezorgd

Correcte levering, goede informatie

Ik kocht aaltjes en deze zijn nu mijn rouwvliegjes aan het bestrijden! Danku

Snel en duidelijk

Snelle levering en duidelijke instructies.

Biologisch alternatief om rouwmuggen te bestrijden. Levering was snel en de instructies bij de producten zijn zeer duidelijk. Heel erg tevreden van!

Snel en correct

Gevonden wat ik zocht en snel geleverd. Prima webwinkel

Goed advies en snelle levering

Duidelijk advies hoe de rouwmug te bestrijden, snelle levering en heldere instructies. Erg blij!

Supersnelle levering

Goed en stevig verpakt.

Snelle en goeie service

Top service & kwaliteit

Top service & kwaliteit

Snel, goede omschrijving, top!

Zeer vlotte service. Goede producten.

Mooi produkt

Snelle levering. De woelvork is zwaar en degelijk. Werkt fijn. Ik had 6 weken geleden spit in mijn onderrug en na een half uurtje woelen, geen klachten en toch een heel stuk van mijn tuin onder handen kunnen nemen. Mijn collega moestuinders waren ook zeer geïnteresseerd in de woelvork.

Correct, snelle feed-back en vriendelijk

Correct, snelle feed-back en vriendelijk

Snelle kwaliteitsvolle levering

Het is mijn eerste bestelling bij jullie. Ze was vlot en aangenaam. Goede communicatie en goed verpakt. Ik heb roofwantsen tegen trips besteld. Ze zaten stevig en goed verpakt. Zodra ik ze uitgezet heb, zag je ze meteen aan de slag gaan. Enige kleine tipje: Ik heb de gebruiksaanwijzing moeten opzoeken via internet, jullie site. Misschien handig om er een gebruiksaanwijzing bij te plaatsen in de zending. Warme groeten Suzy

Super producten voor een goede prijs. Heel snel geleverd

topservice

snelle service met communicatie in elke stap van de verzending. duidelijke uitleg bij product. meerdere malen besteld, altijd goede service

fout geleverd maar binnen 2 dagen alsnog het juiste produkt

1e levering was niet het juiste. Gebeld na 17.00 uur. Gesloten. Volgende ochtend werd ik spontaan teruggebeld. Aangegeven wat niet juist was. Dag later juiste product ontvangen en een adres voor franco terugzending onjuiste product

Doet wat het moet doen

Heb het artikel gebruikt voor mijn monstera deliciosa welke een redelijke trips plaag had die voornamelijk bestond uit eitjes, larven en de halfvolwassen trips. Nu 3 weken verder moet ik beamen dat ik er zo goed als vanaf ben. 100% durf ik niet te zeggen maar er lijkt niks meer te kruipen.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.