Excellente entreprise

Service impeccable, conseils spontanés, livraison très protégée, ecolo et dans les temps : parfait!

zeer vlotte service

de efficiëntie van het product moet ik nog afwachten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prima product en vlotte levering

De bestelde producten doen hun werk erg goed.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima site en correcte levering

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle service! Goed gekoeld aangeleverd.

Het resultaat moeten we nog even afwachten.

Niet goed

Ik heb 100 stuks lieveheersbeestjes larven bestelt levering werd niet gedaan aan huis maar in brievenbus gegooid (woon op een bungalowpark maar hebben een automatische slagboom) en heb de beestjes 1 voor 1 uit het doosje gehaald samen met mijn moeder en ik weet 1000% zeker dat dit er geen 100 waren voor ons een grote flop dus en bestel volgende keer zeker ergens anders!

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Snelle levering. Er was per ongeluk een zakje leeg van de feromooncapsules en binnen twee dagen is deze nagestuurd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

foute uitvoering afspraken... resultaat niet zichtbaar

Er was telefonisch afgesproken dat ik Krisopa zou komen ophalen op maandagnamiddag omstreeks 15h, veiligheidshalve, omdat ik dinsdag niet beschikbaar zou zijn om het pakketje te ontvangen.... Bleek wanneer ik ter plaatse arriveerde dat het kokertje verstuurd was met DPD....?? op een ander afleveradres(lokale parcelshop) was levering onmogelijk zodoende werd het pakje pas geleverd op woensdagavond en op het eerste zicht bij het vullen van de papieren zakjes zag ik zeer weinig(?) leven tussen de korrels... De zakjes hingen een uurtje later op de correcte manier in de besmette planten. Om zo objectief mogelijk te kunnen oordelen heb ik gewacht tot vandaag(een week later...) om een evaluatie te maken van deze behandeling. Ik moet u zeggen dat dit verhaal hier totaal niet heeft gewerkt… Ik vermoed dan ook dat er weinig tot geen ‘overlevenden’ in het doosje te vinden waren(dit was ook de reden waarom ik eigenhandig op maandag krisopa zou komen ophalen, om een maximaal rendement te bekomen). Dus algemeen is dit verhaal voor mij een ontgoocheling.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Beste Luc, Ik heb me zowel persoonlijk (als je hier op locatie waart) als per e-mail geëxcuseerd voor de technische fout die er gebeurd is. Je pakketje heeft een label gekregen van DPD i.p.v. Afhaling. Dit had niet mogen gebeuren. Dat de larven niet meer leefde bij aankomst klopt niet, ze waren zelfs gekoeld verzonden. Chrysopa larven zitten goed verstopt in de boekweitsschilfers. Je resultaat zie je niet na minder dan een week. Je moet de larven de tijd geven om te werken. Ik heb er alle vertrouwen in dat je planten bladluis vrij zijn binnen twee tot drie weken. Met vriendelijke groeten, Mathias

Slechte keus om larven lieveheersbeestje te bestellen tegen luizen in tuinplanten

De lieveheersbeestjeslarven tegen luizen in planten in de tuin hebben niet geholpen. Jullie zeggen idd (op jullie site) dat mieren de vijanden zijn van de larven. Maar jullie weten beter dan ik dat mieren en luizen onafscheidelijk zijn en een eenheid vormen. Wie zijn hier de kenners van dit feit? Waarom verkoop je dit product dan? Want op voorhand is dus al bekend dat dit niet gaat werken!!! En als ik dan vraag om het geld terug te storten dan doen jullie dat niet. Bah, waardeloos dat jullie klanten op deze manier misleiden.

Goede en snelle levering

Eenvoudig bestelling en een goede en snellere levering. Dat maakt dat we de aaltjes niet lang in de frigo hebben dienen te bewaren en ze al snel hebben kunnen uitgieten over het gras. Zeer goed gelukt en nu afwachten of het resultaat zal hebben en de engerlingen/junikever zal doen wegblijven.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik kan nog niet oordelen in hoeverre de bestrijding van de mieren effectief is. De levering is in ieder geval zeer snel gekomen met daarbij een duidelijke uitleg hoe de bestrijding te gebruiken.

uitstekende levering

Het is een beetje vroeg om nu al een beoordeling te geven want ik weet nog niet of het product werkt. De bestelling arriveerde snel en was perfect verzorgd. Ik heb zelfs de verpakking bewaard! Het was wel een hele klus om 100m2 meter zorgvuldig te besproeien als het beoogde resultaat wordt behaald, zal ik zeker nogmaals een zending bestellen om voorbereid te zijn op de slakkenaanval in het voorjaar.

Zie hieronder.

Prima service, snelle verzending.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede service en snelle levering

Kortweg: prima!👍

Zeer duidelijk en efficient.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

zoals steeds uitstekende service.

onze eik wordt elk jaar geteisterd door bladluis. de behandeling met lieve heersbeestjes heeft zeer snel resultaat.

larven Adalia lieveheersbeestje

Mijn appelbomen zijn helemaal aangetast met appelbloedluis. Ik bestelde bij 'biogroei' larven om deze luizen te bestrijden. Ik kreeg er bovendien extra cadeau, bleek bij de levering! Super leuke verrassing!! Of ze hun werk doen, moet nog blijken. Ik heb de levende larven mooi kunnen verdelen m.b.v. de bijgeleverde zakjes.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering. Site met duidelijke uitleg

Of het feromoon echt gaat werken moet nog blijken

vriendelijk en behulpzaam

ze hebben de nodige kennis in huis

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedankt Guido, We doen het ook al meer dan 25 jaar. :) Fijne dag verder, Mathias

Snelle levering en superprofessioneel verpakt.

Aaltjes tegen de taxuskever besteld. Deze waren verpakt in een piepschuim verpakking mét koelelement! Top!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Jim, Het was ook warm in die periode. Dan verzenden we ze inderdaad gekoeld in een EPS doosje. Veel succes! Mathias

Goede voorlichting, accuraat gehandeld. Bedenk wel als je vanuit Nederland in België besteld, dat het product 1 dag langer onderweg is.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Gerard, Dit is zeker niet altijd het geval. Onze pakketjes kwamen vorig jaar in 94% van de gevallen de dag nadien aan in Nederland. Om deze reden verzenden we ook voornamelijk naar Nederland met PostNL.

perfect gevonden wat ik zocht, perfecte afwerking van mijn bestelling

Ik vond al gauw wat ik zocht aan een mooie prijs. Overzichtelijke website met voldoende uitleg. Voor mij een echte aanrader.

Bedankt Mieke!

Zeer goed service!

Na een onvolledige levering heeft het bedrijf contact met ons opgenomen en de fout meteen volledig hersteld. De eerste lieveheersbeestjes vliegen inmiddels rond en de luizen zijn grotendeels verdwenen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dag Chris, Fijn dat je je positieve ervaring met larven van lieveheersbeestjes hier neerschrijft. Hier hebben andere mensen wat aan. Bedankt! Mathias

best goede service en goede klantenservice

ik was nieuwschierig naar men bestelling en was tevreden over de behandeling ervan

Dag Peter, Fijn dat Adalia larven goed gewerkt hebben. Mathias

service perfekt

Het product werkt heel goed en word op tijd geleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Beste Peter, Bedankt voor het kopen van navullingen voor de feromoonval pruimenmot. Fijn dat je het resultaat merkt na meerdere jaren van de feromoonvallen! Mathias

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Filter op Taal