Prima bedrijf, aardige mensen, uitstekende tips

Een bedrijf met aandacht en respect voor de natuur. Een uitstekende website. Prima tips. Ik was/ben uitermate tevreden met de feromonen. Nu vertrouw ik er volledig op datbokashivijverballen ook werken. Snelle afwikkeling vd aankoop en de betaling en een perfecte nazorg. Dus eigenlijk een 10 met n griffel

Correcte service. Verse producten die gekoeld worden verzonden.

Correcte service. Verse producten die gekoeld worden verzonden.

heel snelle en correcte levering

product omschrijving, verzending en afwikkeling is heel vlot verlopen! of het product zelf ook doeltreffend is, kan ik nog niet zeggen na pas enkele dagen

duidelijke site en snelle levering.

Producten doen wat ze moeten doen.

goed en duidelijk

aaltjes gekocht en aan de planten gegeven ,in een paar dagen al beduidend minder vliegjes . heldere handleiding en goed verpakt bezorgd .

goede service

goede service, was wel bon voor gratis verzenden van vorig jaar kwijt. Liever directe korting.

Snel en prettig

Duidelijke instructie en snelle levering

Goede klantenservice!

Goed verpakte bestelling. Toen er wat mis was met 1 strooikoker insecten is er na snel contact met de klantenservice meteen een nieuwe koker opgestuurd! Deze koker insecten was weer perfect verpakt en helemaal naar wens.

Voldoet aan de verwachtingen en een prima service

Heel vriendelijke service bij vragen. Mensgericht

Snel, goed, sympathiek

Snelle verzending, goede kwaliteit producten, goede en heldere communicatie. Sympathiek bedrijf!

Vlotte bezorging

Goed verpakt

Uitstekend product, snelle levering

Uitbraken van zowel mieren, slakken en trips snel onder controle gekregen.

Bestelling

Hallo de bestelling van mijn aaltjes en Gele muggenvangers zijn zeer verzorgd en binnen de 2 dagen aangekomen! Bedankt voor de snelle verzending

Super vlotte levering van super producten

Stenema | Aaltjes tegen rouwvliegjes Ik kocht dit product nu reeds een tweede keer omdat ik zo verbaasd was van het effect. De rouwvliegjes(trekken op zeer kleine fruitvliegjes) verdwijnen op zeer korte tijd. Vanaf nu gebruik ik stenema om de maand preventief en heb geen last meer gehad van deze vervelende vliegjes. Super tevreden!

Snelle service, goed verpakt, top

Accuraat

Wacht natuurlijk op de resultaten van het aangekochte product !

Alles correct en vlot verlopen. Top!

Zeker het aanbevelen waard.

correct

de zending werd zeer stipt afgeleverd - we hebben vertrouwen in het ons aangeschafte product en hopen verlost te geraken van het probleem met de engerlingen in ons gazon... in het voorjaar zullen we de behandeling herhalen

Ok

We hebben het produkt, de aaltjes, verwerkt zoals aangegeven. Dat ging vlot en nu hopen we dat het werkt tegen de engerlingen in onze tuin. Resultaat zullen we volgende lente merken.

Het middel is snel geleverd en zere goed verpakt.

Goed spul

Gekocht tegen rouwvliegjes. Zijn er al snel minder geworden.

Na een valse start toch goed geholpen.

De kokers kwamen keurig op tijd, maar ik had hier geen ervaring mee. Via de website heb ik om advies gevraagd, maar er kwam geen reactie. Na het lezen van mijn review kreeg ik een telefoontje en werd ik alsnog heel vriendelijk en accuraat geholpen. Mijn hulpvraag via de website was niet aangekomen, en het telefoonnummer heb ik waarschijnlijk over het hoofd gezien.

Gekregen waar ik om gevraagd heb.

meer dan perfect

meer dan perfect

Snelle levering, uitgebreide informatie, goede dienst na verkoop

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.