Onberispelijk

Makkelijk, duidelijke uitleg, snel, ecologisch verpakt, zelfs de tape is uit papier vervaardigd niet uit plastiek. Een aanrader.

zeer goede service en vriendelijke ontvangst.

Gewoon top! Zeer goede service!

Love it!

We bestelden de lieveheersbeestjeslarven en een huisje omdat we kampen met een bladluisprobleem. De bestrijding verliep heel efficiënt, we appreciëren dat dit een milieuvriendelijke methode is, en het is eigenlijk best wel satisfying om de bladluizen op ons appelboompje langzaamaan te zien verdwijnen. Heel fijn product, en heel efficiënte levering!

simpel maar doeltreffend

wat fragiel maar waar voor mijn geld

Snel geleverd, heel goed en gekoeld ingepakt!

Duidelijke instructies werden meegeleverd. De planten behandelen was zo zeer eenvoudig en (hopelijk) effectief!

snel en goed

Bestelling kwam snel en was keurig verpakt. Tevreden klant.

Snel en persoonlijk aan huis geleverd!

Ik bestel lokaal met als gevolg dat ze het gewoon persoonlijk aan de deur kwamen afzetten,top service!

FIJN BEDRIJF!

Goede prijs, kwalitatief product, snelle levering dank u wel!

Goede website, snel bezorgd en verzorgd verpakt.

Zou jullie zeker aanraden bij andere en zou opnieuw bestellen via Biogroei.

Snelle levering en zorgvuldig verpakt product

Aaltjes in een 'mini frigobox' zeer zorgvuldig en supersnel geleverd. Zeer vriendelijke en nuttige info over het product via de telefoon. Dankjewel!

Prima levering

Toestel prima en vlot geleverd!

Overzichtelijke website. Goede producten en snel geleverd. De pruimenmotval heeft al veel motjes gevangen.

Het pakket werd goed verpakt en met koel elementen geleverd

Goed resultaat

Kippen zaten continu in hun veren te pikken, nu vrijwel nooit meer

Moet de producten nog uitwerken als de temperatuur lager is.

Het is veel te heet om de producten te gebruiken , een stuk boven de 30°.

VIP service !!!

Snel geleverd en bovendien met extra tips van Es en een leuk cadeautje bovenop :-) TOP !!!

dat ik uitstekend bent geholpen.en op de hoogte werd gehouden over de bestelling zelf.

Eerste ervaring was uitstekend, doe zo verder

Alvast zeer goede alternatieve methode om ongewenste verstoringen en problemen in de tuin te bestrijden en op die manier de biodiversiteit verder te optimaliseren.

nog niet lang het net in gebruik, maar lijkt zeer goed!

Vliegennet besteld voor over de koolplanten. Het lijkt van goede kwaliteit te zijn, maar dat zal in de jaren blijken. het lijkt zeer goed. Snelle levering

tevreden

snel geleverd, In de avond besteld, volgende geleverd, wat wil je nog!

Niet super

Snelle levering en correct. Ik ben direct begonnen met zakjes ophangen met de larven in maar jammergenoeg toen ik de zakjes controleerde na ongeveer 10 dagen waren er vele dood. En het waren niet de vervellingshuidjes. Het waren echt de larven zelf met pootjes enal. De plantjes met vele bladluizen aan waren ook niet veel beter. Het is nu al eventjes geleden en we hebben de aangetaste planten jammergenoeg moeten verwijderen. Ik had ook binnen een bak met wortelen in waar er bladluis op zat en daar had ik vele verschillende snippers ingedaan. Ook daar is het iets verbeterd maar nu worden de bladluizen terug talrijker. Erg teleurgesteld voor de prijs.

Erg snelle levering en prima info voor gebruik!

Sinds een paar jaar gebruik ik de producten van Biogroei. Met een zeer goed resultaat en tevreden aankoop.

Mijn lieveheersbeestjes larven werden snel verzonden

Mijn lieveheersbeestjes larven werden snel verzonden, ik geloof niet dat ik ze alle 50 op de plant gekregen heb want ze waren niet echt enthousiast. Nu een paar dagen vind ik wel paar larves op mijn OI-kers die al flink gegroeid zijn.

Moet nog even afwachten of het effect heeft

snelle levering en goede producten

goede producten en goedkoper dan bij de grote plantenwinkels

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.