snelle en correcte levering

knappe website en goede service

Uitstekende service en afhandeling

Reageren snel op mail. Erg prettig geholpen

Ik had problemen met bloedluis in mijn kippenhok. Na de nodige ( vriendelijke ) uitleg via mail werd er mij diatomeeenaarde aangeraden. U moet wel wat geduld hebben want dit product werkt niet onmiddellijk , maar na een 10 tal dagen was alles onder controle. Een echte aanrader.

Snelle en degelijke service.

Pakje werd netjes ingepakt met een ijselement erbij vr de bewaring tijdens transport.

topbedrijf

Zeer snelle levering, vlotte service Kwaliteitsvolle en natuurvriendelijke producten

super

Goed onthaal, goede uitleg over het gekochte product en het gebruik ervan. Doe niet zoals ik, gebruik uw GPS niet maar ga naar de site voor een kortere weg. Maar met de GPS is het ook wel leuk op die safari wegjes (lol)

Hele vlotte service!

Bestelling op donderdag online geplaatst en op vrijdag reeds geleverd: top service!

Produkten werken!

De produkten tegen bloedluizen werken echt! Eerst val zag al na een paar dagen zwart van de luizen. Gemakkelijk te bestellen en meestal de volgende dag in de bus. Top!

Bevredigend

zeer snelle service

Prima service, maar geen meetbaar resultaat

Netjes en snelle levering. Echter de grote vraag is en blijft of er straks daadwerkelijk een groot aantal lieveheersbeestjes in onze tuin lopen en vliegen. Tot op heden geen resultaat en we zijn ook bang dat de laatste onverwachte en hevige regenbuien geen goed doen. Tot op heden dus succes erg twijfelachtig.

Dag Jaap, Ik keek even je order na en je bestelde 100 stuks "Adalia" larven van lieveheersbeestjes. Deze werden amper 3 dagen voor het schrijven van deze review thuis geleverd. Zoals geschreven in onze online beschrijving van Adalia: * Bij het gebruik van de juiste hoeveelheid larven van lieveheersbeestjes ben je na twee tot drie weken verlost van je bladluis. * Niet elke larve groeit uit tot een volwassen lieveheersbeestje. Graag vat ik voor jou specifiek nog even samen : Adalia larven van lieveheersbeestjes worden ingezet tegen bladluis in je (moes)tuin. Om een zichtbaar resultaat te bekomen moet je voldoende aantallen uitzetten en een 2-tal weken geduld oefenen. Niet elke larve groeit uit tot een volwassen lieveheersbeestje. Wil je zichtbare lieveheersbeestjes in je tuin? Dan kan je bij ons een kweekset voor lieveheersbeestjes overwegen of onmiddellijk volwassen lieveheersbeestjes aankopen. Ik hoop hiermee e.e.a. verduidelijkt te hebben ;-) Mocht je nog vragen hebben kan je ons steeds bellen of mailen. Fijne groet, Lester van Biogroei

Goed product

Goed prodct

Niet tevreden

Over het product zelf: ik heb ondertussen 4x een feromoon-capsule in de boom gehangen zoals voorgeschreven en de capsules nooit aangeraakt. Het resultaat is nihil. De bladeren in de boom zijn nu reeds helemaal bruin en vallen af. Er heb geen resultaat gehad met jullie product. Levering: het pakketje werd altijd in de brievenbus gestoken. Ik werk en ben niet thuis overdag; dus dat werkte perfect. Enkel de laatste maal zijn ze 3 maal komen aanbellen en hebben het pakketje uiteindelijk in een winkel achtergelaten. Totaal niet noodzakelijk aangezien het makkelijk in de brievenbus kan.

Hallo Eddy, Ik keek even je bestelgeschiedenis na en zag dat je voor dit seizoen reeds 12 feromooncapsules bestelde. Dat is een heleboel voor 1 boom (ik begrijp uit je review dat het over een enkele boom gaat). Zit er water in de funnelval? Gebruikt je ook boomlijmband? Ik hoor graag van je om samen te determineren hoe het komt dat je zo weinig motten wegvangt. Vriendelijke groeten uit Loonbeek, Lester van Biogroei

Niet afgewerkte netten

Hallo , Ik was niet zo blij met de op maat gesneden netten die helemaal niet afgewerkt aan de boorden waren . Jammer !

Dag Heidi, Bedankt voor je feedback! Omwille van logistieke redenen zien wij ons momenteel genoodzaakt om bepaalde types insectengaas manueel te verwerken. Normaliter worden deze extern op maat gesneden en voorverpakt met afgestikte kanten aangeleverd. Heden is dit niet mogelijk en hebben wij ervoor gekozen om onze klanten alsnog verder te helpen vanaf rollen en ruime handgesneden insectengazen te verzenden. Indien je het wenst mag je de insectengazen natuurlijk retourneren en betalen wij het volledige aankoopbedrag terug ;-) Wij danken je voor je begrip en excuseren ons voor het eventuele ongemak. Fijne groet, Lester van Biogroei

Uitstekende service.

Prima bedrijf... levert producten op tijd en hun service is grandioos.

Zeer snelle levering

Het product zat de volgende dag al in de brievenbus in een speciale verpakking voor producten die koel moeten blijven.

Supersnelle levering!

Zoals gewoonlijk super snelle en correcte levering. Niets dan goeds.

Snelle reactie op vragen en snel geleverd.

Snelle service. Top kwaliteit

Snelheid, service en prijs is top.

gewoon goed

het werkte sneller dan verwacht

is een aanrader

goede en correcte service en het product is van heel goede kwaliteit

Helemaal prima!!

Snelle levering. De mineerval heeft in drie dagen al honderden motten gevangen .

Niets dan lof

Alles verloopt correct, beter kan niet meer. Meer valt daar niet over te zeggen.

Bestelling was niet meer in voorraad, maar er werd een perfect alternatief geboden.

Vlot en probleemloos

Goede kwaliteit

Geweldig om in je pakket wat dus koud moet blijven en waar koelelement te vinden!

Goede uitleg bij het product en dank je wel voor het koelelement! Zeker een pluspunt!

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.