Uitzetten van de mijten geeft helaas wel een rommeltje

Levering was snel en netjes. Weet nog niet of de roofmijten werken, maar het uitstrooien in de plant gaf wel een enorm zooitje.. op de vloer, op de aarde etc.. Ik koop ook wel eens ergens anders roofmijten (rood met zwarte stippen) en daar zitten de mijten op gedroogd bonenblad, waardoor ze veel makkelijker zijn uit te zetten: je verdeelt gewoon het bonenblad over de plant. Misschien een tip? ;-)

Keurig bezorgd, goed geïnformeerd.

Ik moet het nog gebruiken maar over vorig jaar was ik zeer tevreden. Daarom deze bestelling.

Doet wat ze zegt!

Super vlug en goede service.

Ze staan altijd klaar met woord en daad om je te helpen .

snelle en verzorgde levering

Uitstekende service en levering. Bedankt en tot een volgende keer!

Excellente service!

Product niet meer verkrijgbaar in de winkel maar de garantie gekregen dat dit dezelfde week nog kon geleverd worden. Zeer vriendelijke en correcte service! Heel makkelijk om online te bestellen, goede levering en mooi verpakt product gekregen. Zeker een aanrader!

Perfect verzorgt

keurig verpakt met compleet setje aanwijzingen

Goede en nette service

Makkelijk bestellen via de site en een nette mail van de bestelling en levering. Product werd netjes verpakt geleverd binnen 3 dagen in Nederland. Top.

Snelle levering!

Ik heb mijn bestelling makkelijk kunnen doen op de website en mijn bestelde producten waren heel snel binnen.

Bedankt voor de goeie service , op 2 dagen had ik het product in huis , met een zeer duidelijke uitleg erbij .

Duidelijk en snel

De levering werd snel verzonden en gebruik was duidelijk uitgelegd!

Alles perfect in orde, gratis verzending bij volgende aankoop is een kers op de taart !

Om info gevraagd en snel antwoord! Biologisch bestrijden gemakkelijk gemaakt!

Heel tevreden van uw service

Een vraag stellen,je krijgt een uitgebreid en correct antwoord,ik ben heel tevreden,exellente service

snelle levering en keurig verpakt

Snelle levering met cool box om alles correct te bewaren... TOP!!!

Snelle levering met cool box om alles correct te bewaren... TOP!!!

Goede services

Netjes afgeleverd en snel

Snel, functioneel stevig verpakt, handige gebruiksaanwijzing.

Verzenddienst met digitale opvolging van de levering.

Zeer aangenaam

Ikwerk graarg met jullie bedrijf, omdat je aan m'n verwachtingen voldoed en veel meer

snelle service,goeie producten

super

Product was perfect op tijd geleverd en heeft uitstekend werk gedaan!

Alles verliep prima!

Product was goed verpakt. Snelle levering. Tot nu toe alles prima!. Nog even wachten of het bestelde product "werkt".

Uitstekende, snelle levering!

Uitstekende, snelle levering!

Niets aan op te merken, snel en daadkrachtig

Bestelling werd snel geleverd en in hoogwaardige verpakking, met duidelijke instructies voor gebruik.

Bedankt voor je fijne beoordeling, Dylan. Ook leuk dat je even aangeeft dat we altijd deugdelijk verpakken! Groet, Lester

Supersnelle levering

Correcte prijsstelling en duidelijke website. Dochter zal vast blij zijn met haar cadeau in de strijd tegen de eikenprocessierups.

Zeer snelle levering, helemaal top.

Bestelde producten moet ik nog inzetten, maar ik ben al zeer tevreden over de snelle levering.

Hi Eric, Je kan ervan op aan dat al onze producten in de lijn van het bezorgen liggen: snel toegepast en zeer goed resultaat! Fijne groet, Lester

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.