Alles snel en correct geregeld en ontvangen

Keurig geleverd

Gemakkelijk besteld en netjes verpakt afgeleverd! Met een goed product, geheel volgens bestelling!

Goede klantenservice, roofmijten werken

Ik ben een terugkomende klant, dat zegt genoeg!

Super verzorgd!

Met de hitte was ik wat ongerust over de staat van de roofmijten in de brievenbus maar ze waren zorgvuldig verpakt in een isomobox mét koelelement!

Livraison très rapide. Parfait

Très satisfaite du produit acheté, oenosan, livraison très rapide

Snelle correcte levering

Snel geleverd zoals beloofd, het product moest koel bewaard worden en werd met diepvrieselement opgestuurd.

Tip top in orde !!!

Binnen het uur een mail dat de bestelling is klaargemaakt en binnen de 24 uur geleverd ! Prachtig !

Zeer snelle levering en zeer goede gekoelde verpakking!

Zeer tevreden, volgende bestezeker bij Biogroei!

Dank u voor de kwaliteit van product en voor de kort tijd van levering

Zeer snel en correct geleved

Door de snelle levering kon ik de bloedmijten in het kippenhok ook zeer snel te lijf gaan.

Snelle levering en fantastische service

Voor ik mijn bestelling plaatste, had ik nog enkele vraagjes over wat nu het meest effectieve zou zijn. Ik nam foto's en mailde ze naar hun door. En kreeg binnen de dag een erg uitgebreide mail terug met allerlei tips! Fantastisch! Zo kon ik het gepaste aankopen en hopelijk snel terug gezonde plantjes :)

Snel geleverd en goed product

Super !

Aaltjes besteld tegen rouwvliegjes. Deze werden 's anderendaags geleverd, met koelelement. De aatjes hebben niets geweten van de hitte.

Werkt

Snelle levering .

Goed verzorgde levering

Fantastes materiaal

Met het gene wat ik zie had ik eerder moeten weten .het materiaal voor de pruimenmot doet nu nog zijn werk. Volgend jaarbericht ik meteen. Hartelijk bedankt

Ontgoocheld: waspinator werkte niet

We hebben de waspinator boven onze terrastafel gehangen, onder de parasol, maar we werden nog steeds lastiggevallen door wespen!

Super snel en mooi product

Binnen 24 uur geleverd, goed verpakt.

prima!

Goede en effectieve producten. Goede uitleg op de website. Snelle, stevig verpakte (en gekoelde) levering waardoor de roofmijten in perfecte conditie aankwamen. Al enkele keren via biogroei biologische bestrijdingsinsecten gekocht. Elke keer tevreden!

hele goede service

Jeetje dat vind ik een beetje moeilijk

Goede website, makkelijk bestellen, snelle levering.

service

goede service, heldere uitleg, topproduct

Top product

Handige zoekkaart lhbeestjes!

Snelle correcte levering

Product zoals omschreven Goed verpakt en snel geleverd

Uitstekende producten en service

De waspinator gekocht, werkt uitstekend. De bestelling werd snel gebracht.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.