Correcte en tijdige levering

Snel geleverd . Nu hopen op een goed resultaat met de aaltjes

Snelle reactie op mijn vraag

De verzending was heel snel maar postnl was wat traag. Mijn vraag per mail was binnen een paar uur beantwoord op een heel nette en volledige manier. Ik raad de site zeker aan!

Goede service,top producten,snelle levering.

Perfect!

vaag

De levering duurde vijf dagen maar was ook de schuld van postnl die er nog 2 dagen bij op deed, ondertussen geen communicatie of duidelijkheid wanneer het wel geleverd zou worden. De gebruiksaanwijzing kon ik niet begrijpen, hoe vaak ik het ook door las. Vreemd geformuleerde zinnen en veel dubbele interpretaties mogelijk zodat ik niet kon weten met hoeveel liter ik het product (levende aaltjes) nu moest verdunnen. Omdat het weekend was en ik dus geen klantenservice kon bellen heb ik gegokt. Ben benieuwd of het product gaat werken (ook een beetje bang dat het te lang onderweg was en dus dood is gegaan)...

Dag Ine, Dank voor je review. Je Stenema aaltjes werden op woensdag verzonden en op zaterdag geleverd. Drie dagen levertermijn is geen enkel probleem in dit geval, mede dankzij de -voor aaltjes- gunstige temperaturen. We nemen de opmerkingen van onze klanten heel serieus en krijgen graag feedback over wat beter kan of moet. Mede dankzij jullie werd de Stenema handleiding dit jaar nog herwerkt. Laat je ons a.u.b. weten wat volgens jou beter/duidelijk kan? Belangijk nu is de aaltjes hun werk te laten doen (geef ze een tweetal weken). De potgrond dien je vochtig te houden zodat de aaltjes kunnen overleven. Zullen we even bellen? Fijne groet, Biogroei

Snelle en correcte levering

Duidelijke webshop en je bestelling word snel geleverd. Ben heel tevreden

Fijne website, duidelijk,makkelijke betaling, vragen worden snel beantwoord, fijn dat je bij de volgende bestelling korting krijgt!

Goede communicatie ! Heel vriendelijk ! Top

Ter plaatse gaan ophalen ! Vriendelijk ! 👍

Dank voor je beoordeling, Gert. Zoals je aangeeft is afhaling natuurlijk mogelijk. Altijd even bellen om zeker te zijn dat er iemand aanwezig is om je te ontvangen. Fijne groet, Biogroei

Alles top

Vlotte bestelling en vlotte levering. Nu hopen dat de roofmijten hun werk hebben gedaan.

Helaas de plaag niet verholpen

Snelheid van de bestellen en de verpakking waren heel goed. Echter heb ik mijn plaag niet kunnen verhelpen. Dit terwijl ik maar een klein te bestreiden opvlakte had. En ook nog eens een combinatie behandeling uitvoerde, jammer en zonde geld.

Perfect!

Vlotte afhandeling van bestelling

Vraag snel beantwoord en product snel verstuurd!

Mijn vraag per mail was snel beantwoord en de No Slug was op de afgesproken dag geleverd. Duidelijk uitleg in de verpakking. Alles goed in order met Biogroei!

Hi Geraldine, Bedankt voor je fijne beoordeling! Jij bent binnenkort verlost van de slakken dankzij het toepassen van No-slug! Indien alsnog vragen, horen wij het graag. Vriendelijke groeten, Biogroei

Snel en verzorgt geleverd

Tevreden met de levering, hopelijk snel resultaat

goed spul en snelle verzending

Ik ben heel erg blij met mijn ontvangen grelinette. Mooie kwaliteit. Bestelling en levering waren snel en goed.

Dag Jet, Dank voor je fijne beoordeling van onze woelvork met verkruimelaar. We wensen je veel tuinplezier toe! Groeten, Biogroei

Prima !

snel en zeer verzorgd geleverd.

Correcte afhandeling en verzending

Snelle levering met duidelijke handleiding

De levering was snel en naar verwachting. De bestelde aaltjes tegen de larven van de taxuskever waren zoals verwacht en er zat een duidelijk handleiding bij. Bij een keer ongediertebestrijding zal ik zeker BioGroei aanbevelen. Duidelijke website met goede informatie die je verwijst naar het juiste product met de juiste temperaturen.

Zeer verzorgde levering

- Een dag sneller geleverd dan beloofd, fijn - Verpakking tip-top ! Kleine koelbox met nog eens een extra koelelement erin. Zeer aangenaam verrast hiermee (andere bedrijven waar ik iets vergelijkbaars had besteld, deden dit niet, ondanks dat ze wel vertelden dat het pakket steeds gekoeld moest blijven !) - Hoge kwaliteitslevering voor deze prijs

Hallo Gwendolyn, Bedankt voor je beoordeling! Wanneer de buitentemperatuur te hoog is versturen we steeds gekoeld. Hierdoor zijn we zeker dat onze verse producten op de meest kwalitatieve manier bij de klant terecht komen. Fijne groet, Biogroei

goede verwerking van de bestelling

Het product nog niet gebruikt maar op aanraden van de vorige eigenaar van de moestuin aangeschaft daar hij goede resultaten had.

Experts in hun vak.

Uitstekende en professionele begeleiding. Efficiëntie mail en telefoon tussenkomt. Snel bereikbaar en bovenal heel erg vriendelijk. Het is bovendien prettig om met jullie te communiceren. Houden zo!

Dag Rudy, Bedankt om de tijd te nemen om een beoordeling te schrijven. Wij duimen voor een goede vangst en blijven beschikbaar in geval van bijkomende vragen! Vriendelijke groeten, Biogroei

vriendelijk, behulpzaam , zoeken voor u de best mogelijke oplossing.

Had problemen met een invasie van langpootmuggen. Gazon behandeld met C green tegen emelten. Hopelijk werkt dit want werkelijk zeker met de hand zo'n 1000 langpootmuggen gepakt op een paar dagen. Volgend jaar in mei ga ik zeker opnieuw mijn gazon behandelen om de cyclus te kunnen doorbreken.

Dag Danny, Inderdaad, jouw fotomateriaal sprak boekdelen. Een voorjaarsbehandeling is zeker nodig! We zien elkaar opnieuw in 2020! Fijne groet, Biogroei

na problemen met dpd heeft biogroei het pakket nogmaals verzonden met een andere pakketbode, ditmaal wel geleverd. Topservice en de producten zijn ook super. Ik ben ontzettend tevreden.

Snelle levering en top kwaliteit producten.

Reeds verscheidene goederen aangekocht en altijd correct afgeleverd

Ik blijf klant !

Dag Rik, En wij blijven ernaar streven om u als klant te voorzien van de beste en meest verse producten! Prettig weekend alvast, Biogroei

snelle levering goed verpakt duidelijke gebruiksaanwijzing

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.