Verademing voor de kippen

Na de behandeling van het kippenhok was er al een positieve reactie bij de kippen te zien. T

Kreeg het pakketje goed gekoeld binnen en werd goed op de hoogte gehouden waar het pakketje zich bevond.

Nieuwsgierig naar het resultaat

Perfecte koele levering nog 2 dagen in frigo bewaard wachtend op ideale avond en voorspeldde bewolkte en regenachtige dagen. Nu als vochtig houden voor een 2 tal weken en dan hopen dat ik s'avond in de tuin kan wandelen zonder steeds weer op slakken te trappen.

Vlot geleverd in een gekoelde doos en iets meer gekregen dan ik had besteld. Top dus!

Super snelle levering

Kom hier zeker nog kopen ben over de hele lijn tevreden. Netjes verpakt en snel geleverd meer moet dat niet zijn Bedankt en graag tot een volgende keer.

Product was snel geleverd, en perfect verpakt. Mijn complimenten 👍

Al jaren een betrouwbare verkoper

Snelle afhandeling. Vragen worden snel beantwoord met nuttige informatie.

WESPINATOR werkt perfect

inderdaad, alle wespen vluchten weg

Dag Dani, Dank voor de fijne beoordeling! Geniet van een wespenvrij zomer einde! Groet, Biogroei

prima service

plakkerig om aan de bomen te plakken maar werkt prima

Levend aangekomen, snelle zending

Lieveheersbeestjes besteld. Levend ontvangen en goed verpakt met instructies.

Perfecto 100% RECOMENDABLE

Producto perfecto el unico que ha echo que las gallinas vuelvan a los nidales y que ya no les afecte el acaro rojo,recomendale 100%.

Hola Rodolfo, Gracias por tu agradable comentario! Es bueno leer que tus pollos están en plena forma nuevamente! :-) Saludos cordiales, Biogroei

Goede service, maar aaltjes werkten helaas niet

Vlotte levering, 1 werkdag zelfs naar Nederland. Echter werkten de aaltjes voor de Buxusrups niet, na 5 dagen zie ik een handjevol dode rupsen, en de rest eet nog vrolijk mijn buxussen kaal.

Beste Ellen, In je review geeft je zelf al aan dat je na amper 5 dagen weinig effect ziet, terwijl wij adviseren om deze behandeling 5 weken na elkaar uit te voeren. Nog even kort de belangrijkste punten op een rij in geval van een aaltjes bladtoepassing, zoals omschreven op de productpagina 'Aaltjes tegen rupsen buxusmot': 1/ Verwijder alle filters < 1 mm uit je spuitapparatuur. 2/ Aaltjes zijn een contactmiddel, dus je moet de rups goed raken om een bestrijdingseffect waar te nemen. 3/ Omdat je niet alle rupsen bij één bladtoepassing zult raken en bestrijden, zijn meerdere behandelingen noodzakelijk. We raden aan om 5 toepassingen na elkaar uit te voeren met een interval van één week. Het is dus aangewezen nog 4 weken vol te houden zoals aangegeven. Hopelijk mogen we dan rekenen op een tevreden klant én een herziene beoordeling :-) Fijne groet, Biogroei

Goede website

Vlotte levering

Duidelijke instructies en informatie

N.a.v. een slakken probleem op/onder ons gazon heb ik kort research gedaan naar een geschikte biologische bestrijdingsmethode. Biogroei blinkt uit in de uitleg rondom de diverse plagen en oplossingen, dat geeft veel inzicht. Het bestelde product (No-Slug) lijkt net zo goed te preseteren. Al met al zeer happy met het aanbod dus, dat heeft voor mij zeker een meerwaarde boven goedkopere - en aggressievere - producten.

Perfect aangeleverd

De lieveheersbeest larven warmen perfect verpakt en snel geleverd. Ben al bijna van mijn bladluizen af! Echt een aanrader!

Snelle service en goede producten

Goede producten voor een goede prijs.

Snelle levering uitstekend

Goed product snelle levering

super service en produkten

bij alles een zeer goede uitleg ,en wat een service bij het opsturen van de produkten echt uiterst verzorgd bedankt !!!!!

Bedankt voor je fijne beoordeling, Pascale! Denk eraan om oppervlakte dewelke je met de aaltjes hebt behandeld goed vochtig te houden gedurende tenminste 2 weken! Fijne groet, Biogroei

Vrijdag avond besteld, maandag namiddag ontvangen. Fantastisch.

Poeder verstuiving werkt goed, kleine nadeel is dat het sproeikop soms verstopt geraakt.

Dag Renato, Bedankt voor je beoordeling! Om te vermijden dat de poederverstuiverkop verstopt raakt met het lavameel is het belangrijk om tijdens het verstuiven te schudden met de poederverstuiver. Af en toe een tik geven op het reservoir kan ook helpen! Fijne groet, Biogroei

Positieve ervaring

Snelle levering,effect van wespinator nog af te wachten.

goede service, snelle levering

Vanwege het te warme weer konden de roofmijten niet vervoerd worden, dit is zeer goed gecommuniceerd. Zodra het mogelijk was zijn de roofmijten dan direct opgestuurd. Goede uitleg ook gekregen om ze optimaal in te zetten.

Dag Iris, Dank voor je fijne beoordeling. Daar doen we het elke dag voor! Fijne groet, BioGroei

Goed product en snelle levering

Goed product en snelle levering

Prima in orde!

Snelle levering. De 'wespenzakken' helpen goed. Het beginnende nest is niet verder gebouwd. De wespen zijn verhuisd :)

100% in orde!

Wel nog een vraag: Meteen de aaltjes uitgegieterd. Even later ging het plensregenen. Komt dat het resultaat ten goede? Of zakken de aaltjes dan misschien te diep de grond in?

Dag Willem, De 'plensregen' kan enkel in je voordeel werken! De aaltjes houden nl. enorm van vocht. Verder dien je ze nu goed vochting te houden, ook bij warmer weer! Dagelijks de behandelde oppervlakte besproeien bij droog weer is dus aangewezen. Laat binnen een paar weken zeker iets weten i.v.m. het resultaat! Fijne groet, BioGroei

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.