Snelle, goede service

Bestellen was makkelijk en het pakket was erg snel bezorgd.

Super snel geleverd, duidelijke pagina.

Superservice

eenvoudig te bestellen, snelle behandeling en correcte levertermijn. Kortom een 5 op 5.

Snelle service en geen rouwvliegjes meer!

Kwalitatief advies, snelle levering en begrijpbare uitvoering

Mijn plantenfamilie heeft sinds enkele weken duidelijk last van rouwvarenvliegjes, en enkele trips. Na een zoektocht via internet kwam ik bij BioGroei uit. Door het uitgebreide aanbod aan nuttige insecten en aaltjes, heb ik BioGroei eerst om advies gevraagd. Kort na het indienen van mijn vraag, ontving ik een uitgebreid antwoord met de verschillende mogelijkheden en de meest kostenefficiënte optie (Stenema met Hypoaspis) voor het verdrijven van de plaaggeesten. We zijn nu een week verder, het aantal volwassen rouwvarenvliegjes is afgenomen. Hopen dat de larven en eitjes in de potgrond ook afnemen. Ik heb goede hoop en ga dit als preventieve maatregel toepassen in de toekomst.

Prima verpakt en snelle levering

Besteld en 36 u later in huis Of het product werkt zoals beschreven is nog niet geweten.

Vlot en correct

Vlotte en correcte afhandeling van bestellingen. Goed verpakt en duidelijke gebruiksaanwijzing ingesloten.

De aaltjes hebben hun werk gedaan

Na 2 weken de planten vochtig houden, zijn de rouwwliegjes verdwenen. Gelukkig.

Snelle, correcte service

Mijn bestelling werd snel en correct geleverd.

goede kwaliteit en vlug geleverd!

Mijn tuin is in prima vorm sinds ik WORMENMEST van Biogroei gebruik. Ik raad eenieder aan het eens te proberen, het resultaat zal niet lang op zich laten wachten! Gewoon doen!

Duidelijk en snel

Duidelijke website, zeer snelle levering

uitstekend

goed en deskundig

Snelle levering!

Dag na de bestelling geleverd. Bijsluiter was duidelijk. Vandaag mijn planten behandeld. Hoop op een goed resultaat! Die rouwvliegjes zijn een echte plaag.

Snelle verzending, deskundige uitleg.

Na bestelling van een artikel gebeld voor verdere uitleg, ik ben zeer vriendelijk geholpen. Duidelijke uitleg. Voor mijn planten bestel ik voortaan hier mocht ik iets nodig hebben.

Zeer snelle levering, duidelijke instructies

Goede service, ik had een bladluisval besteld en deze was tijdig geleverd. Ik had wel verwacht dat de val met tape werd geleverd om het te bevestigen.

Gemakkelijk te bestellen, snelle levering

Hoopvol

De bestelservice is prima maar ik zal pas 100% tevreden zijn als de producten ook echt doen wat ze beloven... Ik hoop het alvast!

We zijn in afwachting

Snelle levering van de aalwormpjes alleen is het afwachten of de wormpjes hun werk gaan doen.

Snelle levering en het product werkt super!

De levering was super snel en het product doet wat het hoort te doen. Duidelijke en stapsgewijze omschrijving. Zo lang je die goed leest is het appeltje eitje!

Goede snelle levering

Keurig bericht gekregen dat mijn artikel weer leverbaar was. Direct besteld en de volgende dag al afgeleverd. Goed beschermd verpakt

Ik wilde een woelvork met verkruimelaar aanschaffen. Helaas was deze enkele maanden niet leverbaar. Ik kon gebruik makenom via de mail door tegeven, dat wanneer de woelvork weer leverbaar was dat ik bericht zou krijgen. En ja hoor, net een paar dagen in het nwe. Jr. zag ik het mailtje met voorradig. Gelijk besteld en de andere dag werd deze thuis in Nl. Afgeleverd. Snelle levering, via de mail gelijk een bestel bevestiging gekregen met trace code. Materiaal was goed verpakt en beschermd tegen beschadiging. De woelvork is robuust en stevig, mooi in de lak en goed afgewerkt. Met de bijgeleverde handleiding ging het makkelijk de messen en de verkruimelaar aan de houder te monteren. Ik heb deze nog niet uitgeprobeerd, maar ik ben ervan overtuigd dat dit een aanwinst is en me veel gemak zal geven met het bewerken vd grond. Ben er blij mee en ben ervan overtuigd dat ik de juiste keuze heb genomen en te wachten tot deze grond bewerker weer voorradig was. Wachten kan beloond worden.

Snelle goede service en kwaliteit

Product lag 2 dagen later al in de bus. Ben zeer tevreden over het product.

Zeer goed bedrijf qua klantvriendelijkheid en kwalitateit

Een woelvork met verkruimelaar besteld, deze week geleverd gekregen. Ik ben onder de indruk van de kwaliteit van dit mooie stuk gereedschap. Ik kijk er naar uit het te gaan gebruiken. Maar tot nu toe: een groot compliment!

Very good online shop

A nice assortment of products at very competitive prices combined with a speedy expedition .

À propos Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement