Eindelijk van de vliegjes af!

Ik ben blij verrast door de snelheid en het gemak waarmee we eindelijk van onze rouwvliegjes afkomen. De producten werd snel geleverd en deden wat ze beloofden. Erg blij mee dus!

Dik in orde

3 soorten bestrijdingsinsecten gekocht. Kort telefonisch onderhoud gehad over de mogelijkheden om deze te combineren. Bij biogroei wordt je altijd persoonlijk, doch professioneel verder geholopen.

Kreeg het product snel geleverd.

Na een dag van mijn geplaatste bestelling kwam het al aan. Dat is zeer snel! Mijn paprika plant in huis had erg last van bladluizen echt veel. Ik heb een aantal lieveheersbeestjes larven vrijgelaten op de plekken waar de meeste bladluizen voorkwamen en binnen een dag waren zeker 90 % van de bladluizen weg ! Nu is er gewoon geen bladluis meer te bekennen op mijn Paprika plant echt super! Zeker een aanrader. Maakt niet Uit of het nou buiten of binnen is. Ze doen hun werk echt goed. Wel rekening te houden met het weer natuurlijk als je besluit om het buiten in te zetten tegen bladluis.

Altijd top!

Prima materiaal en excellente deskundigheid

Goed product en het doet wat het moet doen

Ben erg tevreden over het product

Vlot, top en tevreden

Het is mijn eerste keer dat ik een bestelling plaatst bij Biogroei. Ik heb avamite en diameteeenaarde besteld. Prijs-kwaliteit is dit zeker inorde. Nu hopen dat ik tegen volgend jaar mijn bloedmijten plaag onder controle krijg. Een correcte levering en een duidelijke handleiding meegeleverd bij de producten. Waarvoor mijn oprechte dank.

Ik heb het nog niet toe fepast

Ik vind het erg jammer dat de houdbaarheidsdatum al op 17/11 verloopt ! Ik heb zegge en schrijven 6 kamerplanten en had gehoopt een deel te kunnen bewaren.

Goede extra informatie aan de telefoon en zeer zorgvuldig verpakt

Degelijke deskundigheid

voorafgaandelijke info was klaar en duidelijk

na mijn bestelling vlotte afhandeling van de bestelling. het mag gerust enkele dagen zijn tussen bestelling en levering gezien het niet nodig is uit ecologisch standpunt dat de bestelde goederen al na 'een half uur' geleverd worden.

Snelle bezorging, instructie mag beter

De roofmijt die ik heb besteld voor de tripsplaag in mijn plant werd snel bezorgd. De instructie die erbij zat was alleen niet zo duidelijk over hoe te gebruiken, dus heb online opgezocht hoe ik het middel moest toepassen. Uiteindelijk werkt het wel goed!

Vriendelijke mensen, snelle service

Resultaat van de Bokashiballen en de Micriferm is nog afwachten. De levering is alvast prima.

Nvt

Helaas kunnen wij onze ervaring met BIOGROEI nog niet weergeven.

Helaas kunnen wij onze ervaring met Biogroei nog niet kenbaar maken, daar wij het product slechts enkele dagen geleden ontvangen hebben. Wij hebben het product zaterdag j.l. pas in onze vijver (1e.gedeelte) gelegd, zodat de werking nog moet beginnen. Wat wachten op de resultaten. Product werd binnen 1 dag geleverd en netjes verpakt. !!!! mvg.Herman Verheijen.

Goede service. Snelle levering. Aardige mensen

Vijver lijkt al schoner.

De vijverbollen werken. Nu nog afwachten wat het eindresultaat zal zijn.

Op alle fronten zeer/verrassend positief

Gemakkelijk telefonisch te bereiken. Vlot antwoord op mijn vragen gekregen. Meedenkend, klantgericht. Zeer snelle, zorgvuldige verzending van de aaltjes tegen engerlingen tegen een heel goede prijs in vergelijking met wat ik vorige jaren elders heb betaald. Ik ben hoopvol over de goede werking van de aaltjes, omdat deze een paar dagen na toepassing de kleine engerlingen al lijken te hebben aangetast omdat die eigenlijk al geen beweging meer vertonen.

kan het resultaat van mijn bestelling nog niet beoordelen.

Vlotte levering goede prijs qualiteitsverhouding

Was verrast over de coolbox om de Aaltjes zo vers mogelijk te houden, top!

Bijna alles oké...

Alles met Biogroei is goed gegaan, behalve met Postnl. Het pakket zou geleverd worden tussen 11.45 en 14.15 uur. Wachten, wachten, 's avonds rond 20.00 uur, dit heb ik nog nooit meegemaakt!!!!!

Goed verpakt, maar dood geleverd

Pakketje zou de 16e geleverd worden. Bezorger had niet aangebeld en hem bij het afhaalpunt in de straat gebracht. Toen ik hem wilde ophalen was hij er nog niet. Kon hem vervolgens 2 dagen later ophalen. Buisjes was geen leven meer in te vinden, ondanks dat toch geprobeerd uit te zetten in mijn planten. Maar beide beestjes die ik wilde bestrijden zijn nog aanwezig... Het zal vast werken maar de levering was niet best.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Jelle, Je pakket werd amper 19 uren na verzending reeds bij jou aan huis aangeboden. Helaas bleek er niemand thuis. Daarom kwam je pakket de volgende ochtend beschikbaar bij het PostNL punt in je buurt. Pas een dag later werd het pakket 's avonds opgehaald. Los daarvan is deze levertermijn weinig problematisch. De nuttige insecten mogen gerust 72 uur onderweg zijn. Wel is het aangewezen om ze onmiddellijk na ontvangst uit te zetten volgens de bijgevoegde handleiding(en). Aarzel niet om ons in de toekomst sneller te contacteren in geval van vragen bij het toepassen van de bestelde materialen. Wij staan iedereen graag te woord om de natuurlijke bestrijders zo effectief mogelijk in te zetten. Met vriendelijke groeten, Team Biogroei

Duidelijke communicatie

TOP

Zeer snelle levering. zeer goede bereikbaarheid per mail. Alles wordt zeer netjes ingepakt en producten zijn van goede kwaliteit. De roofmijtjes doen zeer goed hun werk tegen de trips

Snelle levering, heel goed verpakt.

Goed verpakt met koelelementen.

À propos de Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement