Snel en effectief

Aaltjes besteld, waren er meteen de volgende dag. Makkelijk te gebruiken en na een dag al veel minder vliegjes. Heel blij mee!

Aaltjes snel geleverd

De bestelling is snel geleverd maar moet nog even geduld hebben voor een resultaat omdat ze pas één dag hun werk doen.

Correcte producten

+ snel beschikbaar bij afhaling + Werkende nuttige insecten

Doen wat ze beloven

Voor iedereen die let op zijn ecologische voetafdruk de uitgelezen site. Uitstekende communicatie, snelle antwoorden. Proficiat en bedankt Zeker aan te bevelen.

Steeds tevreden over product en levering

Bij elke bestelling volgt een vlotte levering. De producten zijn duidelijk omschreven en handig in gebruik. Ik blijf klant.

Snelle levering en goed product

Ik heb aaltjes tegen rouwvliegjes besteld op een vrijdagmiddag. Deze waren zaterdag al geleverd en het product heeft zijn werk zeker gedaan. Het was ook goedkoper en sneller dan dat ik het bij Bol.com zou hebben besteld.

Nog nooit ontgoocheld door Biogroei

Prima kwaliteit en correcte levering.

Topservice

Zoals altijd alles op tijd en goed verzorgd!

TOP!

tevreden. mijn tuin kreeg een verjongingskuur!

Prima informatie om tot een goede aankoop te komen.

Snel, goed en interessante nieuwsbrief!

Prima levering

Goed produkt

correct contact

Levering goed ondersteund Gunstige prijs kwaliteit Ruime keuze

Makkelijk te bestellen en top product

Was blij dat wat ik hebben moest bij jullie te bestellen was Prima aangekomen en volgens zeggen , op tijd

Snel

Duidelijke website, snel geleverd

Altijd goed

Al meerdere malen producten besteld voor het behandelen van mijn kamerplanten en altijd een goed product ontvangen, op tijd en met zorg ingepakt. Zeer tevreden met Biogroei en ik zal zeker in de toekomst terug komen.

prettige verpakking en duidelijke gebruiksaanwijzing

prettige verpakking en duidelijke gebruiksaanwijzing.

De aaltjes doen wat ervan gezegd word,prima communicatie bij contact!

Ik had een grote plaag van rouw vliegjes en zie reeds resultaat na een week!

Product goed ingepakt. Kleine uitleg erbij. En nu nog om te zien of de bestrijding tegen de rouwvliegjes werkt.

Top!!

Product is in perfecte staat en op tijd aan gekomen

Super product

Werd snel geleverd met duidelijke instructies. Makkelijk te gebruiken en heb sindsdien geen schade meer gezien aan mijn kamerplanten.

Snel en duidelijk

Je bestelling is er super snel, en duidelijke en vriendelijke mail

Top fijne uitleg over het gene wat ik gekocht had. Super bedankt

snelle levering, goed en biologisch product

Ik heb de stenema aaltjes ondertussen al drie keer besteld tegen rouwvliegjes. Werkt iedere keer heel doeltreffend. Levering binnen de 3 dagen

Werkt perfect

Twee weken na toedienen zijn de rauwvliegjes verdwenen

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijke gebruiksaanwijzing. Werking tot nu toe top.

À propos de Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement