Nog nooit ontgoocheld door Biogroei

Prima kwaliteit en correcte levering.

Topservice

Zoals altijd alles op tijd en goed verzorgd!

TOP!

tevreden. mijn tuin kreeg een verjongingskuur!

Prima informatie om tot een goede aankoop te komen.

Snel, goed en interessante nieuwsbrief!

Prima levering

Goed produkt

correct contact

Levering goed ondersteund Gunstige prijs kwaliteit Ruime keuze

Makkelijk te bestellen en top product

Was blij dat wat ik hebben moest bij jullie te bestellen was Prima aangekomen en volgens zeggen , op tijd

Snel

Duidelijke website, snel geleverd

Altijd goed

Al meerdere malen producten besteld voor het behandelen van mijn kamerplanten en altijd een goed product ontvangen, op tijd en met zorg ingepakt. Zeer tevreden met Biogroei en ik zal zeker in de toekomst terug komen.

prettige verpakking en duidelijke gebruiksaanwijzing

prettige verpakking en duidelijke gebruiksaanwijzing.

De aaltjes doen wat ervan gezegd word,prima communicatie bij contact!

Ik had een grote plaag van rouw vliegjes en zie reeds resultaat na een week!

Product goed ingepakt. Kleine uitleg erbij. En nu nog om te zien of de bestrijding tegen de rouwvliegjes werkt.

Top!!

Product is in perfecte staat en op tijd aan gekomen

Super product

Werd snel geleverd met duidelijke instructies. Makkelijk te gebruiken en heb sindsdien geen schade meer gezien aan mijn kamerplanten.

Snel en duidelijk

Je bestelling is er super snel, en duidelijke en vriendelijke mail

Top fijne uitleg over het gene wat ik gekocht had. Super bedankt

snelle levering, goed en biologisch product

Ik heb de stenema aaltjes ondertussen al drie keer besteld tegen rouwvliegjes. Werkt iedere keer heel doeltreffend. Levering binnen de 3 dagen

Werkt perfect

Twee weken na toedienen zijn de rauwvliegjes verdwenen

Snel geleverd, goed verpakt, duidelijke gebruiksaanwijzing. Werking tot nu toe top.

Uitstekende service!

Mijn pakketje was letterlijk 2 straten verder, door UPS uit het busje gegooid. Mijn klacht gemeld bij biogroei, meerdere excuses ontvangen en diezelfde dag is mijn bestelling opnieuw verstuurd met PostNL. De volgende dag was mijn pakketje netjes aan de deur afgeleverd. Alleen maar lof voor biogroei! Voor de snelle reacties en het direct oplossen van het probleem. Een absolute aanrader en ik bestel hier zeker weer!

Uitgebreid advies en snelle levering

Vanwege vele plagen (trips, rouwvliegjes, spint) bestel ik regelmatig biologische bestrijding via Biogroei. Een enorm uitgebreid assortiment. Al meerdere keren contact gehad over welke bestrijders in te zetten tegen de plaagbeesten, en telkens rap voorzien van uitgebreide informatie en gedegen advies. De tripsplaag bleek zeer hardnekkig, maar is nu bijna de kop ingedrukt. Enige jammere is de prijs (wanneer je veel planten hebt om te beschermen) en het ontbreken van een spaarpunten systeem.

Supersnel service

Ik had verwacht twee werkdagen, maar mijn bestelling was al de volgende dag binnen en dat was een meevaller omdat ik steeds last heb van rouwvliegen in een van mijn kamer planten. Op deze manier kon ik snel te werk gaan. Super tevreden met prijs en levering.

Ik ben heel tevreden. De toegestuurde insecten hebben mijn planten vrijgemaakt van Milli bugs en spidermites

Het middel Bio groei Stenema helpt uitstekend

Goed middel tegen vliegjes

Snelle levering en goed product

Een product dat op verantwoorde manier overlast bestrijdt.

À propos de Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement