Het was perfekt en snel

Alles ok

Prima, snel geleverd

Product werkt prima, snel geleverd.

Goede service!

Aaltjes ooit gekocht werkte perfect. Volledige varenrouwmug plaag in 1 week uitgeroeid. Roof Mijten tegen spint en deze doen ook goed hun werk. Dusja top!

Eén woord : correct !

Prijs/kwaliteit in evenwicht

Grelinette was snel geleverd, binnen 24 uur ! Degelijk verpakt. Grelinette met verkruimelaar is gemaakt van degelijke materialen en vakkundig gelast. Hoop er veel gebruik van te kunnen maken.

Snelle correcte levering.

Bestelde product tegen spint handig in het gebruik.

Prettig!

Ik werd keurig gebeld toen men dacht dat ik misschien op een andere manier (betere) geholpen kon worden. Goed overleg en per ommegaande het product in huis.

Snelle levering, goede producten

Al een paar keer aaltjes en roofmijten besteld, elke keer werkt dit uitstekend!

Super service en top producten

Vriendelijk personeel, top producten, ik kom zeker nog eens terug

Top bedrijf

Altijd stipte levering en indien gewenst goed advies, al jaren een vaste partner❤️

Klantenservice is super!

Foutieve verzendadres opgegeven. Even een mailtje naar het top klantenserviceteam van Biogroei en meteen opgelost. Dankjewel !

Aaltjes tegen rouwvarenmug eerder gebruikt van biogroei. Deze keer was de gebruiksaanwijzing erg summier, zou duidelijker mogen

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Janine, Dank voor je review. Onze excuses ingeval de gebruiksaanwijzing niet duidelijk is voor jou. Laat je ons even weten waar/hoe het beter kan? Dan kunnen we eventuele aanpassingen doorvoeren en het toepassen van aaltjes voor iedereen nog proberen te vereenvoudigen. Samen werken aan een makkelijke en gifloze plaagbestrijding is waar het om gaat ;-) Prettige groeten, Lester van Biogroei

Snel geleverd, netjes verpakt!

Goede informatie, roodwantsen en roofmijten besteld tegen tripsen. Goed verpakt en diertjes levend en ready to go kunnen uitzetten in huis. Geweldig om te zien hoe ze "voor jou" aan de slag gaan! In vergelijking met chemische bestrijding gaan ze voor je door tot de laatste schadelijke insect verorbert is. De investering waard!

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Arjen, Wat leuk dat jij ze ziet lopen ;-) Vaak is het heel moeilijk om Cucumeris roofmijten tegen jonge trips(larven) met het blote oog waar te nemen. De Orius roofwants tegen volwassen tripsen is het enige nuttige insect in ons gamma die echt makkelijk te observeren is. Geniet van de natuurlijke actie die zich nu afspeelt in je urban jungle ;-) Fijne groet, Lester van Biogroei

Leuke site, heeel snelle levering 10/10

Betrouwbaar, heeeeel snelle levering, Zo goede service dat ik de service zelfs nog niet nodig gehad heb Alles verliep heel vlot! sterk!!!

Goed, snel en goedkoop

Goed produkt, snel geleverd en goedkoper dan andere aanbieders

Erg toegankelijk en deskundig, prima service

Ik ben erg blij met biogroei. Producten die aansluiten bij mijn wens en hele goede advisering. Top.

Aaltjes tegen rouwvliegjes werken goed!

Zeer snelle levering en vriendelijk en behulpzame mensen.

Ma référence pour la lutte biologique

Je suis une grande fan des plantes vertes d’intérieur, j’en possède environ 200. Peut-être que cela est dû au fait que je ne vois pas tout de suite ou qui sont vraiment petit mais j’ai parfois l’impression que certains insectes prédateurs je supporte mal le transport et ne vivent pas longtemps après réception et malgré tout ils sont une aide indispensable pour lutter biologiquement contre les nuisibles (thrips, tétranique, moucherons, …) Je commande 3 à 4 fois par an environ afin de maintenir une population suffisante toute l’année et je n’utilise donc aucun traitement ou autre car je n’en ai pas besoin, mes acariens font très bien leur travail. La réception est rapide, l’envoi et l’emballage sont soignés. Je n’ai jamais été déçue et je recommande très fortement.

Vlotte bestelling, betaling, levering.

Kan na enkele dagen echt niets zeggen over het effect van mijn product!

Snelle levering, correct en goed verpakt

Goed aanbod, goedkoopst, snelle levering, correct en goed verpakt

Snelle service, goede producten, aardig personeel!

Ik ben een nieuw in de urban-jungle wereld maar alle nieuwe planten in mijn huis maken me blij! Dit ging echter niet zonder slag of stoot en we hebben denk ik zo'n beetje elke plaag gehad die je je kan bedenken. Tot frustratie aan toe gespoten en gewassen met koolzaad- en neem olie tot ik toch maar eens natuurlijke vijanden ging proberen van Biogroei. Dit leek me eerst een vies idee, maar je merkt er niks van en ongedierte verdwijnt als sneeuw voor de zon! Wij hebben eerst spint roofmijten kweekzakjes gehad en nu onlangs de nieuwe chrysopa gaasvlieg eitjes in de planten gehangen. Als ik hiermee het ongedierte weg houd zonder chemicaliën is dat het geld dubbel en dwars waard! Daarnaast is het vriendelijke personeel niet bang om tijd te nemen voor mijn ontelbare vragen over hoe ik mijn planten het beste opweg help. Alom een goede ervaring en zou het iedereen aanraden die graag zijn huis vol planten heeft; ook preventief want voorkomen is beter dan genezen.

Goede kwaliteit, te weinig informatie voor de leek

Pakketje snel en goed ontvangen en kwaliteit was ook goed. Miste alleen meer informatie, tips en best practices over hoe de Chrysopa op kleinere schaal binnenshuis op kamerplanten te gebruiken. Gelukkig studeert onze zoon in Wageningen en kon hij daar van wat mede studenten tips krijgen over hoe zij de Chrysopa in het lab gebruiken bij kleine opstellingen. Als jullie het gebruik op particuliere markt willen verbeteren zou ik zorgen dat er meer informatie voor wat specifieker gebruik op de website komt. Na maanden klooien met allerlei spuitmiddeltjes kon ik de wolluis in onze kamerplanten maar niet wegkrijgen en nu na 4 dagen geleden de Chrysopa te hebben uitgezet lijkt het zo goed als verdwenen.

Mijn musa (bananenplant) krijgt al mooie blaadjes na behandeling tegen spint. My Happy ;-)

Na de levering heb ik de flacon tot 's avonds plat in de deur van de frigo gelegd. 's avonds de roofmijten tegen spint uitgezet op mijn orchideeën en musa. Je zag ze onmiddellijk rondlopen op de bladeren. Fijn op zo'n ecologische manier af te geraken van die ongewenste bezoekers. Als ik nog eens beestjes heb zal ik zeker opnieuw bij biogroei bestellen en waarschijnlijk gaan afhalen in Leuven want je wil die rovers natuurlijk zo snel mogelijk in huis hebben wanneer je ze nodig hebt (ook al was de levering snel, het kan in dat geval niet snel genoeg gaan).

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Kristien, Dank voor je review. Goed dat je even aangeeft hoe je de Phyto-mite (roofmijten tegen spint) hebt bewaard tot gebruik. Natuurlijk nooit langer dan nodig bewaren => Idealiter zet je onze roofmijten de dag van ontvangst uit. En natuurlijk ben je meer dan welkom om toekomstige bestellingen zelf af te komen halen te Leuven. Misschien staat de koffie wel klaar :-). Fijne groeten, Lester van Biogroei

Bijna helemaal tevreden

De levering van de nematoden was heel snel, alleen vond ik de gebruiksaanwijzing iets te beknopt. Het was mij bijvoorbeeld niet duidelijk of ik koud of lauw water moest gebruiken voor de oplossing. De verschillende websites die ik erover raadpleegde spraken elkaar tegen.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Goede dag mevrouw A., Dank voor uw opmerking. Gewoon 'koud' kraantjeswater van de keukenkraan is helemaal perfect om de aaltjesoplossing te maken. Het water mag zelfs een beetje lauw zijn. Het belangrijkste is om extremen te vermijden, dus geen 'ijs'koud of heet water gebruiken. Aarzel niet ons -in de toekomst- te contacteren in geval van vragen! Onze klantendienstmedewerkers staan u heel graag te woord, of te email ;-) Beste groeten uit Leuven, Lester van Biogroei

goede service

mijn bestelling van aaltjes tegen plantenvliegjes was snel binnen. Er zit een duidelijke instructie bij. Nu even afwachten of het ook echt helpt.

À propos de Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement