Snelle service. Mis alleen duidelijke beschrijving bij de producten. Dat moet je dan weer op internet (website) op zoeken. Dat is dan jammer.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Beste Marie-Louise, Dank voor je beoordeling. Goed om te vernemen dat de meegeleverde handleidingen nog beter kunnen (of misschien vergaten wij een handleiding toe te voegen bij je roofmijten?). Laat zeker weten welke informatie niet duidelijk overkwam in de handleiding. Input is altijd welkom. Zo kunnen we ons blijven inzetten om de beste service te bieden aan al onze klanten. Fijne groet, Team Biogrowi

Moet resultaat nog zien.

Ik heb de korrels volgens voorschrift gebruikt. Heb maar een dracaena om te behandelen met de korrels. Ik wacht nog een paar dagen. Heb dus veel over en moet dit weggooien. En dat is jammer.

Snel advies en supersnelle levering!

Ik kreeg heel snel een antwoord op mijn vragen voor advies. De producten die ik besteld heb, kon ik heel vlot bestellen en ze werden daags nadien al geleverd. Super!

Het werkt!

Het is heel lang goed gegaan maar ook wij moeten eraan geloven, Buxusmot. En omdat we de struiken liever niet kwijt willen hebben we ons probleem bij Biogroei neergelegd. Zij hebben ons eerder ook al fantastisch geholpen dus het vertrouwen was er al. Na wat over en weer gemaild te hebben, hebben we een bestelling gedaan voor feromonen. Na de snelle levering hebben we alles opgehangen zoals beschreven en binnen vijf minuten zagen we de eerste Buxusmot al rondvliegen, dus de verwachting was hoog ;-) De eerste 30 motten zijn een feit (binnen drie dagen), wat ons betreft een aanrader!

Alles is heel snel en correct geleverd

Zo zouden alle firma's moeten werken. Snel en correct.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hoi Luc, Tof om dit te lezen! We zetten ons bij Biogrowi elke dag in om de beste service en producten snel bij jullie te krijgen! Met vriendelijke groeten, Team Biogrowi

Goede service en advies

Via de telefoon correct en snel geholpen

Kwaliteit van het produkt niet bevredigend.

Bij eerdere bestellingen van aaltjes tegen engerlingen was de inhoud van de verpakking vochtig. Bij mijn bestelling via jullie kreeg ik een verpakking waarin de inhoud bijna poedervormig was. Na vermenging met de vooropgestelde hoeveelheid water was de oplossing niet zoals andere keren. Er bleven klonters in de substantie zitten die ik niet geheel kon oplossen. Ik vermoed daarom dat de bestelde hoeveelheid aaltjes te oud was. P.s. de levering was nochthans vlot en binnen 2 dagen aangekomen, waarvoor dank. Dezelfde dag heb ik deze dan verwerkt.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Dirk, Het spijt ons te moeten lezen dat je een minder positieve ervaring had met een van onze producten. Neem even rechtstreeks contact op met onze klantendienst aub. Zij zoeken en vinden samen met jou sowieso een gepaste oplossing. Met vriendelijke groeten, Team Biogrowi

Correct zoals altijd

Zeer goede, duidelijke info over producten. Prima opvolging bestelling.

Uistekende service

Produkt tegen kersenvliegen werkt goed

Twijfels

Ik ben niet zeker of de insecten echt hun werk doen. Tevens leek het mij zeker niet dat er 100 orius in het buisje zaten.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hey Bieke, Je mag erop vertrouwen dat er steeds meer dan aangegeven aantallen worden geleverd. Volwassen tripsen zijn hardnekkig en dus moeilijker te bestrijden. De Orius roofwants eet maar een paar volwassen tripsen per dag. Afhankelijk van de aantasting moet je dus meer of minder roofwantsen uitzetten. Neem in de toekomst, alvorens te bestellen, contact op met onze (p)(k)lantenservice. Zij kunnen dan aan de hand van jouw beschrijving (of beeldmateriaal) de beste oplossing voordragen. Fijne groet, Team Biogrowi

Goede producten

Snelle levering, ik heb toch de indruk dat de tuin -en kamerplanten baat hebben bij het gebruik van de voeding en micro-organismen

Biogroei is a very professional company with a trustworthy assortment.

We have used several products from Biogroei, and while they required patience, the effects have been steadily improving and long-lasting. We had to use 'Stenema | Aaltjes tegen rouwvliegjes' several times because every newly introduced plant was infected, and we also faced a severe thrips overrun. We were on the verge of giving up on our Monsteras, Scheffleras, and avocado plants. However, after a combination of 'Kweekzakjes tegen trips | Trips preventief aanpakken,' 'Cucumeris | Roofmijten tegen trips,' and 'Chrysop - Tegen spint, trips, bladluis en wolluis,' we only had to throw away one out of ten severely infected plants. Looking at the other 40 plants in our apartment, it seems that these products stop the invasion in its tracks. I would wholeheartedly recommend these products.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dear Halina, How nice to read such a review. Were I to write reviews myself they would look like this ;-) But unfortunately, I am only allowed to give feedback on reviews, lol. Enjoy your green, toxin-free oasis! Best regards, Team Biogrowi

Zeer tevreden en een aanrader

Alle producten staan hier mooi omschreven en professioneel uitgelegd. Bestellen gaat vlotjes en worden netjes en verzorgd thuis geleverd.

Duidelijk, goed en snel

Duidelijker verhaal dan menig andere site. Snelle en goede levering.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Hi Lodewijk, Dit is een verhaal van 30 jaar ervaring binnen de biologische plaagbestrijding. Mocht je nog bijkomende informatie wensen over een specifiek thema kan je ons steeds bereiken. Met vriendelijke groeten, Team Biogrowi

Effe wachten

Levering zowel qua tijd als inhoud voldeed aan wat werd toegezegd. Uitleg hoe product (aaltjes) te gebruiken is duidelijk. Nu wachten of in 2024 er enig effect in de tuin te bemerken is.

leuk, snel en efficient bestellen bij een goed geroutineerd bedrijf - TOP.

catalogus is duidelijk bestellen gaat vlot betaling verloopt ordentelijk levering geschied snel en zoals afgesproken.

Zeer tevreden over de behandeling van mijn aanvraag en snelle levering.

Overzichtelijke website en gemakkelijke bestelling. Product geleverd met duidelijke richtlijnen voor gebruik.

Perfecte service

Aaltjes tegen vliegjes in de kamerplanten besteld en enkele dagen later lagen ze in de bus zoals beloofd.

Goed product, snel geleverd

Goed product, snel geleverd

Heel snelle levering en uitstekende producten

Heel snelle levering en uitstekende producten

Besteld snelle levering. Prima product

Betrokkenheid

Mijn planten buiten en binnen maken een lastige tijd door met rouwvliegjes en luizen. Er wordt met je meegedacht, advies en raad en alle tijd. Heel fijn

Duidelijke site met adviezen. Nu hopen dat de producten hun werk doen!

Helaas trof ik ineens super veel bloedmijten aan in het kippenhok. Via Google kwam ik bij Bio Groei uit. Adviezen en instructies zijn duidelijk en de verzending, ondanks vakantietijd, super snel. Super tevreden!

Prima, alles goed verlopen

À propos de Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.

Avis sur Kiyoh