livraison rapide et qualité top

livraison rapide et qualité top

Snelle levering en de verpakking is goed

Geweldig, snel en super prijs kwaliteit!

Mijn eerste keer dat ik larve koop. Ze waren er snel, deden het goed en ben voor altijd verkocht! Zo leuk en groen echt een aanrader!!

Kwaliteit gereedschap, blij met site dat ik dit heb mogen ontdekken

Goed product, prima prijs, snelle bezorging

Goed product, prima prijs, snelle bezorging

Snel en correct

Snel en alles op de ad gesproken aflevertijd

Supersnelle levering, prima product

Heel behulpzaam

Ik had contact opgenomen omdat ik nog vragen had over de behandeling van spint. De dame aan de telefoon nam de tijd, stelde veel vragen om goed te begrijpen hoe erg de aantasting was en gaf me vervolgens veel uitleg en advies. De kweekzakjes en de combiroofmijten zijn ondertussen uitgezet, nu nog even afwachten of alle spint verdwenen is maar ik heb er vertrouwen in.

Zeer goed.

Snelle service. Het product moet ik nog leren kennen.

snelle levering leuke korting via kortingcode een aanrader.

Afhandeling was prima. Effect van de bestelde Chrysops moet nog blijken.

De helpende hand die ik nodig had

Mijn kamerplanten werden geteisterd door een spintplaag. Via BioGroei heb ik deze op biologische wijze onder controle gekregen door de handige chrysop kaartjes die je makkelijk aan de geïnfecteerde planten kan hangen. De kaartjes lieten niet lang op zich wachten waardoor ik al snel aan de slag kon gaan.

Werkt goed

Goede, snelle levering en fijn dat er een koelelement bij zit zodat het koud blijft. Met het uitzetten van de wantsen zagen we dat er meteen een trip werd opgegeten, heel fijn. We hebben het twee keer gedaan, met 2 weken er tussen, zoals in het boekje werd aangeraden. Duidelijke instructie. Ik hoop dat de trips wegblijven nu.

Biogroei heeft alle kennis en benodigdheden in huis om je planten en tuin op een milieuvriendelijke manier te verzorgen. De leveringen komen steeds heel vlot na bestelling thuis aan. De klantenservice is ontzettend goed. Bij vragen word je onmiddellijk en duidelijk én vriendelijk verder geholpen, zowel telefonisch als via mail. Zeer tevreden klant.

Kundige webshop

Goed verpakt. Duidelijke communicatie en uitleg

Heel goede service.

Heel goede service.

Fijne service en snelle levering

Bij de laatste bestelling had ik de verkeerde postcode ingevuld. Daarover werd ik netjes gebeld om het te controleren. Super! Verder altijd snel geleverd, wat prettig is met levend materiaal.

Goed product en snelle correcte levering!

Ik had al eerder goede ervaringen met dit bedrijf, vandaar dat ik hetzelfde artikel een jaar later nogmaals heb besteld. Mèt kortingbon voor gratis verzending!

Behulpzaam

Ze hebben me enorm vlot verder geholpen, Biogroei contacteerde me zelfs om me te wijzen op een correcter alternatief. De insecten waren echter heel lang onderweg. Toen ik een mail stuurde zei men dit gecommuniceerd te hebben maar ik vond hier niks van terug, ook niet in de reclamemappen. Zo'n leugentje is toch niet goed voor het vertrouwen. Over de werking van de beestjes kan ik nog niets zeggen, dat is te vroeg!

Zeer snelle levering en goed product

Zie hierbovennn

Heel goeie service !

De producten komen helemaal overeen met wat je bestelt online. Je krijgt een duidelijke omschrijving hoe je het moet gebruiken zodat je niet voor verrassingen komt te staan. Prima resultaten !

prima product

kamerplanten groeien beter en worden mooier

Altijd tip top in orde.

Liefst haal ik mijn bestelling op omdat ik tegen de e-commerce met zijn nachtwerk en uitbuiting ben. En dat is perfect mogelijk. Ik doe het wanneer ik er in de buurt moet zijn. Biogroei maakt zelf zijn pakketten klaar (zoals wanneer je ter plaatse gaat). Die zijn altijd tip top in orde, en de producten zijn allemaal van kwaliteit. Het spoort aan om te grasduinen in het volledige aanbod.

snel geleverd en heldere uitleg

Fijn zo snel een biologische bestrijding in huis. Tip: bewaartemperatuur op buisje Orius is niet te lezen. Daardoor verkeerd bewaard, gelukkig maar 24u tot uitstrooien

Keurig

Prima verzorgd, en op tijd. Ondanks Corona

À propos de Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.

Avis sur Kiyoh

• Les avis avec un score inférieur à 6 sont publiés 7 jours après le placement