De rouwvliegjes waren binnen 5 dagen verdwenen

Was makkelijk in gebruik door de super uitleg op video. Ook zeer snel afgeleverd, waardoor ik snel kon beginnen met het bestrijden van die vervelende vliegjes.

Snelle levering goed advies

In 1 woord top

200 larven lijken eerder 20

Misschien door het warme weer maar de 200 lieveheerstbeestjes larven wat ik besteld had leken eerder op 20 toen ze geleverd werden.

Twee keren besteld, twee keren tevreden

Besteld op zondagavond en dinsdag in een brievenbus pakketje al in de brievenbus. Besteld wanneer het 30 graden was, dan is de houdbaarheidsdatum (logischerwijs) kort. Eens eerder besteld en toen waren de aaltjes nog ruim 2 weken goed waardoor ik de aaltjes kon verspreiden over 2 gietbeurten.

Goede producten, uitstekende klantenservice en perfecte kennis van zaken

We hadden aaltjes besteld tegen de engerlingen. Voor de zekerheid nog een gebeld en Ines was uiterst behulpzaam, supervriendelijk en wist ons echt goed te vertellen wat we moesten doen. Danku!

Zeer positieve ervaring!

De website bevat goede informatie en de levering gebeurt heel snel. Ik had een vraag en een uurtje later had ik al een antwoordt. Mijn ervaring is dus heel positief met deze winkel/website.

Top service!

Net de roofmijt uitgezet in het kippenhok en druppels in het water van onze kippen gedaan. Nu nog afwachten of we verlost geraken van die vervelende bloedluizen. Desnoods over een week of 3 nog eens een lading roofmijten.. En wel zo fijn dat het ook op een natuurlijke manier kan. Service is top! Mijn vragen werden snel beantwoord. Vlotte levering

Vlot en snel geleverd

Ik heb al goede ervaring met encarsia tegen witte vliegen en daarom heb ik ze dit jaar terug besteld. De website is zeer overzichtelijk opgesteld en daardoor kan je er snel vinden wat je nodig hebt.

Doeltreffend en snel geleverd!

Als ik beestjes spot, is Biogroei het eerste waar ik aan denk!

Zeer makkelijke bestelling en snelle service

Mijn bestelling plaatsen verliep zeer vlot. Eens er een track en tracé nr As kon ik mijn pakket opvolgen. Was binnen de paar dagen geleverd.

alles heeft verzorgd en goed gelopen, blij mee

Prima klantenservice. Probleem met levering zeer snel opgelost.

Gebruik allang hun producten altijd met volle tevredenheid. Een keer niet aangekomen,maar kreeg gelijk nieuwe opgestuurd.

Snelle goede levering

Vanaf bestellen tot levering alles goed en snel geregeld met goede update onderweg. De bio bestrijding lijkt werken dus ook daar blij mee

Efficiënt op natuurlijke wijze.

Duidelijke uitleg op website, correcte en snelle afhandeling van de aankoop. De producten zijn echt efficiënt (wij kochten iets tegen buxusmot en kersenvlieg). Ik was aangenaam verrast door de mail ivm de huidige tuininsecten.

Goede producten en snel bezorgd. Blij mee.

Goede producten en snel bezorgd. Blij mee.

nematoden besteld tegen de varenrouw vlieg. Was netjes ingepakt, zelfs met een coolpack om ze goed te houden met het warme weer. Overal, prima ervaring.

Alles zorgvuldig geleverd ! Volgende dag al thuis…..Super snel.

Gewoon perfect

Aaltjes tegen rouwvlieg besteld. Deze kwamen binnen koud gehouden door een koelelement. Perfecte service!

Geweldig! Snelle levering!

Snelle levering, goede service bij vragen. Al jaren klant en nog altijd super tevreden.

Snel en duidelijk

De gestelde vraag vooraf is snel op gereageerd en duidelijk beantwoord. De levering was ook snel. Spullen goed verpakt. Nu afwachten wat er gebeurd met de algen en slib in de vijverbakjes. EM vijver, microferm en bokashi bal zitten net 2 dagen in het water, dus moeilijk hier al iets over te zeggen.

zeer tevreden

resultaat moeten we natuurlijk verder afwachten

Een heel snelle levering! Top!

Vertrouwd, correcte levering en prima van aankoop tot ontvangst!

Zie hierboven

Super!!!

Snelle afhandeling, super service. Erg tevreden Bedankt

À propos de Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.

Avis sur Kiyoh