nematoden besteld tegen de varenrouw vlieg. Was netjes ingepakt, zelfs met een coolpack om ze goed te houden met het warme weer. Overal, prima ervaring.

Alles zorgvuldig geleverd ! Volgende dag al thuis…..Super snel.

Gewoon perfect

Aaltjes tegen rouwvlieg besteld. Deze kwamen binnen koud gehouden door een koelelement. Perfecte service!

Geweldig! Snelle levering!

Snelle levering, goede service bij vragen. Al jaren klant en nog altijd super tevreden.

Snel en duidelijk

De gestelde vraag vooraf is snel op gereageerd en duidelijk beantwoord. De levering was ook snel. Spullen goed verpakt. Nu afwachten wat er gebeurd met de algen en slib in de vijverbakjes. EM vijver, microferm en bokashi bal zitten net 2 dagen in het water, dus moeilijk hier al iets over te zeggen.

zeer tevreden

resultaat moeten we natuurlijk verder afwachten

Een heel snelle levering! Top!

Vertrouwd, correcte levering en prima van aankoop tot ontvangst!

Zie hierboven

Super!!!

Snelle afhandeling, super service. Erg tevreden Bedankt

3 dagen na ontvangst is het gewoon nog te snel om een oordeel te vellen

Bij het openen van de houder met de larven van het lieveheerbeestje kwam er al 1 snel naar buiten. Waar die gebleven is weet ik natuurlijk niet, want het beestje moest zijn weg gaan zoeken in mijn cactusverzameling waar zonder twiojfel wolluisjes zijn te vinden.

Snel en vlot

Zeer vlotte en snelle levering

Ik had lieveheersbeestjes besteld na 1 dag waren ze er al en werken geweldig goed tegen de bladluizen ik ben zeer erg tevreden

Snelle en correcte verwerking, levering en afhandeling bestelling

Afwachten mbt dexresultaten binnen enige tijd

Beste remedie tegen pruimenmot.

Prima service, vlotte levering en produkt doet wat hij beloofd. Feromoon en mottenval zorgt dat we sinds twee jaar heerlijke beestvrije pruimen hebben.

Van de 100 larven maar ca 15 levend

Ben voor biobestrijding dus tegen de luizen maar een keer 100 larven van het lieveheersbeestje besteld. Bij aankomst uitgezet maar kwam niet verder dan stuk of 15. Dat is wel jammer als je er 100 besteld... Het is wel leuk de larven aan het werk te zien.

Product slecht.

Bezorgtijd en contact met firma op voorhand goed. Product larven lieveheersbeestjes slecht!!! Als ik er p levend gevonden heb is het veel. Heel grote afrader dus....

Goede info en snelle levering

Product moet zijn werk nog doen maar de informatie en levering waren top.

Positief

Mijn bestelling werd meteen opgestuurd en was vanwege de hitte ingepakt in isolerende verpakking met een koelelement erbij!

Super product, snelle levering

Na eerdere positieve ervaringen met het hennep worteldoek heb ik deze opnieuw besteld. Het doek is heel makkelijk uit te rollen en vast te zetten met de grondpinnen. En belangrijk, het houdt de onkruidgroei sterk tegen. Fijn dat ik dit natuurlijk materiaal tegen gekomen ben. De service van Biogroei was opnieuw top. Vlotte levering de dag nadien en materiaal was stevig ingepakt.

Beter biologisch ipv kunst meststoffen

Als hovenier sta ik achter biologische verbetering, het is in tegenstelling tot kunstmest beter voor de beplanting en zeker ook voor de micro organisme en schimmels die er in leven. de balans van de grond komt terug en de natuur kan doen wat ze moet doen.

Een aanrader!

Duidelijke omschrijving van het product en zeer snelle levering!

Ik wacht nog af om resultaat te zien

Op 16 juni ben ik gestart met een groot pakket mijten. Is het normaal dat ik nog altijd bloedluizen zie? Hoop er vlug vanaf te geraken ook omdat ikzelf er geweldige jeuk van heb.

Réponse du propriétaire de l'entreprise

Dag Frieda, Dank voor je nuttige review. Het is helemaal normaal dat je de dagen volgend op het uitzetten van ChickenHeppie roofmijten in je kippenhok meer bloedmijten ziet. De ChickenHeppie roofmijten jagen de bloedmijten namelijk uit de kieren van het hok. Pas 2 tot 3 weken na het uitzetten van de roofmijten zal je een significante verbetering waarnemen. En dan komt het neer op herhalen van de behandelig (daarom hebben we natuurlijk het ChickenHeppie roofmijten abonnement in het leven geroepen). Een permanente aanvoer van ChickenHeppie roofmijten drukt de bloedmijtenplaag de kop in. Regelmatig het kippenhok bevochtigen helpt om de kweek van roofmijten goed te laten ontwikkelen, zeker bij dit hele warme weer. Dit kan je gemakkelijk doen met een plantenvernevelaar. Enkele keren verstuiven in het hok en de ChickenHeppie roofmijten zijn weer happy! En je kippen natuurlijk ook ;-) Tok tok, Lester van Biogroei

Erg goed

Snelle service en goede reactie op vragen

Zo leuk

Lieveheersbeestjes en larveneitjes besteld voor in de leilinde tegen de luis. Werd binnen 3 dgn bezorgd en kwam aan met een koelelement in de verpakking. En het werkt, zo top, geen plakkerige stoep en auto meer. Hele kleine Lieveheersbeestjes doen hun werk en de larven kwamen ook uit.

341 Tiensesteenweg

Leuven 3010

+32 (0)2 7930425

À propos de Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.

Avis sur Kiyoh