Parfait!

Produits de qualités, livraison Hyper Rapide.

zeer teleurstellend

Ik volgde de instructies exact. Toch zie ik geen enkel positief effect op de bonenluis. Ik raak de plant niet aan , dus ik denk niet dat ik de dieren verstoor. Ik kijk enkel, maar degene die ik zie, zitten al dagen op dezelfde plek en zijn volgens mij dood. De bonenluisplaag wordt alleen maar erger.

Hi Sofie, Dank voor je review. Je plaatste deze heel snel na ontvangst van de adalia larven. Reken gemiddeld een tweetal weken alvorens je de effectiviteit van deze bladluisverslinders kan waarnemen. Wellicht is ondertussen de plaagdruk enorm verminderd? We horen graag van je, via mail of telefonisch ;-) Fijne groeten uit Kessel-Lo, Lester van Biogroei

Zeer snelle service

Pakket zeer snel ontvangen, alles duidelijk geïllustreerd en uitgelegd. Top!

Mooi product

Mijn vrouw is heel blij met de compost bakken voor in huis. Product ziet er goed uit. We zijn tevreden

Zeer tevreden, snel ontvangen

Goede service en snel ontvangen. Goede kwaliteit van product, ik ben echt tevreden ervan.

Snelle correcte levering

Voor de eerste maal bestelling geplaatst Alles tip top in orde, snelle levering, je krijgt een mail van de betaling, wanneer het pakket verstuurd wordt. Walhalla voor de biologische tuinder. Aanrader !!!! Bovendien Belgisch bedrijf.

duidelijke info, snelle levering, goed produkt

snelle verzending

geen gebruiksaanwijzing bijgeleverd waardoor een capsule verloren ging. na berichtje wordt een nieuwe capsule opgestuurd. waarvoor dank. gr Ludo

Duidelijk instructieboekje, snel geleverd.

Snelle correcte levering.

Wegens verkeerde postcode doorgegeven ben ik netjes gebeld door bedrijf . Nette vriendelijke medewerker. Snelle levering!

TOP

levering ging zeer vlot , alleen nog afwachten hoe mijn vijver zal evalueren , dus tot hiertoe nog geen resultaat . Maar de vijverballen liggen ook nog niet zolang erin he , dus afwachten en ben benieuwd .

Kwalitatief en snel

De volgende dag al meteen in de bus. Een plezier dat het eens een Belgische ondernemer is die dan nog waarmaakt wat hij beloofd!

Prima op tijd geleverd

Nu nog afwachten of de ballen ook in de zomer goed werken

Perfecte levering

Ik kreeg een duidelijke uitleg aan de telefoon, waarna ik mijn bestelling kon plaatsen. Het pakket werd afgeleverd op vermelde datum en tussen de opgegeven uur. HARTELIJK BEDANKT, In de toekomst ga ik zeker nog beroep doen op jullie producten.

perfect

snel en goed

Prima en snelle service

Product wordt goed beschreven, snel geleverd en doet wat het doen moet.

Heel snelle levering, ik moet nig testen of het effectief is

heel doeltreffend!

Na snelle levering, een dag in de koelkast bewaard en dan gebruikt voor al mijn kamerplanten in combinatie met de gele plakvallen. Zo kon ik zien welke plant het ergst was bewoond door die vliegjes. na ruim 14 dagen geen rondvliegende vliegjes meer te besparen. Heel tevreden dus!

Vlotte levering

Fast and reliable service!

Fast and reliable service!

Zeer efficiënt en snel bezorgd.

Mis alleen een gebruiksaanwijzing in de doos maar die stond ook op de website!

Perfecte service. Een aanrader!

Snelle levering, aaltjes gekoeld verpakt.

Ik ben buitengewoon tevreden

Mijn aankoop werd vlug en zeer correct afgehandeld. Ik ben ook tevreden van het product. Ik stuurde ook een vraag per e-mail en kreeg prompt een gtemotiveerd antwoord. dus: schitterende service. Ik blijf klant !

Perfecte afhandeling en goed erkende vallen

Perfecte afhandeling

Netjes volgens afspraak geleverd.

Het door mij bestelde voldoet aan mijn verwachtingen.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.