Goed spul

Goed spul!

Extra product voor de stal

Top levering

Rouwvliegjes snel verholpen.

Na een week waren de rouwvliegjes verholpen.

Positief

Positief

Eerst vond ik het idee een beetje eng. Beestjes in huis. Toch de stap genomen en roofmijt besteld tegen rouwvliegjes. Merk nu na een paar dagen al verschil. Dus zeker een aanrader. Ik heb merendeels jonge kamerplanjes . Ook die groeien nu beter

Goeie en snelle aflevering

Altijd goede kwaliteit

Feromonen en aaltjes zijn altijd goed werkend.

Fijne en snelle service

Bestelling en levering ging super vlot

Mooie producten snelle levering

Ik het lijmband besteld en heel snel ontvangen. Compleet met nederlandse instructie.

Snelle en prettige levering

Goede service en een fijn product

Snelle levering en levende actieve roofmijten

Ik kreeg de roofmijten snel geleverd (NL), en zag ze actief door het buisje lopen. Ik heb ze uitgezet op verschillende plekken in huis. Ik zie ze nu, een week later, nog af en toe vliegen. Ik heb geen trips meer gezien, maar moet nog afwachten of dat over een week of twee nog steeds het geval is. Ik heb 100 roofmijten voor ongeveer 50 planten besteld, en dat lijkt ruim voldoende te zijn.

Pefect

Goede opvolging van de bestellingen. Goede communicatie.

G

Duidelijke productomschrijving en instructies, snelle levering en een kwalitatief product dat z'n werk doet. Zeer tevreden.

goede service

Goed product met goede info op een snelle tijd thuis geleverd!

Super snelle levering

Maandag besteld en dinsdag in huis. Volgens mij ben ik bijna van de rauwvliegen plaag af. Bedankt voor de snelle levering!

snelle service

Perfect!

goede service

Bestelling liet een paar dagen op zich wachten, maar ik werd daarover tijdig telefonisch ingelicht en kreeg ter compensatie een grotere verpakking. Of de aaltjes hun werk aan het doen zijn weet ik nog niet :) .

uitstekend product welke prima is aangeleverd

Ben zeer tevreden over de werkwijze van dit bedrijf bij aankoop en verzending. Het product was zeer goed voor het doel waarvoor het gekocht is: aaltjes tegen rouwvliegjes. Ze zijn na 3 weken bijna weg.

Jitstekend

Instructies zijn duidelijk, heb hyopapsis en aaltjes gekocht tegen rouwvliegjes en na 2 dagen zie ik er nog maar de helft van rondvliegen

Snelle verzending

Ik had roofmijten besteld tegen spint, was er snel vanaf. Snelle verwerking en verzending van het pakketje, postNL aan de andere kant...

Perfecte service, gemakkelijk bereikbaar en heel hulpvaardig..

Perfecte service, gemakkelijk bereikbaar en heel hulpvaardig. Steeds is er wel iemand die je kan bijstaan. Super-bedrijf. Dikke merci daarvoor. Mia

Tevreden over product,eerlijke prijs en snel geleverd

Alles correct verlopen en veilig thuisbezorgd

Snelle levering van een goed product. Echter staat pas op de binnenkant en niet op de verpakking dat het product in de koelkast bewaard moest worden. Mogelijk werkte daardoor de eerste keer niet en de tweede bestelling wel.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.