Snelle levering en goede uitleg van de geleverde producten

Ik heb alles in goede orde ontvangen, ook levend materiaal kwam levend aan een is goed verpakt.

Slechte informatie

Heb nog niet eerder producten besteld waarbij de verstrekte informatie zo onduidelijk en slecht was. Paar boekjes zaten er bij die over moeilijk veel producten gingen waarbij andere benamingen werden gebruikt dan in de bestelling, een puzzel om uit te zoeken wat wat is en hoe het werkt. Kleine moeite om dit klantvriendelijker te maken.

Beste AH, Dank voor je bericht. Helaas kunnen we aan de hand van de door u gebruikte nickname "AH" niet identificeren. Stuurt u even een mailtje met uw gegevens? Of geeft u ons even een belletje ;-) Zodra we contact met u kunnen krijgen weten we wat u heeft besteld en verduidelijken we graag een en ander qua toepassing. We streven naar het grootste gebruiksgemak van onze producten en ondersteunen hierin graag elk van onze klanten indien nodig. Fijne groeten uit Kessel-Lo, Lester van Biogroei

Snelle levering, materiaal goed verpakt

Snel, super verpakt en al jaren efficiëntie bewezen

Doe zo verder !!!

Wederom top!

Supersnelle verzending (dag nadien reeds I. Huis). Nematoden besteld tegen rouwvliegjes en herhaling aaltjes tegen engerlingen: ons gras ziet er al pak beter uit na eerste behandeling via Biogroei. Blij dit te hebben gevonden!

Snel en helder

Zeer tevreden. Snelle levering.

Bestelling werd snel geleverd in een gekoelde verpakking vanwege levende organismen , goede gebruiksinstructies, TGT datum ruim voldoende. Top!!!

Nogal duur

Ik vind het eerlijk gezegd nogal duur voor wat het is. Ik dacht dat ik met het pakje voor 10 m2 al mijn planten zou kunnen behandelen, maar uiteindelijk heb ik nieteens de helft van mijn planten behandeld - in totaal maar een tiental in kleine potjes. En dat voor bijna 20 euro... Ik heb intussen een alternatief besteld dat me veel meer biedt voor ongeveer dezelfde prijs. Wat ik wel merk, is dat bij de behandelde planten veel minder vliegjes zitten. Ze zitten nu allemaal op de onbehandelde planten, dus de plaag zet zich gewoon elders voort.

Snel en correct

Snelle levering, alles inorde.

Goed product

Toen ik toch nog een vraag had (per email) werd ik snel geholpen met uitleg.

snelle afhandeling en zeer goede handleiding voor gebruik

voor het eerst vind ik informatie dat de foromeengeurtabletten na 6 weken dienen te worden vervangen. Vorig jaar gebruikte ik een ander type kersenvliegvallen en had toen nog kersenvliegen in de vruchten.

redelijk tevreden

wij hadden larven van lieveheersbeestjes besteld. Dit werd snel en goed bezorgd. Het was een doosje met snippers papier waarin/waarop larven zaten. Maar ik zag ook papiertjes met witte punten. Wat dat was wist ik niet. Het zou fijn zijn geweest als er een beschrijving bij had gezeten .

Producten werken, snelle levering, antwoorden snel als je bijkomende vragen hebt.

Vriendelijke service aan telefoon

Correcte en snelle levering aan huis.

Perfecte aflevering

Slakkenringen zijn een goed product om een barrière op te werpen voor de slakken, zonder noodzaak tot het gebruik van gif oud. Product ziet er goed uit; testen of het werkt.

Snelle levering, uitstekend verpakt, goede instructie

Bestelling werd snel geleverd in de juiste ( gekoelde) verpakking, goede gebruiksinstructies, TGT datum ruim voldoende

Prima service. Had het verkeerde gekocht maar kon het snel omruilen. Prima. Producten zijn goed mooi vogelhuis

vlot en duidelijke info

Zeer goede telefonische raad en snelle levering

snelle bezorging en goede kwaliteit

duidelijke website, snelle bezorging en goede prijs-kwaliteitverhouding

Mega vriendelijk en behulpzaam

Gebeld voor advies. Super te woord gestaan. Heel vriendelijk en top advies! Spullen ook snel binnen met duidelijke omschrijving. Aanrader!

Snelle levering. Duidelijke info.

Au top

Super rapide et produit conforme

bestelling werd geplaatst 30/4,kregen een melding dat het geleverd werd op ma3/5,dan melding di 4/5?

GEEN SERVICE , bestelling te laat geleverd, is wel levend materiaal.Hopelijk ontvangen we het eindelijk vandaag wo 5/5 en is alles nog intact ?!

Dag Joeri, Verbaasd lees ik je review. Je plaatste een bestelling op 30/04. Deze werd onmiddellijk verzonden, maar kwam naar ons retour wegens beschadigd door de transportfirma. Daaropvolgend verstuurden we onmiddellijk een nieuw pakket, dat binnen de dag werd afgeleverd. Tot bleek dat je deze zending niet ontving omdat je een foutieve postcode had ingevoerd tijdens het online bestellen. En hups, natuurlijk verzenden wij een derde pakket, opnieuw helemaal kosteloos en zonder morren. Beter kunnen we helaas niet. Daarom betreuren we jouw zeer negatieve review en hopen we dat je deze objectief wilt herzien. Geniet alsnog van de zon! Vriendelijke groeten, Lester van Biogroei

Snelle levering, goed verpakt, en levendig product

De wantsen waren levendig en hongerig. Van de aaltjes kan ik nog niet zoveel zeggen. Hopelijk helpt deze combinatie tegen de trips!

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.