Super tevreden!

Snelle service en heel tevreden van de roofmijten.

Perfecte levering.

Bestelling gedaan van ChickenHeppie en Avimite. Alles is perfect aangekomen. Verpakt in een isomobox met koelelement erin. Top aanlevering!

Misschien wel té goed

Ik had spullen besteld die koud moeten blijven. Het was zorgvuldig verpakt met een koelelement in piepschuim. Super goed voor de productkwaliteit, maar veel afval, dus kwa duurzaamheid natuurlijk minder. Ik zou het erg waarderen als jullie nadenken over meer duurzame verpakking.

Goed verpakt, snel verzonden maar larven erg klein

Goed verpakt, snel verzonden maar ik vond de larven erg klein. En heel misschien daardoor, oogde het ook niet als 100 stuks. Ik heb in het verleden vaker in andere webshops besteld en daar waren ze een stukje groter.

Resultaatgericht

Producten doen wat ze beloven!

Snelle bestelling

Ik ben blij met deze beestjes. Ik had ze niet geteld, maar er waren sowieso paar dood. Hopelijk gaan ze snel alles opeten omdat mijn plat zit voor met luizen.

aantal juist?

kreeg een zending met papier met erop de larven ... ??? ik zag er misschien 10 ipv 100/ heb mijn vraagtekens erover

top!

luizen in mijn pruimenboompje, bah! ik wilde niet met allerlei chemische middelen aan de slag, als er pruimen aan komen moeten die natuurlijk wel eetbaar zijn! gelukkig was er biogroei, doosje netjes geleverd in de brievenbus. even een gepriegel om alle larven ook in de zakjes te krijgen. zakjes opgehangen, binnen twee dagen zo goed als verlost van deze luizenplaag. zker aan te bevelen

Heel tevreden

Vlotte levering, goeie verpakking en met goeie uitleg.

Makkelijk te gebruiken. Ik zag al snel, dat het resultaat had. had.

Prima product.

Mijn levering kwam sneller dan aangegeven. Het was diezelfde dag al op de post gedaan. Een aangename verrassing. Ook bij telefonisch contact goed te woord gestaan met duidelijke uitleg en informatie.

Snelle top service

Correcte prijzen, snelle service, mooie producten!

Betaalbaar biologisch

Zeer tevreden van mijn kersenvliegval. Een prima manier om op een toch relatief oké manier komaf te maken met deze vliegen. Works like a charm!

Uitstekende service, vriendelijke en professionele medewerkers.

Producten online besteld en afgehaald in Kessel-Lo: de zeer vriendelijke dame heeft uitgebreid de tijd genomen om me uit te leggen hoe ik het product dien te gebruiken. Echt een fijn bedrijf met goede service. Absoluut aan te raden! Doe zo verder!

Prima producten, met telefonisch advies

Ik heb telefonisch advies gevraagd over het gebruik van aaltjes voor het bestrijden van emelten in het gazon. Ik kreeg uitvoerige uitleg. Het product werd binnen 24 u (in Nederland) geleverd, in een piepschuimen box met koelelement.

Perfect zoals omschreven

Materiaal werd zoals omschreven direct verzonden en de dag nadien ontvangen. Goed verpakt en volledig volgens beschrijving.

Slakken kruipen nog steeds over slakkenringen

Al twee nachten op een rij kontroleer ik de effectiviteit van de net gekochte slakkenringen. Telkens vond ik slakken die over de ring kruipen.

Snel besteld; snel geleverd

De zakjes met lieveheersbeestjes-larven hangen in de boom; nu maar hopen dat ze snel aan de slag gaan!

Elk jaar weer!

Ik koop al zo’n 4 of 5 jaar larven van lieveheersbeestjes bij Biogroei. Een fijne webshop. Ze leveren snel en zo kan ik elk jaar de luizen op een natuurlijke manier bestrijden. Volgend jaar weer.

Netjes verpakt en snel geleverd

Bestelling snel en goed toegekomen, erg netjes en met een duidelijke gebruiksaanwijzing erbij!

Voorbeeld voor velen.

Vlotte communicatie en levering. Gebruik van PostNL is zeker een pluspunt voor vlugge levering.

Goed geholpen

Enkele foto's gemaild van de aangetaste planten en snel een antwoord met daarin de oplossing. Op basis daarvan de bestelling gedaan.

Doen wat ze beloven

Snelle levering, de juiste producten , goede prijs. Erg makkelijk bestelproces.

Alles prima verlopen!

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.