Perfecte service

Gewoonweg prima!!!

Bestelling punctueel voor juistheid van de gevraagde producten en leveringstermijn. Goede producten met goede, verstaanbare uitleg en gebruiksaanwijzing.

Zeer snelle levering

Aaltjes tegen rouwvliegjes werken zeer efficiënt en waren binnen 24 uur geleverd.

Super snelle levering.

Zeer vlot besteld en geleverd!

De aaltjes tegen rouwvliegjes doen nu al hun werk, blije planten in huis!

Duidelijk en snel

Duidelijke handleiding, snel verstuurd

Prima verpakt

Ik gebruik al een paar jaar aaltjes tegen naaktslakken. Soms werkt het heel, soms minder. Dit jaar ga ik eens 2x sproeien na 6 weken, misschien gaat dit beter

Snelle levering, fijne klantenservice

Aanrader, doe graag zaken met Biogroei!

Aaltjes tegen rouwvliegjes

Correcte prijs, snelle levering, en “van bij ons”: ideaal! Nu maar wachten tot de aaltjes hun werk doen en mijn alocasias en calatheas verlost worden van die vervelende mugjes.

Mijn eerste bestelling verliep heel correct en heel vlot! waarvoor dank.

Vooraf had ik hulp nodig voor het plaatsen van mijn bestelling en dit verliep heel vriendelijk en snel!

Snelle en goede levering

Heel goed !

Supere vriendelijk en heel goed adviess

Alles snel en in goede staat ontvangen.

Goede website. Ik heb al eerder producten gekocht van Biogroei en is me goed bevallen.

Pronte levering, mooi verzorgd!

Alles piekfijn in orde. Nu moeten de beestjes hun werk doen.

bestelde producten zijn keurig netjes afgeleverd

duidelijke website waarop ik de spullen die ik nodig had snel had gevonden. Besteld en vervolgens keurig afgeleverd.

Makkelijk besteld en vlugge levering !

Makkelijk besteld en vlugge levering !

• Zou u ons aanbevelen? Yes

Klantvriendelijk

Hele goede hulp bij mijn bestelling gekregen

Supersnel geleverd, makkelijk in gebruik

Snelle levering en gemakkelijk in gebruik

Prima hulp

Correcte en prima info en hulp

Goed product

Mooi netjes geleverd

gisteren besteld vandaag geleverd

Via een buurman heb ik jullie adres gekregen , ik was op zoek naar lava . Bij Biogroei op de site gekeken en besteld. Extra verrast dat bij de bij de levering een bon bij was voor een gratis levering bij volgende bestelling.

Weken geprobeerd om die vliegjes weg te krijgen. Een keer gieten met dit middel en nu zijn ze weg!

Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden omdat ik telefonisch goed geholpen ben en de producten er de andere dag al waren. Biogroei top

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.