Waar voor je geld

Steeds tevreden over de kwaliteit van hun produkten - doet wat beloofd wordt. Zeer goede resultaten in mijn tuin - ook onze buxussen doen het uitstekend na behandeling van hun produkten. Zal hen zeker aanbevelen aan derden.

Top product

Nu voor de 2de keer besteld werkt echt super, de rouwvliegjes waren na de 1ste keer al verdwenen helaas door waarschijnlijk nieuw en slecht potgrond weer terug gekomen.

Super netjes verpakt en geleverd!

Morgen ga ik het product gebruiken/verwerken, dus ik kan nog niet vertellen hoe en of het effectief is, maar ik heb er vertrouwen in.

Snelle levering, prima verpakt.

Bestellen was heel gemakkelijk, werd zeer snel geleverd.

van bestelling tot levering is alle heel correct verlopen

heel goed

Eindelijk van die vreselijke beestjes af!

De bestelling is snel geleverd

De bestelling is snel geleverd

Goed spul

Goed spul!

Extra product voor de stal

Top levering

Rouwvliegjes snel verholpen.

Na een week waren de rouwvliegjes verholpen.

Positief

Positief

Eerst vond ik het idee een beetje eng. Beestjes in huis. Toch de stap genomen en roofmijt besteld tegen rouwvliegjes. Merk nu na een paar dagen al verschil. Dus zeker een aanrader. Ik heb merendeels jonge kamerplanjes . Ook die groeien nu beter

Goeie en snelle aflevering

Altijd goede kwaliteit

Feromonen en aaltjes zijn altijd goed werkend.

Fijne en snelle service

Bestelling en levering ging super vlot

Mooie producten snelle levering

Ik het lijmband besteld en heel snel ontvangen. Compleet met nederlandse instructie.

Snelle en prettige levering

Goede service en een fijn product

Snelle levering en levende actieve roofmijten

Ik kreeg de roofmijten snel geleverd (NL), en zag ze actief door het buisje lopen. Ik heb ze uitgezet op verschillende plekken in huis. Ik zie ze nu, een week later, nog af en toe vliegen. Ik heb geen trips meer gezien, maar moet nog afwachten of dat over een week of twee nog steeds het geval is. Ik heb 100 roofmijten voor ongeveer 50 planten besteld, en dat lijkt ruim voldoende te zijn.

Pefect

Goede opvolging van de bestellingen. Goede communicatie.

G

Duidelijke productomschrijving en instructies, snelle levering en een kwalitatief product dat z'n werk doet. Zeer tevreden.

goede service

goede service

Goed product met goede info op een snelle tijd thuis geleverd!

Super snelle levering

Maandag besteld en dinsdag in huis. Volgens mij ben ik bijna van de rauwvliegen plaag af. Bedankt voor de snelle levering!

snelle service

Perfect!

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.