Super klantvriendelijk, erg snelle levering, kwaliteitsproduct!

Sinds mijn vriend deze website had gevonden gebruiken wij hem erg vaak voor producten in verband met mest en bestrijding van plagen. Het is niet altijd gemakkelijk om ecologisch te leven op een appartement midden in de stad en om onze planten goed te onderhouden, maar bv. de Bokashi keukenemmer om ook op een appartement te kunnen composteren en producten om onze planten te verzorgen zijn al erg goed van pas gekomen. En ik ben erg blij dat alles ecologisch is. Daarbij is de levering erg snel, volgens de website ook nog eens ecologisch, en is de klantvriendelijkheid echt super (en snel, er was erg snelle reactie op mijn vragen).

Prijs / kwaliteit perfect

Snelle en correcte levering

Supper snelle levering

Supper snelle levering

Snel geleverd, hoge prijs houdt wel veel toepassingen tegen

De producten zijn zoals beloofd en worden snel geleverd. Ik zou veel meer producten willen gebruiken maar de prijs is daar te hoog voor.

Nette levering voor een goede prijs

In 2 weken ben ik van mijn rouwvliegjes af. De bestelling was effectief verpakt en netjes geleverd. De bon en betaling was duidelijk en inclusief verzending goedkoper dan bij nederlandse concurentie.

Vlotte aankoop en levering

Geen blabla verhaal, weet waar ze over praten. Vriendelijke mensen

Top!!

Deskundige uitleg en zeer snelle levering!!

Perfecte service

Gewoonweg prima!!!

Bestelling punctueel voor juistheid van de gevraagde producten en leveringstermijn. Goede producten met goede, verstaanbare uitleg en gebruiksaanwijzing.

Zeer snelle levering

Aaltjes tegen rouwvliegjes werken zeer efficiënt en waren binnen 24 uur geleverd.

Super snelle levering.

Zeer vlot besteld en geleverd!

De aaltjes tegen rouwvliegjes doen nu al hun werk, blije planten in huis!

Duidelijk en snel

Duidelijke handleiding, snel verstuurd

Prima verpakt

Ik gebruik al een paar jaar aaltjes tegen naaktslakken. Soms werkt het heel, soms minder. Dit jaar ga ik eens 2x sproeien na 6 weken, misschien gaat dit beter

Snelle levering, fijne klantenservice

Aanrader, doe graag zaken met Biogroei!

Aaltjes tegen rouwvliegjes

Correcte prijs, snelle levering, en “van bij ons”: ideaal! Nu maar wachten tot de aaltjes hun werk doen en mijn alocasias en calatheas verlost worden van die vervelende mugjes.

Mijn eerste bestelling verliep heel correct en heel vlot! waarvoor dank.

Vooraf had ik hulp nodig voor het plaatsen van mijn bestelling en dit verliep heel vriendelijk en snel!

Snelle en goede levering

Heel goed !

Supere vriendelijk en heel goed adviess

Alles snel en in goede staat ontvangen.

Goede website. Ik heb al eerder producten gekocht van Biogroei en is me goed bevallen.

Pronte levering, mooi verzorgd!

Alles piekfijn in orde. Nu moeten de beestjes hun werk doen.

bestelde producten zijn keurig netjes afgeleverd

duidelijke website waarop ik de spullen die ik nodig had snel had gevonden. Besteld en vervolgens keurig afgeleverd.

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.