Fijne en snelle service

Bestelling en levering ging super vlot

Mooie producten snelle levering

Ik het lijmband besteld en heel snel ontvangen. Compleet met nederlandse instructie.

Snelle en prettige levering

Goede service en een fijn product

Snelle levering en levende actieve roofmijten

Ik kreeg de roofmijten snel geleverd (NL), en zag ze actief door het buisje lopen. Ik heb ze uitgezet op verschillende plekken in huis. Ik zie ze nu, een week later, nog af en toe vliegen. Ik heb geen trips meer gezien, maar moet nog afwachten of dat over een week of twee nog steeds het geval is. Ik heb 100 roofmijten voor ongeveer 50 planten besteld, en dat lijkt ruim voldoende te zijn.

Pefect

Goede opvolging van de bestellingen. Goede communicatie.

G

Duidelijke productomschrijving en instructies, snelle levering en een kwalitatief product dat z'n werk doet. Zeer tevreden.

goede service

Goed product met goede info op een snelle tijd thuis geleverd!

Super snelle levering

Maandag besteld en dinsdag in huis. Volgens mij ben ik bijna van de rauwvliegen plaag af. Bedankt voor de snelle levering!

snelle service

Perfect!

goede service

Bestelling liet een paar dagen op zich wachten, maar ik werd daarover tijdig telefonisch ingelicht en kreeg ter compensatie een grotere verpakking. Of de aaltjes hun werk aan het doen zijn weet ik nog niet :) .

uitstekend product welke prima is aangeleverd

Ben zeer tevreden over de werkwijze van dit bedrijf bij aankoop en verzending. Het product was zeer goed voor het doel waarvoor het gekocht is: aaltjes tegen rouwvliegjes. Ze zijn na 3 weken bijna weg.

Jitstekend

Instructies zijn duidelijk, heb hyopapsis en aaltjes gekocht tegen rouwvliegjes en na 2 dagen zie ik er nog maar de helft van rondvliegen

Snelle verzending

Ik had roofmijten besteld tegen spint, was er snel vanaf. Snelle verwerking en verzending van het pakketje, postNL aan de andere kant...

Perfecte service, gemakkelijk bereikbaar en heel hulpvaardig..

Perfecte service, gemakkelijk bereikbaar en heel hulpvaardig. Steeds is er wel iemand die je kan bijstaan. Super-bedrijf. Dikke merci daarvoor. Mia

Tevreden over product,eerlijke prijs en snel geleverd

Alles correct verlopen en veilig thuisbezorgd

Snelle levering van een goed product. Echter staat pas op de binnenkant en niet op de verpakking dat het product in de koelkast bewaard moest worden. Mogelijk werkte daardoor de eerste keer niet en de tweede bestelling wel.

Snelle bezorging en goed verpakt

Ik heb aaltjes besteld ter bestrijding van rouwvlieg. Ik kreeg de aaltjes de volgende dag, netjes verpakt en met een goede handleiding.

alles correct

alles correct en snel gedaan

Snelle en goed verzorgde levering

Snelle en goed verzorgde levering. Alles is zorgvuldig ingepakt en de bijgeleverde info vind ik erg duidelijk.

Aangereikte oplossing na opmerkingen meer dan verwacht

Ik had enkele vragen/bedenkingen na het toepassen maar de reactie van biogroei hierop was toch wel meer dan ik had verwacht. Ze sturen een nieuwe verpakking op. Hopelijk ben ik snel van die vervelende 'vliegjes' vanaf.

Snel, vakkundig, behulpzaam, professioneel.

Meermaals besteld inmiddels en een vaste klant rijker. Laagdrempelige, vakkundige, behulpzame manier van werken.

Snelle opvolging!

Bestelling werd heel snel thuis geleverd. Ook vraag naar advies werd opgevolgd. Prima service!

Vlotte verwerking van de bestelling

Goederen goed ingepakt en vlotte levering

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.