Woelvork besteld, stevig maar paste niet 100%

De woelvork met verkruimelaar besteld, levering ging goed. een van de gaten van het vork gedeelte paste niet, na wat uitvijlen paste het wel.

top

top

Ik was binnen 3 weken van de rouwvliegjes af!

Ik had al veel geprobeerd om van de rouwvliegjes af te komen. Dit middel werkt uitstekend. Mijn planten groeien goed en de rouwvliegjes zijn weg.

Supersnelle bezorging

Lag de volgende dag al in de brievenbus. Dat was fijn net voor Pasen. Of de aaltjes helpen tegen de rouwvliegen kan ik nog niet zeggen. Dat is te vroeg. De gele plakvellen werken heel goed. Ze zijn alleen te groot en zwaar vd kamerplanten. Ik heb ze doormidden geknipt.

Snelle service en goed advies

Het is voor " hobbyboeren" heel fijn om advies te krijgen van deskundige medewerkers

perfecte samenwerking

alles verlopen zoals afgesproken!

Snelle en correcte levering

Super snel geleverd, resultaat lijkt goed, maar het is nog te vroeg om te beoordelen.

perfect

zeer goed

Vriendelijke hulp en snelle bediening

Mijn product was voorradig en ik kon dit na betaling snel oppikken. Ter plaatse kreeg ik goeie uitleg en zag ik dat ik zeker voor meer zaken kan terugkeren, ook voor waardevol advies.

Snelle service en goede producten !

Snelle service en goede producten!

(H)eerlijk product

Helpt om sanitair beter schoon te houden.

Alles is gewoon goed

Snelle levering en goede kwaliteit.

Hommelvolkje is superactief

Snel en professioneel afgeleverd, hommels zelf in uitstekende gezondheid

Super snelle levering

Bestelling was binnen 1 dag binnen

Prima bedrijf met goede service.

Het materiaal wat ze leveren doet wat ze beloven voor een redelijke prijs.

Onze grote bolficus zat helemaal onder de wol luis, bladeren werden geel en vielen op de grond, met gif spuiten was voor ons geen optie dus op zoek naar iets anders toen kwam ik dit tegen, binnen een paar weken zag ik de plant opfleuren zie geen luis meer....

goed product, snelle levering

helemaal in orde

Snelle levering, goedkoop en topproduct. Aanrader

heel tevreden

Persoonlijk advies, snelle levering, goede resultaat. Leuke nieuwsbrieven, handige tips. Betaalbaar en supergoed voor de natuur uiteraard!

Mijn bestelling bleef erg lang liggen bij de bezorgdienst. Ik kreeg direct, zonder meerkosten, een nieuwe bestelling geleverd en nog wat persoonlijk advies van de mevrouw met wie ik mailde.

Snel geleverd, goed verpakt.

Perfecte en snelle service

Maandag besteld, dinsdag in huis aan een correcte prijs

Snelle levering. Zeer goede kwaliteit

Snelle levering en product voldoet aan de verwachting

Bestellen ging makkelijk en snelle levering

Snelle service tegen een faire prijs.

Over Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.