Zeer vlotte levering

Heel tevreden over de zeer vlotte levering. We denken in de toekomst nog aan jullie. Bedankt

Een correcte onderneming.

De bestelde zaken kwamen mooi snel geleverd en goed verpakt. Bovendien vind ik de kwaliteit top. Zo heb ik een woelvork met verkruimelaar gekocht en ik ben er heel tevreden mee. Dit is niet mijn eerste woelvork, maar deze werkt wel goed en is kwalitatief superieur! De bio ethische instelling van Biogroei is voor mij ook een pluspunt. Liever bij deze mensen kopen dan bijvoorbeeld een Aveve die nog steeds vergif aanprijst.

Wonderful company!

I was interested in purchasing some beneficial insects but had a few questions first. I sent them an e-mail and received a very helpful and kind response back within an hour or so! I went ahead and made my purchase and the insects arrived the next day. They were packed and labeled well with clear instructions as to how to apply the insects to the plants. It’s too early to tell if they will work but I could already see some moving around upon arrival so I am hopeful!

Mijn plantjes zien er gelukkiger uit :)

Bedankt voor het materiaal, de snelle verzending, het degelijk inpakken en de kwaliteit. Mijn planten staan er beduidend gezonder bij :) .

beste aankoop in tijden die woelvork in geen tijd de hele tuin gespit

levering dag na bestelling tip top

Prima website en levlevering ring

Prima en vlotte levering

super vlugge service

Bedankt voor de snelle levering

Snelle levering, zien er gezonde planten uit

Snel besteld. Planten zijn goed verpakt (wel wat plastic) Planten zien er gezond uit. Gen slakkeneieren tegen gekomen.

Prima snelle service

Service is zeer goed. Nu nog even wachten hoe de aaltjes hun werk gaan doen en we van de rouwvlieg plaag worden verlost

Goed product

Snelle en correcte levering product werkt uitstekend

Vlotte levering

Vlotte levering en op tijd

Snelle levering. Goede info op website

Ondanks uitgebreide info op website, viel klimaatdoek anders uit dan gedacht. Vrij open, erg plastic achting. Ervaring moet leren of klimaat eronder even gunstig beïnvloed wordt als onder vliesdoek. Ook ben ik benieuwd hoe lang het doek UV bestendig is. Ben bang dat als het uit elkaar gaat vallen, dat hele tuin onder de fliebeltjes plastic raakt. Maar de tijd moet dat leren. Tevens lavameel verstuiver gekocht. Werkt goed. Claim dat het makkelijk te vullen is, klopt niet. Opening is vrij klein. Daardoor juist lasitg vullen.

Goede producten en snelle levering!

Ik bestelde een bloedluizenval en deze was zeer snel en correct ingepakt en verzonden met een duidelijke handleiding bij. Bedankt!

Snel levering en perfect resultaat

Binnen 1 of 2 dagen geleverd (herinner ik me niet meer) en de aaltjes doen hun magie!

Prima verpakt, inhoud perfect.

Stenema | Aaltjes tegen rouwvliegjes werkt zeer efficient

Vooraf had ik geen bijzondere verwachtingen van dit middel. Het blijkt echter zeer effectief te zijn. Na een paar dagen waren er nog wel wat 'verdwaalde' rouwvliegjes her en der op de ramen die ik terstond plat mepte. Na 1 week was het helemaal over met ze. Mijn tip is om (bij een grote planten pot van ca. 50-75 Liter) een ruime hoeveelheid aaltjes met water in een gewone plantenspuit te mengen en vervolgens te helemaal leeg te spuiten over de planten aarde. De dagen daarna de aarde goed vochtig houden met de plantenspuit. En voila! Ps. Beste mensen van Bio: vragen om een 10 bij de review vind ik echt not done. Anders hadden jullie' m echt wel van mij gekregen. :)

Snelle correcte levering

Alls is naar wens

bioproducten op één site

Ik ben zo blij met het aanbod bioproducten van Biogroei. zo heb ik aaltjes besteld de dag nadien al in huis. Ook werkt het al zeer effectief!

Super klantvriendelijk, erg snelle levering, kwaliteitsproduct!

Sinds mijn vriend deze website had gevonden gebruiken wij hem erg vaak voor producten in verband met mest en bestrijding van plagen. Het is niet altijd gemakkelijk om ecologisch te leven op een appartement midden in de stad en om onze planten goed te onderhouden, maar bv. de Bokashi keukenemmer om ook op een appartement te kunnen composteren en producten om onze planten te verzorgen zijn al erg goed van pas gekomen. En ik ben erg blij dat alles ecologisch is. Daarbij is de levering erg snel, volgens de website ook nog eens ecologisch, en is de klantvriendelijkheid echt super (en snel, er was erg snelle reactie op mijn vragen).

Prijs / kwaliteit perfect

Snelle en correcte levering

Supper snelle levering

Supper snelle levering

Snel geleverd, hoge prijs houdt wel veel toepassingen tegen

De producten zijn zoals beloofd en worden snel geleverd. Ik zou veel meer producten willen gebruiken maar de prijs is daar te hoog voor.

Nette levering voor een goede prijs

In 2 weken ben ik van mijn rouwvliegjes af. De bestelling was effectief verpakt en netjes geleverd. De bon en betaling was duidelijk en inclusief verzending goedkoper dan bij nederlandse concurentie.

Vlotte aankoop en levering

Geen blabla verhaal, weet waar ze over praten. Vriendelijke mensen

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.