Prima pruduct vlugge levering

Telkens goed product en de leveringen komen snel en in goede staat aan. Kan iedereen aanraden om bij biogroei te bestellen

Superservice

Vlot en klantgericht

zeer goed

een fijne ervaring. zeer goede service en communicatie.

Snelle levering en nette verpakkingen.

Goede beschrijving en snelle levering.

Positief

Zeer goede kwaliteit van producten en altijd snel geleverd. Ook voor info krijg je hun duidelijke uitleg.

Uitstekend/ prima

Van alles geprobeerd om de rouwvliegjes te bestrijden, niets hielp. Na veel googlen over rouwvliegjes kwam ik bij bio groei Na veel pogingen gedaan te hebben en besloten om mijn planten weg te doen ,toch bio groei aaltjes proberen en tot mijn verbazing geen last meer van de vliegjes. Ben er zo blij mee,

Súper snel

Super snelle levering! En ook nog eens super snel van de rouw vliegjes af!

Zeer tevreden, doet wat het moet!

Ik bestelde reeds een aantal keren, Steeds correct op tijd geleverd. Producten zijn kwalitatief en doen wat ze moeten doen! :D Ik heb heel wat kamerplanten, helaas ook af en toe last van trips, in de winter door de droogte van spidermites. Om deze beestjes te bestrijden of om preventief te werken, bestel ik altijd via biogroei. Ze bieden goede oplossingen! Ik ben tevreden klant. Ik bewonder wat ze bij biogroei doen.

snelle reactie en deskundige hulp als het nodig is

snelle reactie en deskundige hulp als het nodig is

Snel besteld, snel en correct geleverd!

Snelle levering en goed prduct

Na goede levering van lieveheersbeestjes larve te hebben gekocht in het voorjaar heb ik nu de roofmijten besteld. Deze doen al goed hun werk. Prima levering, goed verpakt en goede kwaliteit (hoewel de roofmijnen erg klein zijn dus de aantallen zijn niet te controleren.)

Supersnel geleverd ! TOP !

Het geleverde produkt EM Clean moeten we nog wel even uittesten dáár kan ik nog beoordeling over geven maar jullie service was in ieder geval top !

Snelle levering, goed product

Snel en perfect op tijd geleverd

het resultaat met het product(vijverballen)moet ik nog afwachten.

Snelle levering en product werkt goed. Wel prijzig

12 meter vlies doek besteld, 11 Meter ontvangen

Een.beetje late reactie omdat ik nu pas het vliesdoek heb uitgepakt om te gaan gebruiken . Heb 12 meter besteld.en betaald en krijg 11 meter Na bovenstaande klacht, had ik binnen 5 minuten iemand aan de telefoon om excuses aan te bieden en naar een oplossing te kijken.. DIe hadden we snel gevonden en daarmee is alles snel en heel netjes opgelost.

Hi Altienke, Dank voor je beoordeling én het fijne telefonische contact zonet. Ondertussen zijn we 3 maanden na het versturen van je bestelling en is het helaas nog moeilijk na te gaan wat er verkeerd is gelopen. In principe verzenden wij ruime meters klimaatdoek, dus eigenlijk steeds meer dan besteld. We hebben elkaar fijn gesproken en kwamen er samen uit. Laten we herbeginnen met een schone lei, samen strevend naar een natuurlijke, gezonde en groene oase! Fijne groeten uit Leuven! Team Biogrowi

geweldig

combinatie Orius en Phyto-mite en mijn spint is weg

Goed product

Ik heb goede ervaring met de aaltjes tegen de varenrouwmuggen. De levering duurde wat langer dan verwacht, maar dat komt door PostNL, want het bedrijf had deze binnen een dag verstuurd. De verpakking is ruim voldoende voor een flink aantal planten. Omdat ik ze na 3 dagen nog niet had ontvangen, heb ik een mail gestuurd om te vragen of het kwaad kon dat ze wat langer met de post onderweg waren, en ook deze is snel en goed beantwoord.

doen wat ze beloven

Besteld bij uw bedrijf en u beloofd binnen 24 uur te leveren wat ook gebeurde. Uw prijs is zeer correct en zeker een aanrader voor velen.

Hi Adri, Dank voor je beoordeling. Altijd fijn om bevestiging te krijgen voor onze dagdagelijkse inzet. Kwalitatieve producten aan de meest correcte prijs! Fijne groet, Team Biogrowi

Valt nog af te wachten of soni-mite lang bescherming zal bieden

Deze levering was op tijd vorige levering van 2000 roofmijten heb ik 1 week later miss zelf later onvangen en was denk Phyto-mite .denk dat er al niet meer veel leven in zet en heeft mijn plante kast niet beschermt tegen spint . Deze koop ik niet meer .en heb ook geen mail ontvangen over beoordeling biogroei. Heb nu de soni mijt gekocht en die is veel meer levend dan de phyto mite tot mijn opluchtting .voor de prijs mag dat wel .

Hi Jason, Dank voor je review. De eerste levering waar je naar verwijst werd op minder dan 24u na bestelling aan huis aangeboden. Je was toen afwezig en dus ging het pakket naar een pakketpunt in je buurt. Daar werd het pas na 5 dagen afgehaald. Aarzel niet om in geval van bezorgproblemen contact op te nemen met onze klantendienst. We zijn blij te vernemen dat je bestelling van de Soni-Mite kweekzakjes tegen spint helemaal voldoet aan je verwachtingen. Vriendelijke groeten uit Leuven, Team Biogrowi Geniet

Mooie solide mezenkast.

Prachtig broedkastje voor mezen. Prime geleverd en het kastje is zoals het omschreven staat.

Over Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.