Supersnelle service!!!

Heel goed verpakt, alles nog mooi in leven!

Goed verpakt met zelfs koelelement! Alle lieveheersbeestjes en larven in leven. Door de papiersnippers heel gemakkelijk uit te zetten. Blij mee!

Duidelijke website, makkelijk te bestellen en snel in huis!

Biogroei heeft een leuke website, legt daarin alles duidelijk uit en heeft een goeie prijs/kwaliteit verhouding voor de producten. De bestelling was snel in huis, bedankt!

Snel ontvangst en duidelijke istructies

De instructies bij het bijgevoegde product waren zeer bondig en duidelijk

Super spul

Na enkele weken geen vliegje meer te bekennen

Vlotte bestelling en levering

Mijn bestelling is zeer vlot gegaan van begin tot einde. Zelfs bij het stellen van vragen voor info heb ik een deskundige uitleg gekregen en snel antwoord!

Of het product werkt moet ik nog afwachten. De bestelling verliep gemakkelijk. Duidelijke website. De bezorging was snel en verliep prima. Kortom, zeer tevreden

Prima + snelle service. Én de larven hebben bijna alle luizen op de roos op. Ik ga nog een portie be

Zie boven.

Hey Margriet, Dank voor jouw beoordeling. Wellicht was het geen beginnende bladluisplaag op je roos. Daarom doe je er goed aan om een bijkomende behandeling uit te voeren na een week of 3-4. Op die manier kan je de hoge plaagdruk in de kiem smoren zonder giftige producten. Top! Zonnige groet, Lester van Biogroei

Vlotte levering

Drie doosjes besteld. Er zouden 300 larven geleverd worden. Helaas zoveel zaten er helemaal niet in. Volgens mij nog geen honderd waarvan er een deel het transport niet overleefd hebben. Jammer

Hi Guido, Dank voor je beoordeling. Adalia larven worden verzonden in doosjes met papiersnippers. Om exact te tellen (veel plezier ;-)) dien je elk snippertje tot 3 x toe om te draaien. Sommige larven zijn nog zo klein dat je ze snel over het hoofd ziet. Weet ook dat ze toppers zijn in verstoppertje spelen. Mocht je in de toekomst nog twijfelen aan de aantallen: neem onmiddellijk duidelijke foto's van de opengemaakte doosjes en contacteer dan onze klantendienst. Op hun beurt kunnen zij e.e.a. nagaan en eventueel actie ondernemen. Beste groeten uit Leuven, Lester van Biogroei

Hoeveelheid klopt niet

Had er honderd besteld en heb ze handmatig op de planten gezet en telde maar +- 34 levende exemplaren en voor de rest eitjes denk k die niet uitkomen net in de bus en meteen uitgezet. Ben niet tevreden.

Hi Kris, Dank voor je beoordeling. Je ontving inderdaad een doosje van 100 Adalia larven. Deze worden geleverd in verschillende stadia, afhankelijk van de kweekstatus. Jij ontving eitjes en jonge larven in hun vroegste stadium. Na een dag of 2 komen de overige eitjes uit en kunnen de larven van de bladluizen beginnen smullen. Om de effectiviteit van de larven te beoordelen dien je een kleine 2 weken geduld te hebben. Hopelijk is hiermee een en ander verduidelijkt ;-) Fijne groet, Lester van Biogroei

Alles correct verzonden en op tijd

Het beloofde is bewaarheid.

Vrijdag besteld zaterdag geleverd.alles top gekoeld en goed verpakt

Hi A, Jazeker, ook op vrijdag werken we hard verder om iedereen tijdig zijn bestelde materialen te bezorgen ;-) Veel succes met de natuurlijke bestrijding van de plaaginsecten. Fijne groet, Lester van Biogroei

Snel en perfecte verpakking inclusief koeling!

Geplaatst tussen de bomen en nu afwachten of het zal werken.

Snelle service en goed verzorgd

Dank voor de snelle en goede service

Professioneel en snel

Website was zeer informatief en maakte het voor mij als leek het makkelijker om een keuze te maken welke producten ik nodig heb. Snelle levering!

Goede service en snelle levering

Ondanks de hitte, werden mijn lieveheersbeestjes larven keurig gekoeld in een speciale box met koelelement geleverd.

Toegevoegd aan favorieten

Bokashi emmers met starter, wormenaarde en plantenmest snel en goed verzorgd geleverd.

Vlot en correct

Vlot en correct

Zeer snelle levering, zorgvuldig ingepakt

Nog geen effect kunnen ervaren

Goed verzorgde bestelling

De lieveheersbeestjes larven waren correct verpakt in doosjes met nog een koelelement. Zoals ik het gezien heb waren de meeste beestjes nog in leven ;maar sommige waren ook heel klein , die kon ik niet goed zien. Het makkelijkste vond ik om er een paar in een bijgeleverd zakje te doen met de snippers waar ze in zaten en in de takjes te hangen waar nodig was . Met een klein zacht kwastje kon je ze ook goed “vangen” om weg te zetten of in zakje te doen . Nu hopen dat ze goed eten en volwassen worden .

Top.

Makkelijk bestellen. Snelle levering en zeer goed verpakt. Super netjes.

Prima en snel gegaan

Ik ben zeer tevreden over de "producten"

Ik ben zeer tevreden, een klein puntje: er stond 3 dagen levertijd en er werd meteen de volgende dag geleverd bij buren Op zich fantastisch maar in dit geval was ik op cursus 200km van huis en ben ik over en weer moeten rijden.

goed maar vind het prijzig

Het was een erg warme dag, 30 graden. Ik kreeg het pakket binnen en was bang dat het niet goed was gegaan met de roofmijten onderweg. Maar het was verpakt in een isoleer doosje met een koelelement. De roofmijten waren springlevend! Ik heb ze in deze box laten zitten op een koele plek en savonds uitgezet in de kas. Heel succesvol. Top bedrijf, doet wat het belooft en meer!

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.