Ik ben zeer tevreden

Ik ben zeer tevreden omdat ik telefonisch goed geholpen ben en de producten er de andere dag al waren. Biogroei top

Uitstekende informatie en logistiek. Nu ik weet hoe gemakkelijk het is zal ik in het vervolg niet meer zo lang wachten voor ik actie neem bij een plaag.

Snel bezorg. Prima product.

Simpel online bestellen. Snel bezorgd. En de aaltjes doen perfect hun werk. Bedankt.

Snel

Snelle levering, de diertjes leefde en ze hebben het probleem aangepakt in mijn planten.

Top, zorg ervoor dat jullie niet te duur worden!!

Keurig op tijd geleverd

Goeie uitleg erbij en aan de slag ermee.

vlug binnen netjes verpakt

Geweldige levering!

De levering kwam de volgende dag al in huis. Ontzettend fijn! De benodigdheden zaten allemaal netjes in een doos. Bedankt!

Correct

Goede service en vlugge bediening.

Opnieuw een vlotte en snelle levering

Opnieuw een zeer vlotte levering en alles goed ingepakt. Ik weet niet of er gereageerd wordt op vragen op sociale media want heb na meer dan twee dagen nog geen antwoord gekregen op mijn bericht.

sterk betrouwbaar

Jaar na jaar stipte verzending en levering. Steeds bereikbaar

Uitstekende website!

Binnen 2 dagen geleverd met goede uitleg.

Heel content

Hopelijk ben ik met de aaltjes wel verlost van mijn plaag. Bedankt voor alle info die ik telefonisch heb gekregen.

Ik heb hier aaltjes besteld om de varenrouwmug te bestrijden. Levering is snel, website is duidelijk en werkt goed. Duidelijke productomschrijving op de webshop bij de producten.

vriendelijk en correct

goed product goede communicatie met de verkoper duidelijke website, klantvriendelijk

Lijkt te werken!

Nematodes & vangplaten vanwege een infestatie met [varen]rouwmugjes. Nog té kort dag om er geheel vanaf te zijn [pas na + 4 weken] maar so far so good!

Kwalitatieve producten op tijd geleverd

Altijd correct

excellent

duidelijk en goed

Fijne website en snel in huis!

Prima webshop, goede communicatie over de levering en bestelling snel in huis. Top!

Super snel geleverd!

Degelijk verpakt en snel in huis!

Groot assortiment en snelle levering aan een goede prijs

Groot assortiment en snelle levering aan een goede prijs

X

X

snelle en correcte levering

x

Over Biogroei

Pionier en producent van biologische bestrijdingsproducten.