Prima, alles goed verlopen

Bizar klantonvriendelijk

Postnl had nagelaten het pakket te bezorgen, en de reactie van Biogroei was, na een enorme hoeveelheid heen en weer te mailen, te zeggen dat ze het nog een keer wilden versturen maar dat ik geen vervangend product of teruggestort geld zou krijgen als het weer niet aan zou komen. Toen ik uitlegde dat het niet mijn verantwoordelijkheid is dat het pakket geleverd wordt werd mijn geld teruggestort zonder dat afgesproken te hebben. Echt een absurd onprofessionele houding, nog nooit zoiets meegemaakt.

Wederom heel tevreden

Dank jullie wel voor de goede zorg, extra informatie, goede producten met een eerlijke prijs en snel verzonden. Zeker een aanrader en tot de volgende bestelling.

Wolluis bestrijding in binnenkanten (Sanseveria’s)

Wat een service. De ene dag besteld en de volgende dag in huis. Heerlijk!!!! Over de werking van het product kan ik nog niets zeggen want hangen nu pas 4 dagen in de planten.

Duidelijke website

Alles staat goed omschreven en snel en in goede verpakking verstuurd. Fijn dat er bij twijfels altijd contact kan zijn

Geweldige service, goede producten

Super geholpen door de uiterst vriendelijke klantenservice! Er is op maat mee gedacht en zelfs geadviseerd minder geld uit te geven dan ik oorspronkelijk van plan was, omdat het niet nodig zou zijn voor de grootte van de plaag. Dat noem ik nog eens klantvriendelijkheid! De producten die ik heb gekocht (bestrijding trips en bestrijding rouwvliegjes) zijn ook erg goed: al zijn mijn plagen helaas nog niet verdwenen, ze zijn wel enorm verminderd. Aan ieder die plagen gaat bestrijden met deze producten, raad ik aan goed de instructies op te volgen en er ruim de tijd voor te nemen, dan heb je er het meeste aan. Meer info: Ik heb roofmijten tegen de larven van trips gekocht (de roofmijten tegen de volwassen tripsen konden alleen gekocht worden als de plaag heel groot was, omdat die specifieke roofmijten anders snel het loodje leggen zonder te weinig voedsel) en die hebben goed hun werk gedaan, maar doordat die beestjes in alle hoekjes en gaatjes kruipen en op veel van mijn planten zitten, heb ik de cyclus nog niet kunnen doorbreken door zelf handmatig de volwassen tripsen dood te drukken. De aaltjes-oplossing tegen de vliegjes heeft goed geholpen, maar het was lastig bij een hittegolf van 30+ graden in Nederland om de aarde van alle planten vochtig te houden (noodzakelijk om de aaltjes die larven van de vliegjes eten in leven te houden). Kortom, de bestrijding is soms wat ingewikkeld en specifiek, maar wel doeltreffend en biologisch verantwoord!

Ik had cucumeris besteld voor mijn planten met trips erop en kweekzakjes voor mijn andere planten. Ik heb sinds het gebruik hiervan geen tripsen meer gezien! Ik heb nogmaals cucumeris besteld voor de zekerheid en de kweekzakjes ga ik ook blijven gebruiken om trips te voorkomen!

Boven verwachting

Nu ruim 9 maanden later kan ik het resultaat goed opmaken. En gelukkig is mijn scepsis geheel verdwenen. Mijn achtertuin bestaat uit o.a. een grasmat van ca 100 m2. Zeker 80% was mierennest geworden en had zelfs iets dreigends. Verder is de aarde behoorlijk zanderig. Bij veel mooi weer stuift de grond behoorlijk tijdens het maaien. Vorig jaar (rond oktober) heb ik het spul toegepast op mijn gazon. Dit was uitgekiend in een week vol regen en de temp bleef ook 's nachts boven de 10 graden. Dus dat zat goed. Het resultaat is werkelijk verbluffend. Pas nu in juli zie ik hoeveel mieren nu uitvliegen, maar dit is nog geen 5% van wat het was. Tot deze tijd nauwelijks last gehad. In het najaar herhaal ik hetgeen nog eens, ook de voortuin kan het goed gebruiken.

Bijzonder goed verpakt!

Al ns eerder aaltjes van hetzelfde merk besteld bij een ander bedrijf; de aaltjes werken echt tegen rouwvliegjes. Nu toevallig bij Biogroei terecht gekomen. De bestelling werd te laat besteld door PostNL en het was warm deze dagen. Toen ik het pakket ophaalde zag ik tot mijn verrassing dat de aaltjes verpakt waren in een styrofoam containertje mét een icepack. De verpakking aaltjes voelde na 3 dagen (!)nog koel aan….en als bonus kan het icepack hergebruikt worden. Hulde!

Top, snel en zorgvuldig

Snel geleverd en netjes (koel) verpakt

excellent , rien n'est comparable pour la lutte contre les nuisibles que leurs prédateurs naturel

vraiment très professionnel , depuis que je lutte contre les nuisibles avec vos petits prédateurs , j'ai des résultat incroyable en peu de temps et surtout sans dommage pour mes plantes comparé aux insecticide foliaires, de plus la livraison est très rapide et soignée. Longue vie a votre entreprise et a bientôt.

Prima verzending, product werkte niet

Last van wolluis in drie planten. Dus daarvoor een natuurlijke vijand besteld. De kaartjes hangen nu ruim twee weken in de planten. Echter heeft het geen enkel effect. De besmetting is niet heel groot echter wilde we geen bestrijdingsmiddelen gebruiken op onze planten. Met verzending en verpakken bestelling niets mis en naar wens. Beoordeling dus puur op basis van prestaties product.

Zeer goed product

Heb aaltjes besteld tegen rouwvliegjes , zeer goed product en binnen de week was ik van de vliegjes af !!

Goed advies voor dat ik ging bestellen.

Een foto gestuurd met een enorme luizenplaag. Daarna de helft :-) van het voorgestelde aantal lieveheersbeestjes besteld en waarachtig na 3 weken geen luis meer te zien. Ze waren zelfs de mieren te slim af.

Aaltjes doen hun werk!

Fantastische producten of diertjes eigenlijk

Gaasvlieg larven en lieveheersbeestjes larven ingezet tegen luizen. Werkte fantastisch!

Goed product, snelle levering

Forni mite werd snel geleverd, goed verpakt, nu maar hopen dat de spint op mijn kamerplant snel weg is :)

Prima volgens afspraak

lavameel kan zonder problemen aangebracht worden met de verstuiver.

De resultaten kunnen wij nog niet beoordelen, maar hopelijk zijn de buxusrupsen uitgeroeid.

Kwam snel en ondertussen eten de larven de bladluizen

Geleverd volgens afspraak

Zocht biologische bestrijding, met hulp van de site snel gevonden. Nu nog wachten op het resultaat.

Goed en snel geleverd

Op de website staat heldere informatie. Na bestelling werden de aaltjes snel geleverd

Ideaal

Snelle levering, duidelijk instructie, goede werking. Na een paar dagen zijn er nog maar een paar rouwvliegjes over. Ik heb de aaltjes gecombineerd met vangplaten.

Correcte prijzen, goede producten, razendsnelle verzending

Super!!!

Heel goede producten Snelle levering

Over Biogroei

Biologische plaagbestrijding: Beestjes tegen beestjes Onze missie is om je te motiveren jouw tuin, terras of balkon om te toveren tot een natuurlijke habitat. Verwonderd over het aanwezige tuinleven en met de bedoeling nog meer nuttige insecten, vogels en kleine zoogdieren aan te trekken. Ons productengamma is erop gericht om jou te ondersteunen in het creëren en behouden van je eigen groen paradijs.