Veel geleerd!! Goede docenten

Top.

Ben mijn acryl opleiding hier aan het volgen en ze geven echt top uitleg erover! Je krijgt alles makkelijk mee en alles laten ze je stap voor stap ook nog erg goed zien!

Vriendelijk en helpen je goed. Je leert alles in een paar dagen en kunt meteen aan de slag.

Duidelijke informatie over de training

Ingeschreven voor een training. Snel een bevestiging ontvangen met duidelijk beschreven wanneer de training is en wat je nodig hebt.

Toppi

mijn 1ste les dacht ik o nee dit ga ik niet redden. Maar mijn 2de les met een geweldige docente zag mij inzien dat je lopen en fietsen ook niet in 1 dag geleerd hebt En idd ik ga door, geweldige opleiding instituut met Toppers als docente & manager en eigenaresse aan kop.

De mensen bij Florence zijn klantgericht, denken mee en zijn zeer vakkundig!

De lessen zijn zowel leerzaam, van goede kwaliteit als leuk. Ook zijn de producten van hoogwaardige kwaliteit. Mocht er zich onverhoopt toch een probleem voordoen, wordt dit adequaat en zonder problemen opgelost.

Duidelijke commutatie en hulp

Duidelijke site met goede uitleg, heb je vragen dan staan ze je vriendelijke te hulp en nemen de tijd voor je

Correct

Benadering vanuit het instituut Florence en uitleg in 1 woord geweldig

Vandaag babyboom met B2OS gel gehad. Echt weer zo'n fijne training!

Super academy

Super leuke mensen aanwezig en natuurlijk leuke spulletjes te koop om als nagelstyliste aan de gang te gaan

Uitstekende service en kwaliteit en super klantvriendelijk!!!!

Ik doe sinds twee weken de allround opleiding bij jullie en ben tot nog toe erg tevreden over alles!

Snelle levering en fijne producten!

Leveringstijd is meestal 1 werkdag en de producten zijn erg fijn! Nog geen problemen gehad met de webshop ;)

Geweldig leerbedrijf

Florence academy is een zeer professionele organisatie waar je vakkundig wordt opgeleid door geweldige docenten. Wil je een nagel salon beginnen dan raad ik je echt aan om de opleiding bij Florence te volgen. Zelfs in de corona crisis werd er zeer professioneel gehandeld en kon je online workshops en masterclasses volgen om toch bezig te blijven met je vak.

Heel duidelijk

Duidelijke les. Alles wordt goed stap voor stap uitgelegd. Voldoende ruimte om vragen te stellen. Duidelijke beelden

Zeer snel in reactie en goede uitleg

Naar mijn vragen rond om de online workshop kreeg ik al snel reactie. Daarnaast kreeg ik ook een top uitleg zowel van de docent online als van jullie top dankje wel.! Natuurlijk en hopelijk tot snel

Onlangs 3 online cursussen gevolgd. Super uitleg, en heel leuk om te volgen

Ik heb altijd een super goede ervaring met Florence. Producten zijn heel erg goed en werken mega fijn. Bestellingen zijn snel binnen. En als ik een vraag heb ben ik heel snel geholpen. Ik stap niet meer over!

Top team en service!

Hele lieve meiden en goede service!

Duidelijk en heldere cursus

Snelle communicatie en de medewerkers staan klaar om al je vragen te beantwoorden !

Super bedrijf!

Altijd zeer tevreden over de producten van Florence. Super snelle levering ook altijd. Echt een heel fijn bedrijf met super aardige meiden!

Ingeschreven voor de online cursussen. Een super uitkomst in deze tijd! Dank je wel

uitstekend kwalitatief servicegericht

Goede producten, snelle levering, duidelijke communicatie en servicegericht.

Fantastisch bedrijf!

Heel fijn bedrijf om mee te werken! Producten zijn van top kwaliteit. Online cursussen heel fijn nu in deze vervelende quarantaine tijd!

Vriendelijk en erg fijne producten

Erg tevreden kom er al 18 jaar. Super fijne producten..altijd voldoende voorraad. Zeer vriendelijk personeel. Nu ook via whats app...hele snelle reactie. Echt een dikke tien.

Top in alles!!

Ik bestel al lange tijd producten bij jullie. Altijd snelle levering. Ook het contact is altijd goed!!