Super tevreden!

Ik ben al een aantal jaren klant bij Florence en super tevreden. Ze bieden een goede service en leveren snel. Fijn ook dat de groothandel openingstijden heeft zodat je er eens naar toe kunt gaan. Organiseren mooie open dagen, wat er altijd super gezellig uitziet. Fijne product assortiment. En vriendelijk personeel.

Niets ontvangen

Ik heb helaas niets ontvangen terwijl ik bericht krijg dat het pakket is afgeleverd

De tips door elkaar

Ik gebruik altijd de tips, tip lijm en buffers van jullie en ben er altijd tevreden over. Deze keer was het doosje met de tips helaas helemaal door elkaar waardoor ik alles uit moest zoeken en ik ook niet van alles een even aantal had.

Vlot

Heel vlug antwoord gekregen

Veel geleerd bij de opleiding En de winkel is super je kan alles krijgen wat je nodig hebt en persoonlijk vindt ik de kwaliteit van de producten super

Snelle levering top product

Ik had een starterspakket voor Biab besteld. Werkt heel fijn. Jammer dat er niet meer kleuren zijn. Dus clear besteld, andere kleurtjes leken mij niet zo mooi.

Altijd snel en goed!!

Als je eiets besteld, het gaat altijd goed, is er iets niet, dan wordt het na geleverd, mooie fijne mensen die er werken, 1 en al lof!

Zeer goed gel.

Ik ben zeer tevreden. Gel is goed, snelle levering. Alles goed.

Online besteld en afgehaald bij Florence

Groothandel prima levering heel slecht

Door steeds andere tijden en dagen ben ik veel tijd verloren door thuis te blijven en uiteindelijk nog niks heb . 3 augustus besteld. En nu 7augustus nog niks ontvangen.

Goeie producten jammer van levering

Hele fijne producten alleen jammer dat als je wat besteld maar het is alleen niet leverbaar dat het er dan niet bij staat. En dan later te horen krijgen dat ze niet weten hoelang het niet leverbaar is maar wel betaald. Maar verder hele goeie producten en mooie kleuren!

Fantastisch bedrijf

Snelle service en snel geleverd

Fantastisch bedrijf met hoogwaardige producten

Telefonisch word je uitgebreid te woord gestaan. Ze nemen de tijd om tot in detail de nieuwe producten uit te leggen. Vind het ook bijzonder dat ze van alle nieuwe hypes direct op de hoogte zijn en deze dan ook aan hun assortiment toevoegen.

top bedrif

ik ben altijd goed geholpen alles is overzichtelijk leuk personeel

Gewoon perfect zoals altijd

Altijd op tijd, goede spulletjes, perfect ingepakt

Altijd top!

Al meer dan 20 jaar koop ik hier mijn spullen! Fijne producten, snelle verzending en goede service afhandeling!

Ik heb mijn pakje nog niet binnen

Wacht nog op mijn pakje

Fijne ervaringen met Florence

Ik heb mijn opleiding gisteren afgerond bij florence. Mijn examen is binnenkort en ik heb nog workshops bij geboekt. Ik vind de producten van florence echt heel fijn werken. Ze zijn van goede kwaliteit en zijn prettig in gebruik. Al het personeel en docenten zijn behulpzaam, vriendelijk en denken altijd in oplossingen. Ik heb hele goede ervaringen met Florence Beauty and Nails

PRIMA

Primq

Kwaliteit is goed en goede klantenservice

Ik vind alles netjes eruit zien. De site, de mensen en het pand zelf. De producten zijn ook heel fijn. De trainingen die worden gegeven zijn duidelijk en iedereen is erg vriendelijk en wilt je altijd helpen als je ergens tegen aan loopt.

Alles netjes geleverd zoals besteld!!

Alles was netjes in een doosje verpakt en super snel geleverd!

Ben zoekende naar een nieuw acrylproduct. Eerste indruk erg positief

Goede producten snelle levering

Pakket niet bezorgd

Ben tevreden over florence nails, alleen is dit keer mijn pakket niet bezorgd terwijl vervoerder aan geeft niet thuis en ik was wel thuis en heb nooit mail ontvangen vanuit vervoersbedrijf Ben via app met Florence nails nu bezig om pakket te achterhalen en wat er is misgegaan Dus over Florence nail ben ik tevreden maar deze ene keer over ontvangen even niet Dus hoop dat dit worst opgelost

Al meer dan 20 jaar werk ik met florence. De producten zijn gewoon van uitstekende kwaliteit. Nooit geen problemen en klanten zijn ook altijd tevreden. Service is ook altijd goed.

Zo professioneel, echt een aanrader

Mijn dochter Damisah volgt nu op zondag de biab opleiding en is vanaf het eerste uur super enthousiast. Ik ga zondag weer mee als model.