Geweldige producten en een super klantenservice.

Wij werken al diverse jaren met Florence producten. De kwaliteit steekt met kop en kont boven hun conculegas uit! De service is geweldig! Ze zijn iedere keer als een van de eerste op de markt met weer nieuwe methodes en vinden het geen enkel probleem per telefoon de tijd te nemen en de klant alles toe te lichten. Heel erg fijn in deze drukke en vooral digitale tijden. Florence is voor ons onmisbaar

Altijd fijne ervaring!

Goede communicatie en altijd snel binnen!

De dames zijn altijd behulpzaam, vriendelijk en en de service is top ! En uiteraard super producten . Lieve groetjes noortje

Ik mis soms wat kleuren...in de shop. Je wordt altijd vriendelijk te woord gestaan Academy of webshop. Opleiding gedaan vond ik elke keer een feest. Aandacht punt dat de docenten qua product gebruik op 1 lijn moeten gaan zitten. Bv pro-xbase stick wel onder alle producten te gebruiken of niet. Voor de rest heb ik van de meest ervaren docenten mogen leren!!(en nog steeds)

Top producten en top service !

Altijd goede service en goede producten ik wil niet anders dan werken met de producten van Florence!

SUPER goede producten en snelle levering

Heb het starterspakket gekocht en ben er heel blij mee.

Top nagel spullen

Mijn bestelling snel binnen gekregen. Heel tevreden over de producten. Mooie verpakkingen. De kleuren lakken super fijn. Bestel hier zeker weer!

Heel fijn merk en mooie kleuren

Ik vind het een heel erg fijn merk en het heeft hele mooie kleuren. Alleen zouden de verzendkosten aangepast kunnen worden naar hoe ver het is want ik woon 20 km er vandaan alleen de verzendkosten zijn dan even duur als dat ik in Friesland zou wonen. Verder in de winkel is iedereen heel gastvrij

Word altijd goed geholpen en ga altijd tevreden weg

Als ik binnenkom word ik al helemaal nlij van de inrichting, de medewerkers staan altijd klaar om te helpen en zijn altijd heel erg klantvriendelijk, gebruik al jaren de producten van florence en ven nogsteeds zeer tevreden

Altijd te Vreden als ik langs kom in de showroom

Ik ben altijd tevreden als ik in de showroom ben geweest. Het personeel is vriendelijk en helpen je te adviseren als je twijfelt. Fijn dat er een showroom is waar je alle producten zelf kan bekijken. Florence is al 2 jaar mijn favo merk!

Super fijne producten en fijne cursussen!

Florence heeft hele fijne producten om mee te werken, ze hebben vaak leuke acties en hebben een uitgebreid assortiment. Bij de cursussen word er veel aandacht gegeven en je word begeleid door proffesionele stylisten en kunt ook gratis terug komen om extra te oefenen en tips te krijgen bij de together we nail it. Je kunt ook gebruik maken van het stap budget waardoor je betaalbaar opleidingen kunt volgen. Ik raad florence zeker aan!

Super kwaliteit en service

Al jaren klant en nog steeds erg blij met Florence!! Goeie service en perfecte kwaliteit!! Kleuren blijven mooi ook al halen ze soms kleuren eruit welke echt mooi zijn

Super fijne producten en erg klantvriendelijke mensen!

Ik heb voorgaand andere merken gebruikt en ben net overgestapt naar florence en wat vind ik dit fijne producten. Het is iedereen aan te raden en het werkt makkelijk!

Goede ervaringen

Goede producten, is er een kwastje van bijv. Gellac niet goed en je stuur een email krijg je gelijk een nieuwe toegestuurd. Werk nu 1.5 jaar met deze producten van florence en ik wil niks anders meer! Overal staat duidelijke beschrijvingen bij op de website in 1 woord top!

Goede ervaringen

Ik werk nu ongeveer 2 maanden met florence producten sinds ik daar de opleiding volg. Hele fijne producten van goede kwaliteit. Mocht er iets niet goed gegaan zijn of helemaal inorde zijn met het product word het netjes opgelost. Ik ben heel tevreden over service en producten Echt een aanrader.

Mooie showroom, vriendlijk personeel en goede opleidingen

Ik heb bij florence verschillende curssusen gedaan en gehaald de lessen worden profesioneel en duidelijk gegeven, iedereen die der loopt is super aardig en je voelt je helemaal welkom als ke vragen hebt kan je bij hun terecht. De showroom is top je kan alles kopen wat je nodig hebt en ze hbebek veel verschillende kleuren gellak wat het kiezen alleen maar moeilijker maakt.

GEWELDIG

ik vind florence echt geweldig ik haal daar altijd me spullen voor de wimpers en de wenkbrauwen het lijkt net een snoepjes winkel daar je wilt gelijk alles hebben als je daar binnen komt, ik vind het een super bedrijf

Top kwaliteit

Mijn ervaring met Florence is heel goed. De kwaliteit van het product is zeer hoog hierdoor krijg ik ook te vreden klanten in mijn salon. Ik zou iedereen Florence aanbevelen. De workshops zijn ook heel leuk en interessant om te volgen.

Bestellen ging moeizaam!!

Site gaf error aan. Ik moest alles weer opnieuw invoeren en toen was er niet meer voelde voorraad!!

Fijne mooie producten

Biab is geweldig en behoudt de glans weken. Snelle levering en mooie kleuren.

Grote keuze in producten

Snelle verzending en mooie kleuren.

fijne groothandel rot bezorgbedrijf

de winkel ansich heel erg goed altijd correct! maar het bedijf (dpd) waar ze mee verzenden is die keer niks, bij mij komen ze niet eens langs kan altijd het pakketje ophalen terwijl ik letterlijk naast het raam zit te wachten....

Altijd alles perfect in orde.

Aardig team

Aardig team die meedenkt

Ben blij met het merk alleen vroeger kreeg je nog wel eens een kleinigheidje bij je bestelling dat is wel jammer