super

Ik ben geen professional en kan er supermooi mijn nagels mee doen….! Werkt heel fijn.

Prima aankoop

Altijd een goede kwaliteit, snelle verzending en goede service.

Altijd geweldig!!!

De service is ook altijd geweldig, niks op aan te merken! Ga zo door!

Uitstekend !

Goed verpakt mooi optijd , !

Niet goed, ik mis 1 product

Ik mis 1 product bij mijn bestelling

Heel fijn om hier te komen in alle opzichten, voor lessen, de showroom. Maar ook zeker online top service. Leuk en aardig personeel.

Goed product. En snel geleverd.

Snelle levering alles wat ik besteld had zat netjes verpakt.

Makkelijk en snel online

Prima service, aardige medewerkers

Goed advies, vriendelijk personeel, super mooie shop en super fijne producten van goede kwaliteit

Goed geholpen en groot assortiment

Ondanks de drukte tijdens de webshopdagen werd ik goed geholpen door het team van Florence. De webshop is duidelijk, maar de winkel is echt een snoepwinkel! Een echte aanrader!

Geweldig als klopte en werd snel geleverd

Bestelling geplaatst en binnen 2 dagen al ontvangen! Hoop besteld en alles werd geleverd.

Prima.!! Alles zat erin netjes verpakt.

Makkelijk.!!

Nog nooit online besteld,snel in huis en goed verpakt.

Nog niets ontvangen

Nog niets ontvangen Kan dus geen goede ervaring delen. Zou er al moeten zijn

goede service en kwaliteit

in 2000 nagel opleiding behaald naar lange tijd toch maar weer produkten besteld van top kwaliteit

Goede producten

Snelle levering, goede producten, denken altijd mee. Aardige mensen en professioneel. Gewoon een goed en betrouwbaar bedrijf.

De volgende dag al in huis

Biab erg fijn en blijft goed zitten

Top.

Snel geleverd,super goed verpakt! Ik ben een blijde klant.

Altijd keurig geholpen!

Heb al eerder nieuwe klanten aanbevolen met Florance nails aan de slag te gaan en ook zij zijn tevreden voorzover ik weet.

Snelle levering, goed verpakt

Snel geleverd, goed verpakt. Mooie trolley waar veel in kan. Blij mee

Ik had een starters set gekocht, waarvan de nail cleaner een lekkage had. Heb contact gezocht en de zelfde dag een nieuwe toe gestuurt! Top!!

Snel geleverd en goede kwaliteit

De spullen die ik besteld had waren snel binnen. Goed verpakt en prima kwaliteit.Helemaal super

Beetje teleurgesteld.

Heb voor het eerst een kleurtje besteld bij Florence. Toen ik hem kreeg viel de kleur op zich niet tegen, maar de lak was best een dikke, stroperige substantie. Niet fijn strijken. Erg jammer.

kelvinstraat 7 6601HH Wijchen