Altijd goed, maar nu is mijn pakje nog vermist.

Ik heb nog niets ontvangen.

Top bedrijf

Snel en gemakkelijk te bestellen en levering zeer snel

Goeie service

Pakketje stond keurig klaar

Fijn!

Ik vind het fijn dat je kunt appen en ook snel antwoord krijgt. Nu hopen dat mijn bestelling snel aankomt!!!

Echt precies wat ik nodig had!

Ik wil beginnen met leren om zelf nagels te zetten en dit heeft mij enorm geholpen op een betaalbare manier.

Snelle en goede service

Snelle en goede service

Spullen zijn top, website duidelijk maar levering niet zoals vermeld. Het duurde langer dan ze op de website vermelden.

Ik heb nog niks binnen

Bestelling snel in huis

X

Correcte afhandeling en snelle verzending van bestelling

Aangeboden webshop produkt was niet meer voorradig, via tel. contact werd een oplossing aangeboden, snelle levering

Jammer

Jammer dat niet alles op voorraad is. Ook ivm verzendkosten.

Snelle levering en fijne producten Florence

Fijn merk Florence werkt lekker qua viscositeit en geeft goede hechting. Geeft ook geen allergische reactie.

Ik koop al vele jaren bij jullie en ben erg blij met jullie. Ga zo door!!!

Prima!!

Goede adviezen goede producten en een goede service

Slechte klantenservice. Geeft zelden thuis

Zo vaak wat besteld en als er iets niet goed was met de producten dan lag het nooit aan Florence. Zelden zo’n slecht bedrijf qua service meegemaakt. Altijd een hoop getouwtrek vóórdat een klacht verholpen is. Als ze het al verhelpen! Nee werkelijk vreselijke service. Florence is een nagelgroothandel met misplaatste arrogantie. Erg jammer. Zal ze ook nooit aanbevelen aan derden. Sommige producten zijn fijn maar ik bestel liever elders puur door de slechte service.

Medewerkers zijn altijd super behulpzaam en heel vriendelijk.

Altijd in orde

Topp

Prima kwaliteit

Snel en goede service

Altijd snel geleverd en heel klantvriendelijk. Snel met beantwoorden van vragen. Goede producten.

Top zoals altijd

Prima zoals altijd