Erg professioneel

Ik heb de opleiding erg goed ervaren. Alles is erg professioneel en ik ben erg zelfverzekerd over wat ik heb geleerd! Ook vind ik de producten van Florence erg fijn werken. Echt top!

Goede opleiding qua theorie en praktijk.

Het is een ontzettend mooie locatie met daarbij een groothandel waardoor je direct alle producten kan kopen. De parkeerplaatsen zouden beter kunnen. Dubbel parkeren zorgt ervoor dat je niet altijd weg kan. Docenten zijn vakkundig. Echter wordt er wel veel gewisseld van docenten wat ik persoonlijk minder prettig vond. Er is in de les vaak voldoende ruimte om vragen te stellen. Tevens bieden ze een gratis trainmiddag aan. Dit is erg fijn! Feedback mag meer opbouwend gegeven worden. Kortom, vakkundige opleiding die ik aan zou raden waarbij bovenstaande puntjes kunnen worden verbeterd.

De docenten zijn erg begripvol en kijken per cursist goed wat ze nodig hebben. Aandacht en goede feedback. Ze luisteren en passen aan waar nodig. Qua voorbereiding is er nog een kleine verbetering. Top opleiding

Hele goede acedemy!

Opleiding tot nagelstylist gevolgd. Fijne docentes met veel en goede ervaring. Door de goede uitleg al vanaf het eerste moment mooie nagels gezet.

Goed en plezierige ervaring

Soms was er enig onduidelijkheid in de planning die we kregen van alle lessen. Verder was de bereikbaarheid goed. Hier bedoel ik mee, qua reistijd ligging van de plaats. Onze begeleider (Juf) was goed en duidelijk. Naast de theorie die we kregen en praktijk gaf ze ook zoveel mogelijk tips and tricks vanuit haar eigen kennis met de nagelwereld. Collega's onder mekaar waren goed betrokken naar elkaar, waardoor het geen probleem was als we iets aan de andere juffen vroegen als ze in de klas kwamen. Ik heb een hele fijne leerzame tijd gehad, eigenlijk jammer dat het alweer voorbij is.

Ontzettend goede opleidingen!

Erg fijne ervaring, hele goed uitleg en persoonlijke aandacht al het niet wil lukken. Gezellige vriendelijke mensen die echt tijd in je willen stoppen zodat je een goede nagelstylist word. Ik ga zeker nog meer cursussen bij jullie volgen!

Ik heb er zoveel meer uit kunnen halen dan ik dacht

Ik heb veel meer geleerd dan ik van te voren dacht. In een ontspannen sfeer. Wt er eventueel nog beter zou kunnen weet ik niet. Misschien wat vaker tussentijds kleine toets om kennis te testen. Nu gebeurd dat mondeling, sommige hoor je wel, anderen niet.

Super fijne leerschool

Ik ben super blij dat ik de opleiding hier heb gedaan, hele leuke docenten en leggen goed uit, zou het zeker aanraden !

Deze opleiding was top!

Enorm goed geholpen door de academie. De lessen waren zo duidelijk dat je vaak naar huis ging en er over kon dromen. Hele fijne leraressen. De lunch was goed geregeld! en aan het einde van de opleiding werden de puntjes op de I gezet en klaargestoomd voor de examens! Ik heb er zin in en kijk er naar uit om mijn examens te halen en een nagelstyliste te worden!

Veel geleerd in een korte tijd

Ik vond de cursus erg fijn. De opbouw was prettig en het was super fijn dat we vragen konden stellen via de groepsapp. Af en toe was het lastig dat er een docent was op een groep van 9 cursisten, maar verder vond ik alles top geregeld ! Ik kom zeker terug

Top winkel en service

Kan je iets niet vinden? Je word gelijk geholpen en er worden adviezen gegeven! Hele leuke gezellige sfeer! Keuze is reuze

Een groothandel zoals het hoort!

Altijd een vriendelijk gezicht en goede service als er iets niet klopt of goed is. Altijd gezellig en ze nemen de mening van nagelstylistes mee!

Super , heel goed.

Het is een super bedrijf, zowel de academy als de shop. Geven super goed les. Leuke en goede workshops/opleidingen. Mooie showroom met allemaal leuke dingen. Ook mega Fijne producten.

Super fijne service en zeer toegankelijke dames!

Hierbij een positieve review! In korte tijd al zeer goed geholpen door Florence Nails. Door het eerder te mogen ophalen van mijn frees (zatin lespakket BIAB) heb ik gelukkig veel klanten niet met de hand hoeven vijlen, daar was ik ontzettend blij mee. Daarnaast was er een verkeerd product geleverd in een bestelling. Het verkeers geleverde product mocht ik houden en het juiste werd gelijk opgestuurd. Super klantvriendelijk! Afgelopen zondag ben ik gestart met de BIAB opleiding. Wat een leuke meid Rachelle. Toegankelijk, losjes en heel behulpzaam. Een fijne energie met veel kennis om les van te krijgen. Kortom, ik ben enorm blij dat ik na al die jaren wederom de keuze voor Florence Nails gemaakt heb. Lieve groet, Tanja

Al ruim 10 jaar klant bij Florence

Inmiddels ruim 10 jaar klant bij Florence. Ook wel eens een ander merk geprobeerd, maar ik wil nooit iets anders meer. Ik ben fan omdat het altijd snel bezorgd word, alles altijd op voorraad is en fijne producten.

Duidelijk en goed uitleg

Ik heb nu 2 trainingen gevolgd en vond dat het erg duidelijk was. Je krijgt een goede uitleg en als je hulp nodig hebt, helpen ze je graag. Fijne producten en een mooi merk. Zeker aan te raden

Een geweldig team om les van te krijgen

Topervaring

Heel goede opleiding met leuke vriendelijke docenten. Zeer goede uitleg en begeleiding. Zeer kundig. Zeker een aanrader.

Ruime keuze aanbod. Veel diversiteit en duidelijke gezellig en interessante lessen. Goede begeleiding.

In die 16 weken dat ik ben geweest heb ik zoveel geleerd echt super zou het iedereen aanraden de docentes ook geweldige mensen de tijd die ze voor je nemen de grapjes en het lachen alles eromheen voor mij een super ervaring kom zeker terug om nog wat klassen te volgen zoals de babyboom biab mastermanicure dus ik zeg tot gauw jullie zijn nog niet van me af

Top academy

Hele fijne en duidelijke lessen in niet al te grote groepen! Daarnaast erg leuke docenten die zeker in zijn voor leuke grapjes waardoor er zeker een hele fijn ontspannen sfeer hangt! Lesinhoud is super duidelijk en voldoende begeleiding. Had van te voren alleen meer info willen hebben over acryl acyrlgell en gell, dan zou ik hier een betere keuze in hebben gemaakt. Maar dan had ik zelf beter onderzoek kunnen doen

Top opleiding

Ik heb de allround plus opleiding gevolgd bij Rachelle en Jaqueline. Wat ben ik gegroeid in de lessen. Florence bied je alle hulp die je nodig heb en geen enkele vraag is teveel. Zelfs na je opleiding kun je altijd contact opnemen om hulp te krijgen bij je vragen of waar je tegenaan loopt. Wil je een goede degelijke opleiding volgen? Ga dan zeker naar Florence Academy.

Heel leerzaam

Ik heb ontzettend veel geleerd. En kreeg ook voldoende tips als ik ergens tegenaan liep. Heel tevreden

Fijne docenten! Meer terug koppeling op het ingestuurde huiswerk en vragen zou ik zelf prettig gevonden hebben.

Enthousiaste, spontane en bekwame dames die les geven en goede tips geven

Enthousiaste, spontane en bekwame dames die les geven en goede tips geven. In een korte tijd heb ik erg veel geleerd en heb sprongen vooruit gemaakt. Ik had al ervaring met het gebruiken van verschillende nagelproducten, maar ik ben blij de cursus BIAB gevolgd te hebben, zodat ook de basis goed aangeleerd is. Leuke lessen en goede ervaringen met hun producten.