Echt een aanrader!!!

Ik heb mijn allround opleiding afgerond en ben zeer tevreden! De docentes nemen de tijd en leggen alles super goed uit. Ook kun je ze buiten de lessen contacteren, vragen stellen en feed back krijgen over je werk. Dus het is niet zo dat je alleen maar les krijgt en aan je lot wordt overgelaten ! Ik raad florence zeker aan!

Topp!

Erg behulpzaam en super leerzaam. Echte aanrader

De docenten zijn super lief en geven heel fijn uitleg! Goed geregeld, goede communicatie vanuit Florence! Super veel geleerd!

geweldig

Er word naar je geluisterd als je een vraag hebt, je krijgt feedback en ook te horen wat je goed doet! De docenten zijn super aardig. De lunch is super lekker.

Ik heb met veel plezier hier cursussen gevolgd, altijd uitstekende uitleg en materialen/producten. Fijn en lief personeel die altijd met je verder kijken !

Goede begeleiding en duidelijk antwoord!

Mijn ervaring is een 10+ de docenten zijn super getalenteerd, aardig , nemen de tijd voor je en leggen alles duidelijk uit ! Alle basis benodigdheden zitten in het pakket.! Sommige dingen moet je zelf aanschaffen en dat is ook logisch want dat is in elke opleiding zo! Ik raad het iedereen aan!

Veel geleerd!

De opleiding allround plus vorig jaar hier gevolgd en erg veel geleerd. Je begint bij de basis en gaat iedere week een stapje verder. Je wordt begeleid door professionele docentes die ook thuis een eigen nagelsalon runnen. Bij vragen kun je altijd een appje sturen in de gezamenlijke groepsapp van de klas. Je krijgt super snel reactie. Daarnaast zijn er ook together we nail it middagen waar je veel aan hebt. Ook thuis moet je veel oefenen. Ik heb daardoor gedurende de opleiding een oefenhand aangeschaft, dit was echt nodig!

Super! Veel geleerd!

Ik heb mijn opleiding bij Florence gedaan en was echt heel leuk! Ik heb superveel geleerd en de juf was heel gezellig ! Soms vond ik het wel moeilijk om het onder de knie te krijgen maar ze deed het echt super goed uitleggen! Je merk wel dat je zelf veel moet doen en huiswerk maken maar dat is ook wel logisch als je het goed wil kunnen.

Mijn ervaring is super!

Online vond ik de opleiding Allround nagelstyliste plus. Op het eerste gezicht moest ik er even overna denken maar hier heb ik echt geen spijt van! Ik werd super goed geholpen via de mail als ik vragen had en de lessen waren ook duidelijk. vriendelijk personeel, en niet te vergeten een heerlijke lunch. Ik raad iedereen de opleiding hier aan!!!

Een super goede school

Ik heb een plus opleiding gedaan en losse cursussen. Super fijne school en fijne docenten. Alleen soms hadden de groepen wel iets minder groot gemogen.

Alle kennis in 16 weken

De docenten zijn getalenteerd en beschikken over heel veel kennis. Deze wordt ook optimaal overgebracht. De lessen zijn duidelijk verdeeld en creëeren daarmee een meer dan goede basis als leerling. De les pakketten zelf mogen iets "uitgebreider" zaken als elektrisch vijlen zouden vanaf de 4/5de les echt top zijn en vooral als volledige klas. Nu kan het zo zijn dat de een het wel heeft en de ander niet. Hierdoor stroomlijnt het meer in de les en geeft je dit ook veel meer oefen tijd.

Matig

Ik heb de allround nagelstyling opleiding gedaan! Vind de prijs kwaliteit verhouding heel slecht, je betaald veel voor weinig wat je krijgt , daarnaast is de begeleiding thuis niet goed, er zit 3 maanden tussen de laatste les en het examen, voor mijn gevoel kon ik het die drie maanden zelf uitzoeken! Ook op het examen zelf wordt er veel te streng bekeken, er wordt gekeken naar het strak lakken (wat niet in de basis opleiding zit) er wordt gekeken naar het elektrisch vijlen (wat er ook niet bij zit) dus vind ik niet dat je daar op mag beoordelen!!! Er valt voor dit bedrijf nog heel veel te leren!

Was niet zo goed

We kregen alle belangrijke dingen op de geschreven en weer schoongemaakt door leraar en leraren zeiden alles staat in jullie boek maar in boek was helemaal niet zo duidelijk. De PowerPoint die ze hadden was veel duidelijker elke les maar die kregen we niet uitgedeeld. Ik vind heel jammer 1 van de reden was dat in bij 4 les ging stop was deze. Want wat in de boek staat is voor mij helemaal niet duidelijk en super klein geschreven. En heb de hele Opleding betaald.

Ontzettend leuk bedrijf!

In oktober gestart met mijn opleiding en in april met succes mijn diploma voor Allround Nagelstyliste behaald. Elke zondag ging met enorm veel plezier naar de les en ging ik weer weg met een voldaan gevoel. Ik leerde altijd ontzettend veel van de docentes! En nog steeds als ik een vraag heb kan ik hen altijd een bericht sturen! Dikke vette aanrader :).

Love Florence Producten

(L)

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Geen

Waardeloos bedrijf! Na een week wachten een mail gestuurd waar mijn bestelling blijft, maar blijkbaar willen ze het niet leveren. In plaats van contact op te nemen met hun klant (ik dus), reageren ze gewoon niet. Na enkele mail wisselingen geven ze aan de bestelling niet te willen versturen. Erg slechte service!

• Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Ze weten waar ze over praten. Geven tips en advies bij de verschillende producten. Staan open voor vragen, verbeteringen en aanvullingen.

Kwaliteit is goed maar wel erg duur.

Bedankt voor je lieve beoordeling!

Pluspunten

Jacqueline goede docent, fijne, duidelijke uitleg. Sandra minder ervaring vond ik maar komt wel als ze het vaker doet denk ik. Locatie en parkeerplaats ziet er geweldig uit.

Bedankt voor je lieve beoordeling!

Pluspunten

Wat een leuke meiden en wat een kennis! Ik werd warm onthaald, super goed opgeleid en mijn passie is nog groter geworden door het enthousiaste team van Florence! TOP!

• Kennis & Vakmanschap

Bedankt voor je beoordeling!

• Kennis & Vakmanschap

Hi Mirella, Bedankt voor je reactie!

• Kennis & Vakmanschap

Beste mevrouw Honing, Hartelijk dank voor uw beoordeling! Groetjes Florence Nails

Pluspunten

Enthousiast, leuk en voor ieder wat wils!

Geen aanvulling

Hi Thalita, Bedankt voor je lieve beoordeling! Groetjes Florence Nails