Netjes complimenten

Netjes bezorgd de communicatie zowel via email en WhatsApp ging problemloos ook up to date via track en trace mocht ik in de toekomst weer wat nodig hebben dan doe ik dat zeker weer hier .

super

Betrouwbaar en raad het andere mensen aan

Goed bedrijf betrouwbaar en de bestelling netjes op tijd .

goede communicatie

bezorging op afspraak en aardige chauffeur

Snel en goed geleverd

Goedkoop, snel en duidelijk!

Golfplaten besteld voor een schuurtje. Bestelling compleet met schroeven en schuimprofielen op voorraad. Duidelijke afspraken over bezorgmoment en zoals afgesproken geleverd. Helemaal perfect!

Snel en keurig afgeleverd

De bestelling werd snel en keurig netjes afgeleverd alles verliep dus goed geen problemen.

Mooi product correct geleverd

Verzinkte golfplaten hebben een goede zinklaag, zijn onbeschadigd en met zorg afgeleverd. Zeer tevreden.

Snelle en geleverd volgens afspraak

Geleverd volgens afspraak en nog sneller dan gedacht

Alles netjes volgens afspraak

Ruim aanbod en goede prijs kwaliteits verhouding. Ook wordt de afspraak voor levering netjes en correct uitgevoerd, Ben zeer tevreden.

Gewoon top

Snelle reactie in Whatsappje Snelle levering

Top platen en ongelofelijk snel geleverd, en een geweldige chauffeur.

Niets op aan te merken

Super snel en goed materiaal

De dakpanplaten werden geleverd op een stevige pallet en afgeladen terwijl wij niet aanwezig waren. Alles goed gegaan. de dakpanlaten waren ook goed zelf te plaatsen.

Snelle en fijne levering

Levering binnen 3 dagen Was niet thuis bij levering, chauffeur . heeft gebeld om te overleggen waar hij het best de pallet neer mocht zetten, heel fijn

Prima .. snel geleverd

Had bij mijn bestelling een vraag gesteld en ook snel antwoord gekregen..

Zeer tevreden snelle levering

De platen besteld binnen 4 dagen geleverd zeer goed verpakt we zijn helemaal tevreden bedankt

Goed geregeld en snelle levering

uitstekend

Gekregen wat ik besteld heb. De chauffeur die de platen heeft bezorgd, was bijzonder voorkomend. Goed meegedacht/meegewerkt om te zorgen dat de platen met minimale inspanning op de gewenste plek kwamen.

overzichtelijke site, goede manier van bestellen en snelle levering

Vriendelijk

Na vragen via de mail. Bezorgen ook uistekend!

Snelle reactie, snelle levertijd, flexibel, realistisch, mooie kwaliteit.

vriendelijke en correcte service.

Online platen besteld en betaald, vervolgens een afspraak gekregen wanneer ik deze op kon halen. Afhalen ging ook makkelijk, je kunt zo naar binnen rijden. Even melden en je word geholpen door iemand uit de loods, en zo, dat je zo min mogelijk hoeft te tillen. Ging echt makkelijk. Zeer tevreden.

Netjes en goed geleverd aan huis

Van a tot z alles prima geregeld

Alles zeer vlot verlopen. Nette en vriendelijke chauffeur bij het afleveren

netjes afgehandeld

levering van de platen is precies volgens de planning verlopen de chauffeur heeft het netjes afgeleverd

Generatorstraat 25

3903LH Veenendaal