Geweldige service

21 juni vezelcementplaten besteld. 23 juni geleverd. Goede service, snel geregeld en betrouwbaar. En niet onbelangrijk.. goedkoper dan mijn plaatselijke leverancier. Vorig jaar ook al dakpanplaten besteld en ook deze waren prima geleverd. Ik zeg....blijf gewoon en mooi zo door gaan.

Goede behandeling

Goede service , eerder gebracht dan gedacht Alleen neer gezet zonder ons gesproken te hebben

Gebruiksvriendelijke site

Prima advies en levering

Snelle en correcte levering.

Snelle en correcte levering. Alleen jammer dat ik zelf de verkeerde maat heb besteld.

Goed om te horen dat alles goed is gegaan. Kunnen wij nog wat betekenen met betrekking tot de verkeerde maat?

Kwaliteitsproducten met zorg geleverd

Via de overzichtelijke en gebruiksvriendelijke site de door mij benodigde producten gevonden. De productinformatie heeft mij meer dan voldoende geholpen mijn keus te maken. Het bestellen en betalen verliep probleemloos en mijn bestelling werd snel en in goede staat afgeleverd. Meer dan tevreden met mijn aankoop via deze leverancier.

materiaal 100% bezorging erg vriendelijk en niet te vergeten super snel

ongelofelijk wat een snelle levering alles zeer correct geleverd. ik koop hier zeker weer.

goede service, vriendelijk, goedkoop met verzending goederen, gewoon top echt een aanrader

zie hierboven zegt genoeg

Snelle levering en goede materialen

Handige overzichtelijke site

Goede en snelle levering voor een super prijs

Diverse soorten platen en spullen gekocht. Afhandeling ging super, platen in het weekend besteld via de webshop. Dinsdag een mail dat ze woensdag worden geleverd. 's ochtends stond de vrachtwagen al voor de deur met de spullen. Niet gedacht dat alles zo snel zou gaan. Super ! Hoekprofielen waren overigens ook netjes in noppenfolie verpakt voor beschadigingen tegen te gaan.

Levering andere dag afhalen, prima

Snel geleverd prima service

Werd snel geleverd, netjes op de afgesproken plek gelegd

Prima bezorging

Alleen een min puntje dat je verplicht bent 100 bevestegings schroeven moet kopen terwijl ik eigenlijk maar bijvoorbeeld maar 30stuks nodig heb. Maar voor de rest prima

Dik in orde

Prima afwikkeling van mijn aankoop

Aankoop van golfplaten heel goed afgehandeld. Maandag besteld en donderdags dezelfde week geleverd.Op de gevraagde plek gelost. Top geregeld!

Heel rap en vakkundig geleverd!

Helemaal goed!

uitstekend

Alles keurig geleverd in 2 werkdagen.

Goede platen en zeer snelle levering.

Samen met de buren onze vezelcementplaten gekocht. Zeer scherpe prijs en goede kwaliteit. Levering snel en netjes afgeleverd. Zou beplatingswinkel zeker aanbevelen bij andere mensen.

Goede service en levering

Goede en snelle levering/service

Snelle levering; goede nazorg

De levering was snel en correct, keurig geplaatst waar we hadden gevraagd; materiaal prima. Er was een probleempje met de windveren, wat heel erg snel en keurig is opgelost. Hier zou ik meteen weer bestellen!

Helemaal prima, snel en vakkundig geleverd

Niets op de service aan te merken. Voor een kleinere bestelling wel hoge bezorgkosten.

Gewoon geweldig

Bestelling netjes aangeleverd.Goed verpakt en op tijd geleverd.

Keurige snelle levering

Snelle levering. Ook de chauffeur bij levering was heel attent , legde de platen op een dermate plek neer , zodat niemand er last van had. Ook met vakkundige hand , zonder de platen te beschadigen en met de waarschuwing dat ze scherp waren.