Snel, goede prijs en hulpvaardig

Goede prijs en prima service. Ik heb de bestelling iets aangepast (achteraf) en dat gaf geen enkel probleem. Bij Afleveren bleken enkele artikelen niet te zijn meegenomen maar ook nu snelle opvolging en correcte afhandeling. Foutje kan maar het gaat mij erom hoe daar mee om wordt gegaan,en dat is zeer service gericht.

Perfect geregeld

Alles prima in orde daar in Veendaal. Laden gebeurde met een heftruck en de verdere afhandeling verliep perfect.

Goede en snelle service

Zeer snelle service en heel attent. Ge gewoon heel goed

Super kwaliteit en op tijd geleverd.

100% yevreden

Beschadigd bij aflevering; jammer!

Lossen prima maar wel graag onbeschadigd.

Dat is vervelend om te horen. Bij beschadigingen kunnen wij de order kosteloos omruilen hoor. Als u daar gebruik van wilt maken, kunt u ons een berichtje sturen.

Wat een vriendelijke ontvangst

Ideaal, met de auto naar binnen en hulp bij het inladen en dat op zaterdag. Dank!

nette en correcte levering

tijdig en keurige aflevering van het bestelde.

Bestelling binnen twee uur af kunnen halen

zeer tevreden

zeer snel geholpen

Snelle levering welke goed verpakt was.

netjes en snel geleverd

overzichtelijk , mooi product en snelle levering volgens afspraak !

Soepel in alle opzichten

Makkelijke site, goede communicatie, levering op gewenste dag!

Goede ervaringen mee

Denken goed mee

Makkelijk uitzoeken op de site en scherpe prijzen. Maandag besteld en Woensdagmorgen stond de vrachtwagen voor de deur! al met al zeer tevreden!

geweldig snelle levering en smetteloos

zeer snel geleverd en keurig afgeleverd door transporteur

Bestellen was eenvoudig. Contact daarna ook. Snelle levering en nog een telefoontje na aflevering was goed!

Vlugge bezorging heel fijne chauffeur

Goed contact en service

Dakpanplaten gekocht, bestelling last-minute aangepast (2x), geen gezeur, goede bereikbaarheid en service, snelle levering. Bedankt!

Snelle bezorging en netjes verpakt niet mis mee

Snelle bezorging en netjes verpakt niets mis mee

perfect

Duidelijke website, correcte en snelle levering goede kommunikatie over levering.

Perfect bedrijf maak waar wat ze toezeggen.

De goederen zijn 3 dagen eerder geleverd dan eigenlijk de bedoeling was, maar ik werd keurig in kennis gesteld dat de levering eerder kwam De goederen waren keuring verpakt en netjes voor de deur in mijn tuin afgeleverd. Top.

Heldere bestelling, prima geleverd door vriendelijke en meedenkende chauffeur

Netjes op pallet aangeleverd.

Professioneel snel

Bereikbaar snel correct

Snel en netjes

Bestelling geplaatst en binnen 3 dagen KEURIG verpakt en netjes naast de woning afgeleverd.

Snel en goed geleverd

Snel en goed geleverd