Snelle reactie via app . Prima geholpen

Nog een last minute bezorgadres-wijziging gedaan. Alles prima geregeld. En goe advies !!

Top bestelling

Snelle levering, prima verpakt. En volledig naar wens.

Mooi materiaal. Perfect op tijd bezorgd, ondanks afstand. (Provincie Groningen)

Mooi materiaal. Op tijd bezorgd in Groningen nog wel!

goed verpakt en snel geleverd

had de verkeerde schroeven bijbesteld, de juiste werden de volgende dag per post geleverd, toppers

goede ervaring

product zoals omschreven en zeer snel en netjes geleverd.

een goede en snelle afhandeling

supersnelle levering

Fijn bedrijf goede communicatie over levering

Zeer bekwame chauffeur die bestelling kwam afleveren. Was zelf vroeger dan afgesproken . Product goed verpakt. Zou direct weer bestellen.

Goede service en goede kwaliteit.

Bestelling online makkelijk kunnen plaatsen. Eenvoudig en snel af kunnen halen.

Geqeldig bedrijf

Prima ervaring mee, waren eerder te vroeg dan te laat, gevraagd of ze een bepaalde dag konden leveren, was geen probleem. Het moet allemaal maar kunnen want het bedrijf zit niet om de hoek. Hartelijk bedankt voor de goede service, raad het mensen aan om hier je golfplaat te bestellen. Net vriendelijke groet, Dennis

Snel en netjes

Werken snel en leveren snel, en bij vragen gewoon goed antwoord

van bestelling tot levering in 2 dagen

Platen besteld voor het bouwen van een overkapping. nette producten met snelle levertijd

Te vreden

Giede service

Goed geregeld

Het online bestellen ging heel makkelijk. Kreeg netjes mails hoe en wat, en netjes een mail wanneer het bezorgd werd. Ik was niet thuis en werd gebeld door de chauffeur en samen overlegd waar hij het mocht lossen.

Snelle levering : prima kwaliteit . Goed bezorgd

Goede prijs kwaliteit verhouding met snelle levering . Ik ben tevreden over het product

Prachtig

Goedmateriaal,Prima afgeleverd

Top bedrijf ia alle aspecten

Top service, snel en vriendelijk

uitstekend

Levering is prima verlopen.

Snel en goede producten

Zelfs 1 dag eerder bezorgd! De chauffeuze was zeer capabel. En zoals altijd een extra (dekplaat erbij) Topbedrijf

Matig

Ik had een nabestelling. Die kon niet meegeleverd worden met de eerste bestelling, zodat er voor de nabestelling bezorgkosten in rekening werden gebracht. Ik heb daarover appcontact gehad, maar dat leverde niks op.

Alles prima geregeld

De chaufeur wilde zelfs de golfplaatjes achter op mijn erf leggen maar dat was niet nodig, prima service.

goede site en geleverd volgens planning

duidelijke site, waarop eenvoudig keuzes gemaakt kunnen worden en tevens de prijzen duidelijk worden. geleverd volgens vooraf aangegeven planning.

goede ervaring

Snelle levering en vriendelijk contact

Prijs / kwaliteit verhouding goed. Probleem met beschadiging werd snel en goed opgelost. Levering kan een verbetering : Als ik niet thuis was , had ik de verkeerde zending ontvangen. Misschien monkey proof maken voor de chauffeur . Chauffeur heeft de platen op de aangewezen plek gezet, prima.

In 1 woord perfect geregeld!!

Onze ervaringen met Beplatingswinkel.nl als zakelijke partner zijn buitengewoon positief. De service die zij bieden is van uitstekende kwaliteit, met een ongeëvenaarde snelheid in levering. De communicatie verloopt altijd soepel en efficiënt via WhatsApp, wat het gemakkelijk maakt om snel en direct met het team van Beplatingswinkel.nl te schakelen. Het personeel is niet alleen professioneel, maar ook uiterst vriendelijk en gastvrij, waardoor elke interactie met hen een plezierige ervaring is. Een van de hoogtepunten van onze samenwerking is de mogelijkheid om bestellingen af te halen bij Beplatingswinkel.nl. Naast de praktische voordelen van het direct ophalen van onze materialen, worden we ook altijd verwend met heerlijke koffie die de sfeer van gastvrijheid en zorgzaamheid van Beplatingswinkel.nl onderstreept. De betrouwbaarheid en consistentie van Beplatingswinkel.nl als zakelijke partner hebben ons vertrouwen gewonnen, en we kijken uit naar een langdurige en vruchtbare samenwerking met hen. Groeten Michiel Stacaravanservice.nl