goed geregeld

Mooi op.tijd , snelle levering en chauffeur legt spullen mooi neer zonder hulp en in dit geval zo dicht mogelijk vanwaar het moest zijn. top

De website is overzichtelijk en mijn bestelling werd snel bezorgd.

Fijne ervaring !

Prima spullen , snel geleverd tegen een zeer schappelijke prijs. 5 sterren ervaring !

Nog nooit zo een goede service ervaren.

Komen hun afspraken na. Het bestellen via de website ging mis maar na een mail contact werd de goederen zelfs gratis verstuurd. Na twee dagen werd het al thuis afgeleverd. Nog nooit zo een goede service ervaren.

Bezorger kon niet voor mijn huis komen. Hij belde netjes op en hebben samen een goede los plek gevonden Zeer vriendelijke man Bestelling is heel snel geleverd

Beste prijs en super levering

De dakplaten waren aanzienlijk goedkoper als bij andere winkels. Levering was boven verwachting.

Snel en netjes geleverd.

alles wat nodig is voor een mooi dak

snelle levering, goede service en bereikbaarheid

TOP

Voor en correct

Prima bedrijf

Duidelijke website Vlotte levering Zeer vriendelijke en servicegerichte chauffeur Adequate afhandeling bij vragen opm. Ook telefonisch bereikbaar zijn van de beplatingswinkel zou de klantvriendelijkheid nog meer verbeteren.

Netjes geleverd zoals gevraagt.

Platen waren netjes geleverd. Enig nadeel om ze van elkaar te krijgen zou er een laagje foam tussen gemogen hebben.. nu zijn sommige beschadigd krassen op de platen.

Snelle levering voor lage prijzen en lage levering s kosten.Ideaal!

alles volgens afspraak geleverd

Volgens bestelling op de site hebben ze alles netjes afgeleverd.

Ervaring bezorging

Vond het erg jammer dat de platen aan het einde van het tuinpad werd neergezet. Er werd niet meegedacht dat mijn xoon deze verder alleen moest verplaatsen. Je betaalt 60 euro bezorgkosten ( omdat deze niet in de auto past). De platen zelf zijn mooi alleen de ervaring bezorgen wat minder. Met zijn drieën was het toch fijner geweest om ze samen in de tuin te zetten.( nog géén 100 meter)

Dat is inderdaad jammer om te horen. Onze wagens zijn voorzien van een kraan en kunnen het naast de weg (of zo dicht mogelijk bij de plek) neerleggen. Ze mogen inderdaad niet meehelpen met tillen.

nog steeds niets ontvangen

Betere verzending van de bestellingen

goedemorgen, dat zou heel goed kunnen, u heeft optie AFHALEN gekozen, zullen wij ze naar u opsturen? Ik heb het nagekeken, wij hebben het verzonden met POST.NL en zou 1 juni bij u afgeleverd moeten zijn. Klopt dat?

Op dit moment is mijn ervaring goed

Ik heb een bestelling gedaan en tot dusver heb ik goede ervaring Ik kon de datums doorgegeven wanneer ik het geleverd wilde hebben Dus mijn bestelling moet nog kom op die datums en daar heb ik tot op dit moment goed vertrouwen in Mvg henk habraken

juiste aanbieding

goede behandeling naar afspraak

Kon niet beter!

Duidelijke website, snelle levering

Netjes en correct

Bestelling geplaatst en alles naar wens verlopen

super goed

snelle levering goede bezorging samen met de chaufeur in stromende regen de vracht gelost en achterom gedragen super goed

Makkelijke website

Goed verzorgde levering en goede inzicht van de chauffeur

Prima verzorgde afhandeling van onze bestelling

Prima verzorgde afhandeling van onze bestelling. Keurig afgeleverd. Bij uw bedrijf zullen zeker weer opnieuw bestellen.

Super snelle service

Vandaag besteld en volgende dag in huis

Netjes verpakt en geleverd zeer tevreden.

Klantvriendelijk

Per ongeluk verkeerde materialen besteld. Opgemerkt door de medewerker bij de afhaalbalie. Zonder problemen gecorrigeerd teveel bestelde materiaal weer op de rekening ontvangen.

Generatorstraat 25

3903LH Veenendaal