Goed en volgens afspraak

Goed en volgens afspraak, netjes afgeleverd

Prima bedrijf

Goede communicatie, snelle levering, verschillende betalingsopties.

perfect

Duidelijk, snel en super klant vriendelijk. Was nog wat vergeten te bestellen, even een telefoontje en alles gelijk geregeld. geen gedoe, volgende dag netjes alles in 1x bezorgt.

Snelle levering, mooie en stevige golfplaten!

Beloftes waargemaakt

Deskundig advies, supersnelle levering, keurige en doelmatige communicatie. Beplatingswinkel: een voorbeeld voor anderen!

Service gericht

Levering zoals afgesproken Product prijs / kwalitatiet goed. Behulpzaam bij laden lossen.

Makkelijk besteld

Makkelijk besteld. Snel geleverd. Goeie prijs kwaliteit.

Snelle en goede levering

Zeker een aanrader

Super goed geholpen met de app . En snel geleverd en netjes ingepakt. Goede service. Ik kan alleen maar zeggen een top bedrijf .

prima geholpen online en in het magazijn

prima geholpen online en in het magazijn, goed assortiment en tegen prima prijzen.

Zeer goede service

Goed geholpen . koffie staat klaar ziet er keurig uit En eventueel een belletje voor vragen was ook geen probleem . Zijn goed te woord gestaan. Mvrg Johan

Snelle service,goede kwaliteit!

keurig volgens planning

bewondering voor chauffeur die de bezorging heeft gedaan door een smal straatje .en alles heeft neer gezet op juiste plek

prima zaken mee te doen

duidelijke site makkelijk bestellen ,met bestellen verkeerde kleur ingevuld werd zonder problemen omgeruild. afhalen op zaterdag morgen helemaal top

Gewoon goed

Dit is onze tweede bestelling en wederom netjes en goed a afgewerkt. Eenvoudig via de website te bestellen en af te rekenen. Er wordt rekening gehouden met specifieke leveringswensen. Ook voor advies zijn zij goed te bereiken en krijg je deskundig advies

Goede service en snelle levering

Tijdige levering, geweldige service bij problemen die ik zelf had veroorzaakt, goede materialen voor een schappelijke prijs.

Foutieve levering werd meteen opgelost, super!

Zeer vriendelijke ,behulpzame mensen

Vriendelijk snel app contact en behulpzame, meedenkende, adviserende vriendelijke chauffeur

Goed materiaal en snel geleverd

Goede materialen voor nette prijzen Snelle en keurige levering

Doen wat ze beloven

Super levering, de chauffeur plaatste de bestelling op de juiste plaats. Ik had deze gemarkeerd omdat ik niet aanwezig kon zijn.

Goed en snel

Goede ervarig

Ruime sortering en snelle levering.

Ze hebben een ruime sortering aan dakbedekkingen en word nog eens snel voor je deur afgeleverd.

supervriendelijke man aan de balie

zeer correcte en vlotte service met nog een fijne koffie erbij die zeer welkom was na lange rit vanuit belgie gr