Prima leverancier

Zonder meer tevreden, goede materialen, gunstig geprijsd en snel geleverd.

Duidelijke site,, compleet aanbod. Damwand platen besteld., Goedkoop snelle levering,, afspraak rondom levering verliep soepel en erg vriendelijke chauffeur.

Super geregeld

Snel en alles netjes verzorgd vanaf de bestelling tot en met de aflevering.

Goede, snelle en correcte levering

Mijn eerste bestelling bij beplatingswinkel.nl. Helemaal niets op aan te merken, ontzettend snelle levering (had voor mij niet gehoeven, maar toch….) kortom: perfect!

Snel geleverd, snelle reactie op mail

Snel geleverd, snelle reactie op mail, aanwijzingen zijn direct aan de chauffeur doorgegeven, heel netjes allemaal. Goede kwaliteit golfplaten

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering

Afspraak is afspraak

Snelle reactie via app. Makkelijke webshop,goed materiaal. Snel en tegen een redelijk tarief thuis bezirgd! Wij zoj zeer tevreden!

Zeer snelle correcte service

Ondanks fout van mij bij bestelling, snel terug gebeld en opgelost. Daarna zeer snelle levering aan huis, perfect.

Op tijd puntgaaf materiaal geleverd.

Vriendelijke chauffeur die met zorg nieuw materiaal heeft afgeleverd op de gewenste plaats op het erf.

Top bedrijf ! snelle levering

Mooie en kwalitatief goede dakplaten.

Duidelijke website met zeer scherpe prijzen. De levering was sneller dan verwacht. Het verwerken van de dakplaten was makkelijk. Zeer mooie uitstraling. Alles top!.

Prima service.

De dakplaten werd op het afgesproken tijdstip en op de door mij gevraagde dag bezorgd. De bezorger was zeer behulpzaam met het naar achter het huis brengen van de platen. Ik ben zeer tevreden.

Nog niet geleverd!!!!!!

Wel factuur, maar niet geleverd!

goedemorgen, de platen zijn op 1 november geleverd aan u. Via de mail zal ik een foto sturen, waar ze zijn neergelegd door de chauffeur.

Helemaal volgens verwachting

Snelle levering. Prima bezorging. Helemaal volgens wens. Heel klantvriendelijk!

Snel geleverd, Mooie prijs, Onbeschadigd geleverd.

Golfplaten besteld, Golfplaten ontvangen. Schade vrij, en zelfs 1tje extra. Hopelijk krijg ik nu geen naheffing. ;-)

Super geregeld!

Gebruiksvriendelijke website, goed "bestelproces" en levering volgens afspraak. Gewoon zoals het hoort! Complimenten!

Op tijd geleverd

Netjes verzorgd afgeleverd, ze waren zwaarder dan ik dacht. Maar het dak lekt niet meer. Echt een aanrader, het ziet er verzorgd uit.

goed product

Mooie dakpanplaten, snelle en super levering.

Bestellen online gaat zo simpel

Bestelling staat klaar als je ze komt halen , en het in en uit rijden van het magazijn is zo fijn

Snel en correct

Snel, correct prijzen zijn marktconform

Bijna voldoende

,,,,,

snel en betrouwbaar.

goed ook dat de chauffeur meld dat het geleverd is. toppie

Topbedrijf

Snelle levering en netjes afgeleverd

Zoals verwacht, maar dan beter.

Op afgesproken plek gelost. Kleine onderdelen netjes aan de deur afgeleverd. Materiaal onbeschadigd geleverd zónder een enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal materiaal te hebben.gebruikt.

keurig en vlot

vlot de bestelling geleverd op een nette manier

Generatorstraat 25 3903LH Veenendaal

620453007