Nog niet geleverd!!!!!!

Wel factuur, maar niet geleverd!

goedemorgen, de platen zijn op 1 november geleverd aan u. Via de mail zal ik een foto sturen, waar ze zijn neergelegd door de chauffeur.

Helemaal volgens verwachting

Snelle levering. Prima bezorging. Helemaal volgens wens. Heel klantvriendelijk!

Snel geleverd, Mooie prijs, Onbeschadigd geleverd.

Golfplaten besteld, Golfplaten ontvangen. Schade vrij, en zelfs 1tje extra. Hopelijk krijg ik nu geen naheffing. ;-)

Super geregeld!

Gebruiksvriendelijke website, goed "bestelproces" en levering volgens afspraak. Gewoon zoals het hoort! Complimenten!

Op tijd geleverd

Netjes verzorgd afgeleverd, ze waren zwaarder dan ik dacht. Maar het dak lekt niet meer. Echt een aanrader, het ziet er verzorgd uit.

goed product

Mooie dakpanplaten, snelle en super levering.

Bestellen online gaat zo simpel

Bestelling staat klaar als je ze komt halen , en het in en uit rijden van het magazijn is zo fijn

Snel en correct

Snel, correct prijzen zijn marktconform

Bijna voldoende

,,,,,

snel en betrouwbaar.

goed ook dat de chauffeur meld dat het geleverd is. toppie

Topbedrijf

Snelle levering en netjes afgeleverd

Zoals verwacht, maar dan beter.

Op afgesproken plek gelost. Kleine onderdelen netjes aan de deur afgeleverd. Materiaal onbeschadigd geleverd zónder een enorme hoeveelheid verpakkingsmateriaal materiaal te hebben.gebruikt.

keurig en vlot

vlot de bestelling geleverd op een nette manier

Meedenken. Snel. Duidelijk. Hulpvaardig

Naast dat alles prima was geregeld kon ik de grote hoeveelheid bouten die ik nog over had terug brengen. Top service

uitstekende service

alles ging soepel,van bestellen tot aan ophalen. helemaal tevreden

Top geregeld

Goede service Mooi materiaal Plaats voor het leveren was moeilijk Gelegen maar de vrachtwagenchauffeur Heeft alle moeite gedaan om Het zo dicht mogelijk te leveren

Prettig contact, goed advies en bezorging precies op de plek! 5 sterren!

Mijn vragen over het product snel en goed beantwoord via de app

Goede beschrijving hoe het bestel en afhaalproces in zijn werk gaat.

Prima levering en info

Info opgevraagd. Zeer klantvriendelijk en deskundig hulp, denk ik gekregen te hebben.

snel, goed en zoals verwacht

De bestelling is goed en snel geleverd en geheel volgens de vereachting

Snelle levering .vriendelijke chauffeur.

Snelle levering. Mooie damwandplaten. Vriendelijke chauffeur.

Nok afdichting

Top ervaring van bestelling tot levering. Zeer snelle levering naar België Enig minpuntje is het bestellen van de geprofileerde nokken, deze moeten bij Hardeman zelf besteld worden en dit vindt ik een gedoe.

Klantvriendelijk, goed materiaal, scherpe prijs

Vakkundige en vriendelijke info gekregen bij producent Hardeman en beplatingswinkel.nl Aflevering stipt op tijd. Vlot antwoord per app op enkele technische vragen naderhand. Tip: bestel voldoende plaatschroeven :)

Snelle levering top verpakt en geleved

Op de afgesproken datum netjes afgeleverd en goed verpakt. Netjes met een vrachtwagen Met autolaadkraan om de door mij aangegeven plaats. Product ook volgens wensen en kwaliteit

Altijd weer

Goede kwaliteit/prijsverhouding Besteld en de volgende dag netjes afgeleverd en op de stoep neergezet. Zeker aan te bevelen.

Generatorstraat 25

3903LH Veenendaal