SNelle levering en artikel van goede kwaliteit

snelle levering en goede kwaliteit

Maar voering klopt goed en de verzending is super snel. Ook was het pakket goed ingepakt en voorzien van een lekker traktatie voor de hond en een pen voor het baasje ;-) Jammer dat de echte winkel weg is vond het altijd leuk hier heen te gaan.

Super goede service. Snel en heel mooi ingepakt

Super goede service. Snel verzonden. Mooi ingepakt. Ook nog klein cadeautje erbij voor de hond. Zeker aan te bevelen. Dank je wel Petra

Mooie website, ruime keuze en snelle bezorging. Gewoon top!

Geweldig snelle levering en nog een paar kluiven en ballpoint er bij gekregen toptien zeer tevreden

Snel, goed en klantvriendelijk

Mijn bestelling had ik binnen 24 uur in huis. Met… een paar kluifjes voor de hond en een mooie pen. Ik had een truitje voor mijn hondje besteld en deze was ook keurig ingepakt. Kan niet anders zeggen dan: top!

Verzorgd

Pakje was netjes verpakt en zag er netjes uit omdat een extra luxe papiervel om het item zat gepakt. Met cadeautje vd hondjes en knal roze pen vh baasje De bestelde tshirts zijn van zeer goede kwaliteit. Een aanrader!!!

Fijne ervaring

Snel in huis, prima kwaliteit en ook nog wat lekkers voor de hond erbij. Super lief!

Opnieuw snelle levering

Ik ben erg tevreden over Hipdogs. De levering is snel en goed verpakt. Ook de producten (snacks) voor de hond zijn van goede kwaliteit met een prima prijs. Ik blijf er bestellen!!

Prima contact met jullie

Ging allemaal soepel, moest even geregeld worden omdat het naar Spanje verzonden moest worden

Snelle bezorging, leuk verpakt...

Snelle bezorging, leuk product, luxe verpakt. Zat zelfs een kaartje met een pen bij, erg leuk!!

Snelle reactie van klantenservice

De mogelijkheid om je vraag via een chat te stellen en daar snel antwoord op te krijgen is heel fijn. En heeft me doen besloten tot aankoop van een mooi product te gaan. Blij met mijn aankoop.

Heel leuk bedrijf

Holland shirtjes voor de honden besteld en gelijk leuk verpakt en leuk een pen erbij is een kleinigheidje maar vreselijk leuk we houden ze in de gaten

Snelle service!

Fijn autostoeltje voor onze hond!

Zulke webshops zijn tegenwoordig zeldzaam!

Super aanbieding! Volgende dag in huis! Mét een bedankje en wat lekkers voor de doggies en een leuke pen! En dat alles voor minder dan €10 Wij zijn happy met het oranje shirt voor mijn hond! Laat het EK maar beginnen!!

Top web winkel

Leuke spullen voor hondjes en betaalbar ..

Correct

Artikel op de site besteld. Helaas door een voorraadcontrole was het artikel toch niet op voorraad. Ik werd er onmiddellijk over opgebeld. Dus dat was fijn om gelijk te weten. Heb vaker een bestelling geplaatst en dat ging altijd goed. Ik neem dit dus voor lief en weet jullie de volgende keer gewoon weer te vinden!

Topzaak!

Leuke spullen, zorgzaam ingepakt en snel verzonden. Geen belachelijk hoge prijzen. Ik heb mijn zaak gevonden voor mijn pups.

Mooi ingepakt. En wat lekkers voor de hondjes. Bedankt namens Evi en Lizzy.

Als een heel snelle levering en keurig verpakt

Snel en overleg bij bijzonderheden.

Vlotte service, kwaliteitsproducten. Kies je voor supergoedkoop dan ga je naar Ali. Kies je voor betaalbaar en kwaliteit dan ga je naar HipDogs.

Helemaal top!

Petra helpt en adviseert altijd goed en mijn Pedro is blij met de jasjes en truien.

Super tevreden snelle service

zeer goed

zeer goed super spul en dieren voeding

Zeer snelle levering en netjes verpakt

Bestelling was heel snel binnen en was leuk verpakt met ook iets lekkers erbij voor de hond