Snelle bezorging en ook de retour is snel afgehandeld!

Top bedrijf !!

Snelle bezorging en geven netjes op de site aan dat ze een weekend afwezig zijn en de zending later komt. Top !!

Heel erg leuk jasje

Heel erg leuk jasje,ons Toos is er weer blij mee

snelle levering en goede producten

Mooie blik met hondensnacks besteld en die is super mooi. Alles blijft in goede conditie. Zeker een aanrader!!

Snelle sevice

Snelle service, goede kwaliteit kleding

Zee goed

Snelle en goede service

Heel tevreden

Heel mooi en goede jas!

Prima product en leuk ingepakt.

Fijne chatfunctie voor hulpvragen. Leuk ingepakt! Mooie teckel regenjas.

Super kwaliteit, uitstekend pasvorm, snelle levering

Super kwaliteit, uitstekend pasvorm, snelle levering

Great experience | Great Products

Delivery was fast, the quality of the products is really nice. Both items fit my doxie perfectly and, although expensive, I think the price is very much justified.

perfecte levering en producten waren van zeer goede kwaliteit

perfecte levering en producten waren van zeer goede kwaliteit

uitstekend

de jasjes vallen uitstekend op maat voor onze kaninche teckel ollie wel jammer dat er maar weinig in maat s was maar super geslaagd mooie kwaliteit degelijke jasjes. ollie is er erg blij mee

Heel vluggere levering

Uitstekend!

Keurig op tijd, netjes en verzorgd verpakt met ook nog wat leuke attenties erbij!

top service

goede uitleg telefonisch van het artikel en mag altijd retour artikel snel geleverd binnen 1 dag! leuk kaartje en honden snoepjes erbij, erg lief !

geweldige site

je word fantastische geholpen en snelle levering

Een fijne winkel

Altijd snelle levering met een koekje voor de hond erbij .een fijne winkel met alles voor je hond

snelle levering goed contact en mooie trolly voor mijn mini york

Leuk en betaalbaar

Wij hebben voor ons catootje een jasje gekocht ,echt geweldig en zeker voor dat geld . Ik kom altijd bij de honden kapper in Sint Michielsgestel bij Viola Rutte,die vond haar jas en riempje zo mooi dat ze meteen ging kijken en zo dat ze je kon aanbevelen bij haar klanten .daar was veel vraag naar Maar wij zijn dus super tevreden,hoe snel geleverd en heel erg leuk verpakt Top

Heel fijne service!

Het halsbandje wat ik besteld had, was helaas niet meer op voorraad. Netjes belde ze mij of ik akkoord ging met een andere kleur, eentje die niet op de website stond. Of ze daar een foto van mocht sturen. Helemaal goed, en goed gedaan! Superblij met de halsband!

Snelle en persoonlijke service

Wat een verrassing! Ik ontving bij mijn bestelling een pen en wat kauwstaafjes voor mijn honden. Wat leuk!

Snelle levering en erbij ook een leuke kleine verrassing gekregen. Top!

Uitstekend, verrassend

Artikel kwam zeer snel en super mooi en met aandacht verpakt aan. Er zaten ook 3 hondensnoepjes bij, super leuk (Y) Artikel zelf is precies de juiste maat dus de maatonschrijving op de site klopte precies. Hartelijk dank voor de persoonlijke benadering van versturen bij bestellingen via internet. (Y)

Kan niet beter

Super service / snelle omruilservice en leuk verpakt Jocelyne

Ik heb een lange lijn voor mijn hondje gekocht. Het product bevalt prima en de prijs was ook goed. Snelle levering en altijd een kanootje voor de hond in het pakket. Super!