Geweldig, snel , perfect Een echte aanrader.

Snelle service en super leuke verpakking.

Snelle service en super leuke verpakking. Ook mijn hond vond der verjaardagskoekje super lekker. Het zag er ook heel leuk uit!

Perfect!

Zeer eenvoudig te bestellen, duidelijke communicatie, snelle levering en goed verpakt! Een aanrader.

Fijne winkel

Halsband is volgens verwachting

Goede kwaliteit! Net als de vorige uit 2017 ook daar gekocht. Ander type, maar net zo mooi

goed geholpen

Via de app goed contact gehad. En snelle levering. Fijn!

Mooie manden en knuffels snelle levering toppie

Zeer goede en correctie service.

De bestelling is zeer vlot verlopen en het pakje kwam de dag erna al toe, met nog een fijne verrassing voor de hond. Dankuwel!

Zeer snelle levering

Vriendelijk. En snel

Top👍

Gode bedrijv 👍

Snel, klantvriendelijk, efficiënt en goede kwaliteit.

Geweldig.

Snel, prima spullen en goede service!

In een woord: TOP

Je besteld het, de volgende dag in huis. Er zit wat lekkers in voor de honden, en een gave pen bij de bestelling . Ze geven je het gevoel dat ze blij met je zijn als klant.

geweldig

snelle levering. top product

Wauw in 1 woord wauw. Wat een erge mooie halsbanden voor mijn woeffies. Wauw. Werd snel en netjes bezorgt.

Super goede en snelle levering, de producten zijn precies zoals op de foto. Zeker voor herhaling vatbaar.

Snelle levering, netjes verpakt, snoepje kado voor de hond, voldoet aan wensen.

Hulp en levering

Vriendelijke hulp via chat en vlugge levering ...Het product dat ik aankocht is wat ik online zag (perfecte afwerking en kwaliteit plus een kleine attentie)Zeker hebben jullie een klantjes bij ...

Snelle levering en vriendelijk antwoord op mijn vragen.

Perfect artikel, snel geleverd

Zeer goede ervaring. Het juiste artikel en een snelle levering. De extra snoepjes die er bij waren zijn een leuke attentie. Thanx.

zeer goed

vriendelijke mevrouw en zeer behulpzaam ook een snelle levering volgende dag al in huis

Snelle verzending!

Blij met de aankoop. Nog wat lekkers erbij voor mijn puppy!

super service

Mooie degelijke en snel geleverde artikelen

Je krijgt wat je verwacht en de levering klopte ook. De volgende dag netjes mijn hondetas aan huis geleverd

Heb een prachtig wax hondenjasje besteld. Het pakketje is leuk ingepakt met 2 heel leuke presentjes erbij.