Goede snelle bezorging

Vriendelijk, vandaag bestellen, morgen in huis Super

Mooie artikelen en snelle levering

Nog niet echt ervaring...eerste keer...

Mooie spullen

Ruime keuze uit hondenkleding en de kleding is zeker "apart" te noemen. Prachtige kwaliteit. Netjes verpakt en keurig op tijd bezorgd.

snel geleverd

Geen bijzonderheden. Product werd gewoon snel en goed verpakt geleverd. Zelfs met extra hondenbotjes erbij.

Mijn bestelling had ik de volgende dag in huis. Netjes ingepakt en ook wat lekkers erbij voor de honden, heel attent!

Op 2 dagen geleverd internationaal, top!

Zondag betaald, dinsdag geleverd aan huis

ik moet jullie al beoordelen terwijl ik mijn bestelling nog niet heb??

Vreemd dat ik iets moet beoordelen waar ik nog geen mening over kan hebben

Great and reliable service

Snelle levering, zeer goed assortiment!

Top! Special voor Teckels hebben hun super fijne, leuke en goede kwaliteit kleding! Altijd weer!👍

Quality, snel en makkelijk te bestellen

Zeer tewreden

goede service

kleed besteld voor de hond als extra kreeg ik koekjes voor de hond en een pen ,erg leuk om dat te ontvangen , en snelle service

Super zeer correct!!

Zeer tevreden van service..

Mooie slaapzak en snel geleverd!

Slaapzak voor de hond ziet er super uit!

Antwoordt zeer snel en behulpzaam op eventuele vragen. Snelle verzending, de volgende dag had ik mijn bestelling in huis (België). Een aanrader!

Prima service, snel en betrokken bij klant

Leuke klantgerichte winkel waar de baas en de hond centraal staat!

Snelle levering, duidelijke website met veel keus. En heel lief wat lekkers voor de hond en een balpen erbij gekregen. Bedankt!

Uitstekend!

Super snelle levering en ook nog een snoepje voor me hondje erbij. Super blij!

Heel service gericht!

Het jasje voor onze teckel paste niet goed en daarop heeft men meteen een andere maat gestuurd. Een hele aardige mevrouw aan de telefoon. Het tweede jasje paste goed en we zijn er heel blij mee.

Super mooi en kwaliteit

Ook bedankt voor de snoepjes voor onze hond en een stylo voor mij. Dat is nu extra service 👍

Super leuke winkel en goede service

Ik was op zoek naar een trui voor mijn teckel. Het is moeilijk om de juiste pasvorm te vinden voor zo een hond, maar deze winkel had een heleboel super leuke opties!! Daarnaast had ik het de volgende dag al in huis, geweldig!! En de snoepjes voor de hond die we er cadeau bij kregen was echt een leuke verrassing!!

Een fijne winkel

Een fijne winkel waar ik af en toe wat bestel voor mijn hond,een winkel met een persoonlijke benadering,in de vorm van iets lekkers voor de hond bij je bestelling,heel leuk🤗,en ze hebben een snelle levering,ook fijn.

Aanrader!

Supertevreden, zowel over de service als over de geleverde producten!

Schitterende kleertjes en wat een keuze!

Was op zoek naar een hondenjurkje als cadeautje en ik vond het bij Hipdogs. WOW.... wat een keuze aan kleertjes en wat is alles leuk, lief en mooi. Het bestelde jurkje ontving ik pas vandaag omdat bij PostNL wat vertraging was maar ben er superblij mee en ik denk dat degene die het gaat ontvangen zeer blij verrast zal zijn.

Leuke hippe en klantvriendelijke webshop

Leuk dat het zo netjes verpakt is en er wat lekker bijzat voor mijn hondje. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en het aanbod.