Autostoel voor m'n prinses besteld, mooi product een snelle levering!

Service en snelheid super!

Geweldig!!

Ik stelde zaterdagochtend vroeg online een vraag en werd binnen enkele uren persoonlijk gebeld. Het door mij gevraagde product was nog op voorraad. De webshop werd bijgewerkt en ik kon het direct bestellen. Daarna kon ik twee dagen later een mooi en netjes verpakt pakketje in ontvangst nemen. Top dus!!!

Super snel service

Allemaal mooi spullen en van goede kwaliteit.

Fastastisch

Duidelijke, mooie webshop. Vriendelijke en ideale chat functie. Ik ben zeer tevreden en ons Fino ook.

het product is heel goed!!!

Gemiddeld

Jammer dat op de site niet vermeld worden dat hondenjassen klein val een maatje m val als een s mijn hondje heeft Altijd m past perfect bij hipdogs is dat niet zo de hele bestelling terug gestuurd

Super snelle service en super artikel!

Super snelle levering en erg leuk artikel met een kauw stikje bijgeleverd als bedankje.. erg leuk!

Fijn spul alleen jammer. Dat ik dit keer een heel hard snoepje voor een kleine hond kreeg

Zeer snel geleverd, kwalitatief materiaal en heel leuk dat er nog een extraatje bij zit! Enkel jammer dat afterpay in België niet kan aangezien de kleertjes te groot of te klein kunnen uitvallen en het zo een heel gedoe is.

Ruim assortiment. Prijs kwaliteit verhouding verhouding is goed. Snelle bezorging!

Goed snel en netjes

Goed snel en netjes verpakt ontvangen. Was gewoon al een kadootje om open te maken. Ik zal jullie zeker aanraden en in de toekomst weer wat bestellen!

Snelle levering, mooi product!

Het hondenstoeltjes wat we graag wilde hebben was niet meer leverbaar, via mail gevraagd om ons op de hoogte gehouden. Dat is netjes gebeurd en de bestelling direct nadat we hem hadden geplaatst verwerkt en verzonden

Mooi hondenhuisje goede kwaliteit..snelle levering

Zeer snelle levering en onwijs leuk verpakt

Snelle levering, mijn bestelling was er de volgende dag. Heel leuk verpakt en wat extra kadootjes voor mijn hondje.

Geweldige webshop

Koop er zeker weer als ik iets nodig heb, ook na telefonisch kontakt werd het meteen opgelost. Hele vriendelijk en aardige mensen door de handy.

Snelle en goede levering

Ben heel tevreden

Wat een fijne webshop en service!

Voor de komende winter waren we op zoek naar een jasje aangezien onze teckel die laag bij de grond is, veel kou vangt. HIPDOGS heeft een mooie collectie van tQel die een perfecte pasvorm heeft voor dit hondenras met een lange rug. Onze bestelling werd netjes op tijd geleverd en het was mooi ingepakt met zelfs wat extra lekkers erbij voor de hond: hoe attent! En ons teckelmeisje is ook erg blij met haar nieuwe jasje. Ik kom zeker nog eens shoppen bij HIPDOGS :-)

Correcte firma Er waren 2 pakken tekort in de doos..... Maar ik heb mijn bedrag terug gekregen. Ik ga er zeker nog bestellen Groetjes Marguerite

Klantvriendelijk, betrouwbaar en een snelle levering

Kreeg goed advies en een snelle reactie toen ik de grootte wilde weten bij het kopen voor een tas om mijn hondje in mee te nemen. Sommige items zijn prijzig, maar dat is ook aan de kwaliteit te zien. Na mijn bestelling werd deze de volgende dag al geleverd. Zal iedereen HIPDOGS aanbevelen!

Mooi op tijd en leuke attentie voor de hond bij het pakket

Autostoel voor de hond was wel wat kleiner dan gedacht...

De bestelling was de volgende dag al binnen en netjes verpakt! Ook nog een extra snack voor de hond.

Snel u bestelling in huis

heel snel geleverd

heel correct behandeld Aan te bevelen