Uitstekende service, professioneel, vriendelijk en pakje snel in huis.

De gele bodywarmer van Tquel besteld, snel ontvangen, was te klein, contact gehad met Hipdogs, geen probleem, geretourneerd en een paar dagen later de correcte maat ontvangen. Hele goede, snelle en vriendelijk service. Deze week een coltrui ook weer van het merk Tquel besteld, de volgende dag in huis, maat goed en staat onze teckel geweldig. Kleding is van uitstekende kwaliteit. Hipdogs heel hartelijk bedankt voor alles. Vriendelijke groeten Sandra

Rode gebreide trui (Tqel trui Elton rood) besteld voor mijn dwergteckel. Past precies en mooie kwaliteit!

Goed ingepakt, snel bezorgd en een leuke verrassing in de doos.

Mijn bestelling werd snel geleverd. Jas was conform omschrijving en was mooi ingepakt met een leuke traktatie voor de hond erbij

Zeer snelle en correcte service! Top

Mooie kwaliteit van het produkt

mooi product (kersttrui) en zeer goede service.

Bestelling liet op zich wachten, maar na telefonisch contact werd er meteen actie ondernomen. Hipdogs had bestelling dezelfde dag aangeleverd, maar door grote drukte PostNL duurde het wel langer. Leuke attentie bij verzonden product.

Snel het jasje in huis en een ruime collectie honden jassen!

Van het weekend besteld en maandag al binnen Via mail goed op de hoogte gehouden over mijn bestelling Het truitje voldoet aan de beschrijving op de web pagina goede kwaliteit Bij levering nog een mooie pen gehad en iets lekker voor me hondje Super service!! Tot de volgende keer

Perfect!!!!!

Perfect!!!

Makkelijk bestellen en snelle levering!

Veel keus!

Gewoon goed.

Makkelijke overzichtelijke webshop, meerdere betaalmogelijkheden, prima retour service, snel in huis en altijd een leuk cadeautje bij je bestelling. Mag hier graag bestellen.

Mooi degelijk tuigje

Een aanrader!

Prachtige afwerking, zeer verzorgd verpakt. Zeker een aanrader.

Snelle levering product naar verwachting!

Vlotte levering, product naar verwachting. Zal hier zeker vaker bestellen!

Zeer goed.

Altijd een kleine attentie voor onze vriendin.

Beantwoorden bij retourneren is slecht

Antwoorden bij retourneren gaat niet zo snel .. (tot nu toe nog niets gehoord).. Als de producten toe gestuurd te krijgen helaas

Top snelle levering

Zeer tevreden met de aankoop

Snelle levering en leuk presentje erbij gekregen

TEVREDEN

TEVREDEN MET DE SNELLE LEVERING

Graag tot de volgende keer!

Website: overzichterlijk Bestellen: Supermakkelijk en veilig Levering: volgens aangegeven correspondentie Product; jasje paste uitstekend!

Heel snel geleverd en kreeg nog een snack en een mooie pen!

Uitstekende super goede service

Een heel vriendelijke dame Petra, die tijd neemt om de nodige uitleg en service te geven, een echte aanrader. Mijn bestelling werd heel snel behandeld en s'anderdaags reeds geleverd, in een woord Top

Zeeeer tevreden en blij met alle artikelen. Goede kwalitiet, goede info, snelle levering. Gewoon super. Voldoet altijd aan de verwachtingen. Blij mee

Fantastisch!

-Goede website -Super snelle verzending!! -Cadeautje erbij gekregen