Mooi ingepakt. En wat lekkers voor de hondjes. Bedankt namens Evi en Lizzy.

Als een heel snelle levering en keurig verpakt

Snel en overleg bij bijzonderheden.

Vlotte service, kwaliteitsproducten. Kies je voor supergoedkoop dan ga je naar Ali. Kies je voor betaalbaar en kwaliteit dan ga je naar HipDogs.

Helemaal top!

Petra helpt en adviseert altijd goed en mijn Pedro is blij met de jasjes en truien.

Super tevreden snelle service

zeer goed

zeer goed super spul en dieren voeding

Zeer snelle levering en netjes verpakt

Bestelling was heel snel binnen en was leuk verpakt met ook iets lekkers erbij voor de hond

prima webwinkel

vlugge en correcte dienstverlening!

Het kadootje voor onze Goldendoodle die haar 10e verjaardag vierde was superleuk verpakt! We kregen er zelfs nog een leuk extraatje bij! Een aanrader!!

TOP materiaal en snel geleverd

Top materiaal en snel geleverd

Veel geld voor iets super kleins

Ik had een muffin besteld voor mijn hond. Ik dacht dat is een normale grootte. Maar helaas het was een mini muffin. Veels te klein voor mijn hond. Misschien bij de titel even erbij zetten dat het voor kleine honden bestemd is want als je hier op stuit via google zie je niet dat het een shop is voor kleine honden. En een belachelijke prijs wat er voor gevraagd word met wat je krijgt.

Geweldige hondenmand

Leuk verpakt en een leuke attentie erbij

Hele mooie artikelen en goede service en mooi ingepakt.

Aanrader!

Supermakkelijk en overzichtelijke site. Harstikke leuke kwalitatief goede producten. 2 de jasje voor onze hond gekocht. Betaling achteraf. Leuke attentie voor mezelf (mooie roze pen) en iets lekkers voor onze pup! Een aanrader!

Vlotte en snelle levering en een extraatje bij voor het hondje Dank u

Super snelle levering

Mijn ervaring, super levering goed verpakt.tevreden met bestelde spullen

Keurig, snel geleverd!

Het was netjes verpakt, met een leuke attentie voor onze hond. En had het snel in huis.

Uitstekende servies

Netjes verpakt als een cadeautje vond het heel leuk en netjes Ik zou zeker nog kopen

Super leuke honden loungebank. Mooie qualiteit.

Super!!!

Zeer goede ervaring.zeer mooie tas van goede kwaliteit,levering snel en verzorgd met extra kluifjes...

Top service, goede maat omschrijving.

Levering snel.

Leuke website

Hele mooi accessoires voor een eerlijke prijs en nog een traktatie erbij voor hond en baas ,geweldig

Mooi jasje , goede kwaliteit maar helaas veel te groot

Snelle levering en keurig ingepakt met leuke cadeaus. Helaas was het jasje te groot ( kleinste maat) en moest het product terug sturen. 5 jaar geleden had ik ook een trixie jasje , van dezelfde maat en die paste perfect. Jammer,want ik vond het mooi jasje. Hartelijke groeten, Marian van den Berg

Snelle bezorging. Leuk ingepakt en een kleine attentie erbij! Super dus!

Overzichtelijke site

Snelle levering. Lief dat er voor de hondjes wat lekkers meegestuurd was en voor mij een leuke pen.