Super leuke winkel en goede service

Ik was op zoek naar een trui voor mijn teckel. Het is moeilijk om de juiste pasvorm te vinden voor zo een hond, maar deze winkel had een heleboel super leuke opties!! Daarnaast had ik het de volgende dag al in huis, geweldig!! En de snoepjes voor de hond die we er cadeau bij kregen was echt een leuke verrassing!!

Een fijne winkel

Een fijne winkel waar ik af en toe wat bestel voor mijn hond,een winkel met een persoonlijke benadering,in de vorm van iets lekkers voor de hond bij je bestelling,heel leuk🤗,en ze hebben een snelle levering,ook fijn.

Aanrader!

Supertevreden, zowel over de service als over de geleverde producten!

Schitterende kleertjes en wat een keuze!

Was op zoek naar een hondenjurkje als cadeautje en ik vond het bij Hipdogs. WOW.... wat een keuze aan kleertjes en wat is alles leuk, lief en mooi. Het bestelde jurkje ontving ik pas vandaag omdat bij PostNL wat vertraging was maar ben er superblij mee en ik denk dat degene die het gaat ontvangen zeer blij verrast zal zijn.

Leuke hippe en klantvriendelijke webshop

Leuk dat het zo netjes verpakt is en er wat lekker bijzat voor mijn hondje. Ik ben erg tevreden met de klantvriendelijkheid en het aanbod.

Snelle afhandeling , sturen meteen op. Helaas is de post niet van de afspraken zal wel komen door de sint drukte maar dit is niet van toepassing van jullie service die is top.

Leuke spullen, vlotte levering!

Goede service en leuke spulletjes! Ook een lekkernij voor m'n hondje meegestuurd met het pakketje.

grandioos geen andere woorden

zie boven

Erg goede service. Super tevreden van het jasje

Leuke webshop.

Hipdogs is een leuke webshop. Een zeer ruime keuze in het assortiment en hippe kleding van goede kwaliteit. Snelle levering en klantvriendelijk.

Toppie

Snelle levering en ook botjes voor de hond bij gestuurd dus toppie

Positieve ervaring

Gebeld en deskundig te woord gestaan. Bestelling snel verzonden. Prachtig jasje ontvangen voor mijn Teckel. Aanrader.

Prima webwinkel.

Dit was mijn eerste bestelling bij deze winkel, maar het is me prima bevallen. Ik ga zeker nog eens rondkijken daar.

Uitstekend!

Ik wilde een trui bestellen voor mijn Jack Russell Terrier maar ik twijfelde over de maat. Petra gaf mij advies over het model van het truitje; vooral dat het breed uitviel. Met haar help heb ik de juiste maat kunnen bestellen en het past perfect. De bestelling kwam de volgende dag mooi op tijd. Ook vind ik dat Hipdogs een zeer bijzonder assortiment heeft. Een fijne ervaring!

Zeer goede service!

Had een hondenjasje besteld, maar dit was te klein. Heb dan contact opgenomen met Hipdogs. Petra heeft daarna alles prima geregeld, heb mijn jasje teruggestuurd en kreeg een nieuw jasje geleverd. Zeer vriendelijke en behulpzame dame.

Friendly super service

Hele fijne ervaring.

Goede matentabel stond erbij, waardoor we in een keer de goede maten hadden. Mijn hondjes zijn weer blij met de jasjes!

Goede kwaliteit /prijs verhouding

Super service. Goede communicatie via chat en email. Zelfs extra korting gekregen. En zoals elke keer, een lekkere verrassing voor onze viervoeter. Helemaal top!

Snelle en correcte levering. Mooie webshop. Goede kwaliteit van Puppy Angel. Goede service.

Gewoon fantastisch 🐶🐶

Bestelling gedaan en enkele dagen later al ontvangen, supper gewoon . Alles mooi verpakt en met een attentie erbij voor de pups. Mooie shop en duidelijk overzichtelijke webshop voor ons Belgen de ideale manier om onze viervoeters ook van luxe te laten meegenieten. Had liever de shop ontdekt toen ik begon mijn pups hun uitzet te kopen 💖nu inde toekomst koop ik zeker terug !

Een blije hond, een blije klant

Snelle levering, goede levering en mooie producten. En ook nog een hele goede klantenservice. Ga zeker als je de mogelijkheid hebt een kijkje in de winkel nemen. Supervriendelijke dame en een hele leuke zaak!

Super, aanraderrrrr !!!

Snelle levering, geweldig “verjaardags hondentaartje” welke zeker in de smaak viel. Gecombineerd met ook nog een persoonlijk kaartje en extra atentie. Gewoon helemaal super, mijn complimenten 👍🏻😀. Ik weet jullie te vinden in de toekomst.

Goede persoonlijke service !

Zeer vriendelijke dame, omruilen of terugsturen geen probleem. Kosten voor terugsturen zijn wel voor eigen rekening maar wanneer je met Paypal betaalt dan kan je deze via Paypal terugbetaald krijgen. Bedankt en tot de volgende aankoop !

Slechte kwaliteit

Halsband binnen 1 week 3 steentjes eruit!

• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina.