mijn product goed ontvangen en helaas weer retour moeten doen dit ivm geen goede maat . dit alles is goed afgehandeld en geld terug gestort

Super leukje jasjes!

Ik heb twee jasjes voor mijn teckel besteld. Het was duidelijk welke maat ik moest bestellen. De kwaliteit is ook heel erg goed. Snelle levering.

Mooie website, snelle levering, mooi materiaal

Via Facebook gevonden. Leuke website met veel mooie spullen. Snelle levering, redelijke prijzen.

Goede service en een en al vriendelijkheid

Makkelijk besteld, snel verzonden en wat een leuk pakketje, mooi ingepakt!

Ik kreeg een prachtig ingepakt pakketje, echt alsof ik het in de boetiek zelf gekocht had. Goed service!

Hele persoonlijke en super snelle levering!

Een dikke 10.

Snelle service. Zelfs perfect. Helemaal geen klachten zou het zo aan raden bij vrienden en familie. Beste winkel ooit voor onze hondjes.

In corona tijd besteld kwamen hetzelf brengen een dag eerder dan gepland stond

Heel goed.

Ik heb mijn product heel netjes en snel aangeleverd gekregen. Mooi ingepakt. Een cadeautje zo mooi. Vooraf mail contact gehad over het product en dat verliep ook fijn. Kortom heel tevreden. En het product van goede kwaliteit.

GEWELDIG!

Ze heeft mij heel goed geholpen met advies over het jasje voor mijn franse bulldog. Erg blij mee!

zeer snel geleverd!

snel geleverd en altijd goede kwaliteit.

Prettig bedrijf

Ik bestel hier regelmatig. Hele leuke hondenkleding (voor onze 2 kouwkleumen een must). Als je vragen hebt zijn ze via de app maar ook telefonisch goed bereikbaar. En nog vriendelijk ook. Als je retouren hebt hoef je niet lang op je geld te wachten. Je krijgt ook iedere x n kadootje voor (in mijn geval) de hondjes. Kortom kan ik hipdogs al1 maar aanbevelen.

Eerste teckeljasje besteld, viel klein uit, geretourneerd en ander jasje besteld.... Helaas ondanks ruilen, wel retourkosten betaald, daarom 4 sterren.

Leuke trui.

Jammer was te klein moest maatje groter zijn maar voor verzenden heel goed en kwaliteit ook geweldig ik had een boomer maar wist geen maat sorry .

mooie duidelijke website en snel geleverd

duidelijke website met product omschrijvingen. heb het binnen twee dagen al ontvangen ondanks het slechte sneeuw weer.

Heel tevreden

Snelle levering en nette verpakking, goede service,

Heel positief

De bestelling was snel geleverd. Zag er erg leuk en goed verzorgd uit. Ruilen van een artikel super snel. Heel fijn. Zal zeker vaker bestellen

Goede service, mindere kwaliteit

Super service en het pakketjes was ontzettend leuk ingepakt! Ook fantastisch dat het pakketje mega snel mijn kant op kwam. Helaas was het product binnen het eerste uur al stuk. Desalniettemin zien de schoentjes er leuk uit!

Mooi jasje, snel geleverd

Snel een jasje besteld omdat er flinke kou werd voorspeld. Gelukkig op tijd geleverd. Mooi, passend jasje en onze teckel vind het prima om te dragen

snelle levering, product is conform verwachtingen

Zeer goed, product staat duidelijk beschreven op de website en is exact zoals ik had verwacht. Het jasje past als gegoten, wat met een teckel niet altijd evident is. Het artikel was mooi en goed verpakt. Kortom, alleen maar positieve punten.

Prima vlotte bezorging.

Leuke collectie, snelle verzending,

Goede en snelle service

Vandaag besteld Volgende dag al geleverd.

geweldig

snelle bezorging,goed verpakt en het artikel is mooi en naar wens

Snelle levering en goed product

Alles i.o.