Prima en snelle service

Snelle service en een leuk kadootje voor de hond erbij

Geweldige klantenservice

Petra is super vriendelijk en haar aanbod is ruim. Verzending is razend snel.

De webwinkel is goed bereikbaar voor vragen en reageert snel. We hebben jasjes gekocht voor onze teckels en daarbij was een maat toch niet goed. Retourneren ging prima en het bedrag werd meteen geretourneerd. Veel vertrouwen in deze webwinkel. En de hondenkleding zelf is ook mooi en van goede kwaliteit. Zeker een aanrader en ik zal hier vaker gaan bestellen.

Robin

Snelle levering! Ik had per ongeluk een fout adres ingevuld, dus ik nam contact op en dat werd binnen enkele minuten allemaal netjes aangepast. Bij levering ook nog wat lekkers voor mn hondje, erg lief!

Snelle afhandeling van mijn bestelling. Altijd top!

Leuk verpakt, de hond vond het lekker. Wij vonden het alleen erg klein.

Zeer correct

Snelle levering. Snelle reactie op de app en we kregen een pakketje vol met lieve attenties! Dank

Mijn eerste ervaring was een succes

Correcte en vlugge levering. Wat voor mij het belangrijkste was is de super kwaliteit van het geleverde produkt.

Teckeltrui

Prachtige truien die een goede pasvorm hebben en heel mooi blijven, ook na het wassen! Jammer dat ze wel wat prijzig zijn, anders kocht ik er meer in verschillende kleuren.

100% tevreden!

Wij hebben een jasje gekocht voor onze dwergteckel Nina. Het was zeker niet het goedkoopste jasje wat we op internet tegen kwamen, maar de kwaliteit is erg goed en precies zoals omschreven en weergegeven. Wij bestelde in de middag en het kwam netjes de volgende dag al binnen en dat tijdens de drukkere feestdagen. Het was met veel liefde en aandacht ingepakt en er zaten zelfs snoepjes bij voor Nina. Echt een cadeautje om uit te pakken. Kortom 100% tevreden en zeker een aanrader.

Goede producten, snelle en vriendelijke service!

Zeer goede ervaring met snelle service en probleemloze wissel van een te klein besteld truitje. Heb hier al voordien gekocht en zal het nog doen!

Goede prijs en snel geleverd. Top truitje. Hele fijne stof waarvan het gemaakt is en sluit perfect aan. Ons standaard teckel meisje is er blij mee :)

Alles bij deze bestelling was top!

Duidelijke website, Snelle levering, en de trui voor mijn hondje is een perfect product. Ik had ‘m besteld omdat ze naar de trimsalon was geweest en haar wat dunne vacht heel kort was. De trui is daarvoor een prima oplossing.

Kwaliteit & snelle levering

Ik heb voor mijn dwergteckeltje 2 jasjes gekocht. Allebei topkwaliteit en na 2 dagen in huis. Mooi ingepakt met een lekker snackje voor de hond. Top!

Helemaal top!

Netjes verpakt, past goed en product precies zoals omschreven met als extraatje nog snoepjes voor de hond en een mooie pen.

super

heel snel bezorgd , lief ingepakt , mooie teckeltrui ik ben er blij mee zo ook Baguette onze tackel

Snelle levering en alles na verwachting goed dus

Snelle en goede levering

Ik heb hele goede ervaring met Hipdogs. Altijd vriendelijk en goed geholpen. Nu voortaan online bestelling en dat gaat vlot. Erg tevreden en mijn winkel voor mijn 3 chihuahua'. Heel soms word je een zware metalen magneet mee gegeven waar ze de alarmen mee verwijderen. Die is netjes tterug gestuurd. Het is een top winkel.

Super snelle levering

Met de feestdagen voor de deur, kwam mijn bestelling alsnog super snel, top!!

Mijn hondje keurde alles goed inclusief de bijgeleverde snoepjes

Goed verpakt snelle verzending

Perfect ik zou het niet ander willen top

Heel goed.

Goed product,snelle levering,en een leuke attentie.

Super en snelle bezorging

goede kwaliteit, snelle levering

goeie kwaliteit, snelle levering

Snelle verzending. Uiterst vriendelijk telefonisch contact gehad en zeer behulpzaam.