mooie producten

Nooit meer

Bij ontvangst staat onderaan de pakbon plots "niet retourneren" Waarom staat dit niet aangegeven bij extra informatie? Toch belangrijk vind ik!

Product heel goed dacht eerst goed contact totdat!!

Product perfect heel blij mee totdat ik gisteravond een uitbrander kreeg en omdat ik vroeg ( omdat ik een mail kreeg dat er geld open stond) hoe dat kon? Kreeg ik tehoren dat dit dus rede was dat ze stopte en waarom ik geen vertrouwen had? Huh . Nou misschien beter dat ze stopt als ze dus zo klanten benaderd. Jammer zo ervaring.

Gewldig

Goede service snelle verzending

Beetje jammer

Knuffel besteld voor onze teckel. 1 dag mee gespeeld en nu al stuk. Voor dat geld echt veel te snel stuk. Mail hierover gestuurd incl foto's nog geen reactie op gehad. Erg jammer

Topservice

3 truitjes besteld in M en 1 bleek veel groter te zijn, wellicht verkeerde maat aangegeven op het label. Petra heeft meteen actie ondernomen en omgeruild. Marieke

Snelle levering, goed verpakt.

prachtig gemaakt

De jasjes zijn perfekt afgewerkt. Graag zou ik willen,dat bv de regenjas niet meer over her hoofd hoeft,maar met klittenband. Mijn advies,voor de elastiekjes,een extra buikband met klittenband,lijkt mij fijner dragen. Zeer goed pasvorm,vakwerk.

Disappointed

De maat was niet goed Ik heb een tot poodle hij draagt maat XS maar ik had een XS gekocht maar het lijkt wel voor een popje . Kleding pas niet en ik zie geen antwoord nummer om het te terug sturen.

Fijne ervaring, met goed advies en snelle levering..

Voor mijn kleine xs/s chihuahua is het lastig om kleding te kopen, vaak te kort qua lengte en goed qua omvang, of goed qua lengte en veel te ruim qua omvang.. Bij Hipdogs heb je binnen de maten, verschillende maten, waardoor er altijd iets passends te vinden is.. Ik had wat vragen over wat ik het beste kon bestellen en had gelijk contact via de chat op de site.. Ik ben super tevreden met mijn aankoop, en snelle en verzorgde levering en Hipdogs staat bij mij in mijn lijst van favorieten.

Bestelling gekregen zoals afgesproken

Leuke webpagina en gemakkelijk bestellen. Snel geleverd en zeer netjes verpakt met kaartje en Pen. Zal zeker nog eens bestellen. ! Top

Prachtige kleertjes en niet alleen op de website. Prima levering (snel) en prima follow-up.

Goed assortiment en fantastische service!

HIPDOGS is een absolute aanrader met een goede service, snelle levering en een heel uitgebreid assortiment. Onze Kensi kreeg voor haar 8ste verjaardag zelfs een lief cadeau na mijn contact met Petra, superverrassing!

Het trapje kwam precies overeen met de getoonde foto op de site. De levering was snel zodat mijn pup het gelijk kon gebruiken.

Gewoon weg top

Jasje besteld voor mijn teckel was te klein omruiling geen probleem dezelfde week maatje groter ontvangen. Jasje is ook van zeer goede kwaliteit en past perfect voor mijn dwergteckel. Volgende keer koop ik hier weer.

Snelle levering,

Juist pasvorm, mooie kwaliteit

Alles naar wens!

Snelle levering. Goede prijs. Top!

Vlot geholpen geweest en ondertussen een mooi product ontvangen! Tevreden dus!

Op mijn mail heb ik snel een antwoord alsook een oplossing ontvangen. Onze Teckel is eindelijk "gekleed", in een mooie, degelijke kwaliteit.

Geweldig!!

Super snel geleverd en de hond is er echt dol op! Ik zal zeker nog eens bestellen!

Bestelling leuk ingepakt op een manier waar aandacht aan is besteed

Goede service & snelle levering !

Super kwaliteit en snelle levering

Super kwaliteit en snelle levering

Prima en snelle service

Snelle service en een leuk kadootje voor de hond erbij