Op tijd geleverd ondanks drukke periode.

Super goede service

Ik had deze keer 2 bestellingen geplaatst Maar apart afgerekend Daar hebben ze 1 pakket van gemaakt en netjes 1x verzendkosten terug gegeven Super service zo als altijd En weer een heel leuk cadeautje voor onze hond erbij gedaan Tot de volgende keer

Veel keuze op de webshop

Pakketje nog niet ontvangen dus moeilijk om reeds beoordeling te schrijven

Leuke webwinkel met veel keus

Grote keus, snel geleverd en bovendien erg mooi verpakt. Een kadootje voor je hond en je zelf

Zeer vriendelijk en behulpzaam

Snel en duidelijk antwoord

Jas voor onze Teckel besteld maar dat was net een maatje te klein. Snel contact op genomen en zonder problemen kunnen omruilen voor een maat groter

Zéér aangename ervaring met webshop

Gebruiksvriendelijke en overzichtelijke website. Bovendien zéér klantvriendelijk. En een zéér goed kwaliteitsproducten. Ook een vlotte service en levering. Zéér aangename webshop!

Super snelle service en goed advies

Petra gebeld voor info over een jas voor hond vragen super snel geantwoord en d volgende dag de jas al in huis !! Thnx petra voor de goede en snelle service !!

Product was precies conform verwachting en gratis gebracht op.tijdstip dat mij schikte. Perfecte service dus.

Super!!!!

Ik heb 2 jasjes besteld, 2halskettingen en een placemat. Ze zijn fantastisch echt de moeite waard om bij hipdogs te bestellen. Ook krijg je de producten in een mooi pakket afgeleverd,en een vriendelijke bediening aan de telefoon. Wij zijn zeer tevreden over hipdogs en we gaan zeker meer bestellen. Gr Annelies, lieve, Bart en de hond Marie

Prettige en snelle service

Fijn contact via whatsapp en snelle service na bestelling in de webshop. Ook erg leuk dat er snoepjes voor onze hond bij de levering zaten. Zeker aan te raden deze webshop!

Tevreden!

Snelle levering.

Alles best

Spoedig geleverd. En heel vriendelijke service en geweldige keuze in de showroom.

Vlotte service en zeer goede kwaliteit!

Bob is superblij met zij jasje en strikje. Van beide is de kwaliteit zeer goed. Ook de service is zeer goed. Na het stellen van een vraag kreeg ik diezelfde dag nog antwoord. Bob en ik zijn tevreden en zullen HIPDOGS dan ook aanraden aan andere hondeneigenaren! Mvg, Petra en Bob DeDwergteckel

Goede service, een echte aanrader

Heel lief verpakt.

Prachtig materiaal mooie jas

Ik heb na meten en meten dat toch nog een te klein jasje. Zo jammer wil het omruilen voor een maat groter. Alvast bedankt Linda e teckel Louis

Snelle en prima ervaring

Mooie en ruime collectie. Overzichtelijke site. Goede kwaliteit en snel geleverd.

Snelle levering en mijn chi vindt t heerlijk

Hele fijne en snelle service.

Hele fijne en snelle service. Ik had een jasje te klein besteld, zonder problemen retour en snelle afhandeling. Toen een maatje groter besteld, en ook deze heel snel in huis. Het jasje is heel mooi en van goede kwaliteit. Kortom zeer tevreden over deze webshop.

Heel goed!

Snelle verzending en leuk verpakt, er zaten zelfs hondenkoekjes bij. Heel leuk!

Ik heb nog niks ontvangen

Dus het weekend niet naar buiten kunnen gaan met mijn hondje

Super goede service en aangename verrassing voor hondje.

Heel positief. Goede feedback en snelle levering.

Kon ik hen meer sterren geven deed ik het , hipdogs heeft niet alleen mooie kleding voor onze viervoeters, ze geven Er ook een uitstekende service Bij , indien je een probleem hebt vb voor een levering ze zoeken alles uit , om het in goede banen te leiden , echt een TOP zaak

Veel keuze en een snelle levering. Kwaliteit is geweldig

Mooie jas, zalig verpakt !

Fijn.