Super snelle levering

Jammer dat artikelen uit 2 delen bestaan en 1 deel in voorraad en 2de deel niet, zoals de bodems zijn onmiddellijke verkrijgbaar maar de deksels dan pas 2 weken later.

snel

snelle service en goed contact als er wat fout gaat

we hebben onze bestelling snel ontvangen, en in het begin ging er wat mis met de facturatie en dat is direct goed opgelost. duidelijke website dus makkelijk alles te vinden.

goede service

Excellent service. Quick responses.

We ordered some packaging material. Prices were great, and delivered within 2 days each time. excellent customer service as well.

geweldig

Schilderij dozen besteld, 2 dagen later al in huis. Top!

goede service

Goede service!!!

Snelle service, en goede producten

Snelle service en goed kwaliteit

Nooit meer

Te laat! En maar wachten zonder enig idee waar u bestelling zit omdat je geen bevestiging van verzending of track&trace krijgt. 1 van mijn 3 bestellingen ontvangen, met de uitleg dat de transporteur mijn andere bestellingen was VERGETEN! Er werd beloofd dat ik de dag erna mijn andere bestellingen zou ontvangen, maar NEE! Dus nooit meer

Het spijt ons om dit te lezen. We hebben meerdere keren contact proberen te zoeken, maar helaas is het niet gelukt om dit mondeling toe te lichten. De gehele levering is - met vertraging - uiteindelijk wel geleverd. We weten waar het mis gelopen is en hebben ook onze vervoerders hierop aangesproken. We verwachten dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Een dag te vroeg..

Ik had aangegeven op donderdag te bezorgen maar de bezorger stpnd woensdag al pp de stoep. Gelukkig was iemand aanwezig om de pakketten in ontvangst te nemen.

altijd al goed, maar nu loopt het mis met de levering

Heel tevreden van Moonen, maar deze levering loopt het mis en dat is de eerste keer. Ging eergisteren al geleverd worden, dan gisteren, nu zou het maandag zijn want steeds verkeerde adressen met chauffeur mee blijkbaar. Dat versta ik niet goed... Spijtig, voor de rest tevreden.

kwaliteit wijkt af van vorige levering

PVC tape gekocht onder zelfde nummer welke veel dunner is als de vorige keer. Beetje jammer

Snelle bezorging

Snelle bezorging, goede levering.

Prima eerste ervaring

Overzichtelijke site. Snelle levering en ook nog totaal onbeschadigd.

op zich is de service goed.

De verpakkingen komen vaak zwaar beschadigd aan! Dit zorgt ervoor dat de bestelling beschadigd is.

Pluspunten

Makkelijk telefonisch bereikbaar.

Niet voor het bedrijf zelf, maar door dhl werd er een rol uit de verpakking van onze stretchfolie gehaald en met dhl tape terug dicht gekleefd. De oplossing zijn we nog even op aan het wachten.

Pluspunten

Duidelijke website, snelle levereing

Geen verbeterpunten

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Pluspunten

Snelle levering Digitaal Voorraad

Prijsstelling

Pluspunten

Snelle levering, prima contact per telefoon

Vervelend dat je niet kosteloos je bestelling kunt afhalen. Zitten een paar kilometer van elkaar verwijderd, maar de bestelling kon of geleverd worden voor 20 euro, of afgehaald worden. Echter voor dat afhalen werd 15 euro administratie-/orderkosten berekend.

Pluspunten

makkelijke site om je producten te bestellen

Pluspunten

Snel

Pluspunten

correct verder geholpen aan telefoon. Website makkelijk te gebruiken